گزیده خبر ها 29 بهمن 88 ماه سال قسمت- 2

آيت‌الله نوري همداني: هر نظامي جز نظام ولايي طاغوتي است‌.خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد در قم با تاكيد بر اينكه اسلام هر نظامي جز نظام ولايي را طاغوتي مي‌داند،‌ گفت: هر نظامي غير از نظام ولايي اسلام، طاغوتي، نامشروع و نامعقول است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811290023

تحجر فاشیستی مذهبی ناب طالبانی یعنی همین که به جز رژیم منفور و ضد بشری کودتائی با رهبر نامشروع و مطرود که تصویر ش شدنش بر زیر پای معترضان مر گ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گوی پاره و لگد کوب می شود بقیه نظام های جهان طاغوتی می باشند؟ معلوم نیست که این فسیل و همقطارشان با این دیدگاه و ادعا شاه را چگونه تحمل کردند و لازم و ملزوم همدیگر بودند و چرا با هماری هم و دستگاه جاسوسی دولت فخیمه ی انگلیس علیه دولت ملی شادروان مصدق کودتا کردند؟

گردان‌هاي القسام: اسرائيل منتظر انتقام "المبحوح " باشد.خبرگزاري فارس: سخنگوي گردان‌هاي القسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) گفت كه رژيم صهيونيستي منتظر انتقام حماس از ترور محمود المبحوح عضو ارشد اين جنبش باشد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811290063

گفته شده بود که پس از برروی صحنه آوردن شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنانکه دست به رجز خوانی و تهدید کردن موشک پرانی به تل آو یو زد .پاسداران کودتا گر بزودی مهره ای ا ز حماس را نیز وارد صحنه جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی اسرائیل خواهند کرد که اکنون شاهد این تهدید می باشیم که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس خبرش را چنین بازتاب داده است .

دبيركل حزب موتلفه اسلامي:ملت ايران دوباره حمايت از نظام و رهبري را به دشمن نشان دادخبرگزاري فارس: دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: ملت ايران بار ديگر در 22 بهمن، حمايت خود را از نظام، ولايت فقيه و رهبري به دشمنان نشان داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811290207

مگر انتظار یا مأموریتی غیر از این از باند مافیائی غارتگری انگلیسی مؤتلفه شریک دزد و رفیق قافله هست که 31 سال است که همچون گربه ی مرتضی علی بو کشان بدنبال گوشت می باشند که از کدام مسیر می وزد و به مشام شان می خورد تا حاضرشده و 4 دست و پا زانو زده در انتظار برای دریافت سهم خود شان باشند؟ چون حیا و شرف ندارند همیشه هم منتظر هستند که چه موقع در دیزی باز می شود تا گوشت دزدی کنند.

دلیل رای دادن حداد عادل به احمدی نژاد

اوج فرصت طبی و تأئید کردن دروغ و تقلب و دفاع کردن نتایج وارونه شده به خاطر منافع باد آورده ی خود و حمایت از کودتای دامادش که آقازاده ی لوطی جماران می باشد

رييس پيشين مجلس شوراي اسلامي درباره رفتار جريان‌هاي سياسي پس از انتخابات گفت: بنده با همه اختلاف نظر به احمدي‌نژاد رأي دادم؛ زيرا نگران حوادث پس از دوم خرداد بودم و سوال اينجاست که چرا برخي نمي‌خواهند به نظر اکثريت مردم تمکين کنند. حداد عادل هم‌چنين گفت: رهبري با اجازه دادن براي پيگيري بيشتري اعتراضات و استقبال از اعتراض کانديداها به نتيجه انتخابات، معترضان را به راه قانون هدايت کرد. وي ادامه داد: ما در شوراي نگهبان با آقايان در ارتباط بوديم، اما اين افراد بدون داشتن دلايل کافي براي اثبات ادعاي خود نماينده هم معرفي نکردند.

نظر پاسدار کوثری در مورد موسوی سبزها تحفه بيگانه هستند.

http://www.fararu.com/vdcji8ex.uqevozsffu.html

این نظر یک پاسدا رچماقدار و فرمانده سابق سپاه محمد در تهران و وکیل الدوله ی بازار مکار ه ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است که با تیغ بر زیر پالانش نهادن میانه رو ومحبوب هم نامیده شده است که اینگونه معترضان ناراضی ناشی از 31 سال عملکرد غارتگران و دین فروشان و جنگ افروزان و عوامفریبان حاکم را وابسته به بیگانه دانسته که مستحق سرکوب و ضرب و شتم از سوی ارگان های سرکوبگر می باشند . به نظر وی ملت یعنی کودتا گران تقلب کار و احترام به این ملت گذاشتن یعنی تسلیم کودتاگران پاسدار شدن است . اگر هذیان و تناقض گوئی شده است برای این که از پاسدار ماقدار بهتر از این گفتمان و تحلیل انتظار نمی رود.

معلوم است اگر کساني بدون مجوز و با گفته هاي بيگانگان بخواهند بيايند و اغتشاش و ايجاد نا امني کنند بايد با آنان برخورد جدي شود. اگر اين افراد به مردم احترام بگذارند آرامش ملت را به هم نمي ريزند. در همه کشورها هم اين طور است و ما در برخورد با اين افراد تاکنون کار غيرعادي انجام نداده ايم. ما به آنها گفتيم بيايند و در چارچوب قانون هر حرفي دارند بزنند اما نه تنها نيامدند بلکه با بيانيه هاي متعدد باعث شدند جوان هايي که به مسائل عميق سياسي هم وارد نبودند وارد ماجرا شوند. اما البته خوشحاليم که الان جوان ها متوجه اشتباهات شان شدند و به تدريج از شمار بسياري از آنها کم شده است. آقاي موسوي باعث تمام اين اتفاقات شده و بايد در کنار بقيه اصلاح طلب ها پاسخگوي اتفاقات رخ داده باشد. مردم از ما مي پرسند چرا نظام اين توانمندي را به خرج نمي دهد که ايجاد نظم کند؟ چرا ما در خيابان مي رويم بايد شاهد اندکي جوان باشيم که مي آيند و پرخاش مي کنند؟ ما اصلاً سبزها را قبول نداريم که بخواهيم به آنها مجوز بدهيم. سبزها تحفه بيگانه هستند. اول موسوي و هوادارهايش بيايند برادري شان را ثابت کنند، بعد ما هم مجوز مي دهيم. همين موسوي آمده بيانيه پانزدهمش را عليه بسيج صادر کرده است. خب مي تواند ادعا کند در چارچوب قانون هست که حالا ما بخواهيم به مردم طرفدارش مجوز بدهيم؟ بيايند تعهد بدهند. ز 13 ميليون به چهار تا پنج هزار نفر تقليل پيدا کردند. برخلاف اينکه مي گويند ترسيدند و به خيابان نيامدند و بيشتر از اين تعداد بودند را قبول ندارم. 13 ميليون فهميدند که اين گروه دنبال هرج و مرج هستند و کنار کشيدند. به آنها گفتيم بياييد برادر ي تان را ثابت کنيد که به شما مجوز بدهيم. ما که راه را نبستيم. صلاحيت همين موسوي را تاييد کرديم. پس نظام همه راه ها را نبسته است. آغوش ما باز است، برادري شان را ثابت کنند و به آغوش نظام برگردند

پاسخ علی مطهری به توهین‌های «وطن امروز»

http://www.fararu.com/vdcc4iq0.2bqs48laa2.html

کار این علی مطهری هم شده است همچون عریضه نوی های سابق جلوی داد گستری ها که زمانی هم خط خود شان را نمی توانستند بخوانند که چه نوشته اند ؟ زیرا که به جای پیگیری مطالبات موکلین خود در بازار مکاره مشغول شکوائیه یا نامه نگاری چپ و راست برای این و آن نوشتن می باشد

پنج گروه كالايي گران شد

http://www.fararu.com/vdca0uny.49n6015kk4.html

گران شدن 5 گروه از کالاهای مورد نیاز مردم هدیه ای دولت ساده روز و مدعی عاشق خدمت گزاری به مردم است که ایران به مناسبت سا لگر د انقلاب به مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان داده شده است که به ی قول دادن بردن نان بر توی سفره ای خالی شان می باشد.

تلاش حاميان دولت براي برکناري هاشمي

http://www.fararu.com/vdchkink.23nzqdftt2.html

بدون شک در پشت این توطئه آخوند تحجر انگلیسی دزد و رشد کودتاگران پاسدار و گماشته پاسدار احمدی نژاد محمد تقی مصباح یزدی است که شیخ محمد یزدی غارتگر با آقازاده های فاسد تر از خودش دنبال می شود . البته لوطی جماران بر خلاف ظاهر سازی و سیاه بازی کردنش که دو پهلو گوئی هم می کند که گویا مخالف توطئه علیه ی رفسنجانی مکار نیست . ولی در پشت پرده بدون شک با دو آخوند متحجریزدی ها علیه رفسنجانی می باشد و حتی رهنمود دهنده ی اصلی برای بر کنار گذاشتن رفسنجانی خودش می باشد.

روزنامه اعتماد نوشت: فشارهاي واردشده به رئيس مجلس خبرگان گسترش بيشتري پيدا کرد و بسياري از اعضاي مجلس خبرگان براي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تعيين تکليف کردند که بايد موضع روشن و شفافي را در برابر سران معترض اصلاحات اتخاذ کند بنابراين اجلاسيه هفتم اعضاي خبرگان که قرار است چهارم و پنجم اسفندماه برگزار شود به اجلاسي سرنوشت ساز تبديل شده است، به ويژه آنکه بسياري از رقباي رئيس مجمع تشخيص که در اجلاسيه ششم به عنوان منتقدان وي ظاهر شده و عليه وي نطق اعتراضي کرده بودند اين بار در مقام اتمام حجت با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام برآمدند و پيش از برگزاري اجلاسيه وي را تهديد کردند، البته پيش بيني اين مساله چندان دور از انتظار نبود زيرا يک ماه پيش از برگزاري اجلاس خبرگان رهبري، ستاد مردمي سلسله نشست هاي بصيرت که هويت اعضاي آن مشخص نيست، در اطلاعيه يي رفتار و عملکرد هاشمي رفسنجاني را مناسب براي ادامه تصدي رياست مجلس خبرگان ندانست اما وطن امروز روزنامه حامي دولت در گزارشي در 26 دي ماه از قول برخي از اعضاي خبرگان رهبري خبر داد برخي از اعضاي اين مجلس خواستار برکناري هاشمي شده اند. هرچند وطن امروز اين خبر را نيز رسانه يي کرد که يک مسوول بلندپايه با برکناري هاشمي مخالفت کرده است. در عين حال هشدار گسترده اعضاي خبرگان به هاشمي رسانه يي شد و «ستاد مردمي سلسله نشست هاي بصيرت» در اطلاعيه يي که در مسجد اهل بيت(ع) قم قرائت شد و سايت حقيقت نيز آن را منتشر کرد چنين درخواست کرد؛ «ما از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري که در اجلاس قبلي در برابر خط انحراف ايستاده اند، مي خواهيم در اجلاسيه چهارم اسفند سال جاري نسبت به اين مساله تصميم گيري کنند و در اين راه برخي موانع آيين نامه داخلي و خارجي را در برابر اهميت وجاهت ملي و اسلامي مجلس خبرگان چندان مهم نشمارند. آيت الله کعبي در اظهارنظري پيش از برگزاري هفتمين اجلاسيه خبرگان به صورت شفاف اظهار داشت؛ ما از آقاي هاشمي مي خواهيم مرز خود را به صورت شفاف با سران فتنه مشخص کند. کعبي به محتواي سخنان آيت الله هاشمي اشاره کرد و افزود؛ من به مردم اطمينان مي دهم اعضاي خبرگان هم رهبرشناس و هم فتنه شناسند و همه مسائل را رصد مي کنند و کميسيون هاي مختلف آن فعال است و يکپارچه حامي و مدافع ولايت و رهبري است. اين وجود اجلاسيه خبرگان در حالي قرار است برگزار شود که بسياري از حاميان دولت در برابر هاشمي صف آرايي کرده اند و با رايزني هاي گسترده درصدد هستند وي را از رياست مجلس خبرگان برکنار کنند و براي تحقق اين هدف از تمام ابزارهاي موجود بهره مي گيرند، به گونه يي که ضمن تخريب هاشمي شايعه برکناري او را مطرح کرده اند و مرتب عملکرد وي را به خاطر اتخاذ مواضع اعتدالي مورد انتقاد قرار داده و او را مهم ترين عامل حوادث اخير ذکر کردند، به گونه يي که در اجلاسيه ششم علم الهدي و خزعلي در سخنان پيش از دستور خود از هاشمي انتقاد کردند. با اين وجود اجلاسيه خبرگان در حالي برگزار مي شود که هنوز مشخص نيست زمان آبستن چه حوادثي است و روزهاي چهارم و پنجم اسفندماه قرار است چه مباحثي در اجلاسيه خبرگان مطرح شود و آيا پيش بيني ها به وقوع خواهد پيوست و رياست مجلس خبرگان به فردي جز هاشمي واگذار خواهد شد يا اينکه هاشمي همچنان رئيس باقي خواهد ماند و گوي سبقت را از رقيبان ديرينه خود خواهد ربود

درگیری در شورای شهر اردبیل بخاطر دستگیری همسر یکی از اعضای شورا

وقتی که در شورای شورا اینگونه خبر ها می باشد چگونه این اعضای شورای شهر می توانند در خدمت مردم شهر اردبیل باشند و جوابگوی پاسخ و مطلبات شان باشند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دستگیری همسر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به اتهام جعل اسناد و مدارک از جمله جعل 39 عدد مهر ادارات مختلف دولتی و صنوف و اقدام به فعالیتهای خلاف در پوشش شرکت کاریابی باعث اختلاف و درگیری بین برخی اعضای شورای شهر در محل ساختمان این شورا شد.این درگیری با پرخاش همسر فرد دستگیر شده به سایر اعضای شورا به تصور اینکه شوهرش توسط اعضای شورا لو رفته است آغاز شد. تبلیغات انتخاباتی این عضو شورای شهر در جریان انتخابات شوراها به دلیل ابتذال مورد اعتراض مردم متدین بود بطوری که خواهان رد صلاحیت وی شدند اما به آن بی توجهی شد.

اسم میرحسین را از روی این خیابان بردارید

وقتی سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز خواهان بازداشت و محاکمه موسوی به اتهام جنایت و خیانت می باشد که ارگان های وابسته به پاسداران کودتا گر در 8 ماه گذشته مرتکب شده مشخص است که در زادگاهش که اتفاقاً زادگاه لوطی جماران هم می باشد نمی تواند نام خیابانی بهنام وی را تحمل کند؟

روزنامه کیهان از قول یک خواننده نوشت:در شهرستان خامنه، یک خیابان و هنرستان به نام میرحسین موسوی نامگذاری شده است. از مسئولان مربوطه تقاضا می شود که نسبت به تغییر این نام ها اقدام شود.

نشت گاز در بانک مرکزی یک کشته و 11 مصدوم به‌جا گذاشت

اکنون مشخص شده است که پیام سال نو آوری و شکوفائی اقتصادی لوطی جماران که در نو روز دو سال گذشته سال به این عنوان نامیده شد مرگ خاموش زنجیره ای نشت لوله کشی گاز فط مختص اعضای خانواده ها و دانشجویان هنگام خواب نبوده که قربانیان فراوان بهمراه داشته است ، بلکه اکنون دامنه ی رشد این نوآوری و شکوفائی مرگ خاموش به بانک مرکزی هم رسیده است .

ايلنا: نشت گاز در ساختمان قدیمی بانک مرکزی واقع در خیابان فردوسی که روز گذشته روی داد درگذشت یکی از کارکنان بانک و مصدومیت 11 تن دیگر از جمله 7 آتش‌نشان را به همراه داشت. به گزارش خبرگزاري ايلنا، سیستم خاموش کننده گاز CO2 در ساختمان بانک مرکزی به علت نامعلومی بعد از ظهر دیروز فعال شد و 3 طبقه زیرین این ساختمان را در بر گرفت. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله گروه نجات مستقر در ایستگاه 1 را ساعت 14 و 34 دقیقه دیروز روانه محل اعلام شده در خیابان فردوسی كرد. در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 2 و 46 همچنین خودرو دستگاه تنفسی به عنوان نیروهای پشتیبانی راهی محل حادثه شدند. در این حادثه 4 نفر از کارکنان بانك بر اثر استنشاق گاز مسموم شدند كه بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند. آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی بلافاصله وارد صحنه شدند و برای نجات جان مصدومین دستگاه‌های تنفسی خود را به آنها متصل کردند که 7 آتش‌نشان با این اقدام ایثارگرانه خود و استنشاق گاز CO2 مسمومیت پیدا کردند. این گزارش همچنین حاکی است هیچ گونه آتش‌سوزی و انفجاری در ساختمان بانک مرکزی رخ نداده است.

افشاگری جدید عضو گریخته از بسیج: نیروهای امنیتی بسیجی ها ناراضی را هم آزار جنسی و شکنجه می کنند

حتماً پاسداران کودتا گر و بسیج ووزارت بد نام اعلات مدعی منکرعضویت بسیجی وی خواهند شد . یا وی را همچون سعید امامی عامل نغوذی سیا یا موساد اسرائیل و دستگاه جاسوسی دولت فخیمه ی انگلیسی و یا به نفوذی رقیب جنبش سبز متهم خواهند نمود.

حرف حساب harfehesaaby.blogspot : هم اکنون یک عضو گریخته از بسیج در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار سیاسی شبکه ی چهار انگلیس لیندزی هیلسم از جنایت های وحشتناکی علیه بسیجی هایی که نمی خواهند با نیروهای امنیتی دولتی همکاری کنند پرده بر می دارد: اجرای اعدام های ساختگی، آزار جنسی و شکنجه برخی از آنان است. چند بار در طول مصاحبه که هم اکنون بخشی از آن از شبکه ی چهار پخش شد بسیجی گریخته که به صورت مستعار علی خوانده می شد و صورتش پوشیده بود از ناراحتی گریه می کرد. این پست با جزییات بیشتر بروز خواهد شد. اصل خبر را در اینجا بخوانید و ببینید. و اینجادر بخشی از این مصاحبه می آید: (هنوز فارسی را نشنیده ام از انگلیسی ترجمه کرده ام)آن ها گفتند که می خواهند من را اعدام کنند. طناب را آورده بودند و همه چیز آماده بود {اینجا علی از ناراحتی گریه می کند} من فکر کردم که دیگه باید با این دنیا خداحافظی کنم. فکر کردم دارم قش می کنم. اما وقتی آن ها میز را کنار بردند طناب دار به چیزی وصل نبود. من بی هوش شدم. وقتی به هوش آمدم سراپایم خیس بود. روی من آب پاشیده بودند. من بالا آوردم. آن وقت برگه ی اعتراف را برایم آوردند و من هم آن را امضا کردم.و اینجا خبرنگار می گوید که همین امروزمحمد جواد لاریجانی گفت که شکنجه بر اساس قانون جاری و قانون اساسی در ایران ممنوع است و کارنامه حقوق بشر ما خوب است!و البته دردناکترین بخش جایی است که خبرنگار می گوید. علی بیشترین ناراحتی را زمانی نشان داد که از هم بندی اش سخن می گفت. آن هم بندی یک معترض سبز نبود بلکه یک بسیجی ناراضی دیگر بود و وقتی با فریاد اعتراض کرد یکی از نگهبانان آمد و به او هشدار داد که اگر ادامه بدهد عاقبت خوبی نخواهد داشت بعد او را مورد ضرب قرار داد و از صورت او خون می آمد و ... نیروی امنیتی با باتومی که در دست داشت به او تجاوز کرد. یک نیرو بیرون سلول بود و یکی هم درون سلول. منم می خواستم داد بزنم و اعتراض کنم و به او کمک کنم اما نتونستم و برای همین از خودم شرمنده ام. در برابر خدا شرمنده ام. از جوانی ام شرمنده ام، از دوستانم شرمنده ام. از مردم شرمنده ام. من احساس درد وحشتاکی دارم که بهترین سال های عمرم را ناآگاه بودم و آن ها از من ا ستفاده کردند. من ابزار آن ها شده بودم که به اهدافشان برسند و من ناخواسته شریک طرح هایشان شده بودم. بی خبرانه اسباب دست آن ها شده بودم. شعارشان این بود که ما نیروی مردمی هستیم و ما باید کارها را به دست بگیریم. نمی دانستیم که چه بلایی سر ما داشتند می آوردند.این بسیجی سابق هم اکنون در بریتانیا به سر می برد و تقاضای پناهندگی کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بریتانیا: تعریف ایران از آزادی های حقوق بشر، «اهانتی به حقوق مردم ایران است»

سئوالاست که چرا آن زمان که جک استراو وزیر امور خارجه نخست وزیر تونی بلر که با جا سازی نام 12 امام شیعیان در جیب کوچک کت دیپلماتیک خود عازم سفر بهتهران می شد تا پیرامون همکاری و موافقت اشغال نظامی افغانستان و عراق گفتگو تبادل نظر کند. وزارتامور خارجه ی دولت فخیمه متوجه اینگونه نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران و توهین و اهانت به تعریف آزادی و حقوق بشر از سوی حاکمان ضد بشری ایران نشد واین واقعیت ملموس را نه درک نکرد، بلکه بر عکس بر اساس توافق مشترک نام سازمان قربانی مجاهدین را در توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی اتحادیه ی اروپا گذاشت؟ مهمتر اینکه سپس همین شیوه الگوی وزارت امور خارجه ی آمریکا شد که هنوز هم حاضر نمی باشد نام مجاهدین را از لیست گروه و سازمان های تروریستی خود خارج کند.

صدای آمريکا : جمهوری اسلامی ایران توصیه های شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای آزاد ساختن زندانیان سیاسی و موافقت با سفر یک تحقیقگر شکنجه به ایران را رد کرده است. در گزارش شورا که روز چهارشنبه منتشر شد گفته می شود ایران حاضر نیست به مانفرد نوواک، تحقیقگر اتریشی سازمان ملل متحد در امور شکنجه اجازه دهد برای بررسی خشونت در پی برگزار انتخابات ریاست جمهوری از کشور دیدن کند.ایران همچنین بیش از ۴۰ توصیه شورا را رد کرد. پایان دادن به تبعیض علیه زنان و متوقف ساختن آزار و تعقیب روزنامه نگاران و وب لاگ نویسان از آن جمله است.شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت ایران قول داد آزادی های مذهبی، ازادی بیان و حق برپایی تظاهرات صلحجوبانه را مسلم سازد. اما گفت اجازه نخواهد داد آزادی بیان برای گسترش نفرت و خشونت بکار رود. بری مارستون سخنگوی وزارت امور خارجه بریتانیا به صدای آمریکا گفت تعریف ایران از آزادی های حقوق بشر، «اهانتی به حقوق مردم ایران است».او گفت سازمان ملل متحد نباید به ایران، به دلیل استفاده از شکنجه و عدم همکاری با بازرسان بین المللی، اجازه دهد به شورای حقوق بشر ملحق شود.