گزیده خبر های 26 بهمن ماه سال 1388

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با فارس: حقوق كاركنان دولت سال آينده 7 درصد افزايش مي‌يابد.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس از افزايش 7 درصدي حقوق كاركنان دولت در سال آينده خبرداد و گفت: طبق لايحه بودجه 89 دولت مجاز به اين كار بوده اما با تصويب نمايندگان، دولت مكلف به افزايش حقوق كاركنان خود شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811211338

پیش بینی تورم در سال آینده چند در صد است و اختلاف با این 7% افزایش حقوق کارکنان چه میزان است و این اختلاف یا کسری و کاهش حقوق کار کنان دولت چگونه و از کجا می بایست تأمین شود؟

احمدي نژاد در گفتگو با نشريه وي.آي.پي روسيه:وحدت و انسجام اجتماعي در ايران بي نظير است.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: امروز بالاترين وحدت و انسجام اجتماعي در كشور وجود دارد كه به نسبت تاريخ ايران بي نظير است و نشانه آن نيز انتخابات اخير رياست جمهوري بود كه بالاترين سطح مشاركت تاريخ دموكراسي در ايران اتفاق افتاد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811250301

این ادعای کمدی وارونه همچون قیافه اتو کشیده و رو توش و میخ شده ی پاسدار گماشته احمدی نژادرئیس جمهور قلابی کودتائی می باشد . چون وحدت و انسجام ملت ناراضی علیه ی حاکمان کودتا گر و لوطی جماران با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای یک پارچه است . زیرا که تغییرات دمکراتیک در ایران را می خواهند.

آيت‌الله نوري همداني:22 بهمن ايران يكپارچه عرصه دفاع از نظام شد .خبرگزاري فارس: يكي از مراجع تقليد قم گفت: مردم ايران اسلامي در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن يكپارچه در دفاع از نظام اسلامي به پا خاستند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811250297

مگر می توانانتظاری بیش از این از این آخوند فسیل هذیان گوی همدانی داشت که آلت دست لوطی جماران و پاسداران کودتا حامی دولت نا مشروع می باشد که همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد و لوطی جماران و رسانه های تبلیغاتی و نه اطلاع و خبررسانی دروغ ساز وارونه گوی اینگونه ادعای کمدی نکند و جمعیت با اتوبوس های کاروانی از شهرستان ها به نیت مبلغ 80 هزار دریافتی و ساندیس خوردن 50 هزار نفری 5 میلیون نفر در میدان آزاد ی تهران و 50 میلیون نفر در سراسر تهران را باور نکند و بدون توجه این که در قم مردم معترض و ناراضی چگونه در مراسم تدفین منتظری حضور داشتند ولی اکنون با کتمان کردن واقعیت و برای خنده مدعی شده است 22 بهمن ایران یکپارچه عرصه دفاع از نظام شد. آنهم نظامی که بیش از 8 ماه است در هر فرصتی در دانشگاه ها و مدارس و خیابان ها و پشت بام خانه ها و جلوب درب زندان اوین و داخل پارک و مترو و حتی گورستان ها معترضان و ناراضیان فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیهسر می دهند.

مشایی: خبرهاي خوش ديگري در راه است

اکنون مشخص شده است که مبتکر تز خبر های خوش که پاسدار گماشته احمدی نژاد از سال 84 یک ریز در تور سفر های استانی پر هزینه مطرح کرده و مردم را سر کار گذاشته است سرنخ آن رحیم مشائی بوده است . البته این سریال اجرای شوی خبر ای خوش هسته ای که پاسخ به مطالبات و وعده های داده شده می باشد فقط در ارائه خبر های خوش هسته ای خلاصه شده است . اکنون مشاور و یژه و رئیس دفترش برای اینکه تهاجم منتقدانش را خنثی کند وی نیز خبر از در راه بودن خبر های خوش هسته ای داده است تا ثابت کندزمین گرد است تا درست است که گفته می شود تره به تخمش می رود و غلومی به اربابش .

جانشين رييس دولت در شوراي عالي امور ايرانيان گفت: همزمان با اعلام خبر موفقيت‌هاي بزرگ جوانان و متخصصين ايراني در عرصه فناوري‌هاي نوين هسته‌اي، علوم ليزر و سلول‌هاي بنيادي، بزودي اخبار خوش ديگري براي ملت بزرگ ايران خواهيم داشت. به گزارش روابط عمومي شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور اسفنديار رحيم مشايي که در صدر هياتي به قطر سفر کرده است، پس از ديدار با امير قطر، در جمع صدها نفر از ايرانيان مقيم قطر در مجتمع آموزشي، فرهنگي شهيد بهشتي حضور يافت. هر ايراني در هر جغرافيا که زندگي مي‌کند سفير ايران است و حق دارد در تصميم‌گيري‌هاي مملکتش مشارکت کند.

نخست وزیری موسوی به روایت غلامحسین‌الهامموسوی نخست وزیر تحمیلی بود

http://www.fararu.com/vdcfvxdj.w6dytagiiw.html

نوچه های آخوند متحجر و انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی که مخالف سر سخت خمینی شیاد و پیروانش بود اکنون که قدرت گرفته و از طریق کودتا غالب شده اند بشدت هر چه تمامتر زیر نام خمینی شیاد ردانه در شرف انتقام از خمینی شیاد و پیروانش گرفته اند . از جمله مرید آخوند مصباح یزدی غلامحسین الهام عضورشورای نگهبان دست نشانده است که سخنگوی دولت نهم بود و برای اینکه علیه ی موسوی موضع گیری کرده باشد وی را نخست وزیر تحمیلی به خمینی شیاد و لوطی جماران دانسته که آن زمان رئیس جمهور تشریفاتی بی اختیار و ارده بود.

شانتاژ مصرف دارو توسط تاجیک

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16134

به جز آنچه که دستگاه تبلیغاتی جنگ روانی دروغ پرداز رسانه های خبری و مطبوعات وابسته به کودتا گران پاسدار طالبانی نامشروع حاکم و لوطی جماران نامشروع تر گزارش می دهند درست و قابل اعتماد است . در غیر اینصورت هر گونه خبر و اطلاع رسانی روشنگر دیگر در جا تکذیب می شود.

پرچم با بیان اینکه « سناریو سازی دشمنان نظام اسلامی که هر بار با حربه های مختلف در صدد بایکوت صداهای مخالف خود هستند هچنان ادامه دارد» ، از انتشار شایعه ای درباره تاجیک مشاور خاتمی و موسوی به هنگام حضور در تلویزیون خبر داد .این سایت نوشت : حضور محمد رضا تاحیک مشاور خاتمی و مشاور انتخاباتی میرحسین موسوی در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در آن با تحلیل های علمی به واکاوی مسائل پس از انتخابات پرداخته شد تبدیل به محملی برای خیال پردازی رسانه های بیگانه شد.بر همین اساس، برخی از این رسانه ها مدعی شدند چون تاجیک به ساعت خود نگاه انداخت پس این برنامه پخش زنده نبوده و به صورت آرشیوی پخش شده است. همچنین ، برخی دیگر نیز خوانندگان خود را به مشخصات صورت تاجیک حواله داده و مدعی شدند اثرات قرص ها در قیافه وی هویدا بود .این گزارش افزود : برخی دیگر نیز سخنان او را تحت فشار بسیار عنوان کرده و آن را اعترافات به سبک جدید تاجیک خواندند.

دیدگاه شکوری راد درخصوص راهپیمایی 22 بهمن

چرا گفته نشده است که این چگونه جنبش سبزی است که قادر نیست از نماد خود استفاده کندولی داعیه دفاع از ناراضیان و معترضان را دارد؟ آیا نمی بایست به جای متهم کردن دیگران که چرا در صف کودتاگران 50 میلیون نفر ادعا شده قرار نگرفتند . سئوال است که چرا در مکانی دیگر به جز میدان آزادی فراخوان حضور داده نشد؟ همچنین باید از مو ضع و تاکتیک انفعالی بدر آمد و با همان شیوه ای بر خورد شود که مهاجم بر خورد می کند تا امکان دفاع از نماد جنبش سبر و اهداف آن فراهم شود .

آریا: علی شکوری راد عضو شورای مرکزی حزب مشارکت در یاداشتی درباره حضور منتقدین در راهپیمایی روز 22 بهمن نوشت : سبز ها اعلام کرده بودند که با نماد سبز در راهپیمایی شرکت می کنند اما علی رغم حضور گسترده نتوانستند از نمادشان استفاده کنند.وی افزود : حضور اعضای جنبش سبز در راهپیمایی 22 بهمن همانند شرکتشان در انتخابات گذشته اشتباه نبوده است و اگر کسانی در این راهپیمایی شرکت نکرده باشد اشتباه کسانی را مرتکب شده اند که در انتخابات گذشته شرکت نکرده اند .عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ادامه داده است : سبز ها آمدند اما هویت خود را آشکار نکردند . برخی بخاطر اینکه 22 بهمن را روز وحدت می دانستند و نه ابراز اختلاف ، برخی برای پرهیز از بروز خشونت و برخی نیز از سر ترس.

واعظ ‌طبسی: معترضان خیابانی دیگر در زمره معترضان محسوب نمی‌شوند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16148

آخوند همشهری وهم منقلی لوطی جماران واعظ طبسی که از زور غارتگری به سلطان خراسان معروف شده است . وی که پرونده ی اختلاس غارتگری آقازاده اش ناصر واعظ طبسی فراموش نشده است تا جائی که احمد ناطق نوری 5 میلیارد تومان وثیقه نقد به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه سپرد تا که این آقا زاده یک شب در بازداشتگاه نماند . البته نامش در لیست اسامی 44 دانه درشت مفسدان اقتصادی بود که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان فاش شد . اکنون این آخوند جنایتکار دزد حرفه ای و غارتگر توضیح نمی دهد که مردم به جان آمده ضد انقلاب متهم شده اگر چنانچه توی خیابان فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه نزنند که عامل همه مصیبت و بدبختی های موجود می باشد کجا باید بروند و بچه مقام و مرجعی از شرایط طاقت فرسای تحمیل شده از سوی کودتاگرلن پاسدار و لوطی جماران تظلم خواهی و شکایت کنند؟

امروز هر کس در حرکت‌های جمعی خیابانی با شعارهایی که بیانگر میزان اعتراض اوست، شرکت کند، ضدانقلاب محسوب می‌شود. همه ملت ایران باید بدانند و می‌دانند که اگر تا روزهای قبل، جریانات به دو یا سه دسته آگاه و ناآگاه معترض و مخل امنیت جامعه تقسیم می‌شد، امروزه بنده صریحا اعلام می‌کنم شرکت‌کنندگان در اعتراضات خیابانی دیگر در زمره معترضان محسوب نمی‌شوند بلکه ضدانقلاب بوده و خود را در برابر امنیت جامعه قرار داده‌اند.• امروز هیچ‌کس نیست که نفهمیده باشد این حرکت‌های بعد از انتخابات از سال‌ها قبل در دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه سازماندهی و سیاست‌گذاری شده و به این جا رسیده است؛ اگر هم کسی نمی‌دانست اما بعد از آنکه رهبر و امام جامعه اسلامی و قانون‌گذاران و پایه‌گذاران نظام اسلامی باز و شفاف مسائل را بیان کردند، دیگر چه حرف حسابی دارند؟• مگر نمی‌دانند ملتهب کردن فضا بر هم زدن امنیت جامعه و سلب کردن آرامش و اطمینان از مردم، یک حرکت ضد انقلابی و خدمت به دشمن است؟

ناگفته های رجانیوز درباره جزوه مشهور محمد رضا تاجیک

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16127

لو رفتن همکاری مشترک توطئه گران کودتا گر پاسدار و چماقداران حامی دولت نا مشروع علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها بدون آنکه گفته شود این چگونه رژیم ضدبشر و نامشروع کودتائی می باشد که 31 سال است یا اینکه جاسوس تولید و پرورش داده است یا اینکه جاسوس وابسته به بیگانه کشف می کند . تا جائیکه مهره های بالای اطلاعاتی – امنیتی اش همچون سعید امامی و محمد رضا تاجیک و سعید حجاریان و محمد عطریانفر و محسن امین زاده و... جاسوس بیگانه به خصوص دولت فخیمه انگلیس و آمریکا و اسرائیل وضد ولایت فقیه و نظر استصوابی و حامی سپولار پرورش داده است؟!از سوی دیگردر شرایطی که جنگ قدرت و ثروت برای حذف رقیب مغلوب بشدت ادامه دارد این رژیم کودتائی می تواند مدافع مردمی باشد که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و استبداد و سانسور و خفقان و سرکوب بیداد می کند؟

این در حالی است که پیشتر نیز سایت جوان وابسته به روزنامه جوان از این جزوه به عنوان سرنخ اصلی یاد کرده بود .بنا به گزارش رجانیوز منشور راهبردي جريان فتنه، سندي روشن در خصوص طراحي از قبل حوادث پس از انتخابات است. بنا به شواهد متقن، يكي از عناصر سابق وزارت اطلاعات نويسنده اصلي اين منشور است. وي چند مقاله با همين ادبيات و مضمون در سال 1383 و 84 و 86 در روزنامه شرق و ... منتشر كرده است.به گزارش رجانيوز، وي عنصر اطلاعاتي با دسترسي بسيار بالا در دولت خاتمي در سال 1373 فوق ليسانس تحليل گفتمان در سياست را از دانشگاه اسكس انگلستان دريافت و دكتراي تحليل گفتمان در سياست را در 1374 اخذ كرد.نويسنده اصلي منشور راهبردي جريان فتنه، مشاور سيد محمد خاتمي در دوران رياست جمهوري و مشاور ميرحسين موسوي در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري بوده است.گزارش تفصيلي زير به ويژگي‌هاي اين منشور، توصيف،‌ تبيين و علت‌شناسي اغتشاشات، پيش‌بيني آينده نظام از ديدگاه نويسندگان منشور و راهبردهاي اصلي جريان فتنه بر اساس تحليل محتواي اين سند مي‌پردازد.

ضارب ” سعید حجاریان ” رئیس امور ایثارگران بسیج شد

مشخص است وقتی که مهره های بالای وزارت بد نام اطلاعات متهم به جاسوسی برای بیگانه می شوند یا ترور می شوند یا واجبی خور می گردند چرا در شرایطی که عاملان و آمران قتل های زنجیره ای کودتا کرده قدرت را قبضه و انححصاری کرده اند اکنون ضارب سعید حجاریان بسیجی سعید عسگر تروریست نباید بعنوان پاداش و جایزه رئیس امور ایثار گران بسیج نشود؟

جنبش راه سبز (جرس) سعید عسگر،ضارب "سعید حجاریان" (مشاور سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات)، اخیرا رییس امور ایثارگران بسیج واقع در خیابان سمیه در مرکز تهران شده است.یک منبع موثق در گفتگو با جرس با اعلام این خبر افزود: پدر سعید عسگر هم به تازگی به ریاست اداره آموزش و پرورش شهر ری رسیده است.گفتنی است که سعید عسگر به عنوان ضارب « سعید حجاریان » در اسفند 1378دستگیر شد وی در زمان ترور بیست سال داشت و دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بود. وی در دادگاهی که به این منظور برگزار شد به ۱۵ سال زندان محکوم شد،اما پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد شد.سعید عسگر خرداد ۱۳۸۲ رهبری ۲۵۰ نفر لباس شخصی را بر عهده داشت که به خوابگاه شهید همت (طرشت) دانشگاه علامه طباطبایی حمله ور شدند

فیلم : همسر علی کروبی در گفتگوی تلفنی با صدای آمریکا ، از چگونگی دستگیری و وضعیت سلامت همسرش خبر ميدهد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13522

طبیعی است وقتی که سعید عسگر بسیجی ضارب سعید حجاریان رئیس امور ایثار گران بسیج می شود . چرا نمی بایست در 22 بهمن گاز فلفل بر صورت کروبی پرتاب نشود و صورت وی سوزانده نشود و با تهاجم به خودروی وی مجبور به ترک حضور وی در صحنه تظاهرات نشود؟ همچنین چرا نباید فرزندش علی مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش کودتا گر واقع نشود و باز داشت نگردد تاکه همسر کروبی مجبور شود به رئیس و حامی کودتا گران لوطی جماران خانه ای نامه ی سر گشاده شکایت آمیز بنویسد؟ چونکه اینگونه باید ثابت شود که ادعای حکومت مردمی با پشتیبانی بیش از 50 میلیونی در 22 بهمن چگونه ی باشد؟ ! !

شعر جدی و طنزی که تشریح کننده ی اوضاع کنونی داخل کشور ووضعیت جنبش سبز می باشد

http://www.youtube.com/watch?v=yaaQpN0_cWY