چند خبر مهم از خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس29بهمن- 88

سردار جواني:علت اصلي پروژه "سپاه هراسي " شكست توطئه‌هاي ضد نظام است.خبرگزاري فارس: رئيس اداره سياسي سپاه گفت: علت اصلي پروژه سپاه هراسي را بايد در ناكامي توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان نظام اسلامي جستجو كرد زيرا ضرباتي كه فتنه‌گران در جريانات اخير از سپاه دريافت كردند بسيار كاري و موثر واقع شد و حاميان آنها اين نكته را به خوبي درك كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811281282

با طراحی دو کودتای 3 تیر 84 و 22 خر داد 88 و حذف رقبا که این اواخر همراه با حذف فیزیکی خواهر زاده موسوی و دانشمند هسته ای مسعود علی محمدی بوده است . مگر جز هدف قبضه ی کامل قدرت اجرائی و سیاسی و چنگ انداختن بر منابع و ذخایر ارزی و اقتصادی و در اختیار داشتن تأسیسات هسته ای و اهداف این پروژه برای دسترسی به سلاح هسته ای از سوی پاسداران بوده است ؟ مگر با وابسته کردن بسیج چماقداربه زائده ی پاسداران و حضور پاسداران بصورت لباس شخصی های دژخیم و آدم کشان های حرفه ای این ارگان فاشیستی کودتاگران پاسدار نقش اساسی در سرکوب و خفقان و رعب و وحشت وسرکوب و ضرب و شتم معترضان در 8 ماه گذشت را بر عهده نداشته است؟ مگر با داشتن چندین زندان و به گروگان گرفتن مشاوران و مهره ای فعال رقیب مغلوب دست به بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری واتهامات سنگین اسوسی و خیانتو جنایت علیه شان نزده است؟ مگر نقش اساسی در راه اندازی خبر گزاری دروغ پرداز فارس به جای خبررسانی نقش باز جویان زندان اوین را دنبال نکرده است ؟ مگر توطئه با تهدید علنی سران رقیب مغلوب و تشکیل بیداد گا ه های تلویزیونی فله ای – گله ای با قاضی قاتل سعیدمرتضوی و سر دژخیم صلواتی و صدوراحکام زندان و اعدام را رهبری نکرده است ؟ مگر وزیر کشور و رئیس جمهور و فر مانده های نیروی انتظامی پاسدار نمی باشند که نیاز به بیان سرکوبگری های خیابانی و یا بازداشتگاه کهریزک نمی باشد ؟ مگر با در اختیار کامل داشتن لوطی جماران و تبدیل به بلند گوی طوطی تبلیغاتی کردنش اهداف سپاه پاسداران دنبال نشده است؟ مگر این ارگان فاشیستی حامی دولت نامشروع نمی باشد تا که پاسدار گماشته احمدی نژاد پیگیر اهدافش ازجمله پروژه هسته ای می باشد؟ مگر پاسداران سازمان اطلاعاتی موازی وزارت بد نام اطلاعات ندارند که دست بالا را دارد؟مگر پاسداران مسئول مستقیم صدور اعزام تروریست به برون مرز و حضوردر عراق و افغانستان و لبنان و نوار غزه و... برای بحران آفرینی و جنگ افروزی و اقدامات تروریستی نمی باشند؟ مگر پاسداران نقش سرکوب در کردستان و گنبد و قیام های شهری در 31 سال گذشته را نداشته است؟ مگر نقش دیپلمات تروریست در وزارتخانه ی جاسوسی و ترور امور خارجه وپیگیری و ترور مخالفین در برون مرز را هدایت وپیگیری نکرده است ؟ بهر حال مگر ها آنقدر زیاد است به ویژه پرونده ی ننگین تروریستی برون مرزی و دخالت گری پاسداران در امور داخلی سایرکشور هابه خصوص نقش مستقیم دخالت گری در امور داخلی عراق آنگونه لو رفته است که آمریکا مجبورشد نام این ارگان را درتوی لیست تروریست بدلیل بگذارد که افزودن نام اسامی پاسدار به این لیست ادامه دارد.البته ئاکنون نیز درشرف ناامن کردن عراق با افزایش اقدامات تروریستی و اعزام مزدور در جلوی درب کمپ اشرف است زیرا که وحشت ازشکت عوامل نفوذی اش در انتخابات پارلمان عراق در 16 اسفند و سقوط نوری المالکی دست نشانده دارد. بااین وجود اکنون پاسدار جوانی که مأموریت برنامه ریزی توطئه و دسیسه دارد ادعای شکست توطئه سپاه هراسی شده است . به خصوص اینکه مگر از کودتای 22 خرداد تا کنون به جز این ارگان فاشیستی تروریستی پاسداران کودتاگر مسئول یا نهاد دیری وجود داشته است تا که یکه تاز میدان باشد؟

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار هزاران نفر از مردم آذربايجان شرقي:حضور خيره کننده مردم در راهپيمايي 22 بهمن معجزه عظيم الهي بود.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي حضور گسترده و خيره كننده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال را معجزه عظيم الهي خواندند و تأكيد كردند: مردم در اين روز حجت را بر همه تمام كردند و همه دشمنان نظام اسلامي بايد بيدار و از توهم خارج شده باشند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811280908

اوج سوء استفاده کردن ابزاری کردن دین و الله و اعداد و ارقام دروغین رامعتاد و علیل و آلت دست پاسداران کودتاگر وحقه باز شیاد لوطی جماران خر رنگ کن و رخش قالب کن عوامفریبانه و دین فروشانه به نمایش گذاشته است . زیرا که این شیاد عوامفریب قدرت پرست وارونه گوی تلاش تبلیغاتی و تهدیداتی پاسداران کودتاگر با بسیج کردن ساندیس خوران رو ستائیان و شهر های و اعزام کردن کار وانی شان به سوی تهران و سایر شهر های بزرگ در نمایشتظارات حکوتی 22 بهمن را به حساب خود واریز کرده و خودش را جایگا ه الهی یا الله نشانده است و خطاب به اعزامی ها از آذربایجان شرقی به بیت رهبری که پس از فراری دادن موسوی از حضور در تظاهرات حکومتی 22 بهمن و لغو کردن پرواز وی به تبریز در همان روز از سوی چماقداران اطلاعاتی – امنیتی و تجمع نمایشی تهدید آمیز شعبان بی مخ های اراذل و اوباش و همچنین لغو کردن سخنرانی محسن آرمین در تبریز اکنون برای بیشتر دهان کجی کردن به رهبران مغلوب رقیب به خصوص موسوی اینگونه لوطی جماران ادعا کرده است که حضور خیره کننده مردم در 22 بهمن معجزه عظیم الهی بود . زیرا که لوطی جماران الهی شده در 19 فر وردین در جمع دیدار با پرسنل نیروی هوائی پیش بینی تأکید آمیز کرده بود که در 22 بهمن جهان مبهوت خواهد شد که اکنون آن مبهوت شدن جهان را معجزه ی عظیم الهی نامیده است . گو اینکه الله هیچ کار و مسئولیت دیگری ندارد تاکه در پای بساط دود و منقل لوطی جماران و پاسداران کودتا گر مشاور و اربابش حضور داشته باشد و چپ و راست دست به معجزه گری عظیم برای اینان بزند تا بتوانند به جنایات و غارت گری و سرکوب و ضرب و شتم مردم ایران ادامه دهند.

سرلشكر صفوي:خاورميانه اسلامي در حال شكل‌گيري است.خبرگزاري فارس: دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: آمريكايي‌ها به دنبال تشكيل خاورميانه بزرگ بودند و رسما اعلام كردند، ولي آنچه كه اكنون در حال شكل‌گيري است، خاورميانه اسلامي است نه خاورميانه آمريكايي

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811281190

اینهم مورد دیگر حضور پاسداران کودتا گر در صحنه اصلی اجرائی کشور که اقامت در بیت رهبری دارد با اعتراف آشکار به صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه و مسئول ناامن و بی ثبات کردنش وبا ادعای شکست دادن آمریکا در منطقه و از هم پاشانیدن شوروی سابق که بدون شک اگر حمایت غرب نبود هر گز نه امکان دوام رژیم بشری بود ونه اینکه امکان کودتا و قدرت گیری پاسداران بود.

برخي از وقايع و حوادث فرامكاني حركت مي‌كنند و فرا زماني تاثير مي‌گذارند، از يك مكان شروع مي‌شوند اما دامنه اثرگذاري و پيامدها و بازتاب‌هاي آنها جهاني و ابدي است و انقلاب شكوهمند اسلامي به رهبري حضرت امام(ره) نمونه اين وقايع تاريخي است. مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا ديگر بازتاب جهاني انقلاب اسلامي را كاهش قدرت نفوذ غرب بر ملت‌ها و كشورهاي اسلامي و همچنين تاثيرگذاري انقلاب اسلامي بر تحولات بين‌المللي همچون فروپاشي اتحاد جماهير شوروي و بازگشت مردم آسياي مركزي و قفقاز به اسلام دانست و افزود: آمريكايي‌ها به دنبال تشكيل خاورميانه بزرگ بودند و رسما اعلام كردند، ولي آنچه كه اكنون در حال شكل‌گيري است، خاورميانه اسلامي است نه خاورميانه آمريكايي.

مهدي هاشمي رفسنجاني در پاسخ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس: مثل شهروند عادي براي تحصيل دكترا و ماموريت به خارج رفتم .خبرگزاري فارس: مهدي هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سئوالات متعدد افكار عمومي درباره عدم بازگشت وحضور در دادگاه گفت: مثل شهروند عادي براي تحصيل دكترا و ماموريت به خارج رفتم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811280922

باز هم مورد دیگر دخالت گری پاسداران که اکنون بطورمستقیم رفسنجانی مکار و بساز و بفروش مورد هدف قرار گرفته است . زیرا که تلاش و توطئه ی مشترک پاسداران کودتاگر و آخوند متحجر انگلیسی دزد و مرشد پاسداران کودتا گر و پاسدار گماشته احمدی نژاد محمد تقی مصباح و شیخ محمد یزدی و لوطی جماران و دولت نامشروع علیه ی رفسنجانی تدارک دیده شده است که مرتبط با اجلاس اسفند ماه شورای خبر گان است . این توطئه طراحی شده ی مشترک برای بر کناری رفسنجانی از این مقام می باشد که این هدف با پیگیری تهدید و فشار بطور غیر مستقیم از طریق پیگیری پرونده فرزند وی مهدی دنبال شده است که چند ماه است که از ترس دستگیری ر لندن بسر می بر د.

همانطور كه ذكر شد، خبرگزاري فارس در راستاي روشنگري نسبت به سفر مهدي هاشمي كه به گفته دفتر هيئت امناي دانشگاه آزاد يك "مأموريت سازماني " بوده است، گزارشي را منتشر و در آن با اشاره به تماس‌هاي مكرر خود با كريم زارع و عدم اطلاع وي از جزئيات اين "مأموريت سازماني " كه بيش از 5 ماه به طول انجاميده‌ است، اين سوال را مطرح كرد كه چگونه ممكن است اين عضو شاخص هيئت امناي دانشگاه آزاد و معاون پارلماني رئيس دانشگاه آزاد كه بعد از جاسبي به عنوان مرد شماره 2 اين دانشگاه شناخته مي‌شود، از جزئيات چنين مأموريتي بي اطلاع باشد؟ در گزارش مذكور با اشاره به اتهامات فراوان مهدي هاشمي در حوادث پس از انتخابات و اعترافات برخي متهمان به نقش وي در اين حوادث و همچنين سخنان صريح اكبر هاشمي رفسنجاني پدر مهدي هاشمي رفسنجاني مبني بر نقش مهدي هاشمي در كميته غيرقانوني صيانت از آرا، اين موضوع مطرح شده بود كه تأخير طولاني مدت مهدي هاشمي در بازگشت به ايران و عدم اطلاع عضو شاخص هيئت امناي دانشگاه آزاد از جزئيات مأموريت وي، اين شائبه را به صورت جدي پيش مي‌آورد كه وي به دليل اتهامات مذكور و واهمه از رسيدگي به اتهاماتش در دادگاه از بازگشت به ايران خودداري مي‌كند. همانطور كه مشخص است، مهدي هاشمي نسبت به اين موضوع هيچ پاسخي نداده و در اين باره رفع شائبه نكرده است.