گزیده خبر های مهم روزی 19 بهمن 1388

واقعاً راست گفته می شود که توبه ی گرگ مرگ است

واقعاً راست گفته می شود که توبه ی گرگ مرگ است . زیرا که سایت پیک نت توده ای ها پس از 31 سال تا ریخچه ی خیانت و همکاری و اتحاد هم پیمانی با امام ضد امپریالیست شیاد داشتن و پیوسته به جناحی از این رژیم آویزان شدن علیه مخالفین مانور دادن و جنایتکاران حاکم بر ایران دفاع و حمایت کرده و این رابطه کما کان حفظ شده است. اکنون با عنوان از زمین و آسمان علیه کودتاگران ابتکار نو از آسمان می بارد . که گاهی پیام ها یش درست متراف پیام های ساختگی و جعلی ستون کیهان و خوانندگان سربازجو حسین شریعتمداری است . برای اینکه ثابت کند چیزی از بازجوی بد نام وزارت اطلاات کم ندارد . این پیام ساختگی علیه رجوی و در دفاع از سبز مورد نظرش را اینگونه در این سایت بازتاب داده شده است .

]سلام و خسته نباشید- چند شب پیش دوتا از بچه های بسیجی محل را دیدم كه داشتند روی باجه تلفن با رنگ سبز می نوشتند "درود بر رجوی". فكر میكنم برای اینكه میخواهند جنبش سبز را به طریقی ربط بدهند به گروهای تروریستی و اشخاصی كه مردم از آنها نفرت دارند

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تشریح کرد :جزئیات پروژه ترور سید محمد خاتمی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16013

این پاسدار ابراهیم جباری هذیان ووارنه گو به نظر می رسد بیش از حد خنگ و عقب افتاده و فراموشکار است که نمی داند قبل از اینکه خاتمی به شاه سلطان مقایسه شود و لوطی جماران تأکید کند که نیاز به شاه سلطان نداریم . زیرا که پاسدار برآمده از کودتای 22 خرداد نیاز داشت . این سربازجو حسین شریعتمداری که معلم همه پاسداران پرونده و سناریو ساز همچون فرمانده سپاه علی بن ابیطالب می باشد در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان خود لوداده بود که گفته بود آمریکا تصمیم دارد که خاتمی را از طریق مشاوران نزدیکش ترور کند و هزینه اش را به رژیم کودتائی نامشروع تحمیل نماید . البته این تهدید به ترور کردن خاتمی نوعی فشار برای انصراف از صحنه ی رقابت نا مزدی ریاست جمهوری دوره ی دهم بود . ضمن اینکه همان موقع هم که این سناریو سازی شایعه طرح ترور خاتمی مطرح شد و مطبوعات و سایت های خبری حامی خاتمی اشاره کردند که اینگونه کشف طرح ترور خاتمی یک جنگ تبلیغات جنگ روانی رقیب خاتمی است . مهمتر اینکه اگر طرحی هم در کار بوده است زیرسر همان آمران و عاملان قتل ای زنجیره ای کودتا کرده و قدرت قبضه کرده ها می باشد که طرح ترور خواهر زاده ی موسوی و دانشمند هسته ای مسعود علی محمدی را اجرا کردند که احتمال می رود که طرح ترور خاتمی یا موسوی و کروبی را نیز در دست اجرا داشته باشند که برای انحراف کردن اذهان عمومی و طلبکاری کردن دارند چنین بستر سازی می کنند. بعید هم نیست شویا سناریوئی مشابه ی ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی که به مجاهدین نسبت داده شدساخته و پرداخته و از تلویزیون پاسدار ضر غامی با بیدادگاه سر دژخیم صلواتی پخش گردد . معلوم نیست که چگونه است که خاتمی قرار بود در پرواز هواپیمای بعدی ترور شود که نیم ساعت زود تر با هواپیمای دیگر از اهواز به تهران سفر می کند که یادداشت ترورش در هواپیما یافت شده است. سپس هواپیما را باز می گردند به فرود گاه اهواز و بمب که بر می دارد می برد بیرون به جای خنثی کردنش رهایش می کند که موقع فاصله از آن گرفتن و برگشت منفجر می شود که وی فقط مجروح می شود ! ! اما اوج خریت و ناشی بودن سناریو ساز پاسدار این است که نتیجه گیری این باز گوئی منافقان متهم کردن به ترور ندا آقا سلطان ختم شده است که این ترور هم گفته که نه کار بسیجی دستگیرشده و مشخصات لورفته اش بوده است ، بلکه اینهم کار منافقان کور دلی بوده است که کودتا کرده و قدرت را قبضه کرده اند که چون نا مشروع می باشند و فریاد مرگ بر دیکتاتور علیه شان هرروز بلند تر می شود از روی استیصال و در ماندگی نیاز به اینگونه شو وسناریو سازی ها کمدی که حتی لوطی جماران در حالت خماری از فرط خنده نشئه می کند آنهم در آستانه ی 22 بهمن می باشد که نیاز به توضیح ندارد که چرا ر این مقطع و برای چه ای سناریو باز سازی شده تکرار شده است؟.

پس از آنکه آن پاسدار بمب را در فضای باز رها می‌کند و در هنگام بازگشت آن بمب منفجر شده و موج انفجار او را زخمی می‌کند.شفاف : فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)به تشریح جریان و توطئه کشته‌سازی منافقان و بمب‌گذاری هواپیمای تهران ـ اهواز برای ترور خاتمی پیش از انتخابات پرداخت.وی افزود: آنها در هواپیمای اهواز ـ تهران که خاتمی و هیئت همراه او در آن جای داشتند بمب‌گذاری کردند و قرار بود که نیم ساعت پس از پرواز آن بمب در هوا منفجر شده و اینگونه دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.جباری خاطرنشان کرد: اما خاتمی که حدود نیم ساعت زودتر به فرودگاه رسیده بود از سوی سرگروه تیم مطلع شد که هواپیمایی زودتر از موعد مقرر قصد پرواز به سمت تهران را داشته و اتفاقا در جلوی هواپیما نیز جای خالی وجود دارد، از این رو تصمیم به پرواز با آن هواپیما را گرفت.وی در ادامه تصریح کرد: پس از نجات خاتمی از مهلکه‌ای که به ظاهر دوستان او برایش ترتیب داده بودند، مهماندار هواپیمای بمب‌گذاری شده در حالی که حدود یک ربع از پرواز هواپیما از فرودگاه اهواز گذشته بود، یادداشتی را در گوشه‌ای از هواپیما پیدا کرده بود که نسبت به بمب‌گذاری در دستشویی هواپیما هشدار داده بود.فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پس از مطلع شدن خلبان و مسئول امنیت پرواز از این جریان، آنها با توکل به خداوند تصمیم به بازگشت به فرودگاه گرفته و پاسدار فداکار امنیتی با گرفتن بمب در آغوش جان خود را برای محافظت از مسافران در طبق اخلاص قرار می‌دهد.جباری در ادامه افزود: هنگامی که هواپیما به سلامت به فرودگاه می‌رسد، همان مسئول امنیتی به سرعت بمب را از هواپیما خارج کرده و به سمت فضای باز منتقل می‌کند.وی اظهار داشت: پس از آنکه آن پاسدار بمب را در فضای باز رها می‌کند و در هنگام بازگشت آن بمب منفجر شده و موج انفجار او را زخمی می‌کند.جباری تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی اینگونه از جان مردم در برابر خطرات محافظت می‌کنند اما منافقان کوردل تصور می‌کنند با کشتن افرادی مثل ندا آقاسلطان می‌توانند نظام اسلامی را به ترور متهم کنند، ولی این جاهلان مغز تهی چه فکری پیش خود می‌کنند و نظام از ترورهای بدین شکل چه منفعتی خواهد داشت که آنها اینگونه سخن می‌گویند.

مردم براي تخليه استرس حوادث ماه هاي اخير به سفر بروند

به نظر می رسد مثل اینکه بیش از دیگران این رئیس سابق سازمان گردشگری است که دچار اس رس شده است که بعنوان سفر مأموریت نیاز به سفر کردن به سوئیس داشته است. البته این سفر کلی معما ایجاد کرده است که نه رفع استرس از وی نکرده ، بلکه خیلی هم استرس آور برای وی و دولت نامشروع دهم شده است .

رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري معتقد است حوادث چند ماه گذشته ايران باعث ايجاد استرس در مردم شده و نوروز بهترين زمان براي تخليه اين فشارهاي رواني است بنابر اين بايد مردم به سفر بروند. به گزارش ايلنا حميد بقايي در نشست هماهنگي برنامه هاي ستاد تسهيلات سفرهاي كشور گفت : امسال عيد نوروز با سال هاي ديگر بايد متفاوت باشد زيرا وقوع يكسري از اتفاقات در كشور باعث ايجاد فشار و استرس هاي بي ربط در مردم شده است . بنابراين مردم بايد در ايام نوروز به مسافرت بروند و لذت ببرند تا احساس آرامش در آنها ايجاد شود.رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري و معاون رئيس جمهور ادامه داد : حوادث ماه هاي اخير باعث ايجاد استرس اجتماعي در مردم شده است و عيد نوروز دواي اين درد است . مردم ايران بايد در عيد نوروز وحدت ملي خود را به اثبات برسانند و نشان دهند آنهايي كه در پي سر و صدا و اغتشاشات هستند كل ملت ايران نيستند بلكه عده قليلي هستند.

فرمانده سپاه تهران: راهپیمایان22بهمن خواهر برادر هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16025

چگونه است جمعیت کشور چندین سال است که محور 70 میلیون ثابت مانده است . همانگونه که معلوم نیست که چرا جمعیت تهران هم از یک سو چند میلیون کاهش داده شده است . همانگونه که معلوم است که چرا در تظاهرات نمایشی و فرمایشی ساندویجی ساندیسی 9 دی شر کت کنندگان بیش از 20 برابر و بیش از 4 میلیون نفر جا زده شد که بدون ابهام مشخص است که کدام جریان کودتائی عوامفریب ووارونه گوی وحشت زده توصیه کرده که همه خواهر و برادر هستند به خصوص آنکه در 8 ماهه گذشته جان باختند و بازداشت و شکنجه و محکوم به زندان ومرگ شده اند و قرار است که حضور اعتراضی مردم ناراضی در 22 بهمن را به نفع خودشان و علیه ی مردم معترض و رقیب مغلوب مصادره کنند؟

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ همچنین در خصوص این پرسش که ممکن است عده‌ای قصد داشته باشند 22 بهمن را مصادره گروهی و جناحی نمایند تاکید کرد: ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم، زیرا اعتقاد داریم که هر ‌کسی که در روز 22 بهمن می‌آید از جمله 70 میلیون جمعیت کشور و هشت میلیون جمعیت تهران بزرگ است که همگی یکپارچه‌اند

شجونی : خاك بر سرما كنند كه عده‌اي بخواهند با رقص و قرتي‌بازي انقلاب كنند.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16015

این آخوند پالان سائیده وهفت خط عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی که طبق ادعای اعترافی خودش جسارت و شهامت داشته است که زمان شاه به اسب شاه می گفته یابو چون شبیه خودش بوده است وبهمین دلیل باز هم همچون کسیکه راست و روده می شود که می بایست در سنگر دستشوئی باشد 25 بار دستگیر می شود و اینگونه سابقه ی مبارزاتی دارد که بدون در نظر گرفتن پرونده فساد و اختلاسی که در این رژیم دارد توانسته خودش و زنش است سالم بماند که اعتراف کرده از برکت دین وولایت مداری اش می باشد . ولی معلوم نیست که چرا با وجود اینکه در حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی که 31 سال است آخوند ها با ابزاری کردن دین حکومت می کنند اینهمه جنایت شده و دست وپا قطع شده و سنگسار انجامشده است و اینقدر زنان تن فروشان خیابانی وجود دارد که گفته نمی شود ناشی از چیست که در چندین سال پیش بسیجی قاتل سعید حنائی تعداد 19 نگون بختان زنان خیابانی را در مشهد با روسری شان خفه شان کرد. عجیب است که چرا این آخوند هفت خط مخالف رقص و قرتی بازی چرا به پاسدار ضرغامی انتقاد نکرده است که در روز اربعیت برای دو روز از تلوزیون بقول روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی رقص و آواز روحوضی پخش کرد؟

مردم قدم به قدم من را بغل مي‌كردند و مي‌گفتند در تلويزيون غوغا كردي « هرگز كسي به ساحل دريا، تالار وحدت يا سينما نرفته و بعد بگويد من مي‌خواهم توبه كنم، بلكه پس از مسجدرفتن و با دين است كه انسان اين حرف را مي‌زند، اگر دزدي نمي‌كنيم و يا زن سالم داريم، همه اينها به خاطر دين است؛ وگرنه اگر همه‌ ايراني‌ها بخواهند دزدي كنند كدام پليس است كه جلو ما را بگيرد؟ اخيرا آقاي فوكوياما به اسرائيل رفته و گفته آقايان! حرف حسابي را فقط شيعيان مي‌زنند. نه حضرت موسي الان در اسرائيل است، نه حضرت عيسي در آمريكاست. آيا حضرت موسي اين طور كشت و كشتار مي‌كند و حضرت عيسي به مدت 12 سال در ويتنام بمب ناپالم روي سر مردم مي‌ريزد؟ ‌ارزش انسان به عقيده شايسته و مبارزه است. مردم ما ولايت‌مدار هستند. حالا چهار نفر پيدا شده‌اند و خود را مهم مي‌دانند. سه روز پيش در اصفهان بودم. مردم قدم به قدم من را بغل مي‌كردند و مي‌گفتند در تلويزيون غوغا كردي. آن‌قدر شجاعت نداشتي كه در زمان شاه به اسب شاه بگويي يابو، حالا مي‌خواهي انقلاب كني؟من جواب آنها را دادم. خاك بر سرما كنند كه عده‌اي بخواهند با رقص و قرتي‌بازي انقلاب كنند

پاسخ رئيس سازمان صداوسيما به سيد حسن خميني خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صداو سيما با انتشار نامه‌اي به نامه حسن خميني پاسخ گفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811190785

چگونه است که پاسدار ضرغامی رئیس صدا و سیما پاسدار سر بازجو وپرونده ساز حسین شریعتمداری در یادداشت امروز خود به عنوان شاخص از موضع بازجوئی یقه نوه ی خمینی شیاد را گرفته و پاسخ نامه اش را داده است . اکنون این پاسدار ضر غامی هم با کپی بر داری از این یادداشت روز بسبک اتوشده ی پاسخ به نامه ی سرگشاده ی انتقادی نوه ی خمینی شیاد را داده است؟

عضو حزب كارگزاران در گفتگو با فارس :حمايت رسانه‌هاي بيگانه از يك عنصر سياسي براي اهداف خودشان است.خبرگزاري فارس: سجاديان گفت: اگر رسانه‌هاي بيگانه از يك عنصر سياسي حمايت كنند، بخاطر خود آن فرد نيست بلكه به دليل اهداف خودشان است و ما مي‌بينيم كه اين رسانه‌ها درگذشته اخبار آمريكايي‌ها و معاندين در كشور را پوشش مي‌دادند و امروز اخبار آشوب‌ها را انعكاس مي‌دهند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811170904

چگونه است که تا کنون در 31 سال گذشته که رسانه های بیگانه برای اپوزیسیون سازی از درون رژیم فعال بوده اند و همیشه از جناحی بیشتر نسبت به جناح دیگر حمایت و تبلیغ کرده اند که هدف ایجاد مانع اصلی اوزیسیون بر انداز بوده است از اینگونه فتوا ها صادر نمی شد؟ ضمن اینکه چرا هنوز هم مقامات رژیم مافیائی و عوامفریب و شیاد و دروغگو و فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی برای متهم کردن اپوزیسیون بر انداز چپ و راست آویزان به موضع و زارت امورخارجه آمریکا یا دشمن بیگانه می شوند که بنا بر خواست اینان نام مجاهدین را توی لیست گروه و سازمان های تروریستی گذاشته است؟

به پاس قدرداني از زحمات شهيد علي‌محمدي؛رئيس‌جمهور به خانواده شهيد علي‌محمدي لوح يادبود اهدا كرد.خبرگزاري فارس: احمدي‌نژاد در در دومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي به رسم قدرداني به خانواده شهيد علي محمدي لوح يادبودي اهدا كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811190543

عجب فرصت طلب حرفه ای است این پاسدار تروریست سابقه دار و قاتل شهید کتر اظم سامی که اکنون از یک سو عواملش علی محمدی را ترور کردند وحتی مراسم ختمش را تعیین و کنترل کردند. از طرف دیگربا وقاحت لوح یا بودبه خانواده اش اهدا ء کرده است تا داغ شان را زنده و مضاعف نماید .

وزير دفاع در جمع خبرنگاران:ايران آمادگي ارائه توانمندي‌هاي دفاعي خود را به كشورهاي منطقه دارد .خبرگزاري فارس: سردار وحيدي گفت: ايران آمادگي ارائه توانمندي‌هاي دفاعي خود به كشورهاي حاشيه خليج فارس را دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811190542

این پاسدار تروریست حرفه ای خالی بند تر از پاسدارگماشته احمدی نژاد وزیر دفاع مگر به جز اهرم و تجربه ی اقدامات تروریستی چه سلاح پدافند مدرن پیشرفته ای دیگر رژیم کودتائی تروریستی در اختیار دارد کهاکنون پیشنهاد داده است که می تواند کمک به دفاعی کشور های منطقه کند که هر کدام شان از مدرن ترین پدافند هوائی و حمایت آمریکا بر خور دارند؟

فیلم : تخم مرغ خوردن یک مامور امنیتی سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ - 18 بهمن، 7 فوريه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13209

می بایست با این آدم کشان و دیپلمات تروریست های اعزامی جاسوس خانه از خیلی وقت پیش اینگونه بر خورد می شد که جرأت نمی کردند هم عضو گیری جاسوسی و هم تبلیغ جاسوس پروری و اطلاعات گیری کنند وهم مزدوران را به دعوت به ایران برای باز سازی علیه ی مخالفین کنند.

اشپیگل: حکومت چهره ای خشن از خود نشان می دهد. با وجود این، شما هواداران خود را به اعتراض دعوت می کنید؟

بدلیل همین موضع گیری سر بازجو حسین شر یعتمداری در مورد کروبی سکوت کرده بود و بیشتر برروی موسوی تمر کز یافته است و گاهی هم نیشی به خاتمی می زند از فردا به بعد باز کروبی را دراز می کند که این جزو خواص چنین دو پهلو گوئی کرده است؟

کروبی: ما مردم را فرا می خوانیم تا در تظاهرات رسمی سی و یکمین سالروز انقلاب شرکت کنند. اما ما تعیین تکلیف نمی کنیم که تظاهرکنندگان در کدام راه پا بگذارند، به کجا بروند و چه بکنند. کروبی: به نظر من همین الان هم دولت با زور سر کار مانده است. اگر احمدی نژاد دیگر پشتیبانی نشود همین پارلمان محافظه کار او را به زیر می کشد. بسیاری از گروه های محافظه کار نیز او را قبول ندارند. او با حمایت نیروهای نظامی سر کار مانده است. همین قدر که خارجی ها اخبار نادرستی در مورد ما منتشر نکنند برای ما کافی است. مثلا اینکه بگویند جنبش ما مرده. کروبی: بله من همچنان به حکومت دینی اعتقاد دارم. اما نه به آن حکومت دینی که در نماز جمعه اش آدم ها از این خوشحالی کنند که بچه های ملت شان کشته شده اند و حتی آنجا اعلام کنند که بیش از این باید بکشند. من به آن حکومت دینی اعتقاد دارم که بر اساس دین رحمانی وعده اش را قبل از انقلاب به مردم داده بودیم. اظهارات من گامی به عقب نیست، اما گامی به جلو هم نیست. از جانب ما نشانه ای از آمادگی برای سازش وجود ندارد. از جانب طرف مقابل هم چنین آمادگی ای وجود ندارد. اصلا نه در معترضین و نه در حکومت خبری برای سازش نیست.

فارس : طومار یک ميليونی براي بازداشت عوامل رویدادهای اخیر!

همین اعتراف که جنبه ی خود زنی دارد نشاندهنده کل پایگاه کودتا گران است که همینقدر است که بسیج کرده اند ونه ادعای کمدی و غیرواقعی و دروغ که گفته شد بیش از 40 میلیون نفر در تظاهرات نمایشی فرمایشی ساندویجی و ساندیسی 9 دی ماه شرکت کردند که از روز تا حال مدام محورش معرکه گیری تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوب و قیام کنندگان عاشورای 6 دی می شود؟

فارس : جمعي از مردم به نمايندگي از مردم استان‌ها و شهرهاي مختلف كشور با تجمع در برابر دادستاني و ارائه طوماري خواستار بازداشت و محاكمه سران فتنه شده‌اند. به گزارش فارس، گروهي از مردم صبح امروز دوشنبه با تجمع در برابر دادستاني در خيابان خيام جنب خيابان بهشت شكايت و درخواستي را با بيش از يك ميليون امضا براي برخورد قاطع و قانوني قوه قضائيه با سران فتنه ارائه كرده‌اند.برپايه اين گزارش در اين درخواست كه در قالب صدها طومار با بيش از يك ميليون امضا عرضه شده از مسئولان قوه قضائيه خواسته شده تا با توجه به پيام مردم در حماسه ماندگار روز 9 دي با سران و عوامل فتنه برخورد قاطع كنند.اين طومار هم‌اكنون در برابر دوربين‌هاي رسانه‌هاي داخلي و خارجي قرار گرفته و قرار است تا پيش از ظهر امروز به مسئولان قوه قضائيه تقديم شود.

بازداشت یک وکیل دادگستری

گفته می شود پیشمازکه باد رها کند پس نمازتوفان ها بر پا می دارند . اکنون وکیلی که می بایست مدافع متهمان بتشد خودش بازداشت شده است معلوم نیست که چه کسی قرار است از این دفاع کند ؟ لابد وکیل تسخیری می خواهد وکیل مدافعش باشد که هم نقش قاضی و بازجوو دادیار و داستان و شاکی را بر عهده دارد؟

mediabloggers.wordpress : مریم قنبری، وکیل دادگستری و فعال حقوق زنان ساعتی پیش بازداشت شد.بنا به گزارش های رسیده ساعتی پیش ماموران امنیتی در ساعت سه بامداد به منزل مسکونی مریم قنبری یورش برده و ضمن تفتیش منزل و به همراه بردن برخی اوراق و اسناد وی را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال دادند.مریم قنبری یکی از حداقل ده نفری است که ظرف 24 ساعت گذشته بازداشت شده اند، برخی شایعات حاکی ست که به فعالان سیاسی، زنان و دانشجویی هشدار داده شده است که از تهران خارج شوند در غیر این صورت بازداشت خواهند شد.مریم قنبری در سالهای گذشته در زمینه مسائل حقوقی زنان فعال بوده است ولی فعالیت سیاسی خاصی در ماههای اخیر نداشته است

عکس : "زندگی" عشاير استان کرمانشاه در منطقه خان ليلي

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13201

بادیدن اینگونه تصاویر صحنه های کود کان عشایری آدم بیشتر پی به ماهیت عوامفریبانه ی حاکمان شیاد و دروغگو وعوامفریب و غارتگر و دین فروش پی می برد که چگونه حاکمان فریبکارانه با بالا کشیدن صد ها میلیارد دلار در مدت 4 سال ولی ادعای دولت ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص محرومان می کنند که بطور دربس د پوشالی ووارونه می باشد؟

یورش مامورین وزارت اطلاعات به فعالین کودک و دستگیری تعدادی از آنها

وقتی که زندگی کودکان عشایری آنگونه است که در تصویر گزارش قبلی بازتاب داده شد که گاهی مسئولان خانواده ها بدلایل گوناگون همچون خشک سالی و عدم رسیدگی و محروم بودن از خدمات شهری و بهداشتی مجبور می شوند دست به کوچ زدن بزنند و درو حاشیه ی شهر های بزرگ در حلبی آباد یا کارتن خوابان اسکان یابند که عاقبت کودکان شان همچون سایر کودکان فراری خیابانی رها به حال خود رها می شوند . اما وقتی هم کسانی پیدا می شود که بدفاع از این کودکان بی سر پرست خیابانی بر می خیزنند با اینان اینگونه بر خورد می شود که در این گزارش زیر آمده است که چنین است .

بنابه گزارش" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،در طی روزها گذشته 2 تن از فعالین حقوق کودک با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند.روز 7 بهمن ماه 2 فعال حقوق کودک به نام های خانم سعیده میرزائی 25 ساله فوق لیسانس شیمی از دانشگاه تهران از فعالین ان. جی . او . دنیایی بهتر که در حال کمک کردن به کودکان کار و خیابانی بود با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد.همچنین آقای بابک نظری 22 ساله از ان.جی .او. جهان شایسته برای کودکان بود ولی بدلیل پلمپ کردن آن توسط وزارت اطلاعات مدتی است که برای یاری به کودکان کار و خیابانی همکاری خود را با ان.جی. او. مولوی آغاز کرده بود. او حوالی 10:00 صبح مورد یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.مامورین وزارت اطلاعات بعد از ظهر همان روز به منزل پدری آقای نظری در اسلام شهر یورش بردند و ساعتها منزل آنها را مورد بازرسی قرار دادند. آنها بعد بازرسی طولانی کامپیوتر،سی.دی و سایر وسائل شخصی او را با خود بردند.بازرسی و یورش مشابهی به منزل خانم میرزائی صورت گرفت و بعضی از وسائل شخصی او توسط مامورین وزارت اطلاعات ضبط گردید.خانواده های میرزائی و نظری از زمان دستگیری عزیزانشان تا به حال روزانه در طی روز مقابل دادگاه انقلاب و شبها در مقابل زندان اوین می باشند تا بتوانند از عزیزان خود اطلاعی پیدا کنند.در هفته های اخیر مامورین وزارت اطلاعات تعدادی از فعالین کودک را دستگیر و در بازداشت خود قرار داده است که از جملۀ آنها خانم مریم ضیاء و آقای مهدی آمیزش می باشند که در حدود 2 ماه است در بند 209 زندان اوین زندانی می باشند. مامورین وزارت اطلاعات همچنین تعداد دیگری از فعالین کودک را برای مدتی بازداشت کرده و پس از چند روز بازجوئی با ضمانت بطور موقت آزاد کرده اند.لازم به یادآوری است که اکثر افراد دستگیر شده فوق برای دفتر یونیسف در تهران شناخته شده می باشند و بارها با مسئولین دفتر در مورد نحوه کمک به کودکان و تغییر شرایط آنها ملاقاتهایی داشته اند. سکوت و بی عملی دفتر یونیسف در تهران در قبال این مسئله شگفت انگیز می باشد.فعالین حقوق کودک بارها بصورت کتبی و حضوری با مسئولین دفتر یونیسف تهران مذاکراتی در مورد فشارها و تهدیدات وزارت اطلاعات داشته اند و بخصوص در مورد بستن دفتر ان .جی. او جهان شایسته برای کودکان ولی دفتر یونیسف تهران تا به حال از انجام مسئولیتهای خود شانه خالی کرده است و فعالین کودک را در معرض خطر شکنجه و بدرفتاری در بند 209 زندان اوین بی دفاع رها کرده است.