روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 اسفندماه سال 1388

نقد وبررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " تقابل مثلث شوم با اراده مردم عراق"

" نسبت دادن اقدامات تروریستی وتوزیع پول برای رأی خریدن در انتخابات پارلمان عراق پاسداران و نوری المالکی به آمریکا و عربستان و حزب بعث "

شگرد تبلیغاتی نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده مأمور بی اراده و تلاشگر حفظ قدرت نخست وزیری اش بهراقدام وترفند و دست آویزی آویزان شده باشد . زیرا که این پاپت نیر همچون اربابانش درتهران دست به هر جنایت و تهدید و دروغی زده است که درست الگو وکپی برداری شده از شیوه ی تبلیغاتی تزریق و اعمال شده ی لوطی جماران و پاسداران کودتاگر است . یعنی برگردان پیش در آمد تبلیغاتی تجربه شده ی کودتای تقلباتی 22 خرداد ایران است که اکنون برای متهم کردن رقبا شیوه ی فرار به جلو وارونه گوئی را بر گزیده است . چونکه هنوز توزیع پول و کلت وی میان شیوخ قبایل عراقی بر یر زبان ها یمردم عراق و معترضان می باشد . همچنین هنوز آثر نقش جاسوس چند جانبه احمد چلبی که پس از فراخون دادنش به تهران ودیکته کردن مأموریت تأکید وتلاش برای حذف لیست 500 نفره نامزدان ملی عراق که مخالف دخالت گری لوطی جماران و پاسداران کودتاگر در امور داخلی عراق می باشند دامنه ی اعتراض به این نقش عریان پاسداران آنگونه گسترش یافته که از چارچوب داخل عراق فراتر رفته وموجب اعتراضات رهبران کشور های منطقه شده است . اما سر مقاله نویس با آویزان شدن به ادعای وارونه پاپت لوطی جماران و پاسداران کود تاگر نخست وزیر عراق تلاش کرده است با پاک کردن صورت مسئله و سفید کردن پرونده ی ننگی ندخالت گری پاسداران در عراق و توزیع پول و سلاح کلت از سوی نوری المالکی، آمریکا و عربستان ورهبران برخی کشور های عربی را متهم کند که پول وارد عراق برای خریدن رأی کرده اند. در صورتیکه هنوز سیاست رأ ی خریدن با توزیع سیب زمینی مجانی و دادن مبلغ 80 هزار تومان به روستائیان از سوی دولت نهم در نمایش خیمه شب بازی کودتائی ریاست جمهوری دوره ی دهم از یاد نرفته است.

بهر حال به نظر می رسد که ضریب خریت طوطی دست آموز لوطی جماران و پاسداران خیلی بیش ازبرنامه ریزان تبلیغاتی رژیم کودتائی پاسداری طالبانی حاکم بر ایران است . زیرا از یک سو نامزدان ملی عراق رابه اتهام وابستگی به حزب بعث عراق، اسامی این نامزدان انتخابات پارلمان عراق حذف کرده است. از طرف دیگر ادعا کرده است چون اینان می دانند که رأی نمی آورند پس بدستور پاسداران دست به اقدام تروریستی و نا آرامی وهرج ومرجدرعراق زده اند .طوریکه گزارش شده در یکی دوروز گذشته موجب کشته شدن بیش از 70 مأمور امنیتی در عراق شده اند! یعنی با وجود اینکه دیگر هیچ عراقی و رهبر کشور های همسایه و منطقه نیست تا که نداند تمام اقدامات تروریستی و آدم ربائی و ناامن سازی عراق از سوی حاکمان تهران هدایت می شود به خصوص نقش پاسداران و سپاه قدس و بدر و سفیر تروریست کاظمی قمی در بغداد درناآرامی های عراق که انکار ناپذیر می باشد . ولی برای رد گم کردن سرمقاله نویس چنین از نخست وزیر پاپت نوری المالکی نقل قول وارونه کرده است :

"مالكي به نقش بعثي ها در ايجاد « هرج و مرج سياسي » و ناامني هاي سالهاي اخير اشاره كرد و افزود آنها اكنون از كودتا منصرف شده اند چون مي دانند امكان پيروزي ندارند ولي با توسل به ساير شيوه هاي سياسي ـ تبليغاتي سعي دارند فريبكاري نموده و آرا مردم را بسود خود هدايت كنند. نخست وزير عراق آماده باش كامل نيروهاي نظامي و امنيتي را اقدامي ضروري براي خنثي سازي توطئه هاي ضد امنيتي خواند و كنترل مبادي ورودي و خروجي شهرها را حركتي موثر در كاهش احتمال وقوع حوادث تروريستي ناميد."

در دنباله سر مقله نویس نماینده ی ملت عراق و سخنگوی دولت عراق شده است و برای اینکه بازهم تلاش مذبوحانه برای تبرئه کردن نقش مداخله گری تخریبی و اقدامات تروریستی پاسداران درعراق کرده باشد آمریکاو کشور های عربی ب هخصوص عربستان سعودی رامتهم به دخالت گری در امور داخلی عراق کرده است و اینان رامقصراقدامات تروریستی و ناامن کردن عراق با توزیع پول در این کشور متهم تموده واینگونه آدرس غلط داده است :

"تقريبا به طور همزمان ژنرال « استيولانزا » سخنگوي نظاميان آمريكائي مستقر در عراق از احتمال وقوع حوادث تروريستي در روزهاي آينده خبر داد و حتي پا را فراتر گذاشته و از احتمال ترور نامزدهاي سرشناس انتخاباتي و چهره هاي شاخص سخن به ميان آورد .« نوري المالكي » نخست وزير عراق بارها از نفوذ بعثي ها در « شوراهاي بيداري » سخن گفته و تصريح نموده است كه بعثي ها ستون فقرات شوراهاي بيداري را تشكيل مي دهند. علاوه براين نقش سفارت آمريكا در « خط دادن » به بعثي ها و ساير شبكه هاي تروريستي قابل انكار نيست و حتي در مواردي به عنوان « كمك به امنيت عراق » ! با اعتراف مقامات آمريكائي همراه بوده است . 3 ـ موضوع ديگري كه بطور موازي و مكمل اين فعاليتهاي تروريستي و با هماهنگي اشغالگران صورت مي گيرد نقش رژيم هاي ارتجاعي عرب از جمله عربستان امارات كويت مصر و اردن است كه نوعي « تقسيم كار » ميان ارتجاع عرب و اشغالگران را در ذهن ها تداعي مي كند. رژيم هاي مرتجع عرب از طريق ايجاد شبكه هاي تروريستي در پوشش فعاليت شركتهاي به اصطلاح تجاري ـ خدماتي به انتقال پول و تداركات ترورسستي به عراق سرگرمند و در اين زمينه از حمايت آشكار و نهان اشغالگران نيز برخوردارند. شبكه هاي تروريستي سلفي تكفيري و وهابي با عضوگيري و ريخت و پاشهاي عظيم مالي در تدارك انجام عمليات ضد انساني در هر فرصتي برآمده و حتي برخي نمايندگان مجلس و گروههاي سياسي خائن و منزوي در عراق را نيز به خدمت اهداف شوم خود در آورده اند. بنظر مي رسد بخشي از اشارات نخست وزير عراق به اين گروه نيز باشد و در واقع هشدار مي دهد كه آنها را رديابي كرده و زير نظر دارد"



در خاتمه اینکه نیاز به توضیح نیست تاکه گفته شود اکنون فضای انفجاری ایران چگونه می باشد و مردم ایران در 8 ماه گذشته توی خیابان ها و دانشگاه ها و پشت بام خانه ها وبا حضور در بهشت زهرا بر سر مزار عزیزان خود و توی پارک ها و جلوی زندان اوین چه فریادزده اند و خواست و مطالبات شان را چگونه بیان کرده که چیست؟ همچنین اختلافات جناح و باند ها و رقابت های داخلی وجنگ قدرت و ثروت ذف کردن چه سمت و سوئی دارد وچه شتاب به خود گرفته است؟ یا اینکه بحران هسته ای به کجا رسیده و 20% غنی سازی اورانیوم موجب چه تنش جدیدی با غرب شده است؟ بعلاوه کمیسیارای عالی حقوق بشر سازمان ملل در مورد اوضاع داخل عراق و حذف لیست 500 نفره نامزدان ملی در انتخابات پار لمان عراق چه اخطار و هشدار هائی به مقامات عراقی داده است؟مهمتر اینکه سیاست سرکوب داخلی و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز با مداخله گری در کشور های منطقه به خصوص درعراق و دامن زدن به جنگ افروزی که نعمت الهی نامیده شده چه نقشی در بقای رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی داشته است؟ بنابراین چون موضوع نتایج انتخابات پارلمان عراق برای حاکمان ایران حیاتی می باشد. یعنی با بازنده شدن المالکی یعنی بر باد رفتن همه سرمایه گذاری درعراق که پس از اشغال نظامی این کشور انجام شده است . همینطوریعنی از دست رفتن حیات خلوت بودن عراق، به ویژه یعنی از دست دادن مرکز کانون صدور تروریسم وارتجاع به منطقه و بدتراینکه ب بازنده شدن اهرم فشارچانه زنی برای باج گیری مذاکرات هسته ای با غرب به خصوص با آمریکااز بین می رود. برای همین است که لوطی جماران و پاسداران کودتا ووزارت بد نام اطلاعات و وزارت کشور و خارجه و دفاع ور سانه های تبلیغاتی باهمه ظرفیت و توان شان بسیج مداخله گری همه جانبه در عراق شده اند تا هرطوری شده نمایش خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد در انتخابات پارلمان عراق بر پا کنند تا نوری ا لمالکی پاپت شکست نخورد وبر کنار نگردد. لذا در بستر این هدف و طرح خائنانه است که دستگاه بد نام وزارت اطلاعات و پاسداران کودتا گر مزدوران گروگان گرفته شده اشان با مأموران اطلاعات و بازجویان زندان اوین رابه عراق اعزام نموده و بر جلوی درب کمپ اشرف گسیل شان کرده اند تا که با حمایت کامل مأموران دولت عراق و شخص نوری المالکی با لمپن گوئی و فحاشی مجاهدین کمپ اشرف را به مرگ و کشتن شان تهدید کنند. آخر حاکمان جنایتکار ایران که این چنین آشکارا شهروندان ایرانی را در یک کشور دیگر تهدید به کشتن می کنند . دل شان به حال مردم وکشورعراق سوخته است و خواهان بر گزاری انتخابات آزاد پارلمان عراق می باشند تا که به ضرر خودشان تمام شود؟ اما سکوت کشور های غربی همچون خاموشی شان در اعتراضات ضد حکومتی 8 ماه گذشته در شهر های ایران تأمل برانگیز می باشد . زیرا که این سکوت بمنزله ی نوعی تأئید کردن و سهیم شدن در اقدامات تروریستی وضدبشری حاکمان تهران در ایران وعراق می باشد که بدون شک ادامه ی این سکوت دودش به زودی بر توی چشمان سکوت کنندگان ناظر خواهد رفت .

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881204/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 اسفندماه سال 1388