گزیده چند خبر از دروغ نامه ی کیهان 4 اسفند 1388

هفتمين نشست رسمي مجلس خبرگان از امروز آغاز مي شود
تجليل از درايت رهبري دستوركار اصلي اجلاس خبرگان

http://www.kayhannews.ir/881204/2.htm#other201

عجیب دامنه ی جنگ قدرت و ثروت و اختلافات درونی بالا زده است که موضوع بصورت فوق العاده مسخره کننده ای در آمده است . آنگونه که بطور عریان توهین و اهانت به فهم و شعور و فریاد و مطالبات مردم می شود؟ زیرا که بیش از 8 ماه است که مردم ناراضی و خشمگین در هر کوی و برزن هر فرصتی که بدست آورده اند بلافاصله فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده اند . ولی اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری بای خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم معترض وبرای مشروعیت دادن به لوطی جماران یا عمود خیمه ی نظام شکسته وبی اعتبار شده و در آستانه ی بر گزاری اجلاس دو روزه ی مجمع خبرگان برای اینکه بر توی سر رفسنجانی مکار و سران منتقدان و رقبای مغلوب کوبیده باشد و با ضرب روش خوراندن چوب و پیاز به اینان با تیتر درشت در صحفه ی اول دروغ نامه ی کیهان مدعی شده است که تجلیل از درایت رهبر لوطی جماران در دستور کار اصلی اجلاس خبر گان است . یعنی آنچنان بلند هوار زده است که این نهاد مجمع خبرگان رهبری تبدیل به شیر بی یال و کوپال شده است که نه روباه مکار پیر هم نیست، بلکه آنگونه آلت دست و زبون لوطی جماران و پاسداران کودتا گر شده است که می بایست به جای بررسی کننده اعمال و رفتار و نظارت و کنترل رهبر لوطی جماران که حتی طبق قانون بی اعتبار شده می تواند بر کنارش کند در عوض می بایست متملق و مداح و ستایش گرش باشد؟

سرويس سياسي-در آستانه تشكيل اجلاسيه هفتم خبرگان رهبري تعدادي از نمايندگان ملت در مجلس خبرگان معتقدند با توجه به نقش بي بديل رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه آمريكايي اخير بايد مهمترين دستور كار اجلاسيه هفتم تجليل از درايت رهبري در حوادث بعد از انتخابات باشد.آيت الله عبدالنبي نمازي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با خبرگزاري رسا با ستايش مديريت و تدبير مقام معظم رهبري در اداره كشور و انقلاب ابراز داشت: حسن مديريت حضرت آيت الله خامنه اي در دوران 20ساله تصدي ولايت فقيه ملموس و كاملا پررنگ است و ايشان در هوشياري، بيداري و آگاهي دادن جامعه و عبور كشور از بحران هاي مختلف ايفاگر نقش بي بديلي بوده اند.

پروژه تبديل «مجمع» به مجلس ششم ضدانقلاب را ذوق زده كرد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881204/2.htm#other207

این خبر ویژه هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد . زیرا که همان هدف برتوی سر رفسنجانی زدن و مخالفت کردن با تغییر قانون انتخابات با دفاع از شورای نگهبان آلت دست لوطی جماران است . همچنین برای گنده کردن این بی اعتبار شده عمود خیمه ی نظام و حامیانش در مجمع خبر گان وپشتیبانی نمودن از کودتا گران پاسدار است که بصورت درج خبر ویژه دنبال شده است .

اشاره به تشكيل «كميسيون ملي انتخابات» در پيشنهاد تصويب نشده مجمع كه دور زدن قانون اساسي و سنگ اندازي در برابر نظارت شوراي نگهبان، تلقي مي شود با استقبال گسترده محافل ضدانقلاب مواجه شد. برخي از اين محافل در عين حال نسبت به اينكه كساني در مجمع تشخيص مصلحت توان انجام اين پروژه بزرگ را داشته باشند ابراز ترديد مي كنند.

دم خروس سوءقصد از سايت پارلمان نيوز بيرون زد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881204/2.htm#other206

گفته می شود ترک عادت موجب مرض است . یا توبه ی گرگ مرگ است . اکنون مگر توان انتظار داشت که در دروغ نامه ی کیهان پرونده ساز سربازجو حسین شریعتمداری برای رقیب مغلوب سناریوی سازی نشود و متهم نگردد . به خصوص اینکه سوژه و بهانه ی لازم هم آماده شده است . البته اکنون معلوم نیست که داستان چاقو خوردن یکی از دست پرورش یافتگان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در این دخمه به نام پیام فضلی نژاد چیست؟ آیا ناشی از اختلافات درونی و نوعی تسویه کردن و انتقام گرفتن نمی باشد ؟ یا نه موضوع دیگریست . عجیباست تا سایت پارلمان نیوز متعلق به رقیب مغلوب در بازار مکاره ی هشتم خبرش را بازتاب داده است متهم به لو دادن سرنخ دست داشتن در این تهاجم شده و از دستگاه امنیتی آدمکش حرفه ای خواهان پیگیری موضوع شده است. یعنی حداقل این سایت رافیلتریا مسدود کنند.

دم خروس سوءقصد به جان نويسنده كيهان از سايت پارلمان نيوز بيرون زد. اين سايت كه مديريت ظاهري آن را فراكسيون اقليت مجلس برعهده دارد ولي بيشتر اخبار و مطالب برگرفته از سايت هاي ضدانقلاب خارج نشين و مخصوصاً مطالب و تحليل سايت هاي بالاترين-تحت مديريت منوشه امير- و گويانيوز- وابسته رسمي به سيا- را بازتاب مي دهد. در گزارشي با عنوان «سوءقصد به نورچشمي حسين شريعتمداري بعد از ناكامي در دادگاه»! نوشت «ساعاتي بعد از دادگاه روزنامه كيهان كه حسين شريعتمداري حرف چنداني در برابر شكات نداشت، پيام فضلي نژاد نورچشمي مديرمسئول كيهان از سوي افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت»!

قرص اكس خورده كه... (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881204/2.htm#other208

مگر فرهنگ لمپنی بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری و پرونده سازی کردن برای متهمان ودگر اندیشان که شبانه روزی است و تاریخچه ی 31 ساله هم دارد که می بایست برای تسکین اعصاب و جبران کم خوابی مواد مخدر استفاده نشود می توان توقع داشت که عاقبت این سربازجو به گفتمان لمپنی روان گردی موادی ختم نگردد که از موضع فرافکنی وبا استفاده از همان تجربه پرونده سازی کردن و دیگران متهم نمودن اکنون با این شیوه ی اتهامی فحاشی و هجو گوئی با کروبی بر خورد نشود و حالت روانی مدعی مجنون به حریف نسبت داده نشود؟ اگر چنانچه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به نظر سنجی هائی که در دخمه دروغ نامه ی کیهان گرفته باور دارد و شورای نگهبان هم آلت دست لوطی جماران نیست و اعتقاد به 40 میلیون رأی در کودتای 22 خرداد دارد که تأئیدش کرد . به خصوص اگر چنانچه لوطی جماران اعتماد به ادعای کمدی ساندویخ و ساندیس خوران 4 میلینی 9 دی و 5 میلیونی ساندیس خوران 22 بهمن در تهران دارد که ضمیمه ی آن 45 میلیون ساندیس خوران دیگر در سایر شهرهای ایران شده است که مطابق پیش بینی وی در 19 بهمن برای مبهوت کردن جهان بود . چرا همه این مدعیان مؤمن بقول معروف مسجد ندیده نماز شک دار می خوانند و برای رفع شبهه ی عدم مشروعیت و پایگاه مردمی 50 میلیون رأی ساخته شده ساندیسی و خلع سلاح کردن کروبی موافقت با پیشنهاد رفراندوم یا دادن مجوز برپائی حضور جداگانه و مسالمت آمیزداده نمی شود تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟

مهره خريداري شده توسط شهرام جزايري كه نتوانست بيش از 330 هزار رأي از مجموع 40 ميليون رأي را در انتخابات به خود جلب كند و آرايي به مراتب كمتر از آراي باطله به دست آورد، با صدور بيانيه اي ادعا كرد: جريان تماميت خواه و خشونت طلب مي كوشد با استفاده از صدا و سيما و رسانه هاي دولتي و شبه دولتي خود، با بي اخلاقي تمام و وارونه سازي واقعيت و پنهان كردن وحشي گري هاي جانبي و فضاي امنيتي حاكم بر اين راهپيمايي، آن را به نفع خود مصادره كند.وي همچنين نوشت: راهپيمايي امسال در حالي برگزار شد كه نيروهاي نظامي و امنيتي تهران را به پادگان تبديل كرده بودند. طرفه آن كه حتي يك تصوير از اين همه لشكركشي و ضرب و شتم شما مردم در رسانه هاي داخلي نشان داده نشد!وي همچنين با ادعاي اينكه طيف متبوع وي در رقم خوردن حماسه 22 بهمن سهم داشته اند و بدون اين دعوت راهپيمايي بي رمق مي شد، خواستار دادن اجازه راهپيمايي به مخالفان و انجام رفراندوم عليه نظارت استصوابي شوراي نگهبان شد و اين در حالي است كه شخص وي با همه خيانت ها و آلودگي هايش در انتخابات اخير در زمره نامزدها قرار داشت اما حتي اعضاي ستاد او (كساني نظير كرباسچي) هم حاضر نشدند رأي خود را براي او هدر كنند.كروبي با تحريف صورت مسئله نوشت: ما با دو گرايش روبرو هستيم. يكي گرايشي است كه از حق اجتماع و راهپيمايي مردم كه در اصل 27 قانون اساسي نيز بر آن تصريح شده، مي هراسد و براي همين روز راهپيمايي ملي، تهران را به پادگان تبديل مي كند. اما سوي ديگر، گرايشي است كه مردم را با همه تنوع و رنگارنگي اعتقاديشان، فارغ از ويژگي هاي جنسيتي و قوميتي و فرهنگي و طبقاتي، به رسميت مي شناسد. گرايشي كه مردم را نه صرفاً به ميدان آزادي، بلكه به نشستن سر سفره آزادي فرا مي خواند.

متن دفاعيه شريعتمداري در پاسخ به شكايت مشايي كيهان متهم است يا شما...؟!
http://www.kayhannews.ir/881204/2.htm#other209

معلوم نیست که این چگونه متن دفاعیه ای است که متهم به جای پاسخ به شکایات شاکیان دادن از شیوه ی یک سربازجو خبره و کار کشته بر خورده نموده است؟ ضمن اینکه قربانی اسیر در زندان شاکی عمالدین باقی شاکی را هم متهم نمود . اکنون در ادامه ی دفاعیات تهاجمی بازویانه یقه ی یک شاکی دیگر را گرفته است . البته پرسش است که این چگونه پاسخ به شکایت رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهوری پاسدار گماشته نامشروع احمدی نژاد دادنی می باشد که از موضع فرار به جلو بر خورد شده است ؟ یعنی بدون اینکه گفته شود که چگونه است در این چندین سال گذشته که چپ و راست جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی بعنوان کارچاق کن و دلال پشت پرده میان حاکمان مدعی در گیر با جنگ با شیطان بزرگ که به ایران تردد داشته است حتی یکبار هم برای سوال کردن احضار نشده است . در صورتیکه اکنون پرونده قطور وی از 1354 قبل از انقلاب تا حال گشوده شده است؟

چرا شيخ، نمي خواهد خاتمي بيايد؟!

http://www.kayhannews.ir/881204/14.HTM#other1401

اینهم یک نمونه ی دیگر شیوه ی گفتمان پاسداری – لمپنی – بازجوئی – پرونده سازی کردن با لعاب و آرایش و تزئین حوزوی که با سران رقیب مغلوم دوم خردادی ها برخورد شده است که با همکاری دستگاه شنود و ستون گفت و شنود دخمه ی سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری کسب و تهیه و تنظیم شده است.