" تجمع اعتراضی جلوی اشرف که مشابه تهاجم 5 و6 مرداد به اشرف است و شبیه شیوه سرکوبگری تظاهرات ضد حکومتی در ایران است ناشی از چیست؟

شریط کنونی عراق طوریست که سئوال است عراق برای چه اشغال نظامی شد ؟ راستی پس ازاشغال نظامی عراق اکنون این کشور اشغال و مستعمره چه کشوریست ؟ چرا آزادانه عوامل بد نام وزارت اطلاعات با اعضای خانواده های مجاهدین اشرف به گروگان گرفته شده اردهتل در بغداد شدند و چگونه خودشان را به پشت درب کمپ شرف در بغداد رسانیده اند و چرا مشابه همان فریاد و تهدید ات و رفتار هائی را انجام می دهند که در ایران بیش از 8 ماه است شاهدش می باشیم ؟ یا اینکه اینگونه اقدامات تهدید آمیز چرا مشابه همان اقدامات تهاجمات نظامی و حشیانه ی 5و 6 مرداد ماه به شهر اشرف می باشد؟ چرا این مأموران اشرف را با قتلگاه زندان اوین و بازداشتگاه کهریزک اشتباه گرفته اند؟ اینگونه شیخون زدن بربر منشانه جلوی درب اشرف چه ارتباطی با انتخابات پارلمان عراق دارد ؟

این شیوه فاشیستی تروریستی در جلوی درب اشرف چرا مشابه گفتمان و رفتار و اعمال بسیجیان چماقداران و پاسدار ان فاشیستی تروریستی و لباس شخص های دژخیم و مزدوران نیروی انتظامی در داخل کشور است که برای سرکوب و ضرب و شتم معترضان قیام و خیزش ها و تظاهرات نارضایتی های ضد حکومتی 8 ماهه با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه بکار برده شد ه است و چه ارتباطی با وحشت ناشی از بر گزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری دارد؟

همچنین اینگونه بسیج کردن به گروگان گرفته شدگان چه رابطه ای با بحران حذف لیست 500 نفر نامزدان ملی انتخابات پارلمان عراق در 16 اسفند دارد؟ یا چه ارتباطی به توطئه ی طراحی شده فراخوان احمد چلبی جاسوس چند جانبه به تهران دارد؟

ناگفته نماند همانگونه که بکرات پیش بینی شده بود که هر چه زمان به بر گزاری انتخابات پارلمان عراق نزدیک تر می شود هم موج اقدامات تروریستی و انفجاری وخشونت گرائی در عراق افزایش می یابد . همچنین توطئه های جدید تری علیه ی اشرف تدارک دیده خواهد شد . زیرا که وقتی در معرکه گردانی 9 تیر ساندویجی ساندیسی در تهران آخوند زن سیز احمد اعلم الهدی امام جمعه ی مشهد نعره کشید و اذعان کرد که فرماندهی ورهبریت قیام عاشورا در تهران را منافقین بر عهده داشتند لود داد که دشمن اصلی کیست و سرنخ عامل اصلی خطر و خیز ش های اعتراضی داخل کشور کجاست ؟ همینطور در بیداد گاه های فرمایشی و نمایشی تلویزیونی از سوی سر دژخیم صلواتی با اتهامات منافق محارب و صدور احکام اعدام برای چند متهم که صادر نمود تا که اینهم تأکید کند که دشمن یا خطر اصلی کیست؟ازسوی دیگر برای باز داشت شدگان اعضای خانواده های مجاهدین مقیم اشرف درا یران احکام بسیار سنگین از جمله اعدام صادر کرد. عجیب است که از سوی دیگراکنون برخی دیگر از اعضای دیگر خانواده های مجاهدین مقیم اشرف با تهدید و تطمیع وا دار به اعزام به عراق و جلوی درب شهر اشرف شده اند تا شوی تکراری سر دژخیم صلواتی و آخوند احمد اعلم الهدی علیه ی مجاهدین را از سوی مزدوران اعزامی همچون مصطفی محمدی مأمور اعزامی اطلاعاتی از تورنتو کانادا به ویژه در مورد مسعود رجوی را اجرا کنند.

آری این چگونه رژیم جنایتکار ضد بشری ست که رکوردار جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد و اینگونه اعضای خانواده هارا در مقابل هم دیگر و به جان هم در یک کشور دیگر می اندازد که نمونه ی تاریخی ندارد؟

چگونه است که آمریکا پاسداران و سپاه قدس را بدلیل دخالت گری در امور داخلی عراق بر توی لیست تروریست گذاشته است . ولی اینگونه آزادانه قدرت عمل دارند که عراق را به اشغال کامل خودشان در آورده اند و دست به اعزام عوامل وزارت بد نام اطلاعات رژیم پاسداری کودتائی به عراق می زنندو می تواند اینگونه اقدامات ضد بشری در جلوی درب اشرف را مرتکب شوند؟

البته از رژیم ضد بشری و نا مشروع همگونه جنایات ضد انسانی بر می آید . چونکه از 31 سال پیش که خمینی شیاد بنیانگذارش افتخار به سازمان اطلاعات 36 میلیونی کرد و فتوا صادر نمود تا که اعضای خانواده ها علیه ی هم دیگر حتی درون خانه هاجاسوسی کنند . طوریکه مادر طریقت الاسلام در اصفهان فرزند پیکاری خود را لو داد تا اعدام شود . همچنین آخوند دژخیم محمدی گیلانی حاکم شرع در بیدادگاه های ضد انقلابی در کنار قصاب زندان اوین لاجوردی حکم اعدام برای فرزندان خود صادر کرد . همینطور آخوند جنتی دبیرشورای نگهبان آلت دست لوطی جماران خامنه ای برای حفظ موقعیت خود نقش اساسی در قتل فرزند مجاهدش حسین جنتی داشت . بنابراین برای رژیم جاسوس و قاتل پرور وآدم کش که انسان کشی و جاسوسی جزو مرام و مسلک ومکتب ودین ابزار قدرت و ثروت تبدیل به یک امر عادی شده است که برایش تبلغ هم می کند. زیرا که در 31 سال گذشته با شیوه های گوناگون جاسوسی کردن و آدم کشی در داخل و برون مرز برای بقای ننگین خودش استفاده نموده است که نمونه های فراوان اعدام های دهه سال 60 و قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 و ربودن رهبران مسیحی و مثله کردن شان و قتل های زنجیره ای و ترور مخالفین در برون مرز ادامه داشته است که حاصل این تجربیات در روند بیش از 8 ماه گذشته در تظاهرات ضد حکومتی در ایران علیه معترضان و منتقدان ومخالفان تکرار شده است.و اکنون بدلیل متزلزل شدن رژیم کودتائی دامنه ی آن به درب اشرف کشانیده شده است . زیرا که رژیم کودتائی نامشروع که ضد مردمی شدنش عریان شده است و بحران هسته ای اش بیش از حد حساس و خطری شده است لذا شکست در انتخابات پارلمان عراق برای پاسداران کودتاگر می تواند آنگونه فاجعه آمیز باشد که منتهی به شتاب و سرعت دادن به سرنگونی در ایران شود .

بنابراین قبل پیش بینی بود که پاسداران کودتا گر برای عبور از شرایط بحرانی کنونی به آب و آتش در عراق خواهد زد . حتی آمادگی دارد که اگر بتواند از طریق مهره های نفوذی در دولت المالکی و به خصوص همچون جاسوس چند جانبه احمد چلبی و عاملی که نه اشرف که عراق را به خاک و خون بکشانند وموجب جنگ داخلی در عراق و تجزیه ی آن شوند تا که حتی اگر شده با تحریم کردن و تقلبات گسترده ی مشابه ی 22 خرداد در ایران نتایج انتابخات پارلمان عراق به شکست نانجامد و به ضرر و زیان شان تمام نشود و عراق از حالت حیات خلوت و کانون صدور تروریست و ارتجاع به منطقه بودن خارج نشود که این اهرم چانه زنی و باج گیری هسته ای برای مذاکره و سیاست فرصت سوزی در راستای تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای از بین نرود. چونکه این شکست در انتخابات پارلمان عراق در نهایت منتهی می شود که نه کل سرمایه گذاری هسته ای از بین برود ، بلکه همانگونه که تذکر داده شد موجب تسریع شدن روند سرنگونی اش می گردد.

در خاتمه اینکه سئوال است که اشغال گران نظامی عراق که وعده آزادی دمکراسی به مردم عراق داده بودند. نمی توانند پس از اینکه عراق را به نفع حاکمان تهران اشغال نظامی کردند و شرایط را برای حضور و نفوذ و اعزام تروریست و عوامل پاسداران در عراق هموارکردند تاکه این کشور را تبدیل به باتلاق نمایند. اکنون اینان نمی توانند فقط نظارت گر اعمال یکه تازی و مداخله گری پاسداران در امور داخلی عراق باشند. آنگونه که پاسداران قادر باشند هر زمان اراده کنند مهره هاو جاسوس هایش را همچون احمد چلبی به تهران فرابخوانند و مأمورت دیکته کنند که مثلاً می بایست اسامی نامزدان ملی انتخابات پارلمان عراق را حذف کنند و یا آزادانه دست به اقدامات تروریستی و انفجاری و ناامن سازی عراق بزنند. بعلاوه همزمان مأموران اعزامی وزارت بد نام اطلاعات و افراد به گروگان گرفته و اجیر شدگان را به بغداد گسیل و به هتل ببرند و از آنجا اینان را به جلوی درب اشرف هدایت کنند تا که قمه بر دست عربده کشی کنند و دست به همانگونه تهدیدات و چماق کشی بزنند که در تظاهرات خیابانی ضد حکومتی وپا رک ها و جلوی درب زندان اوین روزانه نیروهای سرکوبگردر خدمت کودتاگران انجام می دهند. البته غرب به خصوص آمریکا و دولت فخیمه انگلیس اشتباه تصور نکنند که اینگونه اقدامات ضد بشری نشان از قدرت است ، بلکه عیان شدن ضعف کامل ماهیت رژیم وحشی و ضد انسانی و بربر منش و تاریک اندیش کودتائی می باشد که عجیب وحشت از نزدیک شدن خطر سرنگونی اش دارد که برای تأخیر آن این چنین ترمز بریده و دنده عقب کنده و وحشیانه در داخل و خارج به خصوص جلوی درب اشرف بر خورد می کند .به ویژه اینکه با پاک کردن صورت مسئله نه مسئله ی نارضایتی مردم خشمگین خاموش نشده و کاهش نیافته است ، بلکه بر عکس شدت و اوج بیشتری گرفته است که شعله های سرکش آن در مراسم جشن 4 شنبه سوری به نمایش گذاشته خواهد شد.

هوشنگ – بهداد

30 بهمن ماه سال 1388