روزی نامه ی حکومی جمهوری اسلامی سه شنبه 27 بهمن ماه سال 1388

نقدو بررسی : سرمقاله روزی نامه جمهوری "برگ زرين ديگري در كارنامه مردم"

بازهم بنام مردم توطئه ی علیه ی مردم در نمایش دولتی 22 بهمن تدارک دیده شد""

این چگونه ادعا کردن غیرواقعی و بازی کردن بالغات و مانور دادن تبلیغات دروغین برای رژیم نا مشروع و ضد بشری کودتائی می باشد که به نام مردم برگ زرین یا توطئه ی دیگری لیه ی مردم در کارنامه مردم به جای حاکمان واریز شده است که چون در راهیپمائی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند؟ سئوال است که اگر چنانچه این حضور بنام مردم می باشد که تکرار یاد آور 22 بهمن سال 57 می باشد که مردم خالق و سازده ی آن بودند. کجا در آن زمان از سوی مردم چنین روزی یوم الله نامیده شد که اکنون تکرار شده است . آنهم زمانیکه مردم مبارزه برای تغییرات دمکراتیک و حکوت سکولار می کنند؟ ضمن اینکه 22 بهمن این چگونه یوم الله ای است که تهاجم به کروبی و موسوی و خاتمی با شعار مرگ بر منافق در آن می شود و خطاب به رفسنجانی مکار و بساز و بفروش شعار بصیرت داده می شود . یعنی اینکه بقول لوطی جماران دست از دو پهلو گوئی بر دارد و سر سپردگی و تسلیم شدن خودش نسبت به لوطی جماران و پاسداران کودتا گر اعلام نماید. اگر دروغ راست جا زده نمی شود گذشته از اینکه چگونه مردم به صحنه کشانیده شدند و مشخص نیست چه تعداد موافق حاکمان و یا جزو مخلفان بودند. ولی آنچه قابل انکار نمی باشد حداقل آمار جمعیت در 22 بهمن بیش از 10 برابر اعلام شده است . زیرا هم مساحت و هم گنجایش حضور نفرات تجمع کرده در میدان آزادی مشخص است . ضمن اینکه تصاویر هوائی گوگل نشان می دهد که تجمع جمعیت با کارناوال های اتوبوس های به خط زنجیره ای واگن قطار پارک شده که حامل ساندیسس خورانی بودند که ا ز روستا و شهرهای دیگر به تهران اعزام شده بودند که گفته می شود ما گزیمم 50 هزار نفر می شدند که ادعای 5 میلیون نفر حضور مردم در 22 بهمن شده است .

از سوی دیگر اگر همین مردم یا شرکت کنندگان برگ زرین ساز دیگر در کار نامه ی خود در 22 بهمن آزاد بودند و همچون خبر نگاران خارجی دعوت شده بر ای گزارش دچار محدودیت نبودند چرا اجازه به هر دو طرف یعنی مردم و خبر نگاران خارجی داده نشد تا که آزادی عمل در گفتگو وتهیه ی گزارش داشته باشند؟ البته فیلم صحنه های دیگری هم مخابره و نمایش داده شده است که حکایت دارد که واقعًا با وجود ضریب بالای سرکوب و سانسور و اختناق و فضای امنیتی تحمیل شده با حکومت نظامی، ولی بودند معترضان که فریاد مرگ بر دیکتاتور ، خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله و ... می زدند و تصویر خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران خامنه ای را پاره و لگد مال کردند که این معترضان بودند که برگ زرین مبارزه آزادی خواهانه ای دیگری بر کار نامه ی مبارزات آزادیخواهانه ی خود افزودند . البته فیلم ساندیس خوران اعزامی به تهران هم نشان داده می شود که چگونه هجوم برای دریافت ساندیس می برند. یا اینکه چگونه تصاویر توزیع شده لوطی جماران که بر روی اصوالت خیابان ریخته شده را لگد مال می کنند.

البته سئوال است که مگر حاکمان غارتگر و دروغگو وعوامفریب و دین فروش و جنگ افروز کودتاگر نامشروع در 31 سال گذشته برای مردم ایران چه کرده اند؟ به خصوص پس از کودتای 22 خرداد در این 8 ماه چه گذشته و با معترضان و منتقدان چگونه بر خورد شده است؟ چه تعداد جان باخته یا چه نوع اتهاماتی به سران رقیب مغلوب و معترضان نا راضی به ویژه باز داشت شد گان زده شده است تا که موجب شده باشد در 22 بهمن سالگرد انقلاب مردم خشمگین و ناراضی نسبت به سال های مشابه ی گذشته حضوربیشتری داشته باشند؟ و بقول سر مقاله نویس وارونه گو بر خلاف سر مایه گذاری دشمنان و تبلیغات گسترده ای که علیه ی حاکمان غاصب کردند. اماعليرغم همه ي اين ترفندهای تبلیغاتی مردم با هوشياري كامل در راه پيمائي يوم الله 22 بهمن شركت كردند و بار ديگر وفاداري خود را به لوطی جماران منفور و مطرود و کودتا گران پاسدار نامشروع به اثبات رساندند. ازطرف دیگر معلوم نیست که مردم ایران گویا هیچگونه نیاز و مطلباتی ندارند و هیچگونه شناخت از حاکمان عوامفریب و دروغگو وغارتگر و جنگ افروز ندارند و در 8 ماه گذشته خود شاهد صحنه های سر کوبگری و ضرب و شتم و بازداشت های خیابانی ناشی از جنگ قدرت و ثروت باند های مافیائی کودتائی غالب با جناح مغلوب دوم خردادی ها نبودند که چه در بازداشتگاه کهریزک گذشت؟یا چگونه مردم معترض شبانه بر بالای بام خانه ها فریاد اعتراضی الله اکبر و مرگ بردیکتاتور سر می دهند و روزانه در دانشگاه ها و خیابان ها و پارک ها و جلوی درب زندان اوین و حتی بهشت زهرایتهران و گورستان های شهر های دیگر فریاد اعتراضی شبانه را تکرار کرده و می کنند؟ ولی با این وجود طبق ادعای سرمقاله نویس این مردم وظیفه داشتند که در روز 22 بهمن با حضور خودشان و بدون توجه به اختلافات دست به کار بزرگ علیه ی آمریکا و عوامل داخل اش اینگونه بزنند:

"كار بزرگ مردم در راه پيمائي يوم الله 22 بهمن امسال اين بود كه به آمريكا و قدرت هاي شيطاني غرب و مهره ها و دنباله هاي داخلي آنها با رساترين بيان اعلام كردند اين ملت در عين حال كه ممكن است بر سر بعضي موضوعات اختلاف نظر داشته باشد و حتي اين اختلاف نظرها به اعتراض هم كشيده شود اما در حراست از استقلال كشور اصل نظام جمهوري اسلامي آرمان هاي انقلاب و قانون اساسي هرگز ذره اي ترديد به خود راه نمي دهد و هر وقت پاي منافع ملي و مصالح كشور در ميان باشد با وحدت و همبستگي كامل به صحنه مي آيد و از هيچ تلاش و كوششي براي مقابله با توطئه هاي دشمن دريغ نمي نمايد. در راه پيمائي 22 بهمن امسال مثل سالهاي گذشته اقشار مردم از همه ي سليقه هاي سياسي و فكري حضور داشتند و همين حضور جمعي في نفسه كوبنده ترين پاسخ به بدخواهان بود كما اينكه روشن ترين دليل براي اثبات وفاداري عموم مردم از سليقه ها و افكار مختلف به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بود"

در خاتمه اینکه بدون آنکه سر مقاله نویس به شیوه ی بر خورد کردن با موسوی و خاتمی و کروبی در روز 22 بهمن اشاره ای کند که چرا اینان با فریاد مرگ بر منافق مجبور به ترک صحنه شدند؟ یا اینکه در مورد زدن همسر موسوی و علی کروبی سخنی بگوید . طوریکه همسر کروبی نامه ی سرگشاده ی اعتراضی برای لوطی جماران پیرامون زدن و بازداشت پسرش نوشت . همچنین بدون تفکیک کردن جمعیت شرکت کنندگان در 22 بهمن که هر گز نه همصدا نبودند که مخالف و متضاد هم بودند . زیرا که همه نه اینکه جزو لبیک گویان به لوطی جماران و پا سداران کودتا گر نبودند ، بلکه حد اقل اگر نه بیشتر جمعیت ولی بیش از نیمی از جمعیت حضور یافته در 22 بهمن در تهران همان فریاد زنان مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه در 8 ماه گذشته هستند که خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند که بدلیل ضریب امنیتی بالا و افزایش سرکوب و همچنین اشتباه رهبران رقیب مغلوب که مکان تجمع دیگری را برای حضوراعتراضی تعیین نکردند تا که ترکیب و تلفیق جمعیت مورد سوء استفاده ی کودتا گران و لوطی جماران و امثال اینگونه سر مقاله نویسان واقع نشود تاکه مدعی شود مردم برگ زرین دیگری در کارنامه ی خود در دفاع از رژیم نامشروع کودتائی طالبانی و علیه ی آمریکای دشمن و حامیان داخلی شان افزودند . البته منظور از حامیان داخلی دشمن مردم ناراضی و خشمگین است. همینطور سرباز جو پاسدار شنکنجه گر حسین شر یعتممداری و مدیر مسئول دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز در جمع طلاب مدرسه معصوميه قم که باید این طلبه ها جزو شا گردان آخوند انگلیسی و متحجر و دزد محمد تقی مصباح یزدی بوده باشند تأکید کرده که آشتي با سران فتنه دست دادن با سيا و موساد است . یعنی اینکه موسوی و خاتمی و کروبی جزو عوامل سازمان جاسوسی سیا آمریکا و موساد اسرائیل می باشند . حال چه مقامی در این رژیم کودتائی که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است جاسوس بیگانه نمی باشد که 31 سال بطور سیستماتیک جاسوس کشف و تولید می شود که اکنون سرنخ اینگونه کشفیات به مهره های رأس حکومت جاسوس پرور رسیده است. بنابراین مشخص نمی باشد که در این رژیم کودتائی و آلوده و جاسوس پرور چه مسئولی سالم است و جاسوس بیگانه نیست و چگونه می تواند این رژیم ادعای مردمی آنگونه داشته باشد که هر سال در معرکه گیری سال گرد انقلاب حضور بیشتراز گذشته دارد تا که برگ زرین در کلکسیون کارنامه ی خود بی افزاید.

http://www.kayhannews.ir/881127/2.HTM#other200

روزی نامه ی حکومی جمهوری اسلامی سه شنبه 27 بهمن ماه سال 1388


هوشنگ - بهداد