گزیده خبرهای 5 اسفند ماه سال1388 قسمت - 2

جعفري دولت‌آبادي در گفتگو با فارس خبر داد:اعطاي مرخصي 10 و 7 روزه به ابراهيم يزدي و هدايت آقايي.خبرگزاري فارس: دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: ابراهيم يزدي و هدايت آقايي براي سپري كردن به ترتيب 10 و يك هفته مرخصي طي امروز و فردا از زندان آزاد خواهند شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812050926

ضمن بکاربردن شگرد لو رفته تعهد گرفتن و آزاد موقتی کردن با تأکید عدم مجوز فعالیت سیاسی مرخص شدگان تهم از زندان که قبل از هر حرکت اعتراضی ضد حکومتی دنبال می شود که بصورت فرمول در آمده که از سوی کودتا گران پاسدار دنبال می شودکه اکنون قبل ازفرا رسیدن مراسم جشن آتش بازی 4 شنبه سوری نوبت به یک عضو حزب کار گزان و دبیر کل نهضت آزادی رسیده است تا که به مرخصی آیند که ناشی از وحشت اقدام ضدحکومتی جشن 4 شنبه سوری می باشد . از طرف دیگر ادامه ی سیاست بمرور آزاد کردن زندانیان رقیب و تعهد گرفتن از اینان است تا که پس از آزادشدن دیگر فعالیت سیاسی نداشته باشند که آن روی سکه سفید سازی برای پرونده سیاه وننگین فاش شده ی پاسداران کودتاگر است که متوجه شده اند زیادی در حمایت از پاسدار گماشته احمدی نژاد افراط کرده و ماهیت ضدمردمی اش رو کرده و خدشه پذیر شده است طوری که جبران کردنش امکان ندارد . اکنون چون نمی خواهند به این وضعیت ادامه دهند بنابراین با خالی کردن زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژا و انداختن مسئولیت سر کوبگری ها بر روی شانه ی نیروی انتظامی تصمیم به باز گشت بمرور به پادگان ها و نظارت کامل از دور به جای دخالت گری از نزدیک گرفته اند تا مانع از وبدنام شدن بیشتر شوند .

ماجراي حمايت ريگي از فتنه سبز
http://www.kayhannews.ir/881205/3.HTM#other302

سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز و اعتراف گیر و تواب ساز و کیفرخواست صادر کن که می بایست در جوخه های اعدام های زندانیان سیاسی هم شرکت داشته باشد . اکنون چوب بر دستش گرفته و به جای خلال دندان مشغول بازی کردن با خودش و قاطی کردن و بوی بیشتر مشمئز کننده در آوردن است . زیرا هرچه بیشتر با زد وبند پشت پرده و باج دادن همچون پذیرش انعقاد قرار داد صدور گاز با پاکستان برای راضی نمودن دولت پاکستان به تحویل دادن قربانی عبدالمالک ریگی به حاکمان جنایتکار ایران تا فرصت فراهم شود که با رنگ آمیزی کردن قورباغه فولکس واگون جا زده شود و داستان سرائی از قهرما ن بازی های استثنائی ازسربازان گمنام امام زمان اطلاعتی پاسداری شود که بلی اینان توانستند ا در تونل منتهی به دستشوئی هواپیمای خصوصی پاسدار نجار وزیر کشور که موقع نیاز اسهال دست بر شکم و در حال دویدن و دور و شتاب گرفتن درون هواپیمای خصوصی اش هرچه زود تر خودش را به دستشوئی برساند تا رفع حاجت کند . اما هنگام خارج از نوبت در صف رفع حاجت و عازم کشور بودن متوجه به حضور ریگی در هواپیما می شود که سریع با اقدامات بس پیچیده و فنی موفق به ربودن ریگی می شود .ولی برای لو نرفتن طرح فنی اطلاعاتی این اقدام ترجیح داده است که بازگوئی سناریو را بر عهده آخوند ابله وزیربد نام اطلاعات بگذارد تا وی بیان کند و ابزار شادی و خوشالی پرسنل زیر دستش در زاهدان و زابلرا مهیا کند تا که مشغول توزیع نقل و شیرینی کنندو منتظر خرماو حلوا خوری بعداً خودشان از سوی بلوچ های محروم و خشمگین و انتقام گیر باشند . اما کنون سربازجو حسین از سنگر منقل و آتش و بست و قلم وخیز بر داشتن برای صحنه پردازی کردن البته با چوب بر دست داشتن و بر هم زدن و بو در آوردن و از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن تا ثابت کند که شقایق و گودرز بهم عجیب ارتبا ط دارد . زیرا که اینگونه هنرنمائی یا در اصل قاطی کردن از علائم بارز نشئگی مصرف جنس موا د دار است که جای نشئگی خماری و حواس پرتی و مجنونی و سیم کشی و ترمز بریدگی و گلاب زنی و به جدول زدگی نوچپ کردن می آورد. برای همین با شیوه ی فرهنگ و گفتمان ناب طالبانی – پاسداری – حوزوی – شعبان بی مخی و البته با تقلید از مولایش لوطی جماران عبدالمالک ریگی را وصل به رجوی و جنبش سبز کرده است . سپس موسوی و کروبی و خاتمی را نیز متهم نموده است تا ثابت کند که چقدر کودتا گران پاسدار در مانده ولوطی جماران مفلوک و مطرود به این سناریو قهرمان سازی تحویل گیری ریگی از پاکستان ولی با پوشش طرح عملیاتی ویژه و استثنائی نیازمند بودند . به خصوص اینکه اجلاس دو روزه مجمع خبرگان رهبری هم وجود داشته است که بشدت به خبری مهم نیازبوده است تا که آنتنی شود و خبر مجمع محو گردد . صد البته که وحشت از مراسم جشن آتش بزی 4 شنبه سوری که جای خود دارد که برای پیش مقدمه ی فضا سازی تبلیغاتی وتولید روحیه و انگیزه دادن به نیروهای سرکوبگر چه اندازه به اینگونه داستان پردازی ها کودتاگران پاسدار طالبانی محتاج می باشند؟

سركرده گروهك تروريستي ريگي كه ديروز توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» به دام افتاد در كنار جنايت هاي بيشماري كه طي سالهاي گذشته مرتكب شده است، همانند مسعود رجوي سركرده گروهك تروريستي منافقين حمايت از آشوبگران و جريان فتنه سبز در حوادث پس از انتخابات ايران را نيز در كارنامه خود دارد.گروهك تروريستي ريگي در بيانيه هاي متعدد بارها حمايت خود را از جنبش به اصطلاح سبز و آشوبگران خياباني اعلام كرده اند.پس از اقدام وقيحانه آشوبگران در روز عاشوراي امسال، اين گروهك با صدور اطلاعيه اي ضمن حمايت از آشوبگران اعلام آمادگي كرده بود تا آموزش هاي لازم براي انجام عمليات هاي تروريستي را در اختيار اغتشاشگران حامي جنبش سبز قرار دهد.اين گروهك تروريستي كه وابستگي آشكاري به سازمان هاي جاسوسي آمريكا، انگليس و برخي كشورهاي منطقه دارد پيش از اين نيز در پايگاه اطلاع رساني خود به آدرس unbishblogspotcom اخبار جنبش سبز و رهبران فتنه را لحظه به لحظه اطلاع رساني مي كرده و نقش تبليغاتي براي اين جريان آشوب طلب داشته است.گروهك تروريستي ريگي همچنين در زمان آشوب هاي خياباني در تهران در اطلاعيه اي خواستار اقدامات مسلحانه از سوي اغتشاشگران عليه مسئولان نظام شده بود.در بخشي از اطلاعيه اين گروهك تروريستي با حمايت آشكار از سران جريان فتنه آمده بود، «موسوي و كروبي بايد درس عبرت بگيرند و بدانند كه اگر راه مكر و فريب را برگزينند اين ملت در برابر آنها هم خواهد ايستاد!»سكوت سران جريان فتنه در مقابل حمايت ريگي از جريان حامي آنها يكي از ابهامات اساسي حوادث پس از انتخابات بود. سكوتي كه پس از حمايت منافقين و سلطنت طلبان و حتي رسانه هاي صهيونيستي هم اتفاق افتاد و انتقادهاي بسياري را از سوي مردم به سران فتنه وارد ساخت

عذر بدتر از گناه ! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881205/2.htm#other207

نقل قول کردن از طوطی دست آموز دروغ نامه ی وامدار کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که علیه ی رقیب کیش داده شده ومتهم شان نموده است که چرا گفته اند بالای چشمان تازی ویژه ی سربازجوشریعتمداری در دخمه ی کیهان پیام فضلی نژاد ابروست و وی نور چشمی پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز شریعتمداری است .داشته باشید که وضع کمیسیون فرهنگی بازار مکاره که رئیس آن هم منقلی لوطی جماران غلامعلی حداد عادل است چه اندازه وضعش خراب استکه این پاسدار تیغ کش شعبان بی مخ سخنگویش می باشد؟

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي عملكرد سايت فراكسيون اقليت مجلس را در راستاي سايت هاي صهيونيستي و آمريكايي دانست.ستار هدايت خواه نماينده مردم دنا و بويراحمد و سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز خانه ملت طي تذكري آئين نامه اي با استناد به بند 11- ماده 36 آئين نامه داخلي مجلس، به سايت موسوم به پارلمان نيوز كه متعلق به فراكسيون اقليت مجلس است، اشاره كرد و متذكر شد: يك سايت اينترنتي به نام «سايت پارلمان نيوز» همصدا با بي بي سي، راديو فردا و ساير سايت هاي صهيونيستي تلويحاً و متاسفانه با وقاحت تمام از اقدام تروريستي اوباش و اراذل اجاره اي در سوءقصد به جان نويسنده جوان و با بصيرت روزنامه كيهان آقاي پيام فضلي نژاد حمايت كرد.

نسبت جنبش سبز با قانون اساسي همان قصه جن و بسم الله است (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881205/2.htm#other209

گفتمان هذیان و وارونه ولمپن گوئی بهمان سبک و سیاق شلاق بر دستی و کف بر دهان جاری ساختن هنگام بازجوئی برای اعتراف گیری و پرونده و تواب سازی کردن بکار گرفته می شود که اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری نقل قول از قربانی زیر دستش به خارج ریخته با همان شیوه ی بازجوئی گزارشاز نظرات علی افشاری داده است .

عضو فراري دفتر تحكيم توضيح نداد كه مگر از عوامل فتنه سبز غير از اراذل و اوباش اجاره اي كسان ديگر هم باقي مانده اند كه وي از نگراني ريزش آنها خبر مي دهد؟!

رسالت>بیانیه کروبی تند بود، میرحسین امضاء نکرد

http://www.fararu.com/vdchk6nk.23nzzdftt2.html

مدتی است که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه و همکاران قصاب بد نام زندان اوین اسدالله لاجوردی دست به رقابت فشرده با سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در خبر سازی و دستگاه شنود زده است تا که از در اتام زدن و پرونده سازی کردن علیه ی رقیب از وی ودروغ نامه ی کیهان عقب نماند.

روزنامه رسالت نوشت: کروبی برای صدور بیانیه اهانت آمیز خود تنها ماند. این روزنامه در توضیح این خبر افزود: مهدی کروبی پنج شنبه گذشته با میرحسین موسوی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار به موسوی پیشنهاد انتشار بیانیه ای را داد و دو نفر مسئول تهیه بیانیه شدند که کروبی بخش هایی از نامه پیشنهادی را حذف و عبارات اهانت آمیزی در آن گنجاند که دوشنبه شب منتشر و با استقبال رسانه های ضد انقلاب مواجه شد. کروبی نامه خود را جهت اخذ امضای موسوی برای وی فرستاد اما میرحسین با مطالعه نامه کروبی حاضر به امضای آن نشد و معتقد بود بخشی از بیانیه که منجر به ایجاد فضای تنش در کشور خواهد شد و باید حذف شود اما اصرار کروبی بر باقی ماندن مطالبات اهانت آمیز و غیرمعقول آن موجب شد موسوی حاضر به تائید اطلاعیه کروبی نشود.

عبدالحمید ریگی اعدام شد

http://www.fararu.com/vdcaaany.49n6w15kk4.html

احتمالاً آدمکشان حرفه ای و بازجویان شکنجه گر باید از همان شگردی استفاده کرده باشند که دهه 60 با توابان بر خورد کردند که پس از همکاری ردن شان به جای قول آزاد کردن شان خیلی شان را اعدام کردند اکنون با عبد الحمید ریگی هم اینگونه بر خورد شد باشد . یعنی پس از استفاده کردن از این قربانی بعنوان دام در نهایت قربانی اش کرد ند تا ثابت کنند خمینی شیاد الکی نگفته بود هرگز عقد اخوت با کسی نبسته است . یعنی رژیم جنایتکار هیچگونه رحم و مروت ندارد و انسانیت سرش نمی شود . می کشد و جنایت می کند تا همچنان در قدرت بماند.

برادر عبدالمالک ريگي صبح امروز اعدام شد. پس از عمليات سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگيري عبدالمالك ريگي عبدالحميد ريگي برادر عبدالمالك ريگي كه به خاطر اقدامات تروريستي و خرابكارانه خود بويژه به شهادت رساندن دهها تن از شهروندان، ماموران نظامي و انتظامي و خانواده و اقوام خويش به اعدام محكوم شده بود و بنابر دلايلي اجراي حكم وي به تاخير افتاده بود صبح امروز اعدام شد

تبار شناسی نسبت‌های فامیلی در موتلفه

http://www.fararu.com/vdcdfj0o.yt0fz6a22y.html

شجره ی باند مافیائی غارتگر انگلیس مؤتلفه که خائن و جاسوسی همچون عزت شاهی پرورش داده است که کرم وزانو وار در همدیگر لولیده و پیوند و وصلت و زاد وولد کرده اند . حال داشته باشید که عسگر اولادی ریشه ی یهودی دارد و در بازارانگل وار مفت خوری و غارتگری کرده که دو تا اخوی مؤتلفه ای و یکی ه توده ای است چه جانورانی این همکاران لاجوردی قصابزندان اوینمی باشند؟

نسخه حمید روحانی برای حوادث اخیر

http://www.fararu.com/vdci5va5.t1azr2bcct.html

این آخوند فرصت طلب که چین و چروک های بغل و زیر چشمانش هوار می زند باید عملی معتاد باشد . البته که بری آخوندای حکوتی عادیست . بهمین دلیل پس از مدتی مدتی پیش از سوی سربازجو حسین شریعتمداری تا زیر تیغ اتهام وتهدید قرار گرفت . برای اینکه مقامش را ازدست ندهد از حسن خمینی فاصله گرفت و اتهام زدن به دوم خردادی های مغلوب را شروع کردتا خطر را از خودش دفع کند . اکنون که شرایط حادتر شده و اخطار شده که نباید دو پهلوئی حرف زد ماهیت کثیف و فرصت طلب و دروغگو وعوامفریب و وارونه گوی خودش را بیشتر رو کرده و به نمایش گذاشته است.

جریان سال 67 اینگونه بود که منافقینی که در زندان بودند تاکتیکی اعلام توبه کردند. پس از پذیرفتن آتش‌بس که منافقین به ایران حمله کردند این ها هم در زندان آشوب کردند و شروع کردند به آتش زدن زندان و اینکه آن‌ها که می‌رسند به تهران، کار را یکسره کنند! امام هم فرمود آنهایی که بر سر (موضع) هستند مهدورالدمند و باید محاکمه و مجازات شوند و آن اعدام‌ها توانست چشم فتنه را در بیاورد و ریشه آن جریان را بخشکاند. من فکر می‌کنم در فتنه اخیر هم اگر یک چنین برخورد قاطع جدی و انقلابی انجام نشود، این مشکل ادامه دار می‌شود

مشایی: شریعتمداری دروغ شاخدار گفته!

http://www.fararu.com/vdcipva5.t1azp2bcct.html

بعید است رحیم مشائی که گفته می شود 10 سال سابقه همکاری با دستگاه وزارت بد نام اطلاعات را دارد که نداند مگر وظیفه ی مأمور اطلاعاتی امنیتی و بازجوی شکنجه گر با سابقه ی پاسداری چیست . مگر کارش جز اتهام زدن و شکنجه کردن و اعتراف گیری و پرونده سازی و متهم و محکوم کردن منتقدانو دگراندیشان نمی باشد ؟ مگر قرار است که سرباازجو حسین شریعتمدار متهم شاکی نشود و جز دروغ شاخدار و بی شاخ دم گفتن کاری دیگر انجام دهد که اکنون رحیم مشائی معترض شده است که چرا این نأمور شکنجه گراتهام زن و پرونده سازوظیفه اش را انجام داده است؟ فراموش نشود که اگر چنانچه پاسدار گماشته احمدی نژاد همسر وی را وزیر بهداشت کابینه ی نامشروع دهم نمی کرد اینهم اینگونه تلافی نمی کرد.

رييس دفتر رييس جمهور گفت: حسين شريعتمداري مديرمسوول روزنامه کيهان دروغ شاخ‌دار گفته و بايد پاسخ بدهد و ادعاي خود را ثابت کند. اسفنديار رحيم مشايي اين مطلب را در خصوص شکايتش از روزنامه کيهان و ادعاهاي اين روزنامه عليه وي ، مطرح کرد. مشايي گفت: من نبايد پاسخ دهم آنها بايد پاسخ دهند زيرا من شاکي هستم. رييس دفتر رييس جمهور تاکيد کرد: مگر آقاي شريعتمداري شاکي است که بنده پاسخگو باشم

آغاز گرانی شب عید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16505

رژیم جنایتکاری که 31 سال است به مردم دروغ گفته و آنان را از زمان جنگ نه اینکه سرکیسه کرد و به پول قلک های دانش آموزان مدارس هم رحم نکرد بلکه جان شان را هم گرفت و حتی اجازه عزاداری بهشان نداد و جائیکه به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان تورم و گران و فقر و بیکاری بیشتر داده است . مگر در این شرایط خرت وخر وبی در و دروازه ودزد بازار که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند قرار است که شب عید به جای عیدی گرانی بیشتر و با سرکیسه کردن مردم از سوی حاکمان غارتگر و دروغگو به مردم داده نشود؟

بازهم مردم شاهدند در شب عید بسیاری از فروشندگان کالاهای خود را با قیمت های عجیب و باورنکردنی به مردم می فروشند .

مسجد امام جعفر صادق پاتوق کروبی شده است!

سربازجو حسین شریعتمداری سر بازجو کروبی حق ندارد هم به مسجد رود وهم اینکه در آنجا نماز بخواهد چونکه مزاحم چماقداران حامی دروغ نامه ی کیهان است.

کیهان از رفت و آمد کروبی به مسجدی در فلکه دوم صادقیه خبر داد .این روزنامه در ستون پیامهای مردمی اش نوشت :‌مسجد امام جعفرصادق(ع) در فلکه دوم صادقیه مدتی است که به پایگاه آقای کروبی و معاونش تبدیل شده و ما نمی توانیم در این مسجد نماز بخوانیم. از امور مساجد می‌خواهیم فکری برای اداره این مسجد بنمایند

روانبخش: آقايان ساده لوح جناح راست صحبت از وحدت با سران فتنه مي‌كنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16517

زمان شاه مردم توی خیابان ها فریاد می زدند ما می گوئیم شاه نمی خواهیم . ولی نخست وزیر عوض می شود . اکنون بیش از 8 ماه است که مردم معترض ونا راضی و خشمگین در توی دانشگاه و خیابان و پشت بام وبهشت زهرا و جلوی درب زندان فریاد می زنند که مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه ولی اکنون آخوند روان بخش مرید آخوندمتحجر و دزد انگلیسی طالبانی محمدتقی مصباح یزدی با کمال وقاحت لوطی جماران منفور و مطرود را حبل الله نامیده است و تأکید می کند که همفکران وی ساده لوح هستند و رقبایش نیز باید توبه کنند و فرزندان شان را متهم کنند و تحویل دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه دهند . سپس با طناب پوسیده ی دار لوطی جماران بر توی چاه بروند تا آنگاه به بازی گرفته شوند.

در قرآن وقتي صحبت از وحدت مي‌شود، مي‌گويد به حبل‌الله يعني ريسمان الهي تكيه كنيد و براين اساس وحدت كنيد، در زمان ما حبل‌الله ولي فقيه است و بايد همه اين اصل را بپذيرند و بر اين اصل وحدت كنند. منظور از وحدتي كه برخي مطرح مي‌كنند اين است كه در واقع سران فتنه را نجات دهند و به دنبال ايجاد وحدت نيستند، در واقع اين كلمه حقي است كه آن‌ها براي هدف باطلي از آن استفاده مي‌كنند. وحدت با كساني كه در طول اين هشت ماه در كشور تشنج ايجاد كردند، فتنه ايجاد كردند و با اخلال در روند امور آبروي نظام را بردند و باعث ايجاد لطمه به نظام شدند، معنا ندارد در واقع سران فتنه بايد محاكمه شوند. وحدت با سران فتنه معنا ندارد. راه حل اين است كه بيايند و طي نامه‌اي از برخي از موضع‌گيري‌هاي خود عذرخواهي كنند و از عملكرد فرزندان‌شان در فتنه‌هاي اخير تبري بجويند و اعلام كنند كه فرزندان‌شان با فرزندان ديگر افراد فرقي ندارند و اگر مرتكب جرمي شده‌اند بايد مثل ساير افراد با آن‌ها برخورد شود و خود ايشان از دستگاه قضايي بخواهند كه به جرم فرزندان‌شان رسيدگي كنند و اين موقع است كه مي‌توان به شعار وحدت كه از سوي اين آقايان و دوستان‌شان مطرح مي‌شود اميدوار بود و يقين پيدا كرد كه آن‌ها به دنبال وحدت هستند.

نيمي از دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف آماده ترک ايران هستند

مدتی پیش سردارپاسدار احمدی مقدم فرماند نا جا اعتراف کرد هر نفری که در هر تصادفی در ایران می شود وجانش را از دست می دهد مبلغ 5/3 میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می شود . اکنون با این رتبه داری جهانی هجوم فرارمغز ها که عجیب شتاب گرفته است به موازات غارتگری هائی که شده و می شود توجه داشته باشید که وطن فروشان ضد ایرانی و غارتگرانحاکم و چوب حراج زنندگان بر منابع و ذخایرو سرمایه انسانی میهن چه بر سر ایران و ایرانی آورده اند؟

به گزارش جهان، معضل فرار مغزها همواره از مباحثی بوده که هنوز مسئولین کشور نتوانسته اند برای حل آن، راه کار مناسبی پیش بینی کنند.در همین زمینه خبرنگار جهان با خبر شد تعداد قابل توجهی از دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف تهران قصد عزيمت به كشورهاي غربي و اقامت دائم در آنجا را دارند.بنابراین گزارش، برخي از اساتيد دانشگاه صنعتي شريف با ابراز نگراني از اوضاع فعلي دانشگاه‌هاي كشور خبر داده‌اند كه در حال حاضر حدود نيمي از دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف براي عزيمت به خارج از كشور و اقامت دائم در آنجا اعلام آمادگي نموده‌اند.به گفته اين افراد، هدف دانشجويان از اين كار اعتراض به عدم وجود امكانات آموزشي براي ادامه تحصيل ايران است.اساتيد مذكور تاكيد كرده‌اند نخست وزير كشور كانادا اخيرا گفته است دولت ايران ما را 25 سال پيشرفت داده است چون باعث مهاجرت هزاران متخصص ايراني به اين كشور شده است.اين در حالي است كه با توجه به وقايع اخير برخي كشورهاي اروپايي و غربي رسما اعلام نموده‌اند كه آماده پذيرش متخصصان و كارشناسان ايراني براي اقامت دائم در كشور خود هستند.به گفته يكي از اساتيد دانشگاه شريف تحصيلات افرادي كه اعلام كرده‌اند آماده عزيمت و اقامت در خارج از كشور هستند بالاتر از كارشناسي مي‌باشد و علت اين كار هم وعده‌هاي بسيار فريبنده‌اي است كه عوامل كشورهاي پيشرفته به كارشناسان ايراني داده‌اند. در خيابان‌ها حضور داشته باشد

عکس : صف شير يارانه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13897

فقط به تصاویر این لینک نگاه کنید که بدانید بر سر مردم ایران و انقلاب و اهداف و آرمانش چه آورده شده است و روزگار مردم ایران برای دریافت شیر یارانه ای چگونه سیاه و تار شده است؟ آیا با این وضعیت و چشم انداز می توان ادعای کمدی لوطی جماران را درست دانست که مدعی شده 50 میلیون ساندیس خور لبیک گوی در 22 بهمن سالگرد انقلاب در شهرهای ایران حضور داشتند؟

گشودن پرونده جدیدی علیه علی صارمی زندانی سیاسی محکوم به اعدام

مگر بالاتر از صدور حکم اعدام حکم دیگری هم وجود دارد که پرونده برای قربانی محکوم به اعدام تشکیل شده است ؟ البته ابهامی هم وجود ندارد که این پرونده هم مرتبط با توطئه برنامه ریزی شده در جلوی اشرف در بغداد می باشد که ناشی از اوضاع فلاکت بار حاکمان کودتاگر و بازجویان آدمخوار حیوان صفت ووحشت از مراسم جشن 4 شنبه سوری می باشد

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،گشودن پرونده جدیدی علیه زندانی سیاسی علی صارمی که به دلیل شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367 به اعدام محکوم شده است.روز یکشنبه 2 اسفندماه زندانی سیاسی علی صارمی 62 ساله بدلیل شرکت در نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی 1367 به اعدام محکوم شده است. از بند 4 زندان گوهردشت کرج با پابند و دست بند به شعبه28 دادگاه انقلاب برده شد و توسط رئیس این شعبه فردی بنام محمد مقیسه ای معروف به ناصریان از اعضای کمسیون مرگ زندانیان سیاسی سال 1367 برای او پرونده جدید گشود و او را مورد محاکمه قرار داد. آقای صارمی بدلیل نداشتن وکیل از پاسخگویی و اظهارنظر به این فرد امتناع کرد.محمد مقیسه ای با برخوردی وحشیانه و غیر انسانی خطاب به آقای صارمی گفت : هرچه وکیل بگه که ما عمل نمی کنیم. وکیل نمی خواهی.ولی آقای صارمی بر داشتن وکیل مصر بود و بدین خاطر دادگاه او را به اردیبهشت ماه به تعویق انداخت.یکی از شیوهای غیر انسانی که علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج بر علیه زندانیان سیاسی برای تحقیر آنها بکار می برد. هنگام انتقال زندانیان سیاسی از زندان به دادگاه آنها را با پابند و دست بند منتقل می کنند.لازم به یادآوری است که زندانی سياسی علی صارمی در ۱۴ شهريورماه ۱۳۸۶ پس از شرکت در مراسم نوزدهمين سالگرد قتل عام زندانيان سياسی با يورش مامورين وزارت اطلات به فرماندهی فردی با نام مستعار علوی از سر بازجويان و شکنجه گران بند ۲۰۹ دستگير و به سلولهای انفرادی زندان اوين منتقل شد

کانون وکلای دادگستری نيز بدست حاکميت افتاد36 نفر از وكلا ردصلاحیت شدند : محمدعلی دادخواه، نعمت احمدی، رمضان حاجی مشهدی،ناصر زرافشان، عبدالفتاح سلطانی،فریده غیرت، عبدالصمد خرمشاهی...

زمانی که سربازجو حسین شریعتمداری در دادگاه مطبوعات که به عنوان متهم حضور یافته است که حتی شاکی رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور نا مشروع پاسدار احمدی نژاد را بازجوئی و محاکمه ومحکوم می کند و جائیکه وکیل مدافعان خود شان در زندان می باشند و در عوض قاتلان بازداشتگاه کهریزک همچنان جنایت می کنند یا همچون قاتل سعید مرتضوی ارتقای پست و مقام درون دولت یافته است . دیگر چه نیازی به کانون وکلای دادگستری می باشد که نباید منحل شود و مشتی پاپت وکیل تسخیری جایشان رابگیرند؟

آرمان : چهارشنبه, 05 اسفند 1388 .انتخابات بیست و ششمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در 20 اسفندماه در شرایطی برگزار خواهد شد كه دادگاه عالی انتظامی قضات صلاحیت 36 نفر از وكلا را رد کرده است. به گزارش ایلنا طبق تبصره ماده 4 قانون كیفیت اخذ پروانه وكالت تایید صلاحیت نامزدهای عضویت در هیات مدیره كانون وكلای دادگستریبه دادگاه عالی انتظامی قضات واگذار شده است در همین راستا اسامی 79 نفر برای عضویت در هیات مدیره كانون وكلای دادگستری مركز به این مرجع قضایی ارسال شد كه روز گذشته این دادگاه صلاحیت 43نفر را تایید و 36 نفر مابقی را فاقد شرایط لازم برای عضویت در هیات مدیره این نهاد مدنی دانسته است. در میان ردصلاحیت شدگان چهره‌هایی ازجمله سیدمحمد جندقی كرمانی‌پور رئیس فعلی هیات مدیره كانون،گودرز افتخار جهرمی رئیس سابق كانون وكلای دادگستری،محمدعلی دادخواه، نعمت احمدی، رمضان حاجی مشهدی،ناصر زرافشان، عبدالفتاح سلطانی،فریده غیرت، عبدالصمد خرمشاهی،علی نجفی توانا،رضانوربها، محمدحسین آقاسی،جهانگیر مستوفی و اكبر سرداری‌زاده مشاهده می‌شود.