چرا گفته نمی شود ریشه ی شکاف عمیق طبقاتی چیست؟

پیرامون خبرهای نوشتاری و تصویری که شامل خود سوزی هم می شود . پرسش است که مقوله ی کارتن خوابان و آلونک نشینان حاشیه شهرها چیست؟ این پدیده ها چگونه رشد ونمو می کند؟ دلیل خود سوزی چیست؟ منشور 8 ماده ای 10 سال پیش خامنه ای رهبر ولی وقیح نا مشروع منفور پیرامون چه موضوعاتی تأکید وتوصیه شده بود؟ همچنین چند سال از عمر ننگین این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران می گذرد؟ بطور مثال اگر تصور شود که یک پاسدار همچون پاسدار ضر غامی که رئیس سازمان پشم و شیشه است که جزو دار و دسته ی مدعیان اصول گرایانی است که مدعی بودند عاشق خدمت ونه شیفتگان قدرت هستند. اگر چنانچه از همان موقع اوایل انقلاب در این سازمان استخدام شده بود . اگر همه حقوقش را پس انداز می کرد .پس از 32 سال چه مبلغ می شد؟ اگر بطور میانگین سالی 150 میلیون تومان از حقوقش پس اندازمی شد . کمتر از 5 میلیارد تومان می شد که بنا بر روشنگری رقیب وی از ارزش ویلای وی می باشد . تازه اگر پس انداز و مستقلات دیگری وی نداشته باشد . البته باید افزود گرچه میزان ثروت باد آورده ی وی نسبت به سایر غارتگران و مفسدان اقتصادی دانه درشت ها اصلاً قابل مقایسه نیست . ولی از یاد نرفته است از یک سو که خمینی شیاد گفته بود اقتصاد مال خر است و اگر سپاه نبود کشور هم نبود اکنون اینکه چرا مسئولی تا کنون نگفته است که ریشه شکاف عمیق طبقاتی چیست . ولی اگر این دو ادعا در کنار قول شیادانه ی وی قرار گیرد که گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان و پابرهنگان می باشد اکنون این شعار ها در کنار هم قرار گیرند و مقایسه با اخبار نوشتاری و تصویری شود . آنگاه شفاف تر عمق فاجعه ی ترسیوم شده در 33 سال گذشته بر جسته می شود که زیر پرده ی حکومتی دینی چه جنایات و اجحافی در مورد مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان رخ داده است

مایلی كهن: ویلای من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است!

دوم شهریور- 90

مهر : مدیر فنی پیشین پرسپولیس در خصوص اظهار نظر حسن روشن كه گفته بود این پیشكسوت فوتبال ویلای 800 میلیون تومانی دارد گفت: آقای شرطه امارات درست می گوید. ایرادی ندارد ویلای 800 میلیونی من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است. / هیچ وقت نگفتم فوتبال كثیف است. بلكه گفته ام كسانی هستند كه این فوتبال را ناپاك می كنند و همان ها این روزها صدایشان درآمده است. / وی از اظهار نظر در مورد پرسپولیس خودداری كرد و در خصوص اینكه گفته می شود او ممنوع المصاحبه است گفت: فضا برای صحبت كردن بسیار زیاد است و هستند رسانه های خارجی كه با آنها گفتگو كنم. بنده سعی می كنم دیگر به هیچ عنوان با صدا و سیمای ضرغامی صحبت نكنم!

جزئیاتی از خودسوزي مردی در مرکز تهران

شرق: مردي خشمگين بعدازظهر دوشنبه در ميدان انقلاب تهران با بنزين خودش را به آتش كشيد. اين مرد هنوز زنده و در بيمارستان بستري است اما وضعيت مساعدي ندارد و خطر مرگ همچنان او را تهديد مي‌كند.اين مرد كه هويتش فاش نشده است حدود ساعت 18:30 دقيقه روز دوشنبه خودش را به ميدان انقلاب رساند. او به ضلع شمال غربي ميدان رفت و در حالي كه گوشه‌اي از خيابان ايستاده بود، يك پارچ را بالاي سرش برد. در آن ساعت برخلاف روزهاي عادي ميدان انقلاب خلوت و كم‌تردد و بيشتر مغازه‌ها تعطيل بود. چند رهگذري نيز كه از آنجا عبور مي‌كردند، گرچه رفتار مرد ناشناس را غيرطبيعي ديدند، اما تصور كردند او از شدت گرما پارچ آب را روي سر و صورتش خالي كرده، غافل از اينكه آن مايع، بنزين است. ثانيه‌اي بعد مرد عصبي كبريت را زد و آتش سراپاي وجودش را فرا گرفت و ناظران را به وحشت انداخت.يكي از پوشاك‌فروشان ميدان انقلاب كه روز دوشنبه مغازه‌اش باز بود، درباره اين واقعه به خبرنگار ما گفت: «من در مغازه ايستاده بودم كه يكدفعه صداي داد و فرياد را شنيدم، همين‌كه بيرون آمدم آن مرد را ديدم كه آتش گرفته بود و دور خودش مي‌دويد. او فرياد مي‌زد پدر! پدر! مردم خيلي زود دور او حلقه زدند و جمعيت زيادي جمع شد. من با اورژانس و آتش‌نشاني تماس گرفتم، پليس هم كه در ميدان كيوسك دارد و ماموران خيلي زود سر رسيدند.» اين مرد ادامه داد: «آتش‌نشاني خيلي سريع رسيد، البته مردم آن مرد را خاموش كرده بودند. او روي زمين افتاده بود و هيچ حرفي نمي‌زد و كاملا بي‌حال بود. آمبولانس هم بالاخره رسيد و او را به بيمارستان بردند. هيچ‌كس نفهميد او به چه دليل آن كار را انجام داد. همه چيز خيلي سريع و غيرمنتظره بوديك شاهد عيني ديگر نيز گفت: «همين‌كه ديديم مردي آتش گرفته است، مرد ديگري كه يك كپسول خاموش‌كننده دستي داشت به طرفش دويد و آتش را خاموش كرد اما آن مرد به شدت سوخته و بدجوري آسيب ديده بود. فكر نمي‌كردم زنده بماند. اولين بار بود كه چنين صحنه‌اي را مي‌ديدم و واقعا شوكه شده بودم. همه مردمي كه دور مجروح جمع شده بودند، شوكه شده بودند و نمي‌دانستند بايد چه كار كنندمرد مجروح اكنون در بيمارستان بستري است و انگيزه او از اقدام به خودسوزي معلوم نيست. مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت در اين رابطه اعلام كرد: انگيزه اين اقدام هم‌اكنون توسط پليس آگاهي در دست بررسي است و جزييات آن متعاقبا اعلام مي‌شود. البته ايسنا ديروز سن مرد مجروح را 57 سال ذكر كرد و به نقل از يكي از بستگان وي نوشت: او به دليل اختلافات مالي دست به خودسوزي زده است.اين حادثه در حالي رخ داد كه دوشنبه هفته پيش نيز يك جوان 30ساله به دليل اختلافات خانوادگي تصميم گرفته بود در حضور ديگران به زندگي‌اش پايان بدهد. او ساعت20:30 دقيقه روز حادثه روي سقف سايبان يك پل عابرپياده در خيابان فداييان اسلام رفت و با داد و فرياد اعلام كرد مي‌خواهد به زندگي‌اش پايان بدهد. در آن حادثه آتش‌نشانان بعد از گفت‌وگو و مذاكره با مرد جوان او را از تصميمش منصرف و به پايين پل منتقل كردند.

عکس / زندگی زن بیخانمان در تهران