گزیده خبرها 2 اسفند ماه سال 1388قسمت – 2

گزارش اختصاصي كيهان بررسي خروج از NPT واكنش ايران به دروغ پردازي آمانو

http://www.kayhannews.ir/881202/2.htm#other210

سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری با شیوه توبره و آخور خوری با بهانه ی گفتگوبا یک وکیل الدوله ی بازار مکاره گمنام امام زمانی همزاد وهم لهجه اش دفاع از پروژه ی هسته ای کرده و توصیه ترک آژانس انرژی بین المللی اتمی همچون گذشته داده است تا که تأکید بر تلاش دسترسی به سلاح هسته ای کرده باشد.

چند جمله سربسته خطاب به بازيگران فتنه (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881202/2.htm#other200

بازی کردن و مانور تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوب به خصوص سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با یک مهره ی سوخته و استفاده شده و شرط بندی برروی اسب شل کردن که خالی بودن دست بازیگر ریسک کننده در قمار را ثابت می کند.

پول هاي بي زبان در خدمت كدام زبان؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881202/2.htm#other206

این نمونه هم مشابه بازی قبلی می باشد. با این تفاوت که با یک کفتر پر قیچی و مصرف شده اکنون علیه ی مهدی رفسنجانی استفاده شده است که در حقیقت هدف خود رفسنجانی است که تلاش می شود وی ازریاست مجمع خبرگان رهبری بر داشته شود که از طرق فشار برروی آقازاده اش مهدی دنبال می شود .

آيت الله مصباح يزدي مطرح كرد سخنان رهبر معظم انقلاب چراغ راه حزب الله لبنان

http://www.kayhannews.ir/881202/3.HTM

مرشد پاسداران کودتاگر آخوند انگلیسی دزد و متحجر محمد تقی مصباح یزدی که به حمایت لوطی جماران و پاسداران کودتاگروارد میدان شده است وبدفاع از شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله بر خاسته است تا که سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری در امور داخلی عراق و لبنان و فلسطین و... تقویت شود تا برای عبور از بحران هسته ای تدارک جنگی دیگر از سوی حزب الله لبنان و حماس تدارک دیده شود .

رئيس شوراي اجرائي حزب‌الله:تمامي تهديدات تل‌آويو پس از سخنان نصرالله‌ "باد هوا " شده است.خبرگزاري فارس: رئيس شوراي اجرائي حزب‌الله لبنان با تاكيد بر اينكه سخنان دبيركل حزب الله لبنان در فكر و ذهن صهيونيست‌ها تأثير مي‌گذارد، گفت كه تمامي اين تهديدات پس از سخنان سيدحسن نصرالله باد هوا شده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812020495

گزارش این خبر هم مکمل گزارش خبر قبلی است که مربوط به آخوند دزد و متحجر محمد تقی مصباح یزدی است که شیخ حسن نصرالله را بره زیر کارد لوطی جماران معرفی کرده است . در صورتیکه خودش زیر کنترل پاسدار کودتا گر طالبانی می باشد .

اظهارات تامل برانگیزآیت الله مصباح درباره درک سیاسی برخی مراجع ورفتار رهبری بابرخی افراد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16392

این آخوند متحجر و دزد و فرصت و قدرت طلب انگلیسی و مرشد پاسداران کود تاگر محد تقی مصباح یزدی که دشمن و رقیب جدی رفسنجانی مکارمی باشد و مدتی است که بسیج شده تا زیر پای رفسنجانی را خالی کند تا در مجمع خبرگان جایش بنشیند . سپس جای لوطی جماران را اشغال کند و فاتحه ی نفی جمهوریت را بطور علنی بخواند و ولایت اسلامی طالبانی را اعلام نماید . بنابراین اکنون که دو رو دیگر اجلاس 2 روزه مجمع خبر گان رهبری شروع می شود وار صحنه سئوال و پرسش بسیج شده و هدفش را دنبال کرده است تا که با زیر ضرب گرفتن آخوند های حکومتی عضو خبر گان را از گرد رفسنجانی جداکند یا آن آخوند های حوزه را نیز بهمین سر نوشت دچار کند . برای همین در این جلسه ساختگی انتقاد به فعال نبودن سیاسی آخوند های دیگر کرده و گیر به رفسنجانی داده است .

آیت الله مصباح یزدی در دیدار با دانشجویان ضمن اظهار اینکه برخی مراجع فقط به درس و بحث می پردازند و توان کارسیاسی ندارند، اظهارات درخورتوجهی درباره برخورد متفاوت با نظر رهبری با موضوعات سیاسی جامعه بیان داشت.*پرسش: در جریان فتنه اخیر می‌بینیم از یک طرف شواهد عینی خیلی زیادی وجود دارد که شخص خاصی پشت خیلی از قضایا بوده است؛ ولی از طرف دیگر می‌بینیم که رهبری در جمع بسیجی‌ها یا در نماز جمعه حمایتی از او می‌کنند. وظیفه ما در این موضوع چیست؟
* پاسخ آیت‌الله مصباح یزدی: * در این‌که رفتار و خط مشی و موضع‌گیری‌های بعضی اشخاص با مقام معظم رهبری متفاوت است، جای شکّی نیست، در رفتار شخصی، خانوادگی، در تفکرات فقهی، سیاسی و در خط مشی‌های سیاسی که ناشی از همین تفکرات و منش‌هاست.* پرسش: اگر این کار را بکنیم، به این فتنه آتش زده می‌شود یا نه؟* آیت‌الله مصباح یزدی:
ظاهراً این جریانات اخیر جز سیاهی رنگی باقی نگذاشته است و بالاتر از سیاهی هم رنگی نیست.* پرسش: رابطه با تفکیک بین این جریانات و جریان شخص آقای هاشمی وظیفه ما چیست؟ آیت‌الله مصباح یزدی: * بعد از جریان عاشورا و عکس‌العمل‌هایی که انجام گرفت، ابهامی باقی نماند.

روزنامه رسالت:کروبی اصرار موسوی برای همکاری با خاتمی را نپذیرفت

چگونه این ارگان تبلیغاتی باند مافیائی انگلیسی غارتگر و روحانیت مبارز مدعی اصول گرائی حامی لوطی جماران چرا بصورت گمنام اطلاعاتی شنود جاسوسی یا خبر سازی کرده چون وحشت از مراسم جشن 4 شنبه سوری در پیش است گزارش داده است؟

روزنامه رسالت نوشت:شنیده های موثق از نشست روز پنج شنبه کروبی و موسوی حاکی است که در این جلسه موسوی اصرار فراوانی داشته که خاتمی هم به جمع دونفره آنها پیوسته و بیانیه ای جمعی درباره نحوه ادامه کار هواداران سرخورده جنبش سبز صادر کنند اما این درخواست با مخالفت شدید کروبی روبرو شده است.

استخدام جاسوسان بی جیره و مواجب در صدای آمریکا

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16398

چگونه است که این رژیم ضد مردمی نامشروع در 31 سال گذشته فقط یا ضد انقلاب و جاسوس و مأمور بیگانه و دشمن کشف نموده است یا اینکه جاسوس در شبکه ی بی بی سی و رادیو فردا و ... اعزام کرده است؟

دخالت اطرافیان رئیس جمهور درکار وزیر نفت

پاسدار گماشته احمدی نژاد کلی زحمت کشیده است تا که اطرافیانش را مسند کار کند به خصوص از امپراتوری نفت دار و دسته رفسنجانی را بیرون کرد تا خود و اطرافیانش وارد شود ضمن اینکه این پاسدار به جز اینان و پاسداران دیگر به کسی دیگر اعتماد ندارد.

دخالت های برخی اطرافیان رئیس جمهور باعث بروز مشکلاتی در مدیریت وزارت نفت شده است.به گزارش روزنامه رسالت شنیده های موثق حاکی است در پی انتصاب علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش به سمت رئیس شرکت سرمایه گذاری این وزارتخانه، فشارهای فراوانی از سوی برخی اطرافیان رئیس جمهور به وزیر نفت وارد شده که وی این انتصاب را لغو نماید اما وزیر نفت در پاسخ به معترضین از اقدام خود دفاع کرده و تصریح نموده که احمدی باید به کار خود ادامه دهد.از سوی دیگر عناصری که وزیر نفت را به خاطر یک انتصاب در فشار قرار داده اند لیستی از افراد غیرمتخصص با حوزه نفت به وزیر معرفی کرده اند که میرکاظمی هم با واگذاری مسئولیت به افراد غیرمتخصص مخالفت کرده است.