گزیده خبر های 2 شهریور 90

كچلي فقط به خاطر چاوز !
چرا گفته نشده است اگر چنانچه روزی ولی وقیح منفور و نا مشروع به بیماری و سرنوشت چاوز مبتلا شد . پیروان حوزوی مفت خور و پاسداران غارتگر حامی وی چه می کنند؟

هواداران هوگو چاوز در همبستگي با وي اقدام به تراشيدن موهاي سر خود كردند و صدها تن براي وي دعا كرده و آواز خواندند.به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، هواداران هوگو چاوز، رئيس جمهور ونزوئلا كه به دليل شيمي درماني موهايش را از دست داده است، براي نشان دادن همبستگي و حمايتشان از وي، موهاي سر خود را تراشيدند. چاوز تصريح كرده كه احتمال دارد دور سوم شيمي درماني را انجام دهد، اما اظهار خوشبيني كرد كه سخت ترين مرحله بيماري سرطان را پشت سر گذارده است.

طرح «کمیسیون ملی انتخابات» در مجلس

وحشت باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه از بی اعتبار شدن شمشیر داموکلس وقیح نامشروع و منفور نظریه ی استصوابی و بر هم ریختن مرز ها ومخدودش شدن مرز فرصت طلبی ومرده و مفت خوری کردن این باند انگل بغایت فرصت طلب و اعتیاد مزمن داشتن به انباشت ثروت های باد آورده که مجبور شده است چنین اخطار روشنگرانه دهد.

دیگربان : سایت محافظه‌کار «نسیم آنلاین» نزدیک به حزب موتلفه در خبر کوتاهی از تلاش برخی نمایندگان مجلس برای «بی‌اثر کردن نقش شورای نگهبان در فرآیند انتخابات» خبر داد.این سایت روز سه‌شنبه (اول شهریور) به نقل از یک منبع آگاه در مجلس اعلام کرده که گروهی از نمایندگان طرحی دو فوریتی با عنوان «کمیسیون ملی انتخابات» در دستور کار خود دارندنسیم‌آنلاین» هیچ توضیحی دیگری درباره این طرح و هویت نمایندگانی که بدنبال ارائه آن در مجلس هستند٬ ارائه نکرده است.این برای نخستین‌بار است که اعلام می‌شود در مجلس هشتم که اکثریت نمایندگان آن را محافظه‌کاران تشکیل می‌دهند٬ چنین طرحی از سوی گروهی از نمایندگان دنبال می‌شود.عملکرد شورای نگهبان در انتخابات‌ گذشته بار‌ها از سوی جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب و گروهی از نامزد‌ها با اعتراض و انتقاد مواجه بوده است.به نظر می‌رسد دامنه این اعتراض‌ها که پیش‌تر از سوی جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب مطرح می‌شد٬ به فاصله چند ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس نهم به بدنه محافظه‌کاران نیز سرایت کرده است.

حذف تدریجی جلیلی از مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب

به نظر می رسد که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت همچنان میان ولی وقیح نا مشروع ادامه دارد . به خصوص در زمینه ی ادامه ی مذاکره و گفتگوی هسته ای که طرفین تلاش می کنند با حذف کردن رقیب خودش دنبال کند . برای همین نقش پاسدار ترکشی و موجی سعید جلیلی که نوچه و همشهری ولی وقیح نا مشروع و منفور است کمرنگ شده است .
سایت «بولتن‌نیوز» از خذف تدریجی سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب خبر داد.این سایت نوشته که حضور علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه به تدریج در این مذاکرات پررنگ‌تر می‌شود.بولتن‌نیوز نوشته است : شب گذشته نیز صالحی بار دیگر با همتای روسی خود بر سر مسائل هسته ای و اعتماد سازی موضوعات بین المللی به صورت تلفنی گفت و گو کرده است که همین موضوع نشان دهند حذف آرام و تدریجی سعید جلیلی از پرونده هسته ای ایران و سپردن سکان هدایت این پرونده به دست وزیر امور خارجه است . البته صرف نظر از اینکه چرا باید به خاطر مواضع غربی ها فرد مناسبی مانند جلیلی از پرونده هسته ای حذف شود باید دید صالحی تاچه اندازه می تواند از موضع قدرت ایران در روال مذاکرات دفاع کند

بسته های پستی مشکوک باز می شود

با این حساب همراه با دستگاه گسترده ی شنود و فیلتر گذاری وبلاگ ها و سایت های اینترنتی که همراه با پیش برد سیاست گسترده ی سانسور نهادینه شدن مطبوعات و شبکه ها ماهواره ای است که با بهانه مبارزه با شبیخون فرهنگی دنبال می شود اکنون نیز قرار است که بسته های پستی هم با بهانه و ترفند مشکوک بودن گشوده و کنترل شود .

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری پانا ، نمایندگان در جلسه علنی امروز -سه‌شنبه ۱ شهریورماه – مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی جزئیات لایحه امور گمرکی ماده ۸۷ این لایحه را با ۱۲۳ رای موافق، یک رای مخالف و ۸ رای ممتنع به تصویب رساندند. بر اساس این مصوبه مجلس، در صورتی که مرسوله‌ای از نظر گمرک مشکوک باشد می‌تواند از مأمور پست بخواهد که آن را باز نماید. در این مورد فرم مخصوص حاکی از باز شدن و تعیین مشخصات کالا طبق نمونه تعیین شده از ناحیه گمرک ایران، به بسته مزبور الصاق می‌شود.به موجب تبصره ۱ این ماده مصوب، چنانچه نامه یا مرسوله‌ای که اداره پست مجاز به باز کردن آن نیست به نظر گمرک مشکوک باشد طبق ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرائی موافقت‌نامه امانات پستی عمل می‌شود. این رویه در مورد مرسولات به مقصد خارج از کشور نیز لازمالاجراء است.همچنین براساس تبصره ۲ این ماده مصوب، ترخیص محمولات و مرسولاتی که جنبه تجاری دارند تابع تشریفات و مقررات عمومی هستند.

رهبری تیم احمدی‌نژاد مفسده دارد زیرا رسانه های بیگانه از آن سو استفاده میکنند"

این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی می باشد . چونکه ارتباط به گستردگی و جدی بودن دامنه ی اختلاف و شکاف و جنگ قدرت و ثروت بین ولی وقیح نامشروع و منفور با پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی دارد.

دیگربان : سایت «برهان» نوشت «مفاسد افشاگری» و «روشنگری» علی خامنه‌ای علیه تیم احمدی‌نژاد از «مصالح» آن بیشتر است و به همین دلیل وی در برابر اقدامات این تیم «سکوت» کرده است.سایت «برهان» روز سه‌شنبه (اول شهریور) «سوء استفاده رسانه­‌های بیگانه، تضعیف شدن روحیه‌ مردم و جسارت یافتن بیشتر جریان انحرافی در ساختارشکنی و عبور از خطوط قرمز نظام» را از «مفاسد» این روشنگری عنوان کرده استخارج شدن جامعه و دولت از مسیر جهاد اقتصادی و افکنده شدن به ورطه‌ آشوب سیاسی»، «صدمه خوردن انقلاب­‌های کشورهای اسلامی» و «روشن نشدن ماهیّت حقیقی جریان انحرافی» از دیگر «مفاسدی» است که سایت «برهان» به آن اشاره کرده استمسدود نکردن پل­‌های پشت سر احمدی­‌نژاد با توجه به وجود احتمال بازگشت وی» یکی دیگر از دلایل «سکوت» خامنه‌ای در برابر تیم احمدی‌نژاد به روایت این سایت محافظه‌کار است.رابطه محمود احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای از فروردین ماه امسال بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات تیره شده است.حامیان خامنه‌ای در ماه‌های اخیر حملات گسترده‌ای به تیم احمدی‌نژاد داشته و در این مدت نیز برخی نزدیکان وی دستگیر شده‌اند.رهبر جمهوری اسلامی طی این مدت حاضر نشده است به صورت علنی انتقاد‌های صریحی علیه تیم احمدی‌نژاد مطرح کند.حامیان رهبر جمهوری اسلامی هم می‌گویند تیم احمدی‌نژاد تلاش می‌کند با وارد کردن علی خامنه‌ای در مجادلات سیاسی به جایگاه وی ضربه بزند.

ترس رییس گمرک از بردن نام سپاه

باز هم اعتراف به موردی دیگر از جنگ قدرت و ثروت که این چنین عریان شده است . بنابراین مشخص اشت چون پاسداران کودتاگر و دزد و سرکوبگر قدرت دارد . لذا دار و دسته ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در حد وتوانی نمی باشد که از طریق گمرک قادر باشد اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشورر ا کنترل و فاش کند.

میهن : عباس معمارنژاد رئیس کل گمرک ایران در گفتگویی گفته است برخی معابر غیر رسمی در کشور برای ورود کالا وجود دارد که زیر نظر گمرک نیست . رییس گمرک تایید کرده که گمرک تنها در اسکله‌ها و مرز رسمی مستقر است و در برخی مرزها معابر غیر رسمی وجود دارد که گمرک در آنها مستقر نیست و چنانچه کالایی از این معابر وارد کشور شود، به طور حتم قاچاق است. با این وجود رییس گمرک جرات نکرده که بگوید این معابر تحت نظارت چه نهادی است که گمرک توانایی نظارت بر آن را ندارد .رئیس کل گمرک گفته اگر ۱۰یا ۲۰کیلومتر دورتر از مرزی که گمرک در آن مستقر است، راهی غیرقانونی وجود دارد که کالا از طریق آن وارد کشور می شود، معبر غیررسمی و غیرمجاز محسوب می شود. پیش از این رییس موسسه استاندارد کالا نیز وجود چنین معابری غیر قانونی را تایید کرده بود . ماه گذشته نیز سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در پاسخ محمود احمدی نژاد که گفته بود برخی نهادها معبرهای غیر رسمی واردات کالا دارند ، گفته بود سپاه در قاچاق کالا دستی ندارد