" اعتراف و لو دادن چگونه طرح مبهوت کردن جهان باتهاجم به سران رقیب در 22 بهمن، از قبل طراحی شده بود؟"

اینگونه گزارش خبری و تصویری از 22 بهم ندادن که با تیتر درشت تصویری :" حباب فتنه آمريكا تركيد حماسه بي سابقه ملت در 22 بهمن " در صحفه ی اول دروغ نامه ی کیهان مورخ 27 بهمن بازتاب داده شده است و مکملش این تیتر. رهبر معظم انقلاب : آیا حضور ده ا میلیونی مردم کافینیست تا معاندان و فریب خورد گان دالی به خود آیند؟" هم افزوده شده است که بطورمشترک این تیتر درشت خبری مزین به با ضربدر سرخ بر روی تصاویر صورت موسوی و کروبی و خاتمی زده شده است که نشان از حذف این 3 رهبر مدعی اصلاح طلبان است که هر یک سابقه ی 8 ساله ی نخست وزیری و ریاست مجلس و ریاست جمهوری در این رژیم ضد بشری و نامشروع داشته اند. صد البته که این اقدام تأئید و تأکید کننده ی اصلاح نا پذیر بودن رژیم فاشیستی – تروریستی – مذهبی – کودتائی – پاسداری – طالبانی می باشد . از سوی دیگر زدن زیرآب آشکار جایگاه لوطی جماران به عنوان ولایت فقیه می باشد که از سوی خمینی شیاد و جانشین وی این نفرات تأئید شده بودند . ضمن اینکه یکدست شدن نظام کودتائی نا مشروع منتهی عمق تضاد و اختلاف درونی رانیز بر جسته کرده است که اکنون منجر بقدرت گیری آمران و عوامل قتل عام زندانیان سیاسی تا بستان خونین سال 67 و قتل های زنجیره ای شده است که با تبانی و پشتیبانی لوطی جماران پاسداران دست به کودتا در 22 خرداد زدند که واکنش اعتراضی بیش از 8 ماهه را در پی داشته است که همراه با فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه و استقلال آزادی جمهوری دمکراتیک از سوی مردم ناراضی و خشمگین زده شده است که نامشروع بودن رژیم کودتائی پاسداری آنگونه عریان شده است که دیگر جای هیچگونه ابهامی در اذهان عمومی باقی نمانده است .

بهر حال پس از کودتای 22خرداد با سیاست ترور و اختناق و سانسور و تقلب و گزارشات جنگ روانی تبلیغاتی وارونه که کودتا گران و لوطی جماران به پیش برده اند . کودتا گران پیوسته تلاش مذبوحانه کرده اند تا با ضرب سیلی صورت سرخ نگهدارند . بطور مثال در پاسخ به قیام اعتراضی 6 دی عاشورا طرح بسیج نیرو از روستا ها و گسیل کردن شان به تهران برای شرکت در ضیافت تدارک دیده شده ی تظاهرات ساندویج و ساندیس در تهران با رقم درشت نمائی بیش از 10 برابر مدعی حضور 4 میلیون در تهران و بیش از 40 میلیون در سایر شهر های ایران شدند که برای مقابله با حرمت شکنان روز 6دی عاشورا اینانو لبیک گوی لوطی جماران در 9 دی شدند . البته این حرکت اعتراضی علیه ی به حرمت شکنان عاشورا خود جوش نامیده شد و در این نمایش به حسابخود جوش که بخشنامه ی دولتی حضور اجباری صادر شدهبود معترضان و منتقدان باز داشت شده به اضافه رهبران رقیب مغلوب منافق و محارب متهم شدندو تقاضای اعدام برای شان شد. سپس با تشکیل بیدادگاه سر دژخیم صلواتی با اتهامات کیلوئی و احکام سنگین زندان و اعدام صلواتی برای برخی ازمتهمان صادر کرد که دو مورد از قربانیان نیز هم انجام شد تا با افزایش ضریب خفقان و رعب ووحشت در جامعه فضای انفجاری کنترل شود و شمشیر داموکلس مرگ پس گردن رهبران مغلوب گذاشته شود تا که هم فراخوان حضور وحدت یا لبیک گوئی به لوطی جماران و پاسداران کودتا گردر 22 بدهند. هم هیچگونه اعتراضی نکنند ونشانی ازجنبش سبز با خود حمل نکنند تا که بشود سناریوی 9 دی تظارات ساندویجی ساندیسی را در 22 بهمن با ابعاد گسترده ر رقم سازی اجرا کرد . یعنی با آماده و بسیج کردن اتوبوس های ترمینال ها و راه انداختن کاروان های اتوبوسی حمل کنندگان نیروهای که ساندیس خور از روستا های شهرستان دیگرو اعزام شانبه میدان آزادی در22بهمن و مستفرشدن صفوف وشان در لایه های امنیتی تعیین شده تا دیگر جای حضوری برای منتقدان و ناراضیانو رقیب نبش سبز نباشد تا که باتکای سانسور کامل اینترنت وکند کردن سرعت یا اخلال در آن و کنترل تلفن های مبایل و پیامک های اس ام اس ها از سوی پاسداران کودتا گر که شرکت مخابرات را برای همین هدف مصادره و اشغال کردند و آماده باش کامل نیروهای سرکوبگر و امنیتی و نظامی کردن تهران دریک فضای حکوت نظامی تحمیل شده و کنترل با محدود کردن خبر نگاران خارجی دعوت شده آنگونه گزارش حضور مبهوت شدن جهان داده شود که لوطی جماران در دیدارش با نیروی هوائی پیش بینی اش را کرده بود.

بنا براین با وجود افزایش سرکوب و خفقان و سانسور و جو نارضایتی عمومی معجزه آسا اینکه با پیش بینی مبهوت کردن جهان لوطی جماران وو حمایت و پشتیبانی کردن وی از طرح و اقدام سرکوبگری بسیج و لباس شخصی و نیروی انتظامی پاسداران کودتاگر حضور شرکت مردمتهران و سایرشهرهادر 22بهمن رو بفزونی داشت. بطوریکه گزارش شدکه 5 میلیون نفر در تهران و بیش از 45 میلیون نفر درسایر شهر های ایران شرکت کردند و به لوطی جماران لبیک گفتند . در صورتیکه تصویر هوائی گوگل بوضوع نشان می دهد که چگونه جمعیت ماگزیمم 50 هزار نفری ساندیس خوران اعزامی از شهرستان و روستا هایایران با کاروان اتوبوس ها به تهران تبدیل به رقم 5 میلیونی شده است!! یعنی فقط 2 صفر جلوی رقم 50هزار افزوده شده است . چونکه صفر ها وو اعداد و ارقام ها همچون ریال بی ارزش و اعتبار شده است .

اکنون پرسش است که اینگونه گزارشات وارونه دادن از سوی دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز قرار است که چه کسی را فریب داده یا و گول زده شود؟ آنهم چند روز پس از سپری شدن نمایش تظاهرات دولتی 22 بهمن که بعنوان بر پائی جشن سالگرد انقلاب بطورخودجوش ازسوی مردم جا زده شده است؟ درصورتیکه کلی اخبار و گزارشات خبر و فیلم های مستند با وجود آنهمه سانسور اعمال شده به سراسر جهان مخابره شده است که هیچکس ادعای پوشالی و دروغین مسئولین و رسانه های خبری دروغ پرداز رژیم کودتائی – پاسداری – طالبانی را تأئید نمی کند تا چه رسد به گزارش سرویس سیاسی دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز سر بازجو حسین شریعتمداری یا بخش اعتراف گیری مدل زندان اوینی – اطلاعاتی پاسداران را بخواهد باور داشته باشدکه از موضع بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری تهیه و گزارش شده است؟

در خاتمه اینکه گزارش سر ویس سیاسی ارگان تبلیغاتی و سخنگوی رسمی اعلام ناشده ی پاسداران کودتاگر از 22 بهمن دخمه و دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز سربازجو حسین شریعتمداری که نماینده ی لوطی جماران است با این گزارش خیلی ساده لوداده شده است که طرح توطئه ی علیه ی موسوی و کروبی و خاتمی و زدن همسر موسوی و فرزند کروبی و مجبور به فراری دادن شان از صحنه ی حضور در تظاهرات نمایشی حکومتی 22 بهمن در این دخمه ی دروغ نامه ی کیهان طراحی شده بود . زیراکه هدف مشروعیت کاذب تراشیدن برای عمود شکسته ی خیمه نظام بوده است . برای همین شروع و پایان این شو ی 22 بهمن آنگونه بوده است که ابتدا لوطی جماران در دیدار کپی برداری شده پرسنل نیروی هوائی با خمینی شیاد در بهمن 57 وی نیز در 19 بهمن دردیداربا پرسنل هوائی از مبهوت شدن جهان در22 بهمن گفت. یعنی طرح تدارک تهاجم به موسوی و کروبی و خاتمی و فراری دادن شان و تحقیر کردن رفسنجانی در 22 بهمن همراه با رقم سازی دروغین بیش از 50 میلیون از قبل دیده شده بود . البته برای جبران شکست این نمایش و پوشال کردن در آمدن گند سانسور و خفقان و سرکوب و دروغ رقم سازی که همراه با تهدید کردن رهبران رقیب مغلوب بوده است اکنون بشدت سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز دنبال می شود. به خصوص دخالت گری علنی با ااقدامات تروریستی در عراق اوج گرفته است . زیرا که ناشی از وحشت شکست عوامل نفوذی پاسداران کودتا گر و لوطی جماران وحذف نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی در انتخابات پارلمان عراق در 16 اسفند ماه می باشد. زیرا که در صورت این شکست منجر به فاجعه شتابدار شدن تغییرات دمکراتیک درایران و فروپاشی رژیم کودتائی – پاسداری – طلبانی در ایران خواهدشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881127/14.htm#other1401

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 27 بهمن ماه سال1388