گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9 اسفند ماه سال – 88

جهنم (گفت و شنود)

گفت : پس از اینکه مرد خمینی شیاد

جانشین علی گداد در خواب دید این جلاد

پرسید ای رهبر ، بگو چگونه بود سئوال و جوا ب؟

گفت پس از اینکه کفن پاره کردندعزاداران بی تاب

صادقانه اعتراف می کنم با تو هستم رو راست

بطور مستقیم به جهنم برده شدم یک راست

منتظرم تا هرچه زودتر تو هم شوی پاره کفن

تا در اینجا تو هم زود ملحق شوی به من

گفت: چرا موسوي و كروبي و خاتمي عليه جنايات عبدالمالك ريگي موضع نگرفته و سكوت كرده اند؟
گفتم: اي عوام! مگه يادت نيست كه ريگي با صدور اطلاعيه از سران فتنه حمايت كرده بود؟! خب! چاقو كه دسته خودش را نمي برد!
گفت: يعني سران فتنه خجالت نمي كشند كه همه عالم و آدم جنايات وحشيانه ريگي را محكوم كرده اند ولي اينها لام تا كام عليه او حرفي نمي زنند؟!
گفتم: شايد صبر كرده اند چند روزي بگذرد و بعداً اطلاعيه بدهند.
گفت: بعد از چند روز كه ديگر فايده اي ندارد. مي خواهند چه بگويند؟!
گفتم: كروبي مي گويد خودم شاهد بودم كه در زندان به ريگي تجاوز شده است! موسوي مي گويد؛ ريگي يكي از «مردان خداجو» است! و خاتمي مي گويد؛ جرج سوروس در «رساله عمليه» خود حمايت از ريگي را «واجب عيني» دانسته است!
گفت: منافقين اوليه اندكي هم تظاهر به اسلام و انقلاب مي كردند ولي سران فتنه به جايي رسيده اند كه ديگر نياز به ظاهرسازي هم نمي بينند!
گفتم: يارو از نردبان افتاد و مرد، پسرش او را در خواب ديد و پرسيد؛ از سوال و جواب و شب اول قبر چه خبر؟ و يارو گفت؛ حساب من به اندازه اي روشن بود كه نيازي به سوال و جواب نداشت، از نردبان كه افتادم يكراست وارد جهنم شدم!

گفت: چرا موسوی ، خاتمی ، کروبی کردند سکوت؟

دفاع نکردند از اقدامات آدم ربایان رفته به برهوت

توانستند از تونل راه هوائی دست زنند به آدم ربائی

از پاکستان تحویل گرفته شد ، شروع شد دلربائی

چون ریگی با زد وبند پنهانی گرفته شد تحویل

کنون علیه ی رهبران مغلوب داده شده تحلیلل

چراسران رقیب از این اقدام نکرده اند حمایت؟

خود شریک و سهیم نکرده اند از این جنایت؟

گفتم : مگر اشراف ندارند سران رقیب؟

نمی دانند چرا به اینان زده میشه نهیب؟

نمی دانندچه کرده دراستان محروم هرمسئول

کدامین شرایط ، داشته است ریگی ها محصول؟

مگرمی توان که مضاعف به مسلخ برد قربانی؟

واقعیت کتمان کرد، شد تسلیم کودتاگر جانی

چون رژیم درمانده نامشروع کودتاگر دارد نیاز

هم باید اتهامش پذیرفت هم چوبش خوردبا پیاز

گفت : معلوم است که کروبی گفته به زندانی می شود تجاوز

احمدی باج می دهد به حماس و شیخ حسن نصرالله و چاوز

موسوی و خاتمی پیروی می کنند از رساله جورج سوروس

منافقین باحکومت سکولار زده اند زیرآب دکان دین و سالوس

گفتم : معلومه رهبران رقیب بیش از این خود نمی کنند خراب

نمی افتند توی دام بازی اعتراف گیری پته اش فتاده روی آب

گفت : پس از اینکه مرد خمینی شیاد

جانشین علی گداد در خواب دید این جلاد

پرسید ای رهبر ، بگو چگونه بود سئوال و جوا ب؟

گفت پس از اینکه کفن پاره کردندعزاداران بی تاب

صادقانه اعتراف می کنم با تو هستم رو راست

بطور مستقیم به جهنم برده شدم یک راست

منتظرم تا هرچه زودتر تو هم شوی پاره کفن

تا در اینجا تو هم زود ملحق شوی به من