گزیده خبر های 27 بهمن ماه سال 1388 قسمت - 1

با تاكيد بر كاهش رابطه كشورمان با دولت انگليس؛ كوثري: سفارت انگليس منبع اطلاعاتي آمريكايي‌ها در ايران است.خبرگزاري فارس: نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه نامه سفير انگليس مبني بر عدم كاهش رابطه با دولت متبوعش از موضع ضعف است، گفت كه آمريكا و صهيونيست‌ها از طريق سفارت انگليس در تهران اطلاعات خود را تامين مي‌كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811260574

چند سال است که این موش و گربه بازی ها میان ارباب فخیمه پیر استعمار با نوکر ارتجاعی حاکم بر ایران ادامه دارد؟ جک استراوکه بود؟ سفر و حضور وی یک هفته از تهاجم نظامی به افغانستان سر به تهران برای چه بود؟ مگرشبکه ی ماهواره ای تلویزیونی فارسی بی بی سی به جز حمایت از جناحی از رژیم برای منحرف کرن اذهان عمومی و اپوزیسیون سازی داخل ر ژیم وظیفه یا کار مهم دیگری علیه ی رژیم کودتاگران نا مشروع و ضد مردمی انجام می دهد که پاسدار کوثری دست به نمایش شعبده بازی علیه ی دولت فخیمه انگلیس و سفایر آن در تهران زده است؟ از سوی دیگر اینهمه روزانه از ایران به آمریکا پناهنده می شوند و مدام هم بطور پنهانی با امثال رحیم مشائی بطور مستقیم و غیر مستقیم در حال دیدار و مذاکره هستند . بنابراین مقامات آمریکائی دیگر چه نیاز بیشتر اطلاعات دارند تاکه بخواهند از سفارت انگلیس در تهران داشته باشد؟

مجلس در زمينه دخالت بي جاي انگليس به ويژه سفارت خانه اين كشور در حوادث پس از انتخابات، تصميم گيري قاطعي مبني بر كاهش و تقليل روابط با اين كشور در همه ابعاد گرفت. كوثري نامه نگاري سفير انگليس در تهران مبني بر عدم كاهش روابط با دولت متبوعش را پيش دستي عنوان كرد و گفت: نامه سفير انگليس به رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس مبني بر عدم كاهش رابطه با انگليس اقدامي از موضع ضعف بود كه بيانگر وابستگي دولت انگليس به ايران است. وي دخالت انگليس در كشورمان را ريشه در تاريخ به ويژه دوره پهلوي دانست و گفت كه بايد دست انگليس را به طور كامل از كشورمان قطع كنيم. كوثري دخالت‌هاي مكرر و گستاخانه دولت انگليس در امور داخلي كشورمان را كاملا مشهود دانست و گفت: راه اندازي شبكه تلويزيوني بي بي سي فارسي و نيز گسترش برنامه‌هاي اين شبكه و راديو بي بي سي فارسي و نيز حضور برخي از افراد مرتبط با سفارت خانه اين كشور در ايران در حوادث پس از انتخابات از جمله مصاديق دخالت اين كشور در امور داخلي‌مان است

رهبر: سفارت انگلیس لانه جاسوسی است

http://www.fararu.com/vdcjoyex.uqevazsffu.html

فاش کردن موضع فرار به جلو و اقدام واکنشی برای وادار کردن دولت فخیمه ی و سفیر انگلیس در تهران که از موضع اعلام شده تهدید کاهش روابط دست بر دارد و عقب نشینی کند که با ادعای تیتر نقل قول خبر از سوی آخوند رهبر که تداعی کننده ی لوطی جماران رهبر است مغایرت کامل دارد . زیرا اگر چنانچه سفارت انگلیس در تهران لانه جاسوسی است . پرسش است که چرا به جای تعطیل کردن این مکان لانه ی جاسوسی از موضع ضعف و فرار به جلو و یا با سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن و شرط و شروط گذاشتن بر خورد با لانه جاسوسی می شود که هوار زده شده باید این سفارتیا لانه اسوسی نامیده شده همچنان فعال باشد؟

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس نامه سفیر انگلیس در پی تصمیم مجلس برای کاهش رابطه بااین کشور را اتخاذ موضعی انفعالی خواند و گفت که اگر لندن رسما از مواضع خود علیه ایران عذرخواهی کند و تعهد دهد که اقداماتش را تکرار نکند مجلس نیز در کاهش رابطه تجدیدنظر می کند.

نگرانی تازه کلینتون در قالب اتهام به سپاه پاسداران خودنمایی کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16200

این اعتراف خانم کلینتون بدون شک دستآورد دوران ریاست جمهوری همسر ایشان بیل کلینتون است که 8 سال خاتمی و اصلاحات قلابی و دروغین را تأئید و تبلیغ برایش کرد و با در لیست گذاشتن نام سازمان مجاهدین سازمان اصلی اپوزیسیون در توی لیست گروه و سازمان های تروریستی آنگونه دیه ای اهدا شد که موجب شرایط برای مهیا شدن طرح کودتای پاسداری در ایران آماده شد . اکنون نیز به جای اینکه اشتباهات گذشته جبران و ترمیم گردد و تصمیم قاطعی اتخاذ گردد همان سیاست گذشته با دریافت رهنمود لابی های همیشه فعال با اعلام باز بودن درب تعامل بزبان دیگری دنبال شده است .

خبر آنلاین : هیلاری کلینتون این روزها در قطر به سر می‌برد مدعی شد که ایران در حال تبدیل شدن به یک «دیکتاتوری نظامی» است! سپاه پاسداران ایران قدرت بسیاری بدست آورده و به صورت موثری جانشین حکومت شده است؛ «ایران به سمت یک دیکتاتوری نظامی درحرکت است. این دیدگاه است».کلینتون ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت دولت اوباما می‌کوشد تا «پیامی به ایران بفرستد، پیامی بسیار شفاف» که برای ایالات متحده هنوز باب تعامل گشوده است «اما آمریکا عاطل و باطل نخواهد ایستاد، در حالیکه شما پیگیر برنامه هسته‌ای هستید، برنامه‌ای که می‌تواند برای تهدید همسایگان و حتی فراتر از آن باشد

تشکر از شریعتمداری در کیهان !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16207

فراموش نشود که گفته می شود اگر قرار باشد هر خری بادی از شکمش رها کرد در جا پنبه در سوراخ خروج باد چپانده شود . هم پنبه گران و هم نایایاب می شود . اما از سوی دیگر اگر پاسدار سر باز جو حسین شریعتمداری با اینگونه دسته گل های بی لام به خودش دادن، خودش را تحویل نگیرد نه اینکه دیگر انگیزه برای ادامه مأموریت خود ندارد ، بلکه موجب می شود که عمل خود سازی کردنش برای رفع خماری چند برابر شود و بدرد رهبر لوطی جمارانش دچار گردد .

تبدیل کارخانه بافت آزادی به بازداشتگاه موقت

رفاه و ترقی و پیشرفت که لوطی جماران ادعایش را دارد و آزاد ترین کشور جهان و قدرت بر تر منطقه و جهان با ادعای تغییر مدیریت جهان و اصلاح آن که پاسدار گماشته احمدی نژاد مدی اش می باشد. یعنی همین که نه واردات 3 برابر صادرات شده استت ، بلکه کار خانه هم تبدیل به بازداشتگاه مشابه کهریزک کرج در بافت شده است که بخشی دیگر از پیام دو سال پیش نوروزی لوطی جماران است که سال 87 را سال نوآوری و شکوفائی اقتصادی نامید اکنون در تصاویر شهرک بندر عباس اینگونه نوآوری با شکوفائی اقتصادی برجسته شده که در دنباله ضمیمه شده است.

جنبش راه سبز (جرس) :کارخانه « بافت آزادی » در غرب میدان آزادی روز 22 بهمن تبدیل به بازداشتگاه شده بود .به گزارش یک شاهد عینی در این این بازداشتگاه 50 مرد و 20 زن محبوس بوده اند که در پایان روز از این بازداشتگاه به اوین منتقل شدند .گفتنی است که این بازداشتگاه موقت کارخانه پارچه بافی است .نام این بازداشتگاه در حالی فاش می شود که شاهدان عینی از مسجد امیر نیز به عنوان یکی دیگر از بازداشتگاه ها ی آن روز نام می برند .علی کروبی پسر مهدی کروبی نیز در مسجد امیر بازداشت بوده است .لازم به ذکر است که امروز دادستان تهران خبر دستگیری وی را دروغ دانست و گفت او باید برای بازداشت بودنش مدرک بیاورد!روزنامه کیهان در ستون خوانندگان خود از حسین شریعتمداری مدیرمسئول این رونامه تشکر کرد .در پیام خواننده کیهان آمده است : مي خواستم از مقاله آقاي حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان تحت عنوان «شاخص شما چيست؟» تشكر كنم چرا كه مطالب مطرح شده در اين مقاله منطق و پرسش همه اصولگرايان و همه پيروان واقعي خميني كبير نيز است.

وزیر رفاه : اگر يك نفر روزي يك دلار درآمد داشته باشد در ماه درآمد او 120 هزار تومان مي‌شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16178

پس از مدتی سکوت و شایع شدن هیچکاره بودن یا کنار گذاشتن پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی وارد صحنه شده تا در ورد فقر سخن بگوید . البته وقتی پاسدار سرکوبکر مفت و مجانی صاحب ثروت هنگفت و نجومی باد آورد شده است که هنوز نمی داند که یک نفر 4 نفر نیست که مدعی شده است اگر یک نفر یک دلار در آمد داشته باشد ماهیانه 120 هزار توان در آمد دارد که اگر نه 4 نفر که ضریب هزار هم بشود از درآمد روزانه ی این پاسدار غارتگر و امثالهم کمتر است که وزیر رفاه دولت نامشروع کودتائی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که ادعای ساده زیستی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد . ضمن اینکه نه مبلغ 900 هزار تومان نرخ خط فقر اقتصادی را پذیرفته و نه اینکه تعریفی از فقر ارائه کرده و نه هیچگونه راه حلی برای فقر داده است .

خط فقر شديد بد است/ هيچ كدام از آمارهايي كه درمورد خط فقر اعلام مي شود، كارشناسي نيست/ دولت هنوز هيچ رقمي را در مورد خط منتشر نكرده است/ خط فقر شهر به شهر، روستا به روستا و مركز يك استان با ديگري فرق مي‌كند.شفاف : در حالیکه برخی کارشناسان طی هفته های گذشته از خط فقر 900 هزار تومانی خبر داده بودند ، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی اعلام کرد چنین آمارهایی کارشناسی نیست .صادق محصولی که از او به عنوان وزیر ثروتمند کابینه یاد می شود در این مصاحبه با تأکید بر تعاریف متعدد از خط فقر گفت : دولت هنوز هيچ رقمي را منتشر نكرده است. وي با بيان اينكه خط فقر يك دلاري نيز در تعاريف وجود دارد، تصريح كرد: يعني اگر يك نفر روزي يك دلار درآمد داشته باشد در ماه درآمد او 120 هزار تومان مي‌شود؛ اما آيا مي‌توان اين درآمد را براي يك خانواده چهار نفري گفت كه خط فقر مناسبي است؟ به نظر من اين‌طور نيست و با اينكه در دنيا به عنوان ملاك است براي ما ملاك قابل قبول نيست. محصولي در پاسخ به اين سئوال كه اخيرا بانك مركزي خط فقر را بيش از 700 هزار تومان اعلام كرده است، عنوان كرد: اين آمار را قطعا بانك مركزي اعلام نكرده و حتي دولت نيز هنوز هيچ رقمي را منتشر نكرده است. محصولی سرانجام نگفت به نظر دولت و وزارت رفاه بالاخره خط فقر چه تعریفی دارد و اکنون خط فقر چه میزان است ؟

عکس : شهرك نصر - بندر عباس 1 - 2
شهرك نصر - بندر عباس / پيمان كياني ايسنا

عکس : يک روز توفانی در جزيره قشم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13569

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13570

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13549

تصاویر این لینک های ضمیمه شده ی فوق مصداق عینی واقعیتی است که خاتمی در مرحله ی تبلیغات دوره ی دوم ریاست جمهوری اش است که به این واقعیت اعتراف کرده بود. زیرا که در سفری که به استان کرمان در آن زمان داشت در کرمان ا ذعان کرد ما مسئولان از میان همه قول و وعدهائی که به مردم داده ایم که منظور مردم جدا از حاکمان ووابستگان غرتگرانش می باشد.خاتمی گفته بود که ما فقط توانسته ایم که فقر را بطور عادلانه میان مردم توزیع کنیم که اکنون بخشی ازاین توزیع عدالت فقردر فیلم ها نمایش داده شده است .

برای پاسخگویی به ادعاهای کاراجیچ،ایران به دادگاه لاهه فراخوانده شد !

این احضار کردن بعنوان شاهد پاسخگو می تواند پیش در آمد نوعی آماده سازی و فراهم کردن مسیر کشانیدن رهبران و مسئولان و پاسداران تروریست و مداخله گر در امور داخلی سایر کشور ها با اقدامات تروریستی باشداز جمله اینکه در بوستی هرزه گوین انجام دادند که اکنون در دادگاه بین المللی لاهه فراخوانده شده است . همین وضعیت دخالت گری اکنون در عراق ادامه دارد . بنابراینه اگر بطور جدی اینموضوع دخالت گری با اقدامات تروریستی دنبال شود پرونده های زیادی پیرامون جنایت علیه ی بشریت دیگر سران رژیم ز باز می شود . از جمله اصرار بر ادامه ی 7 سال جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق و کشته شدگان میان دو کشوراست . همچنین سند جنایت علیه ی بشریت در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 هم سند دیگری می باشد به خصوص سند جنایت 8 ماهه ی اخیر پس از کودتای 22 خرداد هم که انکار نا پذیر می باشد.

iranbalkan.net : در پی ادعاهای رادووان کاراجیچ مبنی بر دخالت کشورهای خارجی در مسائل مربوط به جنگ بوسنی، دادگاه بین المللی لاهه ایران و 5 کشور دیگر را برای دفاع از خود در برابر اتهامات این جنایت کار جنگی صرب به این مرجع بین المللی فراخوانده است.به گزارش پایگاه تحلیلی - خبری ایران بالکان (ایربا) آنگونه که رسانه های صربستان گزارش داده اند دیوان بین المللی لاهه پس از استماع دفاعیات رادووان کارجیچ که به اتهام جنایت علیه بشریت در این مرجع بین المللی بازداشت بوده و مراحل محاکمه اش را می گذراند، کشورهای بوسنی و هرزگوین، کرواسی، آلمان، فرانسه، هلند و ایران را برای دفاع از خود در حضور این مقام یوگسلاوی سابق فراخوانده است.رادیو و تلویزیون B92 با اشاره به این خبر، گزارش داده است: دادگاه لاهه از 6 کشور مذکور دعوت کرده تا با حضور در جلسه ای که کاراجیچ نیز در آن حاضر خواهد شد، ضمن پاسخگویی به ادعاهای این جنایت کار جنگی درباره آنچه دخالت در مسائل مربوط به جنگ بوسنی توصیف شده، توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کنند.به گزارش ایربا در جلسه مذکور که امروز در دیوان بین المللی لاهه و با حضور نمایندگان 6 کشور برگزار خواهد شد، اتهامات مرتبط با آچه دخالت مستقیم یا غیرمستقیم کشورها در جنگ بوسنی خوانده شده به صورت شفاهی بررسی خواهد شد.

هویت یکی دیگر از کشته شده‌های روز عاشورا مشخص شد

مشخص است رروز که از عمر ننگین رژیم ننگین کودتائی – پاسداری – طالبانی لوطی جماران می گذرد می بایست که شاهد جنایات بیشتری از نقض حقوق بشر در ایران باشیم .

رهانا : مهدی فرهادی راد از اهالی شهر ری، یکی دیگر ازکشته شده‌های عاشورای خونین امسال است.مهدی فرهادی راد (بلائی) فرزند یکی از خانواده های سرشناس شهرری است که در جریان حمله نیروهای پلیس و لباس شخصی در روز عاشورا کشته شد.خانواده این شهید که در خیابان یخچال شهرری زندگی می کنند عصر روز عاشورا با یک دستگاه اتوموبیل هایس به بهشت زهرا برده می‌شوند و آنگاه جنازه فرزند آن ها را که در حال دفن شدن بوده به آنان نشان می دهند.مهدی توسط دو گلوله ، یکی در سینه ودیگری در سر کشته شده بود. از این خانواده تعهد گرفته می شود که هیچگونه مراسمی بر پا نکنند.اهالی محل سنگ قبری بنام شهید مهدی فرهادی راد برروی قبر می گذارند اما این اقدام چند روز بعد مورد اعتراض عوامل حکومت قرار می گیرد و این سنگ را بر می دارند

صدور احکام سنگین و غیر انسانی علیه یک مادر و فرزندش

اینهم یک سند جنایت دیگر که مکمل گزارش جنایت قبلی است و جزوبخشی دیگر از دستأورد کودتاگران پاسدار و لوطی جماران می باشد که در مورد مادر و فرزندش اجرا شده است که تأئید کننده ی جدی پیگیری باز گشائی پرونده سیان وننگین و جنایت آمیز حاکمان 31 ساله در ایران در بررسی و پیگیری دادگاه بین المللی لاهه را مضاعف می کند

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران روز دوشنبه 19 بهمن ماه زندانیان سیاسی زهرا اسدپور گرجی 51 ساله وفرزندش رضا جوشن 25 ساله به شعبه 1 دادگاه انقلاب برده شدند و توسط فردی بنام عاصف حسینی رئیس این شعبه به حکم سنگین و غیر انسانی 1 سال تبعید به زندان زنجان و 4 سال تبعید به روستای قیلار زنجان محکوم شدند.زندانی سیاسی زهرا اسدپور گرجی از ناراحتی حاد قلبی و فشار خون رنج می برد. او قبل از بازداشت تحت عمل جراحی قرار گرفته بود .خانم زهرا اسدپور گرجی روز 16 آذر ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 8 وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج منتقل گردید او چندین هفته تحت بازجوئی و شکنجه فردی بنام محبی سربازجوی وزارت اطلاعات قرار داشت.زندانی سیاسی زهرا اسد پور گرجی و فرزندش پیش از این بدلیل دیدار خانوادگی با فرزندش در قرار گاه اشرف در عراق دستگیر و 16 ماه در زندان گوهردشت کرج بسر برد و پس از پایان محکومیت غیر انسانی خود آزاد شدند.رضا جوشن 25 ساله فرزند خانم اسد پور گرجی 10 آذر ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 8 زندان گوهردشت معروف به بند سپاه منتقل شد و نزدیک به 2 ماه در سلولهای انفرادی بسر برد سپس او را به بند 4 زندان گوهردشت کرج منتقل کردند.یورشها در کرج علیه دانشجویان، فعالین سیاسی و خانواده ها به فرماندهی فردی بنام محبی صورت می گیرد. او از سر بازجویان وزارت اطلاعات در بند 8 زندان گوهردشت معروف به بند سپاه است.این بند مانند بند 209 زندان اوین از سلولهای انفرادی تشکیل شده است ودر اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است و دارای شرایط قرون وسطائی است. محبی خود بازجوئی و شکنجه زندانیان سیاسی در این بند را به عهده دارد. محبي علاوه بر شكنجه زندانيان اقدام به تهدید و اذیت وآزار خانواده هاي آنها می کند

نخستین جلسه بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران برگزار شد + فیلم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13568

موضع گیری های بیان شده در این فیلم بیشترصحه بر نقض حقوق بشر و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها و سرکوب و خفقان و سانسور جنایات داخل ایران می گذارد.