گزیده خبرهای 27 مرداد90 قسمت -4

در دفتر حفظ و نشر آثار حضرت‌امام(ره) خاتمی با اصلاح‌طلبان و محکومان فتنه 88 افطار کرد.خبرگزاری فارس: ضیافت افطاری محمد خاتمی با برخی اصلاح‌‌طلبان و محکومان فتنه 88 شب گذشته در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد.

مشخص نیست در شرایطی که لحظه لحظه حرکات خاتمی کنترل و گفته هایش شنود و مانیتور می شود و بطور سیستماتیک اتهامات سنگین به وی و حامیانش تکرار می شود وحتی تهدید به بازداشت و محاکمه می شود . ولی این جماعت فرصت طلب و سازشکار چشم امید از قدرت نمی کنند و همچنان گوشه ی چشم برای حضور در صحنه ی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم دارند به امید اینکه سهمی داشتن از قدرت نشان داده می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ضیافت افطاری محمد خاتمی رئیس بنیاد باران شب گذشته با حضور چهره‌های اصلاح‌طلب و برخی محکومان فتنه 88 در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، موسوی خوئینیها، ‌محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری،‌ معصومه ابتکار و دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب و محکومان فتنه 88 به همراه خانواده‌ خود حضور داشتند. به گزارش فارس، در حالی این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار کنندگان آن از ساعت 19:30شب گذشته آغاز شد که از ورود خبرنگاران ممانعت بعمل آمد

اطّلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران اعلام شد.خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900527090828

همزمان با اقدامات تروریستی اخیر درمرز سینا ونوار غزه و اسراییل اتفاق افتاد که منجر به تعدادی کشته و مجروح شدن سربازان اسراییلی و غیرو شد. اکنون نیز برای تشویق وترغیب حماس به ادامه ی اینگونه اقدامات نشان داده می شود تا که موجب تحریک اسراییل به واکنش شدید نظامی تلافی جویانه شود تا شاید بستر ساز جنگی دیگر در خاورمیانه شود . بنابراین تبلیغات روز قدس از هم اکنون چاشنی تبلیغاتی چنین هدفی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این شورا به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است: "بسم‌ا... الرحمن الرحیم " با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما نمازگزاران محترم و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولیالموحدین، امیرالمؤمنین، حضرت علی(علیه‌السلام) به اطلاع امت شهیدپرور و همیشه در صحنه میرساند: در آستانه‌ی فرارسیدن آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان و ابتکار حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) در نامگذاری آن روز به عنوان "روز جهانی قدس " قرار داریم که بایستی با حضور دشمن شکن ملت رشید ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس و حمایت از مظلومان فلسطین همراه باشد. ...شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد مرکزی قدس و انتفاضه

ادامه تلاش رسانه‌های 14 مارسی برای بحران سازی در لبنان.خبرگزاری فارس: شبکه تلویزیونی MTV که وابسته به مسیحیان تندرو لبنان است، اخباری مبنی بر تیراندازی در شهر بعلبک لبنان منتشر کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900527120631

فضا سازی و وارونه گویی برای ماستمالی کردن اجرا و پیگیری پرونده ی 4 متهم به قتل رفیق حریری زیرا که در صورت پیگیری سر نخ جستجوگری بقیه قاتلان به تهران کشیده می شود . ناگفته نماند که اقدامات گسترده تروریستی در شهرهای عراق و اقدامات تروریستی اخیر در مرز سینا و اسراییل ونوار غزه هم می تواند برای منحرف کردن اذهان عمومی از صدور حکم این 4 متهم بقتل رفیق حریری و پیگیری آن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت ، در ادامه تلاش برخی رسانه های لبنانی برای القاء ناامنی در مناطق مختلف لبنان ،شامگاه دیروز شبکه تلویزیونی MTVکه وابسته به مسیحیان تندرو لبنان می باشد ، اخباری مبنی بر تیراندازی در شهر بعلبک لبنان منتشر کرد. این شبکه بدون آن که به جزئیات این ماجرا اشاره ای نماید مدعی شد که یگان هایی ارتش برای کنترل اوضاع به بعلبک اعزام شده است. به گزارش خبرنگار فارس در لبنان ، تلویزیون MTV را باید به نوعی بازوی تبلیغاتی حزب مسیحی تندرو «کتائب» دانست که عضو و ائتلاف 14 مارس می باشد. وقوع حوادثی از این دست که غالبا به اختلافات طایفه ای و شخصی باز می گردد ، پیش از این چندان مورد توجه رسانه های لبنانی نبود اما مدتی است که رسانه های خاصی در لبنان ، اقدام به بزرگنمایی حوادث کوچک در پایتخت و مناطق استراتژیک لبنان می نمایند.در همین راستا ، طی ماه گذشته ماجرای انفجار یک کپسول گاز در ضاحیه و تسویه حساب شخصی در منطقه "انطلیاس" بیروت ، توسط رسانه های گروهی جریان 14 مارس به عنوان ترور های سیاسی معرفی شد و از آنان برای فضا سازی علیه دولت فعلی لبنان استفاده گردید.متکی در جمع اصناف و بازاریان:

بحران اقتصادی جهان جدی است.خبرگزاری فارس: وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی در جمع اصناف و بازاریان گفت: بحران اقتصادی جهان خیلی جدی است و هنوز خود را کاملا نشان نداده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900527100007

وارونه و هذیان گویی وزیر آدمربا وترور جاسوسی امور خارجه ی اخراج شده ی دولت دهم در جمع بازاریان که تلاش کرده است با صورت مسأله پاک کردن آدرس غلط دهد . چونکه پارچه فروشان بازار تهران اعتصاب کرده اند ونسبت به شیوه ی مالیات گیری دولت اعتراض دارند . به جای اینکه راه حل براین این اعتراض داده شود . اما با شیوه ی فلسفی رابطه ی شقیقه خانم با بهروزخان خبر از جدی بودن بحران اقتصادی جهان داده است . معلوم نیست که دلمات تروریست آدم ربا کی اقتصاد دان جهانی شده است؟

فیلم / دستگیری یک دختر توسط دژخیمان ولی فقیه
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=36958

معنی ومفهوم ادعای حکومت مردمی و نوع وظیفه و مأموریت ارگان ضد مردمی نیروی انتظامی سرکوبگر و صد البته شیوه ی مبارزه با با حجابی زیر پوشش بی حجابی چونکه دختر قربانی بازداشت شده که بی حجاب نبود .همینگونه اقدام می کنند که زوج توی پیادوه رو خیابان با چاقو دست به خود کشی می زنند.