بیانیه ی پایانی مجمعخبرگان رهبری بنام ملت اما علیه ی ملت " "

بیانیه ی تهیه و تنظیم شده ی پایانی اجلاس هفتم مجمع خبرگان رهبری که به سبک اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری – کودتائی بندهایش کنار هم چیده شده است که در اصل نوعی روضه و مرثیه خوانی و مدیحه سرائی کردن است که در ستایش از لوطی جماران و تأکید بر 31 سال حاکمیت دین می باشد . سئوال است که مگر با انتشاراین بیانیه دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی می ماند که چگونه رژیم کودتائی پاسداری طالبانی متزلزل شده که دشمن ملت و میهن است و 31 سال است که حاکمان دین را تبدیل به ابزار قدرت و انباشت ثروت وبه فقر کشانیدن ملت و افزایش و خفقان و سانسور وسرکوب با وارونه گوئی و فریب و نیرنگ و نهادینه کردنش در جامعه کرده اند؟ آنگونه که در این بیانیه ی مشمئز کننده به جز مداحی و ستایشگرانه از رهبر لوطی جماران کردن نه نامی از مردم برده شده ونه کلام و سخنی از مطالبات شان گفته شده است . در صورتیکه بند بند این بیانیه علیه ی منافع ملی و مردم است و دهان کجی و خاک پاشیدن بر توی چشمان شان می باشد. زیرا که آخوندهای فسیل حکومتی و مجیز و سپاس گوی لوطی جماران گرد آمده در این مجمع خبرگان آخوندی – حوزوی به جای اینکه نظارت بر اعمال و رفتار رهبر لوطی جماران داشته باشند که چگونه در چند سال گذشته از پاسدار گماشته اش احمدی نژاد ودولت نهم ودهم دفاع کرده است که بطور مشترک در کنار پاسداران نقش اساسی در وضعیت کنونی داشته است . ولی مجمع خبرگان تبدیل به مجمع مبلغ تملق گوئی و ستایش گری اعمال متناقض و پریشان گوئی های وارونه ی رهبر لوطی جماران شده است که با تنظیم این بیانیه بوضوح رو در روی مردم و خواست و مطالبات شان ایستاده اند . زیرا با نا دیده گرفتن فریادهای بلند مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه که بیش از 8 ماه است که این فریاد های اعتراضی مردم ایران نه ایران گیر که جهانگیر شده است مشخص نیست که چرا در بیانه ی پایانی مجمع خبرگان درست معکوس و وارونه بر گردان شده است ؟

مسخره تر اینکه با رله و تأکید به نمایش حکومتی ساندویج خوران 9 دی و دریافت کنندگان ساندیس در 22 بهمن، این بیانیه مهر تأئید بر دروغ اندر دروغ مضاعف زده است . چونکه با قاطی کردن دوغ و دوشاب و افزایش رقم ضریب بیش از 10 برابر ادعای پوشالی 40 میلیونی 9 دی و 50 میلیون نفری 22 بهمن شده است تا که بستر ساز اعتبار ناداشته به لوطی جماران شود و دهان کجی به تنفر و خشم و کینه مردم معترض و ناراضی کرده باشد. همچنین موجب مشروعیت کاذب برای حاکمیت 31 ساله ی دینی فاشیستی تروریستی کودتائی ضد مردم شود. در صورتی که در تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی خواست مردم تغییرات دمکراتیک و حکومت غیر دینی در ایران می باشد . برای اینکه شرایط زندگی طاقت فرسای کنونی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و و روند رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری بیداد می کند و خبر از تورم 40% در راه بانوید گران شدن قیمت کالا ها در شب عید داده شده و قرار است بعنوان عیدی از سوی مدعی حاکمیت دینی به مردم محروم ایران داده شود .

از سوی دیگر واردات 3 برابر صادرات شده و اقتصاد انگلی و واسطه گری بر حجم روز افزون حجم نقدینگی افزوده و سبب رشد شتابدار گرانی و تورم و فقر و بیکاریروز افزون شده است . رکورد فرار مغز ها که تازگی گزارش شده است نیمی از دانشجویان علم و صنعت بدلایل گوناگون در تدارک مهاجرت و ترک کشور می باشند و این رکورد جهانی فرار مغز ها مکمل رکورداری رتبه اول جهانی محکومیت نقض حقوق بشر شده است که همسو با پیشتازی بی رقیب بودن جهانی مرگ و میر جاده ها شده است و این رکوردهای جهانی چاشنی رتبه داری جهانی مصرف مواد مخدر در ایران شده است. همینطور طولانی شدن صف خیل ارتش بیکاران و بسته شدن کار خانه ها یکی پس از دیگری و بیکار شدن کار گران یا تعویق افتادن حقوق چندین ماهه کار گران که همچنان ادامه دارد و رو به رشد است. بعلاوه باز داشت های گسترده ی دانشجویان و پادگان و گورستانی کردن دانشگاه ها و دخترانه و پسرانه کردن دانشجویان که در جای خودفاجعه بار است .

همچنین فریادهای اعتراضی تجمع شبانه روزی ما دران داغدار و عزادار زندانیان سیاسی در جلوی درب زندان اوین نسبت به وضعیت موجود که بس دلخراش و نا گوار است . به خصوص که هر از گاهی خبری جدید از جان باختن قربانیان بازداشت شدگان وقایع اخیر هم دریافت می شود که روشنگر شرایط خفقان تحمیلی استبدادی و ضدانسانی حاکم شده در ایران است. از سوی دیگر اعزام گله های مزدور گروگان گرفته شده همراه با مأموران اطلاعاتی و پاسدار به عراق و گسیل کرد نشان در جلوی درب اشرف تا با سر و صدا داد و هوار و عربده کشی و فحاشی کردن های لمپنی مجاهدین اشرف را تهدید به مرگ کنند که مفهوم بی چون و چرای صدور تروریسم و ارتجاع هار بی ترمز و بی دنده به برون مرز است که آن روی سکه مداخله گری علنی در امور داخلی عراق ووحشت عمیق از سرنوشت شکست انتخابات پارلمان عراق است. همینطور زندانی کردن روزنامه و خبر نگار ان و وبلاگ نویسان که حاکمیت فاشیستی دینی را ملقب به زندان مطبوعات جهان نموده است . وضعیت قلم زنی و خبر و اطلاع رسانی حاکمیت دینی مشخص است که چگونه است .

اما فیل هوا کردن آدمربائی جدید عبدالمالک ریگی که نور علی النورشده است . زیرا که باید این تحویل گیری با با ج دادن و تهدید به اقدامات تروریستی نمودن درون خاک پاکستان و زد و بندهای پشت پرده با شیطان بزرگ انجام شده باشد . زیرا بدلیل 3 گروگان آمریکائی که در اختیار پاسداران کودتا گر است . همچنین احتمال تبانی با دولت فخیمه ی انگلیس ارباب و همکاری با دستگاه امنیتی پاکستان می رود . به خصوص ا ینکه گفته می شود که قرار است موافقت انعقاد صدور گاز از ایران به پاکستان ک چند روز دیگر این قرار داد میان دو کشور منعقد گردد. در مجموع تبدیل به سناریوی تحویل گرفتن عبد المالک ریگی از پاکستان شده است که با طرح اقدام ویژه و استثائی سربازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران شرایط این آدم ربائی فراهم شد . در صورتیکه عبد المالک ریگی ها که جزو پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری فاشیست دینی هستند قربانی مضاعفش می باشند. زیرا که محصول فقر و سرکوب و خفقان و ظلم و بیکاری و تبعیض و بی عدالتی با رشد اعتیاد و مواد مخدر در سر زمین محروم و فقیر و سوخته و نفرین شده استان سیستان و بلوچستان در 31 سال گذشته می باشد .

مهمتر اینکه ادامه ی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق که خسارات مالی و اقتصادی مبلغ 1000 میلیارد دلار با میلیون ها کشته و مجروح و بی خانه و آواره و پناهنده همراه داشت که شیادانه نعمت الهی نامیده شد. همینطور بهدر دادن میلیارد ها دلار هزینه کردن پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای که تاکنون بستر ساز تحریم های اقتصادی و تحمیل نمودن شرایط بسیار طاقت فرسا به مردم محروم ایران بوده است و همراه با تاراج دادن منابع و ذخایر کشور از طریق سیاست مماشات گری مذاکرات هسته ای تجارت خون ونفت بوده است .

از طرف دیگر و اختصاص دادن پول های هنگفت به حزب الله لبنان و حماس برای برپائی جنگ با اسرائیل تا که امکان موقتی عبور از بحران هسته ای به وجود آید . البته تازگی فاش شده است که کمک مالی اهدائی 400 میلیون دلاری از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد به حزب الله لبنان داده شده است . در صورتیکه که گفته شد مردم ایران در بد ترین شرایط اقتصادی بسر می برند . چونکه به جز موج تعطیل شدن کارخانجات تولیدی و ورشکست شدن شان، اخراج گسترده ی کارگران هم که ادامه دارد . از طرف دیگر به معترضان ناراضی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در تظاهرات ضد حکومتی که بدترین توهین و اهانت ها نسبت داده شده است که چرا معترضان ناراضی ایرانی برای افشا کردن این سیاست کثیف صدور تروریسم با باج دادن های کلان برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه ی خاور میانه را فریاد زده و فاش ساختند؟ یعنی اعتراض کردن به اهدای همان دلارهای نفتی به حماس و حزب الله لبنان برای اهداف تروریستی در خاورمیانه که قولش داده شده بود تبدیل به نان شود و بر توی سفره های خالی محرومان برده شود که درست وارونه عمل و اقدام شده است .

در پایان اینکه خلاصه با صد ها مورد های مشابه ی دیگر اقدامات ذکر شده جزو عملکرد 31 سال حاکمیت دینی بوده است که در بیانیه پایانی اجلاس هفتم مجمع خبرگان رهبری بدون بیان این واقعیات سانسور شده از آن یاد و دفاع شده است زیرا که با تملق و ستایش گری آخوندهای حکومتی به خصوص با نقش محوری رفسنجانی بساز و بفروش مکار و فرصت طلب و مصلحت گرا که پیوسته تلاش کرده موقعیت خود را حفظ کند از رهبر لوطی جماران چاپلوسی نموده و از حاکمیت دینی هم دفاع شده است .به ویژه با ادعای مضحک پاسدار گماشته احمدی نژاد گونه مبنی بر اینکه تجربه این حاکمیت دینی فاشیستی 31 ساله در ایران ثابت شده که حاکمیت دینی قادر است بشریت را اداره کند . بهر حال آخوندهای خبرگان رهبری رژیم نامشروع کودتائی وضد مردمی موظف به تهیه و تنظیم یک بیانیه ی اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری – کودتائی در پایان اجلاس دو روزه هفتم شدند تا که از ترس خیزش عمومی در جشن ملی آتش 4 شنبه سوری برای پیش گیری وانمود شود که وحدت تاکتیکی حول و حوش لوطی جماران است بطور وارونه در دفاع از لوطی جماران و حاکمیت فاشیستی دینی انتشار دادند که نه نام مردم ایران و نه مطالبات شان در این بیانیه گنجانیده شده است و تبدیل به تیتر خبری خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس شده است که آشکارا هدف بیانیه ی مجمع خبر گان رهبری به نام ملت ولی علیه ی ملت است دربندهای این بیانیه ی سفارشی بر جسته شده است.

هوشنگ – بهداد

6 اسفند ماه سال 1388

بيانيه پاياني هفتمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري؛صبر انقلابي مردم شريف ايران در برابر سران فتنه به پايان رسيده است.خبرگزاري فارس: اعضاي مجلس خبرگان رهبري در بيانيه هفتمين اجلاس خود ، صبر انقلابي مردم شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي در برابر سران فتنه را پايان يافته خواندند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051735