گزیده خبر های 27 بهمن ماه سا ل 1288قسمت – 2

وزير اطلاعات : سپاه در حال بررسي موضوع مربوط به انبار سلاح در يكي از مناطق است
http://www.kayhannews.ir/881127/14.HTM#other1406

بدون شک این یک طرح توطئه ی طراحی شده از سوی سازمان اطلاعات پاسداران علیه آمریکامی باشد که چند هدف درونش نهفته است که شامل متهم کردن آمریکا در دخالت گری در امور داخلی ایران است و وصل و متهم کردن رهبران سران رقیب مغلوب و معترضین به همکاری با آمریکا می باشد . انتقام گرفتن از موضع گیری وزارت امور خارجه آمریکا بدلیل تحریم کردن اخیر پاسداران کودتاگر متهم به قدرت گیری نظامی شده اند و تحریم کردن شرکت های و ابسته به پاسدار سر تیپ قاسم سلیمانی فرمانده ی قرار گاه خاتم است همینطور توی لیست تروریست گذاشتن نامش در گذشته از سوی آمریکا می باشد . زیر فشار بردن آمریکا برای آوانس گرفتن در عراق است تا که مجبور شود که دست از فشار برروی دولت دست نشانده ی نوری المالکی برای حذف کردن لیست اسامی نامزدان ملی عراق بر دارد که مخالف دخالت گری لوطی جماران و پاسداران در امور داخلی عراق می باشند . بالاخره بخشی هم مربوط به طرح توطئه علیه ی مجاهدین ساکن اشرف است که از هم اکنون با اعزام مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات ب راق و گسیل کردن شان در جلوب درب اشرف که 9 روز است این سناریوی توطئه ی جدید شروع شده است . در مجموع تلاش مذ بوحانه برای منتقل کردن بحران بدرون خاک عراق پیرامون برون رفت مقطعی و موقتی از بحران هسته ای و وحشت شدید ناشی از شکست در انتخابات پارلمان عراق و کنار زده شدن پاپت نوری المالکی و از حیات خلوت خارج شدن عراق و پایان یافتن مرکز کانون این کشور برای صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه و از دست دادن امتیاز اهرم باج گیری چانه زنی هسته ای می باشد.

حجت الاسلام حيدر مصلحي درباره كشف سلاح در يكي از مناطق تصريح كرد كه سپاه در حال بررسي بيشتر موضوع است تا به نتيجه برسد.وزير اطلاعات چهارشنبه گذشته در حاشيه جلسه هيئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاري در مورد بازداشت هاي اخير اظهار كرد: همه اين افراد خبرنگار نيستند و تنها يك نفر (خبرنگار) بوده كه با سايت هاي بيگانه مرتبط بوده و حمايت قابل توجه بيگانه را پشت سر خود و اعترافاتي نيز داشته است.وي اضافه كرد: اين يك (نفر) خبرنگار در ارتباط با راديو فردا بوده و افراد مختلفي نيز در اين زمينه دستگير شده اند كه به مسائلشان رسيدگي مي شود.مصلحي همچنين امنيت عمومي كشور را مطلوب توصيف كرد و آن را مرهون تلاش هاي دستگاه هاي امنيتي و انتظامي دانست.

گشتي آمريكايي در عراق هدف قرار گرفتخبرگزاري فارس: يك گشتي آمريكايي در جنوب بغداد، پايتخت اين كشور هدف قرار گرفت كه به دليل اقدام ارتش آمريكا در سانسور خبري، ميزان تلفات آن هنوز روشن نيست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811270827

این توطئه ی ترور گشتی آمریکادی در عراق ادامه ی سناریوی اشاره شده ی گزارش خبرهای قبلی و بعدی می باشد که از سوی دستور به عوامل سپاه پاسداران در عراق صادر و تعقیب و اجرا شده است و در صورت پاسخ دندان شکن ندادن اینگونه اقدامات تروریستی و نا امن کردن عراق تا بر گزاری انتخابات پارلمانی عراق در 17 اسفند اوج بیشتری خواهد گرفت.

مدير مسول كيهان در جمع طلاب مدرسه معصوميه (س) قم: آشتي با سران فتنه دست دادن با سيا و موساد است
http://www.kayhannews.ir/881127/2.HTM#other203

این گزارش هم نمی تواند جدا از گزارش خبرهای قبلی نباشد . زیرا که سرباز جو حسین شریعتمداری از مهره های اطلاعاتی و کودتائی پاسداران است که نقش اساسی در حذف رقیب و شرایط کنونی در دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز اجرا کرده است . اما اکنون ضمن موضع گیری علیه ی آمریکا کردن و سران رقیب مغلوب را متهم به همکاری نمودن از سوی دیگر با تأئید کردن و در بیت خمینی شیاد و پذیرفتن وخوش و بش کردن برخی از سران فتنه همچنین بغل کردن شان دربیت جماران از سوی لوطی جماران خامنه ای جانشین خمینی شیاد این رهبران فتنه که مشخص نیست می بایست که چندین بار این اتفاق برای خمینی یاد و لوطی جماران خامنه ای جانشین وی اتفاق افتاده شد که با سیا و موساد دست دادند. ضمن اینکه معلوم نیست رهبرانی که با عوامل سیا و موساد دست دادند و رهبران تأئید شان کردند چگونه این رژیم رهبران شان از سوی سیا و موساد که اکنون مشخص شد است می توانند با سر کار گذاشتن مردم برای 31 سال ادعای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکاو سیا اسرائیل و موساد داشته باشند مسخره تر اینکه مدعی نا بود کردن اسرائیل هم می باشند؟

حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان با اشاره به چند نمونه غيرقابل انكار و بازخواني اسنادي از قول مقامات آمريكايي و رژيم صهيونيستي كه به شكست قطعي فتنه اخير اعتراف كرده اند، گفت؛ امروزه «سران فتنه» به «مرده هاي متحرك» و ماموران بازنشسته سيا، موساد و MI6 تبديل شده اند و از آنجا كه دشمني و كينه توزي آمريكا و اسرائيل با ايران اسلامي تمام شدني نيست، بايد بازي بعدي دشمن را حدس زده و از هم اكنون براي مقابله با آن آماده بود.شريعتمداري در توضيح «بازي بعدي» دشمن، از چند احتمال ياد كرد و از جمله به گزارش اخير شوراي روابط خارجي آمريكا اشاره كرد كه در آن آمده است؛ «سرانجام رخدادهاي بعد از انتخابات رياست جمهوري در ايران نشان داد طرح «مهندسي معكوس» فوكوياما براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران نه فقط شكست خورده، بلكه نتيجه معكوس داده است و كمترين نتيجه آن، بر باد رفتن سرمايه گذاري چند ساله آمريكا روي افراد و جريانات سياسي داخل ايران از يكسو و اتحاد و يكپارچگي مردم با محوريت رهبر اسلامي اين كشور بوده است». مدير مسئول كيهان در ادامه سخنان خود به بازخواني چند سند از مراكز استراتژيك آمريكا پرداخت و با توضيح درباره طرح اخير ريچارد هاوس، مسئول شوراي روابط خارجي آمريكا موسوم به طرح «ائتلاف سفيد» اين احتمال را قوي تر تلقي كرد كه سرمايه گذاري بعدي آمريكايي ها روي افراد و جرياناتي باشد كه از آنها با عنوان «مسلمانان پراگماتيسم»! ياد مي كنند و در توضيح ويژگي هاي اين جريان گفت؛ آنها به اسلام اعتقاد دارند، در ميان مردم به طرفداري از نظام اسلامي شناخته مي شوند و حتي ممكن است سابقه جبهه و جنگ نيز داشته باشند. عليه آمريكا و اسرائيل هم شعار مي دهند، اما در عرصه عمل هرگز براي مقابله با آمريكا و اسرائيل قدمي برنمي دارند. در فرهنگ ليبرال و در اقتصاد سرمايه گرا هستند و...من حدس مي زنم و احتمال مي دهم افرادي كه دو پهلو حرف مي زنند براي پروژه بعدي نشان شده اند. شريعتمداري درباره اظهارات 2 ماه قبل خود در يك نشست دانشجويي كه احتمال داده بود فتنه گران به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) نيز اهانت كنند، گفت؛ اين احتمال برگرفته از فرمول مهندسي معكوس فوكوياما بود .مدير مسئول كيهان پيرامون علت تاخير در محاكمه مهدي هاشمي گفت؛ ايشان كه براي بازرسي مراكز و نمايندگي هاي دانشگاه آزاد به لندن رفته و ظاهراً دانشگاه آزاد در تمام شهرها و روستاهاي انگليس هم شعبه دارد كه ماموريت ايشان تمام نشده است!

5 ماه از حضور مهدي هاشمي در لندن گذشت؛مأموريتي كه مرد شماره 2 دانشگاه آزاد از جزئيات آن بي‌خبر است.خبرگزاري فارس: در حالي كه بيش از 5 ماه از حضور مهدي هاشمي رفسنجاني در لندن مي‌گذرد و دانشگاه آزاد چند روز پس از خروج وي از كشور، اعلام كرد كه مهدي هاشمي براي انجام كارهاي مربوط به دانشگاه آزاد از كشور خارج شده است، مرد شماره 2 دانشگاه آزاد از جزئيات اين مأموريت خبر ندارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811270263

لو دادن سرنخی که رو شده است که کار گردان اصلی پشت پرده ی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که سرباز جو حسین شریعتمداری و دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز می باشد . زیرا ابتد گزارش خبر فوق ابتدا در سخنرانی سربازجو شریعتمداری در جمع طلاب قم طرح شده است که در گزارش خبری قبلی به این موضوع اشاره شده است و بر خلاف معمول که برای عادی سازی تلاش می شده است که ابتدا اینگونه گزارش خبر ها را خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بازتاب دهد . سپس روز بعد در دروغ نامه ی کیهان کپی و رله شود . اما اکنون با این عجله کاری و کپی بر داری شدن خبر مهدی هاشمی و سفر 5 ماهه ی وی به دولت فخیمه ی انگلیس داستان وارونه شده است . چونکه موجب لو رفتن نقش پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری در پشت پرده ی این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس شده است .

آيت الله مصباح يزدي: دشمنان در رسيدن به هدف خود براي نابودي انقلاب ناكام شده اند

http://www.kayhannews.ir/881127/3.HTM#other305

پیر استعمار تا مهره ی نفوذی متحجری همچون آخوند محمد تقی مصباح دارد که به جای همه استعمار گران مأوریت پیش برد اهداف شان را با لوظطی جماران و پاسداران کودتاگر به خصوص پاسدار گماشته احمدی نژاد بر عهده گرفته است . دیگر چه نیازی به بر اندازی جز حمایت دارد؟

صفار هرندي در جمع بسيجيان مازندران:همه تلاش آشوب‌طلبان و جريان فتنه عقيم ماند .خبرگزاري فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم گفت: همه تلاش آشوب‌طلبان و جريان فتنه عقيم ماند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811270676

پس از مدتی سکوت پااسدار مححمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید اخراجی و مشاور فرهنگی رئیس گزمکان پاسدار کودتا گر محمد علی جعفری فعال شده است و برای مبارزه و خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی در این استان برروی صحنه ی نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن وارده شده و شوی نمایش علیه رقیب مغلوب فتنه گر اجرا کرده است و از عقیم شدن اهداف شان در 22 بهمن متهم کرده است که مرتکب اشتباه فراخوان مشترک وحدت با کودتا گران غالب به جای حضوراعتراضی در روز 22 بهمن مکان مستقل دیگری دادند که اکنون بعنوان مجازات و پاداش چوب و پیاز را با هم می خورند.

اين كارشناس برجسته سياسي كشور اظهار داشت: همه مساعي آشوب‌طلبان و جريان منحرف در اين راستا عقيم ماند. حوادث پيش آمده اين درس را به ما مي‌دهد كه ما مأمور به تكليف هستيم و آنگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامي پيوسته بر آن تاكيد دارد.

محتشمی‌پور: حجتیه پشت پرده فتنه است

http://www.fararu.com/vdcj8vex.uqev8zsffu.html

لوطی جماران و مشاور بین المللی وهم منقلی وهمشهری مشهدی اش علی اکبر ولایتی سابقه ی عضویت در انجمن حجتیه دارند . بنابراین همان نا محرمان مورد نظر خمینی شیاد اکنون برمسندقدرت می باشند . زیرا که پاسدارگماشته احمدی نژاد مرید آخوند متحجر و دزد انگلیس مصباح یزدی هم دیدگاه شان به انجمن حجتیه نزدیک می باشد .

امام به انجمن حجتیه پیام داد، نیازی به جوانهای شما نداریم .وی در پاسخ به این سوال که آیا صاحبان تفکر مذکور در زمان ابراز وجود مي‌كردند؟ با بیان اینکه امام اجازه ندادند كه چنين انديشه و خطري در زمان حياتشان ابراز وجود كند، خاطرنشان کرد: انجمن حجتيه در اول انقلاب، به امام پيام دادند كه جوانان تحصيلگرده‌اي را داريم كه مي‌توانند در كشور مديريت كنند؛ ايشان هم پيام دادند كه ما نيازي به جوان‌هاي شما نداريم و اين جوانان و مردمي كه انقلاب كردند، خودشان مي‌توانند كشور را اداره كنندتشمي‌پور تصريح كرد: انجمن حجتيه وقتي به مرور مشاهده كرد كه جايگاهي در جامعه ندارد و بدبيني و نفرت عمومي نسبت به آنها كه قبل از انقلاب با ساواك همراهي مي‌كردند، وجود دارد، اعلام انحلال كرد، اما اين ظاهر مساله بود، زيرا ارتباطات تشكيلاتي انجمن حجتيه، در خانه‌هاي تيمي‌شان برقرار بود و فقط ظهور و بروز علني نداشت. اما پس از رحلت امام آزادي مطلقي يافتند. آفت اصلی انقلاب از نظر امام، قرار گرفتن نامحرمان در مصدر امور بود .عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز در ادامه این گفت وگو درباره آفت‌هاي دروني انقلاب از منظر امام، یادآور شد:آفت اصلي براي نظام و انقلاب از ديدگاه امام اين بود كه نامحرمان و كساني كه در انقلاب و نهضت مردم نقشي نداشتند و يا بي‌تفاوت بودند، در مصدر امور قرار گيرند و با اين تعبير كه “خدا آن روز را نياورد” ین دغدغه را بیان کردند که اهميت آن رانشان مي‌دهد

درباره فیلم "به رنگ ارغوان" مطرح شد :شریعتمداری : مزخرف است ؛ پسر صفار : مشکل دار است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16245

بحث و جدل و نظر عنصر بد نام و منفور سر بازجو شریعتمداری با پسر معاون سابقش پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد سجاد صفار هرندی پیرامون فیلمساته شده ی علیه ی مجاهدین در دفاع از نیروهای امنیتی در گرفته است که بیان کننده وحشت از مجاهدین می باشد که دامنه ی آن به فیلم سینمائی و جنگ گرگ ها و گرگ زاده ها کشیده شده است .

شریعتمداری به رنگ ارغوان فیلمی بسیار مزخرف است ، پسر صفار هرندی :مضمون این فیلم بسیار مشکل دار است .شفاف ـ محمد تاجیک : در حالیکه چند روز پیش حسین شریعتمداری در اظهاراتی به انتقاد شدید از فیلم به رنگ ارغوان پرداخته بود ، سجاد صفار هرندی پسر وزیر سابق ارشاد با انتشار یادداشتی که در شماره روز شنبه وطن امروز منتشر شده به شدت از به رنگ ارغوان انتقاد کرد .

جوسازی علیه رئیس مجلس خبرگان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16251

شعار علیه ی رفسنجانی مکار در تظاهرات دولتی 22 بهمن دادن و گشودن پرونده آقازاده مهدی هاشمی از سوی سربازجو حسین شریعتمداری و خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که دنبال شده است مرتبط با تلاش توطئه علیه ی رفسنجانی برای جدال رهبری شورای خبر گان و کنار گذاشتن وی می باشد که نقش دو شیخ متحجر انگلیسی محمد تقی یزدی و و محمد یزدی در پشت این توطئه برجسته می باشد .

در اطلاعیه‌ای منصوب به «ستاد مردمی سلسله نشست های بصیرت» تاکید شده: « با توجه به رفتار و عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی حداقل در ماه های اخیر ایشان را برای ادامه تصدی ریاست مجلس خبرگان مناسب نمی داند.»بعد از آنکه یک روزنامه حامی دولت چندی پیش در گزارشی مدعی شد که برخی اعضای خبرگان رهبری برای اجلاس پیش رو برنامه های خاصی دارند و قصد اتمام حجت با هاشمی رفسنجانی را دارند، یک سایت حامی دولت نیز اخیرا همین ادعا را تکرار کرده است.

قرار بود هاشمی رفسنجانی مهمان برنامه "سیاست ایرانی" باشد که لغوش کردند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16243

لغواین حضور هم مرتبط به گزارش خبر قبلی می باشد . زیرا که قرار نیست جز فشار تبلیغی تخریبی چیزی به نفع رفسنجانی مکار انجام گیرد . زیرا که هدف کنار گذاشتن وی از مسئولیت دو نهاد خبرگان و مصلحت نظام و نه تقویت آن است.

سایت فردا از مخالفت مسوولان صدا وسیما با حضور هاشمی رفسنجانی در تلویزیون خبر داد .فردا نوشت : ویژه برنامه های مناسبتی صدا و سیما بخصوص برنامه های« دیروز، امروز، فردا» و «سیاست ایرانی» که وعده برنامه هایی چالشی را به مخاطبان داده بودند، هیچ کدام در حد انتظار ظاهر نشده و انتقاداتی را به همراه داشته است.این در حالی است که پیش از این و قبل از دهه فجر اعلام شده بود که میهمانانی با گرایش های مختلف در هر دو برنامه مذکور حاضر خواهند شد. این وعده نه تنها عملی نشد بلکه عمده میهمانان حاضر در این دو برنامه از چهره های شناخته شده نزدیک به یک طیف خاص از جریان اصول گرا بوده اند

بحران در كارخانه‌هاي ذوب‌آهن بدليل وارادت آهن از چین

عاقب تتأسف بار 31 سله ی حکوت دجالان و رمالان و غارتگران و جنگ افروزان دین فروش که می خواستند محرومان و پا بر هنگان را صاح قدرت و حکومت کنند که اکنون نه اینکه زیر یک سوم خط فر کارگران بسر می برن، دبلکه برای 5 ما هم حقوق دریافت نکرده اند. در عوض هرروز لوظی جماران نشئه و پاسدار گماشته ی مشنگ احمدی نژاد بیشترعربده کشی هسته ای می کشند و از ترقی و پیشرفت و عدالت و بارزه با فساد اقتصادی می گویند و معترضان و منتقدان و ناراضیان را تهدید می نمایند؟

ايلنا: نماينده فلاورجان با اعلام اينكه در حال حاضر دستمزد كارگران تاسف آوراست‌گفت: اگرچه مي پذيريم 263 هزار تومان هرگز نمي‌تواند يك زندگي متوسط رو به پايين را تامين كند اما اين واقعيت تاسف آور نيز وجود دارد كه كارفرمايان توان پرداخت دستمزد بالا به‌كارگران را ندارند. سيد ناصرموسوي لارگاني درگفت‌وگو با ايلنا بااعلام اينكه حداقل دستمزدكارگران‌كه يك زندگي آبرومندانه را اداره كند بالاي 400 هزار تومان است،گفت: شكلي نيست كه يك دستمزد عادلانه بايد به اندازه‌اي باشد كه شرايط موجود اقتصادي كشور را تايمن كندو دستمزد فعلي كارگران هرگز چنين نيست.وي بااعلام اينكه در شرايط فعلي بسياري از كار خانجات بين يك ماه تا يك سال دستمزدكارگران را پرداخت نكرده اند گفت: تصور كنيد كه حقوق كارگري 263 هزار تومان يعني يك سوم خط فقر باشد و 5 ماه هم دريافت نكند، ببينيد خانواده اين كارگر بخت برگشته در چه شرايطي به سر مي‌برد. موسوي لارگاني از بحران اقتصادي در واحدهاي صنعتي و توليدي‌كشورخبر داد وگفت: درشرايطي كه درهاي اقتصاد كشور به روي كالاهاي خارجي به ويژه از نوع بي‌كيفيت چيني باز باشد توقع داريد يك كارفرما بتواند از عهده مخارج توليد و كارگاه از جمله افزايش دستمزد كارگران برآيد. وي از بحران در كارخانجات ذوب‌آهن كشور خبر داد و گفت: اكنون بسياري از كارخانجات ذوب‌آهن، انواع محصولات آهني را در حجم بالا توليد و انبار كرده‌اند اما بازار فروشي نيست. نماينده فلاورجان افزود: با مسوولان كارخانجات توليد آهن مذاكراتي داشته‌ايم و اين كارخانجات آهن انبار شده را كه برايشان كيلويي 720 تومان تمام شده حاضر هستند 520 تومان بفروشند اما خريداري وجود ندارد. موسوي لارگاني با اعلام اينكه در حال حاضرآهن بسياري از چين وارد شده كه در بنادر خليج فارس انبار شده است،گفت: اين آهن به قيمت هر كيلو 420 تومان عرضه مي‌شودكه به نظر من دست‌هايي دركار است تا با واردات بي‌رويه صنعت و اشتغال كشور را به نابودي بكشاند

افزایش خط فقر به یک میلیون تومان

با گزارش واردات آهن از چین که جزو دستأورد چینی کردن سیاست اقتصادی کشور از سوی مدعیان اصول گران می باشد که ادعای ژاپن اسلامی کردن ایران می کردند . ولی اکنون واردات 3 برابر صادرات شده است و با توجه به نرخ رشد روز افزون لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش فقر و بیکاری که در گزارش قبلی گزارش از حقوق 263 هزار تومانی کار گران گفته شد که 5 ماه هم هست که پرداخت حقوق شان به تعویق افتاده است مقایسه شود با افزایش خط فقر به مرز یک میلیون تومان که حال گزارش شده است . سئوال است که تکلیف کار گران زحمت کش در این شرایط طاقت فر سا چه می شود و کدام مسئولی قرار است که به داد این تهی دستان و محرومان برسد و این وضعیت با ید تا کی ادامه یابد؟ چرا آنانی که مدعی دروغین حضور بیش از 50 میلیون ایرانی در تظاهرات نمایشی 22 بهمن و بیمه شدن نظام تروریستی فاشیستی کودتائی می کنند از هزینه ی غار تگری های و شرکای پا سدار دزد شان و افزایش حقوق ار گان های سر کوبگر و اختصاص دادن بودجه های کلان به بر نامه ی بحران ساز هسته ای و اهدای هدایا به تروریست های برون مرزی نمی زنند تا لا اقل حقوق تعویقی کار گران پرداخت شود که در این شرایط غیر انسانی بسر نبرند؟.

مهر: نماینده سابق کارفرمایان در سازمان جهانی کار گفت: حذف یارانه‌ها خط فقر را به بیش از یک میلیون تومان و نرخ تورم را نیز به 40 درصد افزایش خواهد داد.عباس وطن پرور از افزایش خط فقر به یک میلیون تومان در سال آینده خبر داد و گفت: افزایش 40 هزار میلیارد تومانی رقم بودجه به دلیل اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها، خط فقر را به بیش از یک میلیون تومان و نرخ تورم را نیز به بیش از 40 درصد خواهد رساند.نماینده سابق کارفرمایان در سازمان جهانی کار اظهار داشت: از سویی برنامه حذف صفرهای پول ملی افزایش میزان واردات و در نتیجه بالارفتن مجدد نرخ بیکاری را در پی خواهد داشت.وی با ذکر این نکته که 20 هزار میلیارد تومان سهم مردم از 40 هزار میلیارد تومان ( براساس پیش بینی بودجه سال آنیده) حداقل 12 درصد نرخ تورم را افزایش خواهد داد، افزود: دولت در نظر دارد 12 هزار میلیارد تومان از 20 هزار میلیارد تومان دوم ( معادل 30 درصد 40 هزار میلیارد تومان) را به صنایع بدهد که به نوعی تزریق پول خواهد بود. به واسطه 8 هزار میلیارد تومان ( معادل 20 درصد از 40 هزار میلیارد تومان) را که خود دولت هزینه خواهد کرد، پول پرقدرت را در بازار افزایش می دهد.این مقام کارفرمایی با ذکر اینکه پول پرقدرت افزایش نرخ تورم را در پی خواهد داشت، گفت: در این رابطه دولت موظف است روشهایی را اتخاذ کند تا با ریزش مشاغل مواجه نشویم.وطن پرور در پایان سخنانش یادآور شد: افزایش نرخ بیکاری و تورم تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.پیش از این، برخی اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با اعلام اینکه خط فقر 900 هزار تومان است، گفته بودند: بر همین اساس، دستمزد کمتر از 500 هزار تومان در سال آینده معیشت خانوار کارگری 4 نفره و بیش از آن را به مخاطره می‌اندازد