روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 3 اسفند ماه سال1388

نقد وبررسی:سرمقاله روزی نامه حکومتی جمهوری "صهيونيست ها در انديشه تكرار جنايت"

"تلاش همه جانبه برای تحریک و تشویق کردن حماس و حزب الله لبنان وتهدید وتحقیر اسرائیل برای برپائی جنگ دیگر در خاورمیانه "

نباید فراموش شده باشد که چگونه بدفعات گوشزد شده بود که پاسداران کودتاگر و لوطی جماران و به خصوص سرمقاله نویس با قلم زنی و تئوری پردازی در سرمقالات روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی درشرف راه اندازی جنگی ایران در خاورمیانه می باشند که با فراخوان دادن به رهبران یا مسئولان حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی به تهران و دیدار داشتن شان با لوطی جماران و سایر مسئولان و متقابلاً سفر مقامات بالای رژیم کودتائی پاسداری به دمشق و بیروت و دیدار و ملاقات نمودن اینان با این رهبران حزب الله لبنان و حماس و جهان اسلامی و تحریک و تشویق نمودن شان به مخالفت با روند صلح خاور میانه و تحریک کردن شان علیه ی اسرائیل در شرف هموار سازی جنگ مشابه 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 وزه ی نوا ر غزه ی حماس با اسرائیل هستند. به امید آنکه با حاکم کردن فضای جنگ افروزی و بحران آفرینی ونا آرامی و بی ثباتی در خاور میانه روزنه ای برای عبور از بحران هسته ای رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی به وجود آید . به نظر می رسد پس از اینکه شیخ حسن نصرالله تهدید کرد که آمادگی دارد تا که تل آویو را با موشک بزند . همینطور رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین روی صحنه آمدند و بشکلی دیگر اسرائیل را تهدید کرده اند . بالاخره وزیر دفاع لبنان هم به اینان پیوسته و اعلام آمادگی دفاع در برابر تجاوز اسرائیل نموده است . به خصوص پس از اینکه یکی از رهبران حماس در یک هتل در دوبی بوسیله مأموران موساد اسرائیل ترور شد. اکنون صحنه ی آرایش جنگ دیگر دارد مهیا می شود . برای همین سر مقاله نویس قند بر توی دلش آب شده است و در ابتدای سرمقاله خود خبر ابراز این شادی با دفاع از توانائی حماس و حزب الله لبنان و تشجیع کردن شان و متقابلاً اهانت و تحقیر و توهین کردن مقامات نظامی اسرائیل که نوعی تحریک به اقدام عمل نظامی می باشد این چنین گزارش و نقل قول کرده است:

"سردمداران سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي چندي است كه بار ديگر به زبان تهديد متوسل شده اند و از حملات قريب الوقوع ارتش اين رژيم به غزه و لبنان دم مي زنند. محافل خبري غرب نيز با تاكيد بر اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژيم صهيونيستي و تحركات نظامي جديد اين رژيم چنين اظهار مي دارند كه رژيم صهيونيستي درصدد است تا حمله اي گسترده تر از جنگ هاي 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه عليه اين مناطق صورت دهند. گرچه بعيد به نظر مي رسد سردمداران رژيم صهيونيستي تا به آن حد كودن باشند كه آزموده را بار ديگر بيازمايند و خود را وارد باتلاقي سازند كه شايد اين بار خروج از آن به سادگي ميسر نباشد ولي تجربه تاريخي نشان داده است كه اين رژيم با تجاوز و اشغال زنده است و جنگ افروزي و جنايت بخش مهم استراتژي آن را تشكيل مي دهد. اوجگيري بحران هاي داخلي و خارجي گريبانگير اين رژيم نيز زمينه را براي دور جديدي از تجاوز و اقدام نظامي مهيا كرده است"

بالاخره محال است که هر زمان نامی از اسرائیل برده می شود و پایش به میان می آید در دنباله پای آمریکا هم به وسط کشایده نشود یا بالعکس . چون از نظر مقتاله نویس اینان لازم و ملزوم همدیگر می باشند . بنا براین ضمن متهم کردن نخست وزیر اسرائیل به جنگ افروز افراطی بودن اوباما نیز دراز و متهم شده است که وی ژست مستقل بودن می گیرد . در صورتیکه اوباما این چنین دست آموز و یک خال بفر مان نفوذ لابی های صهیونیست معرفی و متهم شد هاست :


"اوباما ترجيح مي دهد براي حفظ ظاهر و به ويژه براي جلب رضايت اعراب چنين وانمود كند كه تابع محض نظرات و سياست هاي رژيم صهيونيستي نمي باشد و داراي موضعي مستقل است با اينحال هرگز حاضر نخواهد بود در اين راه تا آنجا پيش برود كه موقعيت سياسي خود را با خطر جدي و ناشي از خشم لابي صهيونيستي آمريكا مواجه سازد و نمونه بارز آن عقب نشيني اخير دولت وي در موضوع « شهرك سازي » توسط رژيم صهيونيستي بود. پيروزي هاي مبارزان حزب الله لبنان و نيروهاي حماس در مقابله با ارتش رژيم صهيونيستي ثابت كرد كه اين ارتش تا چه حد آسيب پذير و پوشالي است . عقب نشيني ارتش صهيونيستي در برابر چند هزار لبناني و فلسطيني كه تنها ابزارشان سلاح هاي ساده بود هيچ دليلي به جز احساس خطر و بيم از شكست هاي بيشتر و رسوايي هاي بزرگتر نمي تواند داشته باشد
. در كنار اين مسائل بايد به اين نكته نيز اشاره كرد كه در جنگ احتمالي آينده و اوج گيري جنايات رژيم صهيونيستي ملت هاي منطقه فقط نظاره گر وحشي گري هاي صهيونيستها نخواهند بود بلكه عكس العمل نشان خواهند داد واقعه اي كه عواقب آن قابل پيش بيني نيست و چه بسا زمينه اي باشد براي زوال رژيم غاصب صهيونيستي"

."در خاتمه اینکه رژیم ضد بشری عوامفریب و وارونه گوی وجنگ افروز که از همان بدو قدرت گیری اش عوامفریبی و شیادی و دروغگوئی راشالوده و اساس حکومت مداری اش کرد و پس از مدت کوتاهی سفارت آمریکا در تهران را اشغال نمود تا بهانه ی سرکوب و سانسور و خفقان در جامعه و حذف رقبا و فعالان سیاسی و اجتماعی از صحنه را داشته باشد . سپس جنگ خانمان بر انداز ضد ملی ضد میهنی ایران عراق را راه انداخت و نعمت الهی اش نامید . البته اگراین جنگ ویرانگر برای مردم ایران مصیبت و فاجعه بود که فقط خسارات مادی و اقتصادی اش 1000 میلیارد دلار بود که بنابراعتراف رفسنجانی مکار و بساز و بفروش در خطبه نماز جمعه ی تهران اعلام شد. همچنین میلیون ها کشته و مجروح و موجی و ترکشی و بیکار و بی خانمان و فراری و پناهنده بر جای گذاشت که یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است که مسئولان این جنایت روزی می بایست به پای میز محاکمه ی دادگاه بین المللی کشانیده و مجازات شوند . ولی در عوض برای حاکمان نعمت الهی بود. زیرا که موجب بقای رژیم ضد بشری بربرمنش و تاریک اندیش مذهبی و تسویه شدن رقبا از قدرت شد . همینطور سرانجام ادامه ی جنگ قدرت و ثروت 31 ساله منتهی به طراحی کودتای 22 خرداد و خذف کامل رقیب مغلوب و یک دست کردن نظام نامشروع کودتائی و قبضه کردن کامل قدرت شده است . بنابراین بر خلاف ادعای سرمقاله نویس این رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی بحران زده است که نیاز به صدور تروریسم و ارتجاع و به برون مرز و تلاش برای بحران آفرینی و جنگ افروزی نعمت الهی در راستای عبور از بحران دارد. برای همین سرمقاله نویس به جای پیگیری مطالبات مردم ایران و شرایط زندگی طاقت فرسائی که دارند رارها کرده و ازحزب الله لبنان و حماس قهرمان پوشالی جنگی ساخته است تا اینان را پیشمرگه راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه کند.

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881203/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 3 اسفند ماه سال1388