گزیده خبر های 13 بهمن ماه سال 1388

مشایی‌گویی داوود احمدی‌نژاد!

http://www.fararu.com/vdcefx8e.jh87zi9bbj.html

معلوم نیست که این 3 معجون پیچیده و یا این 3 عنصر مجنون چه استفاده می کنند که به اینگونه هذیان گوئی ها یا گفتمان ها نائل می شوند؟ چونکه اکنون به نظر می رسد که گفتمان مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد برروی اخوی اش حاج داود احمدی نژاد که دارای پرونده فساد اقتصادی مشترک با پاسدار میلیارد محمد صادق محصولی می باشد اثر کرده است . زیراکه با وجود انتقاد کردن حاج داود به رحیم مشائی ولی خودش ثابت کرده است که بنوعی می توان تکثیر شدن گفتمان رحیم مشائی در هر دو تا اخوی احمدی نژاد ها مشاهده می شود. بهر حال بخوانید و بخندید و حال کنید یا افسوس بخورید که چگونه سنگ بسته و سگ رها شده است؟

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با انتقاد شدید از اظهارات مشکوک برخی مسئولان گفت: آیا حامی نظام کسی است که در کنار من ایستاده است و خلاف آیات قرآن سخن می‌گوید؟ کسی که آیات قرآن را عامدانه اشتباه تعبیر می‌کند قصد دارد در محیط ولایی چالش ایجاد کند و همه مأموریت دارند تا در مقابل او بایستند. داوود احمدینژاد شامگاه دوشنبه طی مراسمی در جمع روحانیون شهرستانهای استان تهران در مسجد رفعت قم با بیان این مطلب بیعت نکردن امام حسین(ع) با یزید نوعی پدافند غیرعامل بود، اظهار داشت: ما در آیات متعددی از قرآن فرمول پدافند غیرعامل را مشاهده میکنیم که متاسفانه امروز با بیدقتی از کنار آنها به سادگی عبور میکنیم. ما به جای فرمول‌های پدافند غیرعامل که از غرب گرفته شده، از فرمول‌هایی که در قرآن هم ذکر شده است تبعیت می‌کنیم. اگر انسان توانست به گونه‌ای زندگی کند که از هجمه‌ها آسیب نبیند پدافند غیرعامل را عملی کرده است، بنابراین در سیره انبیا نیز پدافند غیرعامل مشهود است. به حضرت موسی(ع)، حضرت عیسی(ع) و حضرت نوح(ع) خرده می‌گیرند و می‌گویند اگر پیامبران الهی درست مدیریت می کردند امروز شاهد بیعدالتی نبودیم. حال ما تا کی باید شاهد این حوادث باشیم؟ آیا ما مسئول نیستیم؟ و کی باید فرامین الهی اجرا شود. آیا حامی نظام کسی است که در کنار من ایستاده است و خلاف آیات قرآن سخن می‌گوید یا روژه گارودی است که در مقابل استکبار ایستاده است؟ برخیها میگویند در نظام جمهوری اسلامی آزادی کم است حال من سوال میکنم که چقدر باید آزادی داد و حد آن کجاست؟ برخیها هم در سخنرانیهای خود آشکارا گفتند که همان طور که اسب سواری دورانش به پایان رسیده است، دوران اسلام نیز به پایان رسیده است و دیگر نمیتوان جامعه را با اسلام هدایت کرد خداوند دو شجره طیبه و خبیثه را قرار داده است. شجره طیبه از هابیل شروع و به سردار شوشتری و کسانی که در همین حوادث اخیر شهید شدند ختم میشود و شجره خبیثه نیز از قابیل شروع و امروز نیز سردمدار آن اوباماست.

كيهان و خوانندگان

خالی بندی و هذیان وجوک ووارونه گوئی و تعریف و تمجیدهای چاپلوسانه و متلقانه ی غیر واقعی با دست ابریشم یزدی بر دست کردن که آنگونه دروغین و مشمئز کننده می باشد که حتی برای کودن ترین حامیان رژیم ضدبشری و نامشروع تروریستیو فاشیستی کودتائی طالبانی حاکم امکان پذیر نیست . زیرا که از لوطی جماران به عنوان آخرین ذخیره ی الهی یاد شده است . در صورتیکه 8 ماه است که مردم اطراف واکناف جهان می دانند که چگونه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در سراسر ایران طنین انداز شده است . از سوی دیگر در شرایطی که مطبوعات به زیر تیغ سانسور و خفقان وممیز گری برده شده است تا خبر های اعتراضی مردم ناراضی و جنایات سر کوبگرانه ی ضرب و شتم و باز داشت و زندان و شکنجه کردن و اعتراف گرفتن و احکام محکومیت زندان و اعدام را بازتاب داده نشود . یا اینکه تظاهرات اعتراضی هزاران نفره خانواده هائی که روزانه در جلوی درب ززندان اوین برای رهائی فزندان شان از قتلگاه اوین هر روز بر گزار می شود اما پیام سازان جعلی در دروغ نامه ی کیهان از 31 سال گذشتن بهار آزادی گفته اندیا زمانیکه 80 % جمعیت کشور که بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند که رئیس مرکز آمار حد اقل به رقم 47 میلیون فقیر زیر خط فقر اقتصادی اعتراف کرده است و برای تن واندام فروشی تبلیغات رسمی صیغه ای یا غیرو می شود . همچنین طرح خوشه بندی کوچک و بزرگی که برای دریافت یارانه های دولتی به حساب هدفمندانه تصویب شده است . آنگونه مفتضح و نا عادلانه است که حتی پیام سازان قلابی و جعلیهمبه این شیوه اعتراض کرده اند . کمدی تر اینکه از رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه خواسته شده است که پروانه وکلائی که حاضر نمی باشند نقش وکلای تسخیری برای دژخیم صلواتی را در بیدادگاه های نمایشی و فرمایشی صادر کننده احکام مرگ را ایفا و اجرا کنند تقاضا شده است که به اتهام خائن بودن پروانه اشان لغو گردد تا که آدم کشان حرفخ ای حاکم کودتائی طالبانی پاسداری با خیال راحت احکام آدم کشی صادر کنند و بیشتر طلبکارانه تر به منتقدان داخلی و خارجی ا حکام اعدام ها فحاشی کنند . آخر همین پیام دفاع تبلیغی کردن از عنصر پلید و منفور و معلوم الحال سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز نماینده ی لوطی جماران شریعتمداری کافیست تاکه مشخص شود محتوا یا گندآب این پیام های ساختگی و جعلی چگونه و از سوی چه بازجویان حرفه ای راست دروغ کنانی ساخته و پرداخته می شود که نمونه هائی که روزانه در دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده می شود اینگونه است :

¤ طليعه سي ويكمين بهار آزادي و سرآغاز حكومت مستضعفين بر مستكبرين و خون آشامان جهان، صهيونيسم بين المللي و قدرتهاي زر و زور را بر امام عصر(عج) و نايب بر حقش مقام معظم رهبري و امت حزب ا... در سراسر گيتي تبريك و تهنيت عرض نموده و از همه امت موحد مي خواهم كه با تاسي به امام راحل(ره) و خلف صالح و به حق او امام خامنه اي زمينه ساز ظهور آخرين ذخيره الهي را فراهم و دماغ استكبار جهاني را بر خاك بماليد و از جوانان ايران عزيز مي خواهم كه قدر نعمت عظماي ولايت و انقلاب اسلامي را بدانند و بشناسند و به ديگران نيز بشناسانند . طاهری.¤ از شجاعت و شهامت آقاي شجوني در برنامه ديروز، امروز، فردا تشكر مي كنم كه بي پرده بخشي از پرونده سران فتنه را آشكار ساخت.عليمرداني¤ مي خواستم بدانم كه اعدام جانيان و جاسوسان در ايران چه ربطي به آمريكا، انگليس و اسرائيل دارد. اگر اين ها راست مي گويند كه طرفدار حقوق بشر هستند بروند جلوي جنايت هاي خودشان را بگيرند كه در فلسطين، عراق، افغانستان، پاكستان و يمن، و حتي به زلزله زدگان هائيتي ها هم رحم نمي كنند.يك هم وطن از سراب.¤ از يادداشت روز 11/11/88 آقاي شريعتمداري كه چون تيري بر قلب دشمنان نظام است تقدير و تشكر مي كنم.جانباز شيميايي حسين عمويي و چند تلفن مشابه ديگر¤ چرا قوه قضائيه از خودش دفاع نمي كند و پروانه وكالت وكلاي خائني كه دائم به عنوان عامل بيگانگان با رسانه هاي خارجي وابسته به صهيونيسم به مصاحبه مي پردازند و از آشوبگران به عنوان آزادي خواهان ياد مي كنند باطل نمي كند. آيا مسئولين اين قوه منتظرند تا مردم خود رأسا همه امور را انجام دهند و به پالايش بدخواهان بپردازند.حاج خليلي.¤ با توجه به بحث خوشه بندي دولت محترم در پرداخت يارانه ها متاسفانه اكثر كارمندان دولت و قشر فرهنگي در خوشه سوم قرار گرفته اند و بسياري از افراد متمول جامعه در خوشه هاي يك و دو كه در صورت اجرا به همين نحو اعتراضهاي زيادي را در پي خواهد داشت و به طور قطع از عدالت نيز به دور است. شايسته است با تجديدنظر اساسي و كار كارشناسي نسبت به اصلاح خوشه بندي ها اقدام لازم صورت گيرد.جمعي از فرهنگيان كشور.¤ در كنار سمينارها و همايشهاي متعددي كه در طول سال با صرف هزينه هاي سنگين برگزار مي شود، شايسته است سمينار و همايشي هم در ارتباط با بررسي علل و عوامل به وجود آمدن فقر و راهكارهاي مقابله با اين پديده شوم برگزار و ديدگاههاي اسلام در اين زمينه مورد بررسي و تحقيق قرار گيرد. محمود بليغيان از اصفهان.¤ يكي از نقطه ضعف هاي جدي خوشه بندي ها اين است كه قشر ضعيف در خوشه 3 قرار گرفته اند به طور مثال 4 جوان تازه ازدواج كرده با حقوق 300 هزار تومان و مستاجر بودن در خوشه 3 قرار گرفته اند و افراد مشابه با وضعيت حقوق چند برابري در خوشه 1 يا 2 قرار گرفته اند. از دولت انقلابي تقاضا مي شود نسبت به اصلاح آن اقدام نمايند.توماري.¤ ما جمعي از دانشجويان دانشكده هنر معماري تهران مركز هستيم. مدتي است كه مسئولان دانشكده به بهانه تعميرات سلف سرويس قسمت خانم ها و آقايان را مختلط كرده اند. قول داده بودند كه چند روز بيشتر طول نخواهد كشيد اما نه تنها به قول خودشان عمل نكردند بلكه مسائلي به وجود آورده اند كه موجب تحقير و توهين به دانشجويان دختر مي شود.يك دانشجو¤ چند ماه است كه از انتخابات و خرابكاري هاي اغتشاشگران سبز مي گذرد اما شهرداري هنوز براي پاك كردن شعارها و رنگكاري ديوارها و تابلوها كه به رنگ سبز پوشيده شده اند اقدامي نكرده است.يكي از اهالي

مواجب مي گيرم و بيانيه مي نويسم، پس هستم! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881113/2.htm#other204

این پیام مشابه پیام های فوق بدلیل اینکه طولانی تر می باشد به عنوان خبر ویژه ی سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده و سناریو ساز تنظیم شده است.

طراحان آزمون با اتاق هاي جنگ نرم مرتبطند؟ (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881113/2.htm#other206

بازهم مورد مشابه گزارش خبری به سبک بازجو وپیام های ساختگی و جعلی ستون کیهان و خوانندگان

چرا خياباني شدي؟ پدر جاي خود، بيانيه نويسان هم بي تاثير نبودند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881113/2.htm#other209

شیوه ی خبرر سانی با راه و رسم تجربه شده و الگو بر داری شده ی بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری و کیفرخواست تنظیم نمودن و محاکمه چند دقیقه ی لاجوردی قصاب زندان اوین با محمدی گیلانیدر دهه ی سال و تابستان خونین قتل عامزندانیان سیاسی که اکنون از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان همین روش و تاکتیک دنبال می شود.

يك راهپيمايي و چند تا جنايت كه اين حرف ها را ندارد! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881113/2.htm#other208

خبررسانی اتام و توهین علیه ی یک وکیل مدافع حقوق بشر که مکمل پیام جعلی درخواست لغو پروانه ی وکلای خائن نامیده شده ی وکلائی می باشد که حاضر نیستند در برابر لوطی جماران بی ارزش و اعتبار و پاسداران کودتاگر طالبانی زانو بزنند تسلیم شوند.

چريك سايبري 21ساله سايت ضدانقلاب را از كار انداخت (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881113/2.htm#other205

اینگونه اعتراف آشکار به تهاجم جاسوسی و ویروسی کردن که بازتاب علائم اشغال و مصادره ی شرکت مخابرات از سوی پاسداران کودتاگر طالبانی می باشد جای سئوال دارد که چرا برخی از شرکت یا کمپانی های سرویس رسانی فنی اینترنتی خارجی هنوز به این رژیم جنایتکار مبلغ فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید سرویس می دهند؟ همینطور چرا کشور های دمکرات مدافع آزادی بیان و قلم و حقوق بشر با چنین سیستم سانسورچی و ممیزز گر سر کوب گر رابطه دارند و اینرابطه را قطع نمی کنند؟

آيت الله يزدي : از روشنگري عقب نشيني نمي كنم

http://www.kayhannews.ir/881113/14.HTM#other1403

چون آخوند انگلسیی و دزد محمد تقی مصباح یزدی در دفاع از ولایت فقیه و لوطی جماران و علیه ی رفسنجانی وارد صحنه شده است بنابراین شیخ محمد یزدی باز شیر شد و از موضع محللی وواسطه گری آخوند احمدی خمینی برای رعایت آتش بس با رفسنجانی اعلام نموده عقب نشینی کرده و به روشنگری یا افشا گری و فشار خود برروی رفسنجانیی تا کنار گذاشته شدنش از ریاست مجمع خبر گان ادامه می دهد . چون مسئله مرگ لوطی جماران و جانشینی وی مطرح می باشد که رقبای رفسنجانی تلاش می کنند موی از ریاست مجمع خبر گان و حنتی این مجمع بیرون کنند تا موی دماغ نداششته باشند.

اعتراف دردناك يك پدر به قتل كودك 15 روزه

آخر رژیم جنایتکار و دزدی که پس از 31 سال ادعای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و قاچاقچیان مواد خدر دارد ولی چنین جامعه ای ساخته است که پدر آلوده به اعتیاد به خاطر نیاز مواد مخدر مجبور شده است نوزاد 15 روزه اش را از طریق مواد مخدر بکشد که ثابت کند چگونه والدین و نوزاد دو بار به مسلخ برده شده اند می تواند مشروعیت داشته و دوام بیآورد؟

مرد جوان به خوراندن مواد مخدر به فرزندش كه باعث مرگ وي شده بود اعتراف كرد. به گزارش فارس عصر 5 مرداد امسال ماموران پليس قلعه حسن خان از طريق تماس مسئولان يك بيمارستان از وقوع يك حادثه با خبر شدند. ماموران با حضور در محل حادثه واقع در يكي از بيمارستان هاي اطراف اين منطقه دريافتند يك نوزاد دختر 15 روزه در يكي از بيمارستان ها به علت نامشخصي فوت كرده است . شهرياري بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت : تحقيقات از پدر و مادر اين نوزاد آغاز تا اين كه مشخص شد در منزل اين افراد مقداري مورفين وجود دارد. وي ادامه داد : با گذشت 6 ماه از آغاز تحقيقات پزشكي قانوني علت مرگ اين كودك را مصرف مورفين اعلام كرد كه به اين ترتيب پدر و مادر وي به عنوان متهم بازداشت شدند. وي افزود : تحقيقات براي مشخص شدن زواياي پنهان اين پرونده ادامه يافت تا اينكه سرانجام پدر اين نوزاد مدعي شد شب حادثه مقداري سوخته ترياك در آبجوش و نبات حل كردم و با انگشت به دهان فرزندم گذاشتم اما به يكباره حالش بد شد. شهرياري گفت : اين فرد با توجه به اعتراف به اتهام قتل بازداشت شد..

نماينده ولي فقيه در سپاه : دعا كنيد خدا محبت مشايي را از دل احمدي نژاد بيرون كند

بیان این ضعف و اعتراف بیش از حد مضحک می باشد . زیرا که برجسته کردن تبعیض آشکار می باشد که چگونه با رقیب مغلوب برخوورد می شود و د ر برابر خودی چگونه ضعف نشان داده می شود؟

به گزارش جهان نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در گردهمايي علما و روحانيون شهرستان شاهرود در اداره كل تبليغات اسلامي استان در پاسخ به اين سئوال كه چرا احمدي نژاد تكليفش را با رحيم مشايي مشخص نمي كند و جلوي او را نمي گيرد گفت : شما دعا كنيد خدا محبت اين را از دل احمدي نژاد بيرون كند. حجت الاسلام علي سعيدي خطاب به علما و روحانيون افزود : به احمدي نژاد بگوييد كه مشايي ظرفيت اين همه سرمايه گذاري را ندارد. وي اظهار داشت : اما نبايد احمدي نژاد را با خاتمي و امثال او قياس كرد . اگر نمره احمدي نژاد 20 و 19 باشد به خاطر مشايي 16 مي شود اما بايد او را قانع كنيم كه اين (مشايي ) عنصر مطلوبي نيست . حجت الاسلام والمسلمين سعيدي افزود : معيار ما اين است كه ما آدم افراد نيستيم و دنبال حق هستيم . ملاك و معيار ما حوزه رفيع ولي فقيه است كه آدم ها چقدر با او ارتباط و انسجام دارند ما بايد به ملاك معيار نگاه كنيم نه به آدمها. نماينده ولي فقيه در سپاه گفت : حجت خدا امام عصر(عج ) است و نايب او ولي فقيه است و بر اساس روايات موظف به اطاعت از او هستيم

معاون اول قوه قضائيه:پرونده فرزندان هاشمي براي رسيدگي در وقت مقرر به دادسراي تهران ارجاع شد.خبرگزاري فارس: معاون اول قوه قضائيه گفت: اراده دستگاه قضايي امروز بر اين امر استوار شده است كه به هيچ عنوان رسيدگي به اتهامات كساني كه منتسب به خواص هستند را كنار نخواهد گذاشت و پرونده فرزندان هاشمي نيز به دادسراي تهران ارجاع شده و در موعد مقرر در جريان قرار خواهد گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811130083

آخوند جنایتکاری که جزو یکی از مجرمان زیر پیگرد جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که جزو آمران و عاملان قتل عام زندانیان سیاسی در تا بستان خونین سال 67 می باشد . مشخص نیست که چرا برای عادی سازی حداقل پرونده ی چندتا دیگراز متهمان غارتگران و کلان دزدان بیت المال و منابع و ذخایر کشور که اسامی شان توسط عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام شد را نیز همراه پرونده ی فرزندان رفسنجانی نکررده است تا مشخص نشود که این آخوند آدمکش حرفه ای برای فشار برروی رفسنجانی تبانی با دو آخوند فاسد انگلیسی و متحجر شیخ محمد یزی و محمد قی مصباح یزدی نموده است .

9 تن از دستگیرشدگان در انتظار اعدام

همین آخوند بد رئیسی نام جنایتکار دارد چهره دژخم خودش در نقش داشتن قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 را به شیوه ای دیگر عریان می کند وبه نمایش می گذارد . زیرا که از وحشت تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن جا نیان و قاتلان هراسنا ک شده ر وادار کرد ه است تا که دست به جنایات بزنند و از ترس مرگ خود کشی کننند به امید پوچ و واهی اینکه موجب ترس معترضان ناراضی شوند و در 22 بهمن حضور نداشته باشند . در صورتیکه موجب سرکش شدن شعله های خشم مردم ناراضی خواهد شد.

مهر: حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي گفت: دو نفري كه اعدام شده و 9 نفر ديگر كه به زودي اعدام خواهند شد قطعاً در جريان آشوب‌هاي اخير دستگير شدند و هر كدام به يكي از جريان‌هاي ضد انقلاب مرتبط بوده و با انگيزه نفاق و براندازي نظام در اغتشاشات حضور يافته‌اند.

احمدي‌نژاد در ديدار وليعهد قطر تاكيد كرد:غربي‌ها نمي‌خواهند در منطقه امنيت حاكم باشد.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: غربي‌ها نمي‌خواهند در منطقه امنيت حاكم باشد و روابط كشورهاي منطقه با هم دوستانه باشد آنها همواره تلاش كرده‌اند كشورهاي منطقه را ضعيف نگه دارند و حيات آنها به ايجاد تفرقه و ناامني وابسته است كه خوشبختانه بين تهران و قطر دريافت مشتركي از، توطئه هاي دشمنان وجود دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811131107

سپاه پاسداران بطور سیستماتیک در حال طراحی اقدامات تروریستی در یمن و افغانستان ونوار غزه و لبنان و به خصوص عراق است که هم چاه نفت در فکه اشغال نظامی می کند وهم این روزها بر موج اقدامات تروریستی و ناامن کردن عراق افزوده و آن را گسترش داده است . چونکه وحشت از بازنده شدن عوامل و مهره های رژیم کودتائی – پاسداری - طالبانی در انتخاباات پارلمانی عراق می باشد . ولی پاسدار گماشته مترسک احمدی نژادد بطور عمدی برای رد گم کردن طلبکارانه آدرس وارونه داده و غرب را متهم به ناامن کردن منطقه نموده است.

انتقال فتنه‌گران بااتوبوس وحقوق در۲۲بهمن!

دستگاه تبلیغات وجنگ روانی مطبوعات و رسانه های در خدمت کودتاگران طالبانی پاسداری برای ترساندن رقیب مغلوب دست به نوعی جنگ روانی و شایعه سازی و پخش خبرهای دروغین برای فشار گاز انبری زده اند تا مانع از انتشار فراخوان حضور در 22 بهمن از سوی رهبران رقیب مغلوب شوند . هم اینکه موجب ار عاب ووحشت اینان شوند . هم اینکه پس از 22 بهمن سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز مدعی شود که از قبل پش گوئی شده بود که دستگاه جاسوسی سیا و موساد با سران فتنه در شرف بر نامه ریزی مشترک برایآشوب گرائی در 22 بهن بودند

کلمه:سایت آینده نوشت:سایت روزنامه جوان که اخیرا با نقل اخبار اختصاصی و محرمانه کاملا راست! و غیر دروغ، همزمان با فیلترینگ سایتهای اصلاح‌طلب به ارگان اعلام مواضع اصلاح‌طلبان تبدیل شده، از برنامه فتنه گران برای انتقال افراد شهرستانی جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران خبر داد.این سایت مدعی شد: جریان فتنه در آخرین اقدام خود برای انجام اغتشاش به نیروگیری از حاشیه های شهر تهران مبادرت کرده اند.اخیرا تعدادی از عوامل جریان فتنه ضمن حضور در برخی محلات و کارخانجات حاشیه شهر تهران اقدام به جذب آنان جهت شرکت در تجمعات و اغتشاش در ۲۲ بهمن و چهارشنبه سوری پرداخته و از آنان خواستار دریافت شماره حساب برای واریز پول شده اند.این افراد همچنین وعده داده اند در صورتی که دستگیر شوند از آنان حمایت خواهند کرد.به نوشته این سایت طیف رادیکال دوم خرداد و حامی میرحسین موسوی در جلسات استانی خود از برنامه ریزی ای سخن به میان آورده اند که به موجب آن،ساماندهی نیرو از استان ها برای راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین آن ها می باشد و اخیراً برخی اصلاح طلبان رادیکال در جلسات خود در برخی شهرها از هواداران خود درخواست نموده اند تا برای شرکت در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن به تهران سفر نمایند.یک منبع بسیار آگاه هم اظهار داشته:بنا شده است که شهرستان های نزدیک به تهران بیشترین حجم اعزام نیرو به تهران را داشته باشند.در ادامه با اشاره به سازماندهی برخی اراذل و اوباش در یکی از استان های همجوار تهران بر ای اعزام به تهران گفت:این اقدام بی شک مؤید برنامه ریزی سران فتنه برای اغتشاشگری و ایجاد آشوب و بهره برداری تبلیغاتی از مراسم ملی۲۲ بهمن می باشد.کلمه:این اتهامات درنشریه طیف افراطیون مطرح می شود که معلوم نیست این فتنه گران! زمانیکه تقریبا همه نیروهای معترض به خاطر ابراز عقیده در زندان بسر می برند؛چه کسانی هستند؟در این شرایط افراطیون به راحتی جولان می دهند. شماره حساب می گیرند و پول پخش می کنند. اتوبوس کرایه کرده و سعی می کنند با پرداخت اضافه کاری و پاداش و ساندیس و …راهپیمایی های کاملا خودجوش !! را ساماندهی کنند.اکنون مصداق ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد آقایان دست پیش گرفته اند و برای فردای ۲۲ بهمن فرار رو به جلو کرده اند.اما غافل از اینکه مردم در این مدت به خوبی چهره انها و اقداماتشان را شناخته و به درستی درباره انها قضاوت خواهند کرد.البته در پس این خبر مشخص شد که گویا طبق روال سایر راهپیمایی ها قصد انجام چنین برنامه هایی را برای ۲۲ بهمن نیز دارند.

احضار، بازجوئی ومورد تهدید قرار دادن اعضای خانواده زندانیان سیاسی توسط بازجویان وزارت اطلاعات

آنگونه آدمکشان حرفه ای و خراطی کنندگان اندیشه و تفکر و جراحی کنندگان آزادی و مروجان فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان و تواب سازان اعتراف گیر وزارتبد نام اطلاعات وحشت و کینه ی حیوانی نسبت به مخلفان و دگر اندیشان به خصوص حامیان مجاهدین خلق دارند که فکر و ذکرشان چگونه پیگیری و شناسائی و دستگیری و شکنجه کردن و اعتراف گیری و پرونده سازی نمودن برای اینان می باشد

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،بازجویان وزارت اطلاعات همسر و دختر بازاری زندانی محمد بنازاده امیر خیزی را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات فرآخواندند و آنها را برای چندین ساعت مورد بازجوئی و تهدید قرار دادند.روز دوشنبه 5 بهمن ماه خانم شهلا زرین فر و خانم الناز بنازاده امیر خیزی همسر و دختر بازاری در بند محمد بنازاده امیر خیزی را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات احضار کردند. آنها توسط سر بازجوی وزارت اطلاعات که با نام مستعار علوی ویک بازجوی دیگر در 2 سلول جداگانه برای چندین ساعت مورد بازجوئی و تهدید قرار دادند. سربازجو علوی خطاب به خانم الناز بنازاده امیر خیزی گفت: که اگر با ما همکاری نکنی تو را به بند 209 خواهیم برد و آنجا ترا به حرف خواهیم آورد. سئوالات و تهدیدات این بازجو در رابطه با ارتباط خانوادگی او با خواهرش که در قرارگاه اشرف و در عراق است بود.آنها در طی مدت بازجوئی همسر و دختر آقای بنازاده امیرخیزی را مورد تهدید و تحت فشارهای روحی قرار دادند.از طرفی دیگر بازاری زندانی محمد بنازاده امیر خیزی از زمان دستگیری تا به حال هیچ خبری از وضعیت و شرایط او در دست نیست

گفت‌وگوی‌ کلمه با موسوی پیرامون مسایل مهم کشور

موسوی : ما کاملا از قوه قضاییه قطع امید کرده ایم / فرار از حساب و کتاب و الخ موارد بسیار روشنی از برگشت ما حتی به ماقبل پهلوی ها است/ امام جمعه بی رحمی که همواره از تبعیض و خشونت و تقلب دفاع کرده به قوه قضاییه دستمریزاد ميگويد

http://www.foroneiran.com/index.php/topthemen/more/5700/

بالاخره نیاز به 31 سال بود تا میر حسین موسوی به این و اقعیت پی ببرد که شیخ هم همچون سلفش شاه مستبد و دشمن آزادی می باشد. زیرا که فقط به قبضه و انحصاری کردن قدرت و انباشت ثروت بدون مردم باور شدید دارد آنگونه که رقبای خودی را نه بر نمی تابد و تحمل نمی کند بلکه بدترین اتهاما با تهین ها را نیر نثارش می کند . بنابراین هیچ راهی جز مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران باقی نمانده است.

عواملی که باعث بازتولید رژیم های استبدادی در ایران می شد آیا با انقلاب اسلامی از بین رفته است؟در سالهای اول انقلاب اسلامی اکثریت مردم قانع شده بودند که انقلاب همه ساختارهایی را که می توانست منجر به استبداد و دیکتاتوری شود از بین برده است و من هم یک نفر از این جمع بودم. ولی الان چنین اعتقادی ندارم. امروز هم عوامل و ریشه هایی را که منجر به دیکتاتوری می شود می توان شناسایی کرد و هم مقاومت در مقابل بازگشت به این دیکتاتوری را که باید گفت مقاومت مردم میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است. عدم سازگاری مردم با دروغ و تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد. همان طور که بسته شدن فضای مطبوعاتی و رسانه ای و پر شدن زندانها و کشتن بیرحمانه مردم در خیاباها که به صورت مسالمت آمیز احقاق حقوق خود را خواستارند نشان دهنده حضور ریشه های استبداد و دیکتاتوری باقیمانده از نظام شاهنشاهی است. مردم دنبال آزادی و عدالت هستند و متوجه اند که دستگیری ها و اعدام ها با اغراض سیاسی و در تعارض با قانون اساسی و قوانین رایج صورت می گیرد. آنها از رژیم شاهنشاهی نفرت دارند و در عین حال متوجه اند که با داد و ستدهای بی اهمیت و بدون رعایت مراتب قانونی ممکن است عده ای به کام مرگ فرستاده شوند. تا امام جمعه بی رحمی که همواره از تبعیض و خشونت و تقلب دفاع کرده به قوه قضاییه دستمریزاد بگوید. برای او مهم نیست که شایعات گسترده ای برا ی اعتراف گیری های غیر قانونی وجود دارد و برای او مهم نیست که این افراد ربطی به جریانات انتخابات ندارند . مهم برای او اعدام برای زهر چشم گرفتن است. او از قدرت تکوینی اثربخشی خون بیگناهان غافل است و نمی داند سیل خون شهیدان، رژیم شاه را از بین برد. مردم اعتقاد به استقلال و آزادی و جمهور اسلامی را از انقلاب دارند. همان طور که مقاومت دلیرانه ملت و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ناشی از همین تغییرات بنیادینی بود که انقلاب اسلامی در روحیه مردم پدید آورده بود. بیاد داشته باشیم که از جنگهای روس با ایران تا آخر دوران شاه در مراحل مختلف بخشهایی از خاک کشورمان در جنگها و بحران ها و بازی های سیاسی توسط همین شاهان از دست رفته بود و دفاع جانانه هشت ساله دفاع مقدس این مدار خطرناک و خار کننده را در هم شکست. اکنون هم در صفوف سبز مردم و مرعوب نشدن آنها و پایداریشان بر سر حقوق خودشان ادامه همان مقاومت دفاع مقدس و همان روحیه آزاد منشانه قوام آمده در سال ۵۷ را می بینیم. از سوی دیگر امروز وقتی دیده می شود که دروغ از سوی دولت و صدا و سیما و روزنامه های وابسته، سکه رایج است؛ وقتی ملت ما می بیند که عملا این نیروهای امنیتی و نظامی هستند که بر پرونده های قوه قضاییه حکم می رانند و در حقیقت این قوه قضاییه است که ضابط نیروهای امنیتی شده است، به این نتیجه می رسیم که ما در اول انقلاب زیاد خوش بین شده بودیم.