گزیده خبر های 7 اسفند ماه سا ل-88

ادامه سریال دادگاههای نمایشی و اعترافات ساختگی : شرفیابی وانابه در حضور رهبری

گفته می شود پیشنماز که باد شکم رها کند پس نماز توفان براه می اندازد . جائیکه رفسنجانی مکار بساز و بفروش و مکار دستمال ابریشم یزدی بر دست ، تملق گوئی و چاپلوسی برای لوطی جماران را پیشه کرده است و این مأموریت را قبل از اجلاس دو روزه مجمع خبرگان ارتجاع شروع نمود و در بیانیه ی پایانی این مجمع تعریف و تمجید نمودن از لوطی جماران و دروغ آرای ساختگی کودتای تقلباتی 22 خرداد را تأئید و به اوج رسانیده شد تاشرایط برای یکه تازی و عریده کشی و خط و نشان کشیدن لوطی جماران برای سران رقیب مغلوب و معترضین ناراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در دیدار با اعضای خبرگان ارتجاع فراهم شود . اکنون چرا ادامه ی این مأموریت با طرح اقدام ضد بشری از سوی نادمان و در هم شکسته شدگان سابق مقامات اطلاعاتی همچون محمد عطریانفر و علیرضا تاجیک یا طلبه منقلی محمد علی ابطحی دنبال نشود و که تلاش نکنند قربانیان در بند را نیز همچون خودشان به آلودگی تسلیم وتواب بودن نکشانند و برای مجیز گوئی و تقاضای طلب عفو نمودن از لوطی جماران مطرود و منفور و عمود خیمه ی نظام شکسته و بی ارزشتحریک و تشویق ووادارشان نکنند تا همچون زمان شاه سپاه و درود بر لوطی جماران گویند. چونکه وحشت و نگرانی از مراسم جشن ملی آتش بازی 4 شبه سوری و ایام نوروز و مراسم 13 بدر در پیش است که نیاز به که قدرت و اعتبار کاذب و پوشالی برای لوطی جماران دست و پا کردن نیاز است.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرها از تهران حاکی از اجرای نمایش تازه ای تحت عنوان" شرفیابی و درخواست عفو و انابه در حضور رهبری"است. خبرنگار جرس از تهران گزارش می دهد که مسئولان نظام جمهوری اسلامی در تدارک اجرای نمایشنامه جدیدی برای ایام میلاد پیامبر (ص) هستند.گفته می شود که قرار است که کلیه زندانیان بازداشت شده بعد از انتخابات که تحت فشار بازجویان تن به مصاحبه داده بودند، به دفتر رهبری رفته و دو نفر از آنان با تشکر از رهبری و برائت از "فتنه سبز" رسما درمحضر رهبری توبه کرده و ایشان نیز توابین را مشمول عفو قرار دهند.خبرنگار جرس می افزاید که قرار است کلیه جوانان بازداشت شده در وقایع بعد از انتخابات که ارتباط خود را با بازجوهایشان حفظ کرده اند نیز به عنوان سیاهی لشکر در این نمایشنامه شرکت کنند. سوی دیگرشرط آزادی بسیاری از جوانانی که هنوز در زندان هستند نیز حضور در این مراسم اعلام شده است. صحنه گردانان این نمایش برای اجرای نقش اصلی دکتر محمد رضا تاجیک (از مشاورین میرحسین موسوی) ، مهندس محمد عطریان فر (از اعضای ستاد موسوی و عضو حزب کارگزاران) و حجت الاسلام سید محمد علی ابطحی (از مشاورین کروبی و رئیس دفتر خانمی) را در نظر گرفته اند. گفته می شود که دکتر سیعد حجاریان برغم فشارهای فراوان به دلیل دشواری تکلم توانست از ایفای نقش شانه خالی کند.خبرنگار جرس می افزاید این افراد بارها نقشی را که به آنها سپرده شده تمرین کرده اند. کارگردانان این نمایش که الگو برداری از شیوه های زمان استالین است، هنوز در مورد اینکه نقش اول و دوم را چه کسی به عهده بگیرد و سناریو در کدام روز اجرا شود به تصمیم نهائی نرسیده اند. شنیده ها حاکی از آن است که علت اصلی اجرای این سناریوی جدید افسردگی شدید آقای خامنه ای بعد از استماع شعار های تظاهرکنندگان ماههای اخیر علیه وی است. رهبر جمهوری اسلامی در دیدار آیت الله موسوی اردبیلی با وی بشدت ازعارتظاهرکنندگان علیه خود گلایه کرده بود. گفته می شود که خانواده این زندانیان در حال تحمل بیشترین فشار هستند

عضو فراکسیون امنیت ملی مجلس در مورد اظهارات اخیر حمید روحانی

"اگر حکم قاضی بر اعدام بود، باید اعدام شوند"

http://www.fararu.com/vdcbg9ba.rhb8wpiuur.html

چگونه یک وکیل لدوله بازار مکاره بنام بیغش ،غش کرده و تعادل از دست بداده و هذیان گوئی کرده و مدعی شده اصلاً بحرانی در کشور وجود ندارد زیرا که حکومت در بهترین شراط ثبات سیاسی خود بسر می برد! ولی ناگهان بهوش آمده و توی دامان یک غش کرده دیگر بنام آخوند حمید روحانی غش کرده افتا ده است و پیرامون سند همیشه مفتوح جنایت علیه بشریت قل عام زدانیان سیاسی در تابستان خونین سال67 فتوا داده و تأکید نموده است که اکنون نیز می بایست همانگونه با بازداشت شدگان اقدام شود تا بازهم چشم فتنه کور شود.

« بنده اعتقاد راسخ بر این دارم که در کشور هیچ بحرانی وجود ندارد و مملکت ایران در بهترین ثبات سیاسی و امنیتی به سر می برد و اگر بحرانی هم هست راه حلش محاکمه بر اساس قوانین اسلامی. حال این چه زندان باشد چه اعدام من معتقدم همه کسانی که از جریان پس از انتخابات دستگیر شده‌اند، باید محاکمه شوند و بعد از محاکمه اگر حکم قاضی بر اعدام بود حتما باید اعدام شوند.. نمونه‌اش هم دستگیری جانی‌ترین جنایت کار، ریگی است. برای دستگاه اطلاعاتی ما این امکان بود که‌ او را 24 ساعت قبل به درک واصل کند اما نکرد. چرا که اعتقاد ما بر این است که فرد باید محاکمه شود و بعد اگر مجرم شناخته شد، باید اعدام شود

هشدار ‌آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نسبت به مخدوش شدن افكار امام(ره)؛

كساني كه در زمان مبارزه حرفي براي گفتن نداشتند، اكنون ميدان‌داري مي‌كنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16555

اکبر کوسه و معجزه قرن که توانسته بدور از آب در خاکی به بقای خودش ادامه دهد جانوریست چند زیست . یعنی اینکه در هر محیطی که قرار بگیرد برای امکان بقای خودش سریع خودش را با آن محیط وفق می دهد و ساز گار می کند . اکنون تسلیم شده و چرخش داده است که جزو خصوصیات چند زیستی بودنش می باشد برای اینکه خواسته باشد به حریفان و رقیبان خود بطورغیر مستقیم جواب داده باشد خطاب به امثال آخوند متحجر دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی و شاگردان و مریدانش از جمله پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند وی گفته است کسانی که در زمان مبارزه حرفی برای گفتن نداشتند اکنون میدانداری می کنند . این کوسه هفت خط پالان سائیده چند زیست که اکنون با تملق و چاپلوسی به پای لوطی جماران افتاده واز وی دفاع کرده است در صورتی که بیش از 8ماه است که بطور عریان مردم ناراضی و خشمگین با فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن طبل رسوائی و نامشروع بودتنش را از بالای بام بر زمین انداخته اند اما کوسه ی مکار که ادعای سابقه ی مبارزاتی کرده و رقیبانش را متهم کرده که چنین سابقه ای ندارند ولی ادعای انقلابی گری دارند و اقدامات ناشیانه و مسئله ساز خودشان را به حساب لوطی جماران می گذارند و خدشان جا خالی می دهند. ولی این کوسه ی طلبکار فراموش کرده است که چگونه در پاسخ به آنانی که زمان شاه مبارزه کرده و شکنجه شده و زندانی بودند اوایل انقلاب با افسوس گفته بود اگر چنانچه ما اوایل انقلاب اینان را دستگیر و اعدام کرده بودیم اکنون دیگر نیاز نبود هزار هزار از اینان اعدام کنیم .

آقاياني كه تشريف دارند شايد مي‌دانند كه آن زمان و بعد از دوران آيت الله العظمي بروجردي چه مي‌گذشت كه روحانيت چه قدرت و صلابتي داشت ،اما تلاش‌هايي شروع شد تا آن صلابت شكسته شود و چيزي در مقابل ديكتاتوري رژيم باقي نماند؛ در آن هنگام ما طلبه‌هاي جواني بوديم كه با مسائل سياسي و اقتصادي آشنايي داشته و به خصوص من كه كارهاي مطبوعاتي و نشريه مكتب تشيع را انجام مي‌دادم، با رفقا عميق‌ترين خفقان را مي‌ديديم و فكر مي‌كرديم چيزي نيست كه بتواند آن را بشكند و اميدي هم نمانده بود، زيرا تمام گروه‌ها احزاب وشخصيت‌ها كه حرف مردم را مي‌زدند سركوب شده بودند و يك قبرستان واقعي و ياس مطلق در كشور حاكم بود. افراد ناآگاه به جاي اينكه مسووليت كارهاي خودشان را بپذيرند همه مسووليت‌ها را به عهده آقا مي‌اندازند و با جا خالي دادن و حرف‌هاي نامربوط باعث مي‌شوند تركش كارهايي را كه مردم از آنها قبول نمي‌كنند، به آن طرف (رهبري) برود.

دومين نشست بصيرت در سايه ولايت_1سروري جزئيات تازه اي از نحوه دستگيري ريگي را اعلام کرد.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس جزئيات تازه اي از نحوه دستگيري ريگي بر فراز آسمان را تشريح کرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812070054

مشخص نیست که چرا این مسئول سابق بسیجی وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم به جای اینکه توضیح دهد که برای چه گزارش نهائی نقش خود و حسین فدائی و سردار رادان و قاتل بد نام سعید مرتضوی در شکنجه و بازجوئی و تجاوز و قتل قربانیان بازداشتگاه کهریزک را به تأخیر انداخته است . اما معلوم نیست که چگونه است که اکنون در نقش مأمور ویژه اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری در آمده و گزارش وارونه از چگونه زد و بند با پاکستان بر ای تحویل عبدالمالک ریگی داده است .تا نشان دهد چگونه وکیل الدوله های بازار مکاره بی ارادهه و آلت دست مردم و مطالبت شان را فراموش کرده اند و تبدیل به باند تبلیغاتی کودتا گران پاسدار شده اند و طوطی های تابع فرمان های دیکته شده لوطی جماران و پاسداران کودتاگر برای هورا کشیدن شده اند.

آيت‌الله جنتي در خطبه دوم نماز جمعه تهران:دشمنان مشت محکم مردم در 22 بهمن را فراموش نخواهند کرد.خبرگزاري فارس: دبير شوراي نگهبان گفت: عده‌اي نشسته بودند كه در روز 22 بهمن جشن پيروزي بگيرند و همه چيز را به نفع آمريكا و انگليس ختم كنند كه مشت محكمي بر دهانشان خورد و هيچ وقت آن را فراموش نمي‌كنند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812070491

این آخوند پیر و فرتوت که 31 سال است که به خاطر دست داشتن در اعدام فرزندش مشغول روضه خوانی کردن یا وراجی نمودن می باشد اکنون بدون آنکه بگوید مردم یعنی چه و خواستی دارند و مطالبات شان چیست و یا اینکه در 9 ماهه گذشته توی خیابان ها ودر تظاهرات ضد حکومتی از جمله در 22 بهمن این مردم معترض ناراضی چه گفتند ولی آخوند جنتی لوده لو داده است که هدف از مانور تبلیغاتی پیرامون ادعای کمدی 50 میلیون ساندیس خور 22 بهمن کردن برای ترمیم جایگاه عمود خیمه نظامی در برابر فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و تلاش مذبوحانه بر گرداندن کسب اعتبار و قدرت کاذب برای وی بوده است .

اين قدرت‌نمايي مردم، قدرت‌نمايي رهبر انقلاب را در پي داشت كه در ديدار با مردم آذربايجان فرمودند نخواهيم گذاشت چند دولت بر جهان حاكميت كند و اين تداعي كننده جمله امام بود كه فرموده بودند آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه خطاب به محمدعلی انصاری

آیا جناب حجه‌الاسلام سیدحسن وابسته به جناح افراطی مقابل نظام است؟

http://www.fararu.com/vdccxoq0.2bqso8laa2.html

کیش دادن یک تازی دیگر که در خدمت لوطی جماران و مأمور در نهاد فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداران است اکنون به سوی نوه ی خمینی کیش داده شده است . ناگفته نماند که ضریب درندگی اش از حالت چشمانش به خوبی قابل رؤیت و درک است.

امارات: "ریگی" وارد خاک ما نشد!

http://www.fararu.com/vdcbsgba.rhb58piuur.html

هرچه زمان بیشتر از سناریوی ساختگی ربودن هوائی عبد المالک ریگی می گذرد زوایای بیشتری از این دروغ سازی هوائی و زد و بند های پشت پرده با مقامات پاکستانی برای تحویل گرفتنش در می آید.

اجرای ترانه " مرا ببوس" در مراسم تشییع یک ایرانی در لندن

رژیم بشری دشمنزندگان و مردگان نه مزاحم مراسم دفن منتظری و خاک سپاری وهفت و چهلم وی در داخل کشور شدند ، بلکه به چگونگی مراسم دفن قربانی برون مرز هم گیر داده می شود

مراسم تشییع جنازه و تدفین یدالله خسروشاهی یکی از فعالان سیاسی چپ ایرانی که هفته گذشته در گورستان "ترنت پارک" لندن برگزار شد، به ارائه مدل جدیدی از مراسم تشییع و تدفین و عزاداری به سبک مارکسیست های ایرانی تبدیل شد!به گزارش پارسینه،بعد از قراردادن جنازه این فرد در داخل آرامگاه،حاضرین در حالی که ترانه ها و اهنگ های موردعلاقه فرد متوفی از بلندگو پخش می گردید،به پیشنهاد و دعوت خانواده خسرو شاهی به یاد وی جرعه ایی شراب نوشیدند و جرعه ای دیگر را به تابوت خسروشاهی نثار کردند!همچنین حاضران به عنوان آخرین خداحافظی با فرد متوفی، سرود "مراببوس" و "انترناسیونال" را همسرایی کردند.

روایت شجونی از به هم ریختن مجلس عزاداری امام حسین به خاطر استفاده یک مداح از ترانه مبتذل

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16578

معلوم نیست که چرا آخون دمتحجر وعضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه نگفته است که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به رشوه و تبعیض که 31 سال است دین ومذهب و ملت را ابزار سرکوب و خفقان و سانسور و قدرت و ثروت کرده است چه چیز را فاسد و آلوده نکرده است تاکه قرار باشد موسیقی و صنعت مداحی گری مبتذل وفاسد و آلوده و ابزار تبلیغاتی نشده باشد؟

دبير كل جامعه اسلامی وعاظ گفت: استفاده مداحان از موسيقی‌های غربی از اواخر زمان پهلوی تا‌كنون گريبان‌گير مداحی كشور شده است و اين پديده نوظهوری نيست. شجونی ادامه داد: استفاده از موسيقی‌های نا‌مناسب متاسفانه در حال حاضر نيز واقعاً مصيبتی است كه مربوط به وادی هنر حالا چه هنرمند داخلی چه خارجی، می‌شود.

سال آينده 40 درصد از قدرت خريد مردم كم مي‌شود

این اقدام آن روی سکه ی سیاست عوامفریبی قول دادن بردن نان بر توی سفر های خالی محرومان وتهی دستان است که تورم و گرانی و فقر و بیکاری داده شد . اکنون نیز بعنوان پاداش عیدی و یارانه های نقدی دولتی که آنهمه تبلیغات و گرد و خاک برایش شد نوید دهنده ی 40% تورم و گرانی بیشتر یا 40% قدرت خرید کمتر به مردم ایران داده شده است که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.

ايلنا: اگر سال آينده توليد به دليل اجراي هدفمندكردن‌يارانه‌ها با مشكل ركود مواجه شود، اشتغال جديد كمتري اتفاق مي‌افتد. دكتر حسن سبحاني استاد اقتصاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اين مطلب اظهار داشت: حداقل تبعات اين تصميم اين است كه پرداخت‌ها به كارگران با تاخير مواجه مي‌شود؛ يا اگر به توقف توليد يا تعطيلي موقت بيانجامد، مشكلات بيشتري ايجاد مي‌شود. وي افزود: حتي اشتغال‌هاي جديد، كمتر رخ مي‌دهد. از سوي ديگر شوراي عالي كار كه افزايش حقوق را به صورت سنواتي بررسي مي‌كند، با قانون يارانه‌هاي سال آينده با مشكل در نظر گرفتن تورم و محاسبه مزد مواجه خواهد شد. سبحاني با بيان اينكه پيش‌بيني‌ها از محاسبات دولت براي اجراي سال اول يارانه‌ها نشان مي‌دهد كه پرداخت‌هاي نقدي چندان بالا نيست، تصريح كرد: اگر مبناي محاسبه را 20 هزار ميليارد توماني كه در قانون يارانه‌ها پيش‌بيني شده در نظر بگيريم-زيرا هنوز معلوم نيست كه مجلس اين عدد را تصويب كند- 10هزارميلياردتومان قرار است توزيع نقدي صورت گيرد و مابقي سهم توليد و دولت خواهد شد. وي افزود: با يك حساب سرانگشتي به علاوه ميزان تورمي كه حداقل 40 درصد پيش بيني شده مي‌توان گفت كه سال آينده 40 درصد از قدرت خريد مردم كم مي‌شود و اين دقيقا نشان مي‌دهد كه زواياي اين تصميم كاملا ديده نشده است.