دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 2 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان " نخ نماي حقوق بشر! "

" به بهانه دفاع از قدرت هسته ای، نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران انکار شده ولی و آمریکا به نقض گسترده آن متهم شده استا "

مگرامکان دارد که سران و رهبران و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی وارونه گوی و عوامفریب و ضدبشر ودین فروش به جز آنچه خود تاکتیکی می گویند و بصورت ابزاری استفاده می کنند که نه ثابت ، بلکه بر حسب شرایط ومصلحت منافع تغییر پذیر و انکار شدنی می باشد هر چه دیگران می گویند قبول داشته وآن را به پذیرند؟ به خصوص اگر پیرامون حقوق بشرو نقض مستمر آن باشد که حاکمان ایران دارای کارنامه ی رکور داری بس ننگین محکومیت جهانی هستند . با این وجود اکنون که در ژنو موضوع نقض حقوق بشر در جهان از جمله در ایران مطرح بوده است و محمد جواد لاریجانی انگلیسی هم بعنوان نماینده ی حقق بشر اسلامی طالبانی کودتائی حکومت ایران هم حضور داشته است که نه منکر همه شکنجه و نقض حقوق بشر و جنایات درایران شده است بلکه از مدل دمکراسی بدون سکولار و لیبرال اسلامی حاکم بر ایران ه دفاع کرده و آن را بهترین در خاورمیانه دانسته است و سایر کشور های غربی به خصوص آمریکارا به خاطر نقض حقوق بشر محکوم نموده است . بنا براین مشخص است که در چنین شرایطی دروغ نامه ی پرونده ساز کیهان متعلق به سربازجوپاسدار حسین شریعتمداری که نوشتار و گفتار و قیافه و ادا و اطوار هایش نه ناقض حقوق بشر که شکنجه ی روحی وسوهان اعصاب و روان و جسم می باشد . بنابراین اکنون قلم بر دست وهمکار وی قرار نیست تا که معجزه ی ناگهانی در یادداشت روز خود ایجاد کند و مدافع حقوق بشر شود و طلبکارانه و چماق گونه عنوان یادداشت روزنخ نمای حقوق بشر نزند و برای ماستمالی کردن پرونده سیاه 31 ساله سیستماتیک نقض حقوق بشر درایران به خصوص پس از کودتای 22 خرداد تا کنون دفاع نکند ودربست منکر جنایات ضد بشری رخ داده شده در بیش از 8 ماه گذشته نشود .آنگونه که سند محرز جنایت علیه ی بشر می باشد .همینطور قلم بر دست یادداشت روز نویس با مانور تبلیغاتی حضور ساندیس خوران اعزامی از روستا ها و شهرستان ها به تهران که گزارش شده حتی یک تصویر از پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی 25 میلیون آرأ ء در دستان ساندیس خوران وجود نداشت . ولی با این وجود 50 میلیون شرکت کننده ی ساندیس خور گزارش و اعلام شده است. بالاخره برای توجیه فصل الخطاب بودن آویزان به گفته ای از لوطی جماران شده است و از وی نقل قول کرده که حرف ودل وعمل و کوتاه نیامدن لوطی جماران با مردم ایران یکی است و از دوره پس از کودتای 22 خرداد تا 22 بهمن چنین بطور وارونه یاد و گزارش داده است:

"بدون ترديد آيندگان از تمامي ماه هاي گذشته سال جاري به عنوان فصل هوشياري و پايداري ملت ايران ياد خواهند كرد. ملتي كه طي سه دهه گذشته علي رغم كارشكني هاي دشمنان و جريان استكبار توانسته بود از گذرگاه هاي پرپيچ و خم و صعب العبور به سلامت عبور كند يكبار ديگر توطئه هاي پيچيده و تودرتوي دشمنان را به خوبي تشخيص داد و نقشه هاي شيطاني آنها را نقش برآب كرد. باشد اما تودهني محكم و ضرب شصت سنگين مردم در 22 بهمن نشان داد كه دشمنان نه تنها از مجموعه تحركات و تكاپوها و ترفندهاي خود طرفي نبسته اند بلكه خود عاملي براي انسجام و ايستادگي هرچه بيشتر ملت ايران شده اند و از سوي ديگر در فتنه اخير چهره منافقانه جرياني كه مو به مو فرمول هاي دشمنان بيروني را در داخل عملياتي مي كرد عيان شد و آنچه در پايان كار برجاماند پيروزي ملت ايران و شكست سهمگين دشمنان ملت و نظام اسلامي بود.. همچنانكه رهبر بصير و فرزانه انقلاب اسلامي در ديدار پرشور مردم آذربايجان شرقي با ايشان تأكيد و تصريح فرمودند كه جمهوري اسلامي ايران امسال براي چند دهمين بار در مبارزه خود با مستبكرين پيروز شد و آنها شكست خوردند. جمهوري اسلامي ايران از موضع خود كه سخن دل ملت ها و بسياري از دولت ها است كوتاه نخواهد آمد و به هيچ وجه از اين مخالفت ها و تهديدها نيز نمي هراسد فرمودند: «به صراحت اعلام مي كنيم ما با استكبار و نظام سلطه و تسلط چند كشور بر جهان مخالفيم و با آن مبارزه مي كنيم و نخواهيم گذاشت اين چند دولت با سرنوشت دنيا بازي كنند."

مداح روضه خوان مجیز و وارونه گوی لوطی جماران بدون آنکه بگوید که دوستان کیستند ؟ آیا مردم ایران جزو دوستان می باشند یا نه؟ اگر آری پس چرا به جز سیاهی لشکر ساندیس خور لبیک گوی به لوطی جماران در 9 دی و 22بهمن نیاز و مطالبات دیگری ندارند و چرا نه اینکه این مطالبات نه برآورده نمی شود ، بلکه به آن هم حتی اشاره نمی شود. ولی در عوض در دنباله به دشمنان ورشکسته پرداخته شده است که جای مردم ایران و مطالبات شان را گرفته است وتبدیل به اهرم تبلیغاتی فراموش نمودن ضریب نارضایتی عمومی و منکر شدن نقض حقوق بشر شده است. در ادامه با سیاست از ریش بریدن پیوند سبیل کردن از پروژه ی هسته ای و قدرت هسته ای شدن به دفاع شده ودر نهایت قلم بردست مدعی شده است که آمریکا که خودش ناقض حقوق بشر است . اما برای ضربه زدن و انتقام از قدرت هسته ای کودتاگران پاسدار از اهرم حقوق بشر که موضوع جدیدی هم نیست علیه ی رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی طالبانی حاکم بر ایران این چنین در ژنو استفاده کرده است :

دشمنان نظام جمهوري اسلامي به مانند تاجري ورشكسته به تقصير هستند كه تمام سرمايه و دارايي خود را به ميدان آوردند و از تمام اهرم هاي سياسي و رسانه اي خود استفاده كردند با اين اميد كه به منفعتي دست يابند ولي سرانجام كار هيچ سودي عايدشان نشده است و آنچه از ماه ها برنامه ريزي و طراحي و نقشه هاي كذايي و بذر فتنه درو كرده اند مصداق «هباء منشورا» است.اكنون آمريكايي ها به دنبال اين هستند كه از طريق ترفند نخ نماشده ايران هراسي به اعمال تشديد تحريم ها عليه ايران بپردازند و اين در حالي است كه علاوه بر اينكه آنها نتوانسته اند و نمي توانند يك اجماع جهاني عليه ايران سروسامان دهند تجربه سه قطعنامه تحريمي بر ضد ايران نيز نشان داده است كه تحريم ها كارايي خود را از دست داده است. به طوري كه اكثر تحليلگران و كارشناسان و رسانه هاي مطرح غربي بر بي خاصيتي تحريم ها به صراحت و بي پرده اعتراف دارند كه ذكر اين موارد مثنوي هفتاد من كاغذ است.در بحث برنامه هسته اي ايران نيز آنچه امروز افكار عمومي دنيا دريافته است و بسياري از دولت ها نيز بر آن صحه مي گذارند اين است كه بايد اين واقعيت را پذيرفت كه ايران يك كشور توانمند هسته اي است و تنها راه سخن گفتن با ايران هسته اي، گزينه تعامل و ديپلماسي است و ادبيات سخت و تحكم گونه با ايران راه به جايي نخواهد برد.ظاهرا غرب به سركردگي آمريكا بازي تبليغاتي جديدي با عنوان «حقوق بشر» را در دستور كار كنوني خود دارد.موضوع و چالشي كه چيز تازه اي نيست و محافل غربي همواره در سه دهه گذشته با ژست حاميان سرسخت حقوق بشر! اتهامات بي اساسي را به ايران نسبت داده اند و كوشيده اند از اين ماجرا به عنوان يك اهرم سياسي عليه ايران اسلامي استفاده كنند. كه از جمله مي توان به نشست هفته گذشته «گروه كاري حقوق بشر» در ژنو اشاره كرد كه در اين نشست كشورهاي غربي و آمريكا سعي كردند با پيش كشيدن اتهام نقض حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران و به دنبال آن مطرح كردن ادعاها و اتهامات واهي و پوچ، ايران اسلامي را محكوم نمايند اما با روشنگري هيئت ايراني در آن نشست بسياري از كشورها نسبت به بهره برداري سياسي آمريكا ازموضوع حقوقي و فني «حقوق بشر» واكنش نشان دادند و مخالفت خود را با نظر و منطق غرب اعلام كردند.آمريكا در شرايطي از گزينه حقوق بشر به عنوان يك اهرم سياسي عليه ايران اسلامي استفاده مي كند و آن را در دستور كار سياسي خود براي اعمال فشار بر ايران قرار مي دهد كه اعتراض شديد فعالان و سازمان هاي حقوق بشري به نقض پي درپي «حقوق بشر» در ايالات متحده از جمله چالش هاي اصلي دولت اوباما است"

در خاتمه اینکه انکار کردن نقض حقوق بشر در ایران و آن را تشبیه کردن به اهرم فشار که از سوی آمریکا اعمال می شود که هدف مبارزه ومهار کردن قدرت هسته ای رژیم کودتاگران نامشروع و ضد مردم حاکم برایران است . در صورتیکه انکار نقض حقوق بشر در ایرانتداعی کننده ی داستان گنجک و منار می باشد . ضمن اینکه توهین آشکاروخاک پاشیدنبرتوی چشمان خانواده های دادار و عزادار 31 سال گذشته ی اعدام وتیر باران شد گان زندانیان سیاسی و گمنامان قتل عام شدگان وجانباختگان گلزار شهدای دشت خاوران تا بستان خونین سال 67 است که یک سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت است . همانگونه که اهانت و توهین علنی به تجمع روزانه ی مادران داغدار و عزادار زندانیان سیاسی تجمع کرده در جلوی درب زندان اوین و دادستانی می باشد . حال اعدام شدگان نوجوانان و بر دار کشیده شدگان سایر قربانیان پرورش یافتگان رژیم ضد بشری و کودتائی نامشروع که پیوسته ادامه دارد جای خود دارد . بد تر اینکه آزادی بیان و مطبوعاتی که پاسدار گماشته احمدی نژاد شیاد و عوامفریب در کنفرانس مطبوعاتی داخلی و خارجی اخیر خود از آن یاد کرد. یعنی همین رکوردار بودن جهانی شکستن قلم هاو دوختن دهان ها و زندانی کردن خبر نگاران و روز نامه نگاران ووبلاگ نویسان می باشد . از سو یدیگر معنی حقوق بشر اسلامی طالبانی یعنی شبانه شبیخون زدن به خوابگاه داشجویان دانشگاه تهران و کشتن دکتر وظیفه ی نیروی انتظامی به جرم اینکه اطلاعات جنایات بازداشتگاه کهریزک داشت. یا یورش سبعانه به منزل دکتر محمد ملکی که اولین رئیس دانشگاه تهرانپساز انقلاب بود و باز داشت ایشان و روانه یزندان اوین کردنش آنهم در شرایط کهولت سنی و بیماری سرطان که دارد قطع ملاقات و دارو ودرمان شده است. یا اینکه حقوق بشر یعنی هر از گاهی شبیخون زدن گزمکان دژخیم و زندانبانان به زندانیان در بند و اسیر کهدر حال اعتصاب غذا هستند و مورد ضرب وشتم قرار دادن شان سپس خبر خودکشی مخابره کردن ، یا اینکه مدل حقوق بشر صادراتی یعنی گرد آوری مزدور و مأمور اطلاعاتی و اعزام کردن به عراق آنگاه آنان رابا فریاد بلند مجهز به قمه و غداره و چماق و سنج به جلوی درب اشرف گسیل نمودنتا که با عربده کشی و فحاشی های لمپنی مجاهدین ساکن اشرف را تهدید به کشتن نمایند . بهر حال بیان این موردها فقط مشتی از نمونه ی خروار هاست که اشاره شد . زیرا که امکان لیست کردن اقدامات جنایتکارانه ی نقض حقوق بشردر 31 سال گذشته وجود ندارد.اکنون روی سخن با غرب مماشات گر است که سئوال تا کی قرار است اینان مثل گذشته با بستن چشمان خود برروی حقایق داخل ایران،ورنج و شکنج مردم ایران را نا دیده بگیرد وهمچنان به سیاست کثیف و خائنانه ی تجارت و خون و نفت خود ادامه دهند و از مبارزات و مقاومت مردم ایران برای آزادی و تغییرات دمکراتیک در ایران دفاع و حمایت نکنند؟

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881202/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 2 اسفند ماه سال 1388