گزیدهخبر های 6 اسفند ماه سال 1388

حمله شدید صفار هرندی به موسوی و کروبی

http://www.fararu.com/vdcguy9t.ak9q34prra.html

باند بازی و دوست شدن تاکتیکی پاسداران برای کسب وسهم خواهی از قدرت و تشکیل جبهه ی مشترک علیه ی رقیب و برای حذف کردنش از صحنه گاهی آنقدر سطحی و زود گذر می باشد که سریع دوستی ها و پیوندهای تاکتیکی بدیل به دشمنی می شود . مثلاً پاسدار محمد حسین صفار هرندی معاون سابقمدیرمسئول سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان که مأموروزیر فرهنگ و سانسور و خفقان و تفتیش عقاید در دولت نهم شد تا که گلوگاه تبلیغات ومطبوعات رقیب دوم خردادی ها را بگیرد و بفشارد و تبدیل سوگلی دولت مدعی اصول گرائی نهم شود آنگونه که نامه ی مهر و موم شده تضمین تعهد هموار سازی دوساله ی ظهور امام زمانی را به قم برد و بر توی چاه جمکران انداخت تا بدست آقا امام زمان برسد . ولی بمرور فاصله با پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری پیداکرد. در پایان دوره ی دولت نهم در مقابل پاسدار گماشته احمدی نژاد ایستاد . طوریکه از کابینه وی اخراج شد.سپس مشاور فرهنگی رئیس گزمکان کودتاگر پاسدار محمد علی جعفری شد . اکنون که رابطه ی میان پاسدار محمد علی جعفری با پاسدار گماشته احمدی نژاد در جلسه شورای علی امنیت ملی به در گیری لفظی کشیده و شکر آب شده است . از سوی دیگر همین رابطه ی پاسدار ماشت احمدی ژاد هم بدلیل رحیم مشائی با سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری تیره شده است . بنابراین رابطه تاکتیکی میان دو پاسدار شریعتمدارزی و محمد حسین صفار هرندی بصورت تاکتیکی بهبود یافته است و بطورمشترک علیه ی موسوی و کروبی جفتک پرانی کرده اند تا ما نع از استفاده کردن اینان از عدام رابطه و فضای آلوده میان پاسداران کودتا گر به نفع شان شوند . ضمن اینکه اینگونه ثابت کنند که چقدر کمدی ووارونه بود که 5 سال پیش ادعای عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت می شد ؟

در مراسم استقبال از احمدي‌نژاد صورت گرفت؛شليك 21 گلوله توپ در مقابل كاخ رياست‌جمهوري سوريه خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور كشورمان پس از ورود به سوريه، در كاخ رياست‌جمهوري اين كشور مورد استقبال بشار اسد قرار گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812060221

جالب است تا رژیم کودتائی تروریستی پاسداری توی بن بست کامل و ایزولگی قرار می گیرد و احتمال خطر تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای می دهد یک قاصدک راهی دمشق می کند تا با باج دادن کلان به رئیس جمهور سوریه حد اقل این هم پیمان خریدنی را حفظ کند . به خصوص اینکه اکنون دخالت گری پاسداران در امور داخلی عراق که مرتبط با انتخابات پارلمان عراق است موجب اعتراض کشور های عربی واقع شده است . همینطور پاسدارگماشته احمدی نژاد و رئیس دفتر وی رحیم مشائی از سوی خودی های کودتاگرطرد شده و زیر فشار می باشند که ضرورت این سفر مضاعف شده است.

احمدي‌نژاد را در اين سفر اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور، منوچهر متكي وزير امور خارجه و علي نيكزاد وزير مسكن همراهي مي‌كنند.

پيدا کنيد عاليجناب سرخپوش را!

http://www.fararu.com/vdcdjn0o.yt0fx6a22y.html

اتفاقا ً اگر همان زمان که به نقش علی جناب سرخ پوش پرداخته می شد اکبر گنجی تا آخر افشا گری قطره چکانی رفته بود و نقش آمران و عاملان قتل های زنجیری و به خصوص نقش کللیدی لوطی جماران و پاسدارانفاش شد و استخوان لای زخم گذاشته نشده بود . مطمئناً نه کار به اینجا نمی کشید ، بلکه رژیم جنایتکار تا حال تغییر کرده بود و نیاز نبود رفسنجانی مکار بساز و بفروش باز برای حفظ موقعیت خود در مجمع خبر گان رهبری دستمال یزدی ابریشمی بر دست اشک تمساح برای لوطی جماران بریزد و ستایش گری و چاپلوسی برای این عنصر منفور و مفلوک ند و به رقبای مغلوبدوم خردادی خنجر از پشت بزند.

روزنامه رسالت: یک وزیر دولت خاتمی معتقداست موسوی و کروبی، خودسر هستند

معلوم نیست که چرا ادعا شده شده است که سر بازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات موفق شدند از راهری هوائی بدلیل تنگ و باریک بودن عبد المالک ریگی را در راهروی بن بست هواپیمای مسافری گیر آوردندو وی بربودند و به ایران باز گرداد ند . ولی اکنون مشخص نیست که چرا سر وکله ی این سربازان بد نام و گمنام در ورق پاره ی حکومتی رسالت ارگان تبلیغاتی باند مافیائی انگلیسس غارتگر مؤلفه پیدا شده و به سبک پیامک های جعلی و ساختگی کیهان وخوانندگان سرباز جو حسین شریعتمداری خبر سازی کرده است؟!

روزنامه رسالت نوشت: یک منبع نزدیک به جریان اصلاح‌طلب به خبرنگار ما گفت یکی از وزرای دولت اصلاحات در جلسه بزرگان جریان از عملکرد موسوی و به ویژه اقدامات افراطی مهدی کروبی به شدت انتقاد کرد و بخشی از ناکامی جنبش سبز را متوجه تندروی و ناهماهنگی این دو عنصر خود سر جبهه اصلاحات دانسته است.این وزیر دولت خاتمی همچنین گفته است افراط گری ها و نداشتن برنامه معقول باعث شد از13 آبان به بعد حضور مردم در حمایت از جنبش روز به روز کم شد تا جایی که در22 بهمن به نقطه صفر رسید وی گفته است یک جنبش سیاسی باید مطالبات خود را کم کند تا نیروهایش روزبه روز افزایش یابد اما جنبش سبز هر روز به مطالبات نامعقول خود دامن زد به گونه ای که امروز حتی خودمان هم نمی توانیم از کارهای موسوی و رفتار های کروبی و بویژه بیانیه اخیرش دفاع کنیم.

تجمع اعتراضی کارگران در شیراز؛کارگرانی که 13 ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16554

معلوم نیست که چرا گزارشگر امام زمانی ورق پاره حکومتی انگلیسی رسالت ازا ینگونه گزارش ها بازتاب نمی دهند؟ یا اینکه چرا سربازان گمنام راه حلی برای این چنین مشکل کارگران کشف نمی کنند و یا اینکه نمی گویند که ریشه ی تعویف حقوق کارگران چیست و کارگران بی حقوق چگونه باید زندگی شان را تأمین کنند؟

كارگران این كارخانه، دیروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن 13 ماه مطالبات معوقه خود مقابل استانداری فارس تجمع كردند.شفاف : كارگران صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) دیروز نیز به تجمع اعتراضی خود در مقابل استانداری فارس ادامه دادند.یكی از كارگران كارخانه صناذیع مخابراتی راه دور ایران در گفت‌وگو با ایلنا گفت: كارگران این كارخانه، امروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن 13 ماه مطالبات معوقه خود مقابل استانداری فارس تجمع كردند.

با یورش مامورین وزارت اطلاعات یکی دیگر از بازاریان تهران دستگیر شد

ادامه توطئه ی مثلثی زنجیره ای مشترک عراق و ایران و وزارت امور خارجه ی علیه ی مجاهدین که ناشی از وحشت کودتاگران پاسدار از مجاهدین است که تا کنون برابر عرض و طول 31 سال عمر ننگین رژیم تروریستی و فاشیستی کودتائی اعلام نا بودی اش شده و ا زعدم پایگاه اجتماعی گفته شده است اما اکنون بازجویان آدمخوار وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران کودتاگر ضعف شکر سرخ خوری ای گذشته ی خودشان را چنین با دست به یورش و شبیخونم شترک درایران و جلوی درب اشرف در بغداد علیهی مجاهدین زدن بروزداده اند . زیرا که رژیم متزلزل ووحشت زده شده از افشاگری مجاهدین و فراخوان اعتراض برای مراسم جشن 4 شنبه سوری در ایران و نگرانی از بازنده شدن انتخابات پارلمان عراق وحشت از عاقبتاین شکست را این چنین علیه ی مجاهدین به نمایش گذاشته است.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،حسین نیاکان یکی از بازاریان تهران با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل شدحسین نیاکان 48 ساله از بازاریان تهران، بامداد 18 بهمن ماه حوالی ساعت 01:30 با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل آنها دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل شد.در این یورش 6 نفر از مامورین وزارت اطلاعات شرکت داشتند و فرماندهی آنها را یکی از سربازجویان وزارت اطلاعات با نام مستعار علوی بعهده داشت.سر بازجوی وزارت اطلاعات که با نام مستعار علوی همراه با نفرات تحت فرماندهی اش اقدام به بازرسی تمامی نقاط منزل آقای نیاکان نمودند.و پس بازرسی منزل تلفن همراه،رسیور ماهواره،لب تاب،دفترچه تلفن و دست نوشته های او را با خود بردند.فرزند آقای نیاکان به مدت 1 ساعت در منزل پدریش مورد بازجوئی و تهدیدات سربازجو وزارت اطلاعات علوی قرار گرفت.آقای حسین نیاکان از زندانیان سیاسی دهۀ 1360 می باشد. او به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق از سال 1361 تا سال 1369 در زندانهای این رژیم بسر برد و در طی این مدت تحت شکنجه های قرون وسطائی قرار داشت.او همچنین تحت نظر مامورین وزارت اطلاعات قرار داشت و بارها برای بازجوئی به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات فراخوانده شد.در حال حاضر تعدادی از بازاریان تهران در زندان اوین بسر می برند که از جملۀ آنها؛ محسن دکمه چی،جواد لاری و محمد بنازاده امیرخیزی می باشند.

کاریکاتور اکبر کوسه » نیک آهنگ کوثر
http://nikahang.blogspot.com
khodnevis.org
خودنویس

: خالی کردن زیر پای موسوی و کروبی وزیرآبی رفتن کوسه ی مکار بساز و بفروش غارتگر بسیار جالب در تصویر کارتونی به نمایش گذاشته شده است. زیرا که کوسه ی کاسبکار با دکه ی چند نبش این سیاست را 31 سال است که تکرار اندر تکرارشده است چون کوسه فقط موقعیت ومنافع خود و خانواده اش را دیده ومی بیند.

رجانیوز: رویکرد جدید خاتمی، اتخاذ روش اعتدالی است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16544

این سید خندان هر ه تجربه ی بیشتر کسب می کند و سن وی بالاتر می رود به مسلک رائی و شیاد ونانبه نرخ روز خوری روباه مکار هفت خط پالان سائیده ی غارتگر بساز و بفروش رفسنجانی نزدیک تر می شود و شانه با شانهیا عبا بهردای وی می ساید و در خنجر از پشت به همراه زدن چون اکبر کوسه دارد حرفهای می شود

رجانیوز به نقل از یک منبع آگاه نوشت که خاتمی مواضع جدیدی را اتخاذ خواهد کرد.این سایت نوشت:سیدمحمد خاتمی در جلسه‌ای که اخیرا با گروهی از اصلاح طلبان داشته به بررسی جایگاه اصلاحات در کشور بعد از 22 بهمن امسال پرداخت. خاتمی در این جلسه به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرده و در مجموع "نظام" را برنده اصلی این راهپیمایی دانسته است.وی پیش از این نیز با اشاره به حضور خود در میان مردم در این راهپیمایی، آن را با تعابیری چون: "زدند"، "توهین کردند"، "فحاشی کردند" و "کارهای ناشایست دیگری کردند" توصیف کرده بود.

به خاطر دستگيري عبدالمالك ريگي.سردار نقدي از سربازان گمنام امام‌زمان (عج) قدرداني كرد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين طي پيامي به حجت‌الاسلام‌ مصلحي، از دستگيري عبدالمالك ريگي قدرداني كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051357

خوب اگر یک تروریست نشاندار واقعی از اقدام همکارانش تقدیر و قدردانی نکند،لابد می بایست قربانیان تروریست و رژیم حامیاش اینکارابکنند

سردار نقدي در ديدار با خانواده شهيد علي‌محمدي؛شهيد علي‌محمدي در مبارزه علمي الگو بود.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: شهيد علي‌محمد در مبارزه علمي و پيگيري مسائل الگو و نمونه بود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051844

این ادعا هم مشابه ستایش و قدر دانی از تروریست های بدنام تابلودار سربازان گمنام معرفی شده است که دیگر خیلی کمدی و فوق العاده مسخره است که خود شریک در طرح قتل مقتول اکنون با اشک تمساح ریزی و با سیاست توبره و آخور خوری با تلاش مذبوحانه طلبکارانه ادعای شهید علمی کرد ه است تا که توانسته باشد پرونده ی قاتلان کودتا گر را سفید و رقیب مغلوب را متهم نموده باشد .

آيت‌الله‌خاتمي در جمع خبرنگاران خبر داد:تجليل هاشمي از مديريت مقام معظم رهبري در حوادث پس از انتخابات.خبرگزاري فارس: عضو هئيت رئيسه مجلس خبرگان رهبري از تجليل هاشمي رفسنجاني در هفتمين اجلاس مجلس خبرگان از مديريت مقام معظم رهبري در حوادث پس از انتخابات خبر داد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051747

صحه گذاشتن هووی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار آخوند احمد خاتمی بر دستمال ابریشم یزدی بر دست گرفتن و ستایش از لوطی جماران نامشروع و منفور بوضوح نشان می دهد چقدر اوضاع رژیم کودتائی متزلزل خراب است و رفسنجانی چگونه شکر سرخ خوری اش را استفراغ کرده است که هوویش از وی تمجید کرده است

ايت‌الله علم‌الهدي در گفتگو با فارس: ابعاد مديريتي مقام معظم رهبري در اجلاس خبرگان تبيين شدخبرگزاري فارس: نماينده مجلس خبرگان با تقدير از مديريت مقام معظم رهبري در فتنه اخير گفت: ابعاد مديريتي ايشان در 9 ماهه گذشته تبيين شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051653

شاه دبد نام و زن ستیزی دیگر که مهر تأئید بر ابراز ندامت وتوبه و شکر سرخ خوری رفسجنانی مکار بساز و بفروش بر سر سپدگی لوطی جماران گذاشته و خاک بر توی چشمان مردم ناراضی و خشمگین پاشیده است که بیش از 8 ماه است فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گوی شان همه جا بلند است .

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي نماينده مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در تشريح مسائل مطرح شده در مجلس خبرگان رهبري گفت: اين اجلاسيه بسيار خوب بود و در مجموع آنچه مورد بحث آقايان قرار گرفت مسئله مديريت مقام معظم رهبري در فتنه اخير بود. وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري در فتنه اخير بسيار موفق عمل كردند و در اين اجلاسيه مجلس خبرگان ابعاد مديريت ايشان تبديل شد،‌گفت: مديريت ايشان در 9 ماهه اخير در طول سابقه 20 ساله رهبري‌شان بي‌سابقه بوده است. آيت‌الله علم‌الهدي در خصوص مواضع رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: مواضع آقاي هاشمي بسيار فرق كرده بود و ايشان نسبت به عوامل فتنه ابراز تبري كردند و ليكن گفتند بايد مرزها محدود بماند

در بيانيه پاياني اجلاس خبرگان رهبري تاكيد شد: ايجاد همدلي، آرامش و وحدت را حول محور رهبري در شرايط فعلي ضروري مي‌دانيم رازيني در جمع خبرنگاران:طرح تشكيل كميسيون انتخابات بدون تائيد رهبري منتفي است.خبرگزاري فارس: رئيس ديوان عدالت اداري گفت: طرح مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص كميسيون انتخابات به عنوان پيشنهاد تقديم رهبر معظم انقلاب مي شود و در صورت تصويب ايشان به مجلس ارائه خواهد شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051784

اینهم نظر یکی از آخوندهای جانی است که یکی مجرمان اصلی سند جنایت علیه ی بشریت در قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 است که اکنون برای زدن زیرآب جایگاه رفسنجانی و مجمع مصلحت بر نظر قطعی لوطی جماران تأکید کرده است .

هاشمي رفسنجاني در ديدار نمايندگان مجلس خبرگان:نبايد بگذاريم در قداست اصل مترقي ولايت فقيه ذره‌اي خدشه وارد شود.خبرگزاري فارس: آيت الله هاشمي رفسنجاني تقدس ولايت فقيه را مهمترين سرمايه تشيع و انقلاب اسلامي دانست و گفت: نبايد بگذاريم قداست اين اصل مترقي ذره اي مخدوش شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812051843

چقدر وابستگی به قدرت و ثروت فرد معتاد به آن را حقیر و پست و خوار ووارونه گوی می کند . زیرا که طبق ادعای کمدی رفسنجانی مکار و بساز و بفروش مکار پیرامون چسب ناچسب رهبرلوطی جماران لابد اگر جایگا لوطی جماران و اصل ولایت فقیه مترقی است مردم ناراضی و خشمگین و معترض که بیش از 8 ماه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده و هزینه اش را پرداخته و تسلیم نشده اند مرتجع می باشند ونمی دانند که چه فریاد می زنند؟

آبرو ريزی دختران مست ايراني در هند+عکس

http://www.fararu.com/vdcivva5.t1azv2bcct.html

محصولی دیگر از شهر ی در هند که وزیر آدمربا منوچهر متکی رئیس وزارتخانه ی ترور و جاسوسی خارجه را تحویل داده است که اکنون به شیوه ی دیگر عرضه کرده است که حاصل رژیم ضد بشری و زن ستیز حام بر ایران است.

فرارو- دو دختر ايراني به اتهام رانندگي در حال مستي و حمله به پليس، تحت پيگرد قضايي هند قرار گرفته اند.به گزارش فرارو به نقل از روزنامه "اينديا تايمز"، هفته گذشته دو دختر دانشجوي ايراني ساعت 11و سي دقيقه شب در حال رانندگي در يكی از خيابان هاي شهر "بنگلور" در جنوب هند، از سوي پليس متوقف شدند تا مورد آزمايش الكل قرار گيرند.

طنز>گفت‌وگوی منتشر نشده با مرحوم رویانا

http://www.fararu.com/vdcaoany.49n6o15kk4.html

شهرام شکیبا: آنچه درپی می‌خوانید آخرین گفت‌وگوی مرحوم مغفور جنت‌مکان خلدآشیان آقای رویانا (نخستین گوسفند شبیه‌سازی شده خاورمیانه) با شهرام شکیبا، خبرنگار سایت «خبرآنلاین» است.

کیهان> طوفان مغزها در درازگوش تروا!

http://www.fararu.com/vdcdzn0o.yt0fz6a22y.html

بازتاب درد دل و گفتگو کردن سرباز جو حسین شریتمداری در جلوی آینه با خودش و متوجه شدن بلند بودن دستگاه گیرنده ی شنودش که تلاش کرده بری اثبات صداقت ناداشته رقبا را نیز در این درازی سهیم کند تا بی نصیب نمانند و گله نکنند یارو سر بازجو تنگ نظر و زیادیخواه شده و خودش را گم کرده و حالیش نیست که سهم دوستان سابق مسئله دار شده اش را در فرنگ یا دولت فخیمه نپردازد.

روزنامه کیهان نوشت:ارگان رسانه اي زوج بهاءاله مهاجراني- كديور كه از لندن مديريت مي شود، باگروكشي از سردرگمي هاي فتنه سبز به ويژه پس از 22 بهمن، خواستار به رسميت شناخته شدن «حلقه لندن» به عنوان اتاق فكر جنبش سبز شد.
انتشار فیلم توقیف فائزه هاشمی در دانشگاه

انتشار این فیلم با بیانیه مجمع خبر گان رهبری در ستایش و مداحی گری رهبر و رئیس چماقداران بسیجی و لباس شخصی های دژخیم و پشتیبان پاسداران کودتا گر در پایان اجلاس دو روزه مجمع خبرگان رهبری همخوانی ندارد.

اخیرا در برخی سایت های اینترنتی فیلمی مربوط به روز دانشجوی امسال که توسط تلفن همراه تصویربرداری شده منتشر شده که در آن تعدادی از دانشجویان در دانشگاه آزاد مانع از حرکت ماشین فائزه هاشمی می شوند.پارسینه: فیلم کوتاه برخورد تعدادی از دانشجویان با فائزه هاشمی اخیرا در فضای وب منتشر شده است.این جمع دانشجویی که 10 الی 15 نفر بوده اند ابتدا مانع از حرکت ماشین فائزه هاشمی شده و پس از آن با باز کردن در ماشین و پرتاب کردن کیف وی به بیرون از فائزه هاشمی خواستار پاسخگویی در خصوص موضع گیری های وی در خصوص وقایع پس از انتخابات می شوند

جوسازی روس‌ها / ایران به خاطر بازداشت ریگی، هواپیمای قرقیزی را مجبور به فرود کرد

اینگونه گزارش رله کردن روس ها که بصورت با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن است اوج فرصت طبلی شیوه ی اطلاع رسانی روسی باتأئید کردن گزارشات دروغ رسانه های خبری زیر کنترل پاسداران کودتا گر و وزارت بد نام اطلاعاتی می باشد ضمن اینکه به نقل قول کردن غیر قانونی فرود آوردن هواپیای قر قیزی اشاره کرده است.

یک خبرگزاری روسی گزارش داد، ایران برای دستگیری ریگی جنگنده های خود را به هوا بلند کرد و هواپیمای قزاقستان را مجبور به فرود کرد.ریانووستی در گزارشی در خصوص دستگیری ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور نوشت، مقامات ایران بخاطر دستگیری عبدالمالک ریگی و همکار وی جنگنده های خود را به هوا بلند کرد و هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی قرقیزستان که از دوبی به بیشکک پرواز می کرد را وادار به فرود ساخت.این خبرگزاری روسی به نقل از خبرگزاری آکی پرس قرقیزستان گزارش داد، دو جنگنده نیروی هوایی ایران روز سه شنبه به محض اینکه هواپیمای قرقیزستان که در آن عبدالمالک ریگی پرواز می کرد، از مرز هوایی ایران گذر کرد، هواپیما را وادار به فرود در جنوب کشور ساختند.بر اساس این گزارش در اطلاعیه سازمان هواپیمایی قزاقستان آمده است: روز 23 فوریه، هواپیما بهنگام پرواز دوبی - بیشکک در یکی از شهرهای ایران فرود آمد. نیروهای امنیتی ایران دو مسافر را پیاده کردند که تبعه قرقیزستان نبودند.این گزارش می افزاید، پس از دستگیری تروریستان، مسئولین ایران هواپیمای قرقیزستان را آزاد کردند و این هواپیما بدون حوادث اضطراری آتی در مقصد فرود آمد.

عکس / گفت و گوی هاشمی رفسنجانی با فرمانده سپاه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16536

تصویر رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری در کنار رفسنجانی مکار بساز و بفروش به دلیل عدم حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد در اجلاس مجمع خبر گان رهبری ار تباط دارد . از سوی دیگر فاصله گیری رئیس گزمکان پاسداران کودتاگر از پاسدار گماشته احمدی نژاد و چرخش و گرایش بسوی رفسنجانی مکار و بساز و بفروش مکار است تا که تخته گاز در تمجید و ستایش گری از لوطی جماران در اجلاس بر گان سنگ تمام بگذارد منتی شد . البته نوعی ساخت و پاخت غارتگران در پشت پرده هم است چون هدف است تا که کار به آنجا کشانیده نشود که منجر به افشای اسنادی شود که مهدی رفسنجانی با خود به لندن برده است .

هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز چهارشنبه در محل مجلس شورای اسلامی سابق برگزار شد.

مصطفی میر ابراهیمی، جوان 22 ساله در زير شکنجه جانباخت

بازهم سند جنایت دیگری از پاسداران کودتاگر در نمایش خیمه ی شب بازی 22 خرداد که از آن زمان تا حال مرتکب شده اند.

به گزارش صفحه فاصدک آزادی دز فيسبوک مصطفی، میر ابراهیمی پس از تحمل شش ماه رنج و فشار در زندان در زیر شکنجه جلادان خامنه ای به شهادت رسید. وی متولد سوم اسفند۶۶ در تهران بود . مصطفی شش ماه پیش بر سر مزار "ندا" توسط مأموران سپاه ضدخلقی دستگیر و به محل نامعلومی برده شد. دوستانش که همراه وی بودند خبر دستگیری او را به خانواده اش می دهند، اما طی شش ماه تلاش و جستجو جلادان رژیم هیچ اطلاعی از وی به خانواده اش ندادند. نام وی در هیچ زندان و بازداشتگاه رسمی ثبت نشده بود. تا این که پس از شش ماه، چند روز پیش از طرف پزشکی قانونی جهت تشخیص چهره، پدرش را فرا می خوانند. پدر مصطفی فرزندش جوان شهید را می شناسد اما جلادان خامنه ای دژخیم پیکر پاکش را تحویل پدر و خانواده اش نمی دهند. ماموران رژیم هیچ خبری در مورد شهادت وی و محل آن به خانواده نداده و گفته اند که خودشان تدفین را انجام داده و پس از آن تنها نشانی محل دفن را خواهند گفت.

فیلم : استقبال پر شور مردم بیرجند از احمدی نژاد / 4 اسفند، 24 فوربه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13920

ریختن حباب دروغین25 میلیون رأی سازی پاسداران و بسیجیان کودتاگر و پاسدارمیلیاردی محمد صادق محصولی که وزیر کشوردولت نهم بود.یعنی رفتن زمستان وروسیاهی ماندن بر ذغال.

سفير پاکستان در ايران : دستگیری ریگی بدون کمک اسلام آباد امکان پذیر نبود

در آمدن تق دروغ و زدن زیرآب سناریو سازان امام زمانی وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران کوداگر که عجیب هم موجب و بی اعتبار شدن گزارش دروغ خبر گزاری نوستی روسی شده است .

با وجود تاکید مقامهای ایران بر دستگیری ریگی در "یک عملیات پیچیده بدون کمک خارجی: و علیرغم عدم همکاری دولت این کشور در پیگرد شبکه ریگی و یا عاملان ربودن دیپلمات ایرانی ، سفیر پاکستان در تهران نقش کشورش در این زمینه را خیلی مهم دانست و مدعی شد بدون کمک اسلام آباد این عملیات چشم انداز موفقی نمی توانست داشته باشد.به گزارش خبرگزاری مهر،"محمد بخش عباسی" در یک نشست رسانه ای و در جمع خبرنگاران در سفارت پاکستان در تهران ادعا کرد بدون کمک پاکستان دستگیری رهبر جندالله امکان پذیر نبوده است.رسانه های جمهوری اسلامی ایران خبر دستگیری ریگی را صبح روز سه شنبه چهارم اسفند منتشر کردند؛ به گفته مقامهای اطلاعاتی ايران ریگی تحت تعقیب در پرواز دبی به قرقیزستان دستگیر شد.این در حالی است که شبکه های العربیه و الجزیره نیز دستگيری ريگی را کم بها دادند. در این زمینه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در اسلام آباد مدعی شد پاکستان یک هفته پیش عبدالمالک ریگی را تحویل ایران داده است و اظهارات مقامهای ایرانی درباره بازداشت ریگی صحت ندارد.

ذوالقدر: اطلاعات ریگی سرویس‌های جاسوسی آمریكا و انگلیس را نگران کرده است

این یکی پاسدار مبتکر و طراح کودتای چند لایه و پیچیده ی خاموش و خزنده ی پاسداران در 3 تیر ماه سال 84 بدجوری ذوق زده شده و از حول حلیم بر توی دیگ افتاده ولب ولوچه را سوزانیده است . زیرا که وارونه گوئی را آنگونه هوار زده است که تصور نمی رود پس از خواندن نظر افشا و رسوا گر سفیر پاکستان می بایست همچون دو سال گذشته روزه ی پاسداری سکوت اتخاذ کند وپشت پرده بلولد و اینگونه شیرینکاری کند یا گاف بدهد

فارس : سردار پاسدار محمدباقر ذوالقدر مشاور رئیس قوه قضائیه، از نگرانی سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس پیرامون بازداشت ریگی و اطلاعاتی که وی از رابطه با آن کشورها ارائه خواهد کرد، خبر داد.وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، بامداد روز سه شنبه ۴ اسفندماه، از دستگیری عبدالمالک ریگی، رهبر گروه مسلح و تروریستی موسوم به «جندالله» خبر داده بود. محمدباقر ذوالقدر، امروز طی گفتگو با خبرگزاری فارس، ضمن بیان اینکه "اطلاعات ریگی پیرامون رابطۀ خود با سرویسهای جاسوسی آمریكا و انگلیس، آن کشورها را نگران كرده"، خاطرنشان کرد "وی باید به سوالات فراوانی پاسخ دهد و همین نكته‌ است كه قدرت‌ها و كشورهای حامیِ ریگی از آن بیم دارند ."معاون امنیتی سابق وزارت کشور در دولت نهم، همچنین تاکید کرد "بی‌تردید به جرائم و جنایات این شرور سریعا رسیدگی شده و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رسید، اما آنچه از محاكمه و مجازات وی مهمتر است، اطلاعاتی است كه در اختیار دارد و وی باید حمایت‌های لجستیكی و مالی برخی كشورهای منطقه از اقدامات جنایت‌كارانه خود را توضیح دهد."این فرمانده ارشد سابق سپاه، در ادامه خاطرنشان کرد "ریگی باید درباره عوامل و مزدوران داخلی و منابع مالی و تسلیحاتی خود و حمایت‌های سیاسی و تبلیغاتی برخی عناصر و محافل نیز، افشاگری كند. "