دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مراقب كفش هايتان باشيد ! "

" مجرمان و کفش دزدان مسجد زیر نظر، صلاحیت پیشنماز شدن و یا صاحب هیچگونه پست و مقام حکومتی را ندارند :

سرباز جو حسین شریعتمداری برای اینکه سران رقیب مغلوب و به خصوص رفسنجانی مکاررامتهم کند و تلاش پیشنهادطرح آشتی ملی شان را خنثی نماید .پس به سبک فلسفی اثباتی و اقنائی حوزوی – پاسداری مثال از خط مستقیم و ابروی کمانی زده و تلاش مذبوحانه کرده است تا تناقض گوئی های رقبا را به نمایش گذارد تا که درنهایت بتواند قداست و اعتباز شکسته شده ی عمود خیمه ی نظام را با شمع بر زیرش زدنش ترمیمش کند و برایش مشروعیت کاذب دست وپا کند. بنابراین پیش مقدمه توطئه علیه ی سران رقیب مغلوب به عنوان کفش دزدان مسجد را این چنین تنظیم و بیان کرده است :

"اگر اين سوال در ميان باشد كه از دو پاره خط «مستقيم» و «خميده» كداميك را بيشتر مي پسنديد؟ به يقين، همه كساني كه در مقابل اين پرسش قرار مي گيرند و يا، اكثريت نزديك به تمامي آنها «پاره خط مستقيم» را ترجيح مي دهند و درباره چرايي انتخاب اين گزينه، دلايل قابل قبولي نيز دارند، مثل اين كه پاره خط مستقيم كوتاهترين فاصله ميان دو نقطه است و... حالا اگر از آنها بپرسيد؛ آيا حاضريد ابروي شما به جاي آن كه «خميده» و كماني باشد، به شكل و حالتي شبيه خط مستقيم درآيد؟! پاسخ به يقين «منفي» خواهد بود، چرا...؟! براي آن كه «ابروي كج ار راست بدي كج بودي» و ؛«جهان چون چشم و خال و خط و ابروست كه هرچيزش به جاي خويش نيكوست» بسياري از «مقوله »هاي متضاد، اينگونه هستند. مانند دوستي و دشمني، وحدت و جدايي، جذب و دفع كه در هر سه مورد دوستي، وحدت و جذب بر دشمني و جدايي و دفع، برتري دارد، اما دوستي با دشمنان مردم، نه فقط دوستي نيست كه دشمني با مردم است و يا جذب خيانت كاران و جنايت پيشگان، مفهومي جز تن دادن به خيانت و پذيرش و ترويج جنايت ندارد و..."

در ادامه سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه پیشبرد اهداف خود علیه رقیب مغلوب را دنبال کرده باشد مجبور شده برای تقویت حاشیه امنیی خود و افزایش توان فشار تهاجمی اش علیه ی رقیب بعنوان دست آویز به گزینه برداری کردن از گفته لوطی جماران آویزان شود و چماق علیه رقیبان بسازد و حکم برای شان صادر کند که چنین این افراد از کشتی نجات شکسته شده خارج شده و دیگر صلاحیت حضور در چارچوب رژیم فاشیستی کودتائی نا مشروع را ندارند :

"در ميانه فتنه اخير كه به گواهي تمامي شواهد و قرائن و اسناد غيرقابل انكار موجود، از سوي سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه مديريت مي شد و فريب خوردگي و توهم شماري از هموطنان عزيزمان را نيز به دنبال داشت، رهبرمعظم انقلاب طي سخناني در جمع طلاب، روحانيون و فضلاي حوزه علميه- 22/9/88- تاكيد فرمودند كه «اختلاف ديدگاهها نبايد به نزاع منجر شود و برخورد نظام جذب حداكثري و دفع حداقلي است» در اين فرمول حكيمانه، ضمن آن كه بيشترين تاكيد بر «جذب» است، از ضرورت «دفع» نيز، آنجا كه چاره ديگري نيست، سخن به ميان آمده است. به بيان ديگر، در پاره اي از موارد، «دفع» نه فقط ناپسند نيست، بلكه اقدامي ضروري و اجتناب ناپذير براي «جذب بيشتر» خواهد بود. زيرا، به عنوان مثال، ناديده گرفتن جرايم كساني كه دست به وطن فروشي، و فريب افكارعمومي زده اند و بازگرداندن دوباره آنها به چرخه قانونمند نظام و مردم نتيجه اي جز «مار در آستين پروريدن» نخواهد داشت و اين اقدام در صورت انجام، ضمن آن كه دست جنايتكاران را براي جنايت بيشتر باز مي گذارد و به افراد ديگري از اين دست، جرأت خيانت مي دهد، توده هاي مردم را نيز نسبت به «عدالت نظام» و حق جويي و مردم دوستي آن با ترديدهاي جدي روبرو مي كند، بنابراين، پي آمد جذب تعداد اندكي از اين مجرمان ، «دفع» احتمالي تعداد فراواني از مردم خواهد بود و دقيقاً به همين علت مي توان نتيجه گرفت كه اين «دفع» حداقلي و ضروري نيز در راستاي «جذب حداكثري» صورت مي پذيرد.«افرادي كه حاضر نيستند قانون و رأي اكثريت را قبول كنند و نقطه قوتي همچون انتخابات افتخارآفرين چهل ميليوني را تبديل به نقطه ضعف مي كنند، عملاً خود را از اين كشتي نجات- انقلاب اسلامي- خارج مي كنند و صلاحيت حضور در چارچوب نظام اسلامي را از دست مي دهند كه از دست داده اند»"

همچنین سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه تلاش تاکتیک رفسنجانی مکار بساز و بفروش در اجلاس 2 روز مجمع خبرگان ارتجاع را خنثی کرده باشد و فاش کرده باشد که وی تاکتیکی بر خورد کرده است . زیرا که مدعیست که اسناد و مدارکی در دسترس می باشد که معترضان جزو سران و عوامل اصلي فتنه می باشند که نه فقط در چارچوب رژیم کودتائی و نامشروع و ضد مردمی جاي ندارند بلكه «ستون پنجم» دشمن هستند که در رژیم ضدبشر ی و بی قانون اینان باید مطابق قوانين جاري در همه كشورهاي ديگر جهان هيچكدام شان نتوانند و نبايد در هيچيك از پست ها و مسئوليت هاي رژیم به كار گرفته شوند و تأکید کرده از جمله، شوراي نگهبان دست آموز لوطی جماران هم نبايد و حق ندارد تا که صلاحيت هيچيك از آنان را در هيچيك از نمایشات خیمه شب بازی انتصاباتی تقلباتی تأئيد كند. حتی توبه و بازگشت شان هم کارساز نیست و مانع از محاكمه و مجازات شدن این مجرمان نيست. برای اینکه اگر چنین راه فراری باشد ، هر جنايتكاري مي تواند با ادعاي توبه از مجازات بگريزد و در نتيجه دست جانيان براي هميشه بر جان و مال و نواميس مردم باز بماند! بالاخره فقط می توان بعنوان اینکه چون دزد کفش دزدان مسجد هستند و «كفش دزد مسجد» اگرچه بعد از مكافات به مسجد راه مي دهند، اما چهار چشمي مراقب او و كفش هاي نمازگزاران هستند، به اینان نگاه کرد ونه اینکه این كفش دزد را پيشنماز و يا حتي خادم مسجد و رئیس مجمع مصلحت نظام و شورای خبر گان ارتجاع کرد . بهر حال کیفرخواست تنظیم شده و حکم صادر شده ی نهائی از سوی سر بازجو شریعتمداری چنین است :

" كساني كه اين روزها، از وحدت و آشتي با سران فتنه و عوامل اصلي آن دم مي زنند و با قيافه حق به جانب، خود را صلح دوست و اهل وحدت معرفي مي كنند، چه بخواهندو بدانند و چه نخواهند و ندانند، در پوشش «وحدت»، نسخه «تفرقه» مي پيچند! اين آقايان اگر خيلي اهل «وحدت» هستند بايد از آنها پرسيد كه اولا؛ چرا به وحدت مردم نمي انديشند و مگر راهپيمايي 9 دي و حضور بي نظير مردم در 22 بهمن، نشانه اتحاد يكپارچه و مثال زدني ملت نبوده است و ثانياً؛ آيا نمي دانند كه سران و عوامل فتنه، تا آخرين نفس براي مقابله با همين وحدت و يكپارچگي مردم تلاش كرده اند؟! وحدت با چه كساني؟ با مردم كه در وحدت هستند؟ يا با دشمنان مردم كه دشمني آنان با وحدت مردم غيرقابل انكار است و اساساً به فرموده رهبر معظم انقلاب، مقابله با وحدت مردم هدف اصلي فتنه بوده است. لطفاً خود را اهل وحدت معرفي نفرمائيد! و به وحدت ملت لطمه نزنيد.5- تمامي شواهد موجود و اسناد غيرقابل ترديد حكايت از آن دارد كه سران و عوامل اصلي فتنه، نه فقط در چارچوب نظام و مردم جاي ندارند بلكه «ستون پنجم» دشمن گوياترين واژه براي معرفي آنان است. بنابراين، بديهي است كه مطابق قوانين جاري كه در همه كشورهاي ديگر نيز پذيرفته شده است هيچكدام از آنها نمي توانند و نبايد در هيچيك از پست ها و مسئوليت هاي نظام به كار گرفته شوند و از جمله، شوراي نگهبان نبايد و حق ندارد صلاحيت هيچيك از آنان را در هيچيك از انتخابات تاييد كند. توبه و بازگشت، اگرچه پسنديده است و از سوي خداي مهربان به تمامي مجرمان و گناهكاران توصيه شده است ولي توبه مانع از محاكمه و مجازات مجرم نيست و اگر چنين بود، هر جنايتكاري مي توانست با ادعاي توبه از مجازات بگريزد و در نتيجه دست جانيان براي هميشه بر جان و مال و نواميس مردم باز بماند! و بالاخره، ترديدي نيست كه عوامل فتنه بعد از محاكمه و مجازات قانوني مي توانند به عنوان يكي از اعضاي جامعه از مواهب حضور در جامعه اسلامي برخوردار باشند، به بيان ديگر، «كفش دزد» را اگرچه بعد از مكافات به مسجد راه مي دهند، اما چهار چشمي مراقب او و كفش هاي نمازگزاران هستند، چه رسد به آن كه كفش دزد را پيشنماز و يا حتي خادم مسجد كنند!"

در خاتمه اینکه چگونه رژیم ضد بشری که جنگ قدرت آنگونه فراگستر وجدی شده است که حتی بالاترین مهره های کلیدی اش متهم به نفوذی دشمن می شوند . چگونه می تواند مردمی باشد و مشروعیت دارد؟ از سوی دیگر دیگر ابهامی وجود ندارد آنانکه که بیشتر سوگند یاد می کنند بیشتردروغ می گویند. چونکه بدینوسیله تلاش می کنند تا با چپ و راست با سو گند یاد کردن پوششی برای جا انداختن و عادی جلوه دادن دروغ های خود بهره جویند یا کسب کنند . اکنون در مورد نمایش خیمه شب بازی یا کودتای 22 خرداد سئوال است که اگر چنانچه واقعیت د ارد که 40 میلیون نفر در آن نمایش خیمه شب بازی شرکت کردند که 25 میلیون رأی آنهم مربوط به پاسدار گماشته احمدی نژاد بود. پس چرا از فتوا و تأئیدیه صادره از سوی لوطی جماران، شورای نگهبان دست آموز لوطی جماران صحه بر کودتای تقلباتی 22 خرداد زد و نتیجه گیری شده است که اعتراضات مردومی پس از آن وجاهت قانونی ندارد. زیرا که وی و پادو وجارچیانش همچون سر بازجو حسین شریعتمداری نماینده ی ویژه ی وی در دروغ نامه ی کیهان باور دارند که این اعتراضات مردمی و سران رقیب مغلوب غیر مواجه و غیر واقعی می باشد ؟ البته در دنباله ی این ادعا ی مسخره استناد به حضور 40 میلیونی ساندویج خوران تظاهرات نمایشی حکومتی در 9 دی شده است . افزون بر آن ادعای 50 میلیون حضور ساندیس خوران در 22 بهمن هم مکمل ادعاهای قبلی شده است که برای زدن زیرآب دروغ های آشکار سئوال ساده این است که اگر چنانچه اینگونه ادعا ها واقعیت دارد .چرا برای رفع ابهام رژیمی که مدعی است از اینگونه پشتوانه ی عظیم حمایت مردمی بر خوردار است و مخالفان و منتقدان و معترضان فتنه گرانی نامیده شده اند که تمام شده می باشند . برای چه یک مجوز برای حضور همه پرسی آزاد بدون حضور ارگان های سرکوبگرو عاری از فضای سرکوب و خفقان و سانسور داده نمی شود تا که در دونقطه از تهران باشد که بطور همزمان موافقان و مخالفان بتوانند در یک تجمع و حضور مسالمت آمیز داشته باشند تا مشخص شود میزان توان بسیج کردن نیرو یا حامیان طرفین چقدر است تا دیگر هیچگونه نیازی به پرو پاگاناداد وجنگ روانی تبلیغاتی و وارونه گوئی درمطبوعات و رسانه ها نباشد و هرروز به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ادعاهای مضحک 40 و50 میلیونی حامی نشود و این معرکه گیری روزانه تبدیل به سر تیتر همه خبرها ی مطبوعاتی و رسانه ای نشود . در غیر اینصورت ادعاها دروغ و وارونه است و هر بار هم که بیشتر تأکید بر این دروغ ها شود عذر بدتر از گناه بیشتری مدعیان مرتکب می شوند؟

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881208/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 اسفند ماه سال 1388