گزیده خبرهای 27 مرداد 90

فیلم: قاتل فراری به هلاکت رسید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=70886

آیا در کشوری که ادعای قدرت بر تر و آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد . این چنین تهاجم مسلحانه درون شهری کردن و فیلم تبلیغاتی تهیه کردن و از شبکه ی پشم و شیشه به نمایش گذاشتن آن نشان از قدرت نیروی انتظامی و گروه ویژه ضربت است . یا نه اینکه آشکارا ضعف بارز است که تلاش می شود با سیلی سرخ کردن صورت سرخ شود تا از موضع ضفقق قدرت نمایی شود.

239نماینده مجلس خواستار ورود شورای امنیت به بحران انگلیس شدند

بدون شک گذشته از فرافکنی و آدرس غلط دادن فعال شدن 239 رأس چوبداران بازار مکاره علیه ی نقض حقوق بشر در کشور انگلیس دولت ارباب فخیمه ی که بازهم ثابت شد هرزمان که رژیم فاشیستی مذهبی مواجه با ضعف و خطر می شود . جریان ها وجناح ها و باندهای متخاصم در گیر جنگ قدرت هیچ فرقی با هم دیگ ندارند . از سوی دیگر اینگونه انتشار بیانیه ها از سوی بازار مکاره ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی صادر کردن با وجود اینکه خودش رکوردار اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر و پدر خوانده ی تروریست جهانی می باشد . هدف نوعی تهدید و اهرم فشار علیه ی دولت فخیمه است تا که مجبور به معامله شود وتن به امتیاز دادن شود که از طریق شبکه ی بی بی سی علیه ی اپوزیسیون اصلی یعنی مجاهدین دنبال شود

239 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از نهادهای مسئول بین‌المللی، ‌کمیته حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت خواستند نسبت به سرکوب مردم انگلیس مسئولانه برخورد کند. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، 239 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای رفتار ضد انسانی رژیم انگلیس با مردم معترض این کشور را محکوم کردند. متن این بیانیه به این شرح است: حوادث تاسف بار شهرهای مختلف انگلیس و برخوردهای نیروهای امنیتی و پلیس با مردم و حمله به آنان و استفاده از اسب، سگ، سلاح برای حمله به مردم و هجوم بی رحمانه به مردم لندن چهره واقعی ضد حقوق بشری انگلیس را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که همه ادعاهای مدعی آزادی، دروغی بیش نیست و فاقد هرگونه اعتبار و ارزش در عرصه بین‌الملل است. شکی نیست صدای فریاد شهروندان تحت فشار از بیکاری و بحرانی اقتصادی طنین فروپاشی نظام مرتد سرمایه داری غربی است. دولت و پلیس انگلیس نشان دادند که هم ضد حقوق بشرند و ارزش برای حقوق اقلیت ها قائل نیستند و هم ادعاهای آنان در رابطه با دیگر کشورها دروغی بی‌ارزش بیش نیست. ما نمایندگان ملت عدالت طلب ایران براساس مفهوم عمیق بین آدم اعضای یک پیکرند ضمن محکوم کردن اقدامات ضد حقوق بشری انگلیس توقف سرکوب مردم با روش‌های ضد اخلاقی در برخورد با مردم و آزادی دستگیرشدگان تاکید می کنیم. از نهادهای مسئول بین الملل و کمیته حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت توقع می‌رود که نسبت به سرکوب مردم انگلیس مسئولانه برخورد کنند و وظیفه انسانی و قانونی خود را در محکومیت اقدامات سرکوب گرایانه پلیس انگلیس به عمل آورند. انتظار جامعه بین‌الملل از کشورهای غربی و آمریکا و انگلیس که در کوچک‌ترین موارد مشابه در کشورهای دیگر واکنش نشان می دهند این است که مهر سکوت را شکسته و از رفتار و ادبیات تبعیض آمیز دست برداشته و متناسب با رفتار ضد بشری دولت و پلیس انگلیس موضع‌گیری کنندنظرات بازديدکنندگان:239 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از نهادهای مسئول بین‌المللی، ‌کمیته حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت خواستند نسبت به سرکوب مردم انگلیس مسئولانه برخورد کند. چرا نسبت به سرکوب معترضان به نتیجه انتخابات سال 88 صدایتان در نیامد؟ واقعا تهوع آور ترین نماینده ها رو داریم اگه اسمشونو بشه نماینده گذاشت. آقايان !خود را مضحكه نكنيد. شاه بخشید شاه ولی نمی بخشه .انگلیس تمام شد شماها ول کن نیستید. برادر بشار اسد جونتون توی سوریه روی هیتلر رو سفید کرد . چرا برای برادران سوریه ای این قدر دلسوزی نمی کنید؟؟؟ دورد به نمایندگان محترم ملت انگلیس که درایران جانفشانی میکنند

اصلاح‌طلبان با مدل ۷+۱ وارد انتخابات می‌شوند

عملکرد 33 ساله ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی با جناح و باندهای مافیایی و دسته بندی هایش ثابت کرده است که هیچ فرقی میان شان وجود ندارد جز تلاش جنگ قدرت برای انباشت ثروت و انحصاری کردن آن که همراه با پیگیری طرح توطئه برای حذف رقیب از صحنه بوده است . زیرا که همگی پای بند به قانون اساسی وولی وقیح نامشروع و منفور همکاره وبدون پاسخگوی و سایر نهاد ها به خصوص ارگان های سرکوبگرش هستند و مردم هم همچون دین برای شان ابزار و سکوی پرش برای کسب قدرت می باشد . بنابراین در رزیم ضد بشری و قرون وسطایی اصلاح و تغییر ناپذیر ادا و اطوار اصلاح طلبی و ژست جنبش سبز گرفتن فریببی بزرگ بیش نیست . زیرا که اگر چنانچه اختلاف بنیادین بین شان وجود می داشت .نیاز نبود پس از آزمون کودتای 22 خرداد 88 و تقلبات گسترده و آن جنایات رخ داده شده پس از آن به خصوص موج اتهاماتی که به رهبران مدعیان اصلاح طلبان مغلوب زده شده است . بازهم تلاش آزمون آزمون وشکست خورده تکرار شود؟

محمدرضا عارف ، سیدهادی خامنه ای، علی اکبر محتشمی پور، مجید انصاری و منتجب نیا هم از جمله اعضای هفت نفره این کمیته هستند جهان: در شرایطی که اختلاف بین دو بخش معتدل و افراطی جریان اصلاحات درباره اصل و شیوه شرکت در انتخابات مجلس نهم همچنان ادامه دارد، برخی گزارش ها حاکی از تشکیل یک کمیته در درون این جریان است.اصلاح طلبان با مدل ۷+۱ وارد انتخابات مجلس نهم خواهند شد.در ابتدا تصور می شد که خاتمی محوریت اصلاح طلبان را به عهده خواهد گرفت اما گفته می شود بر پایه مدل ۷+۱ سید حسن خمینی در محور ائتلاف قرار دارد. محمدرضا عارف ، سیدهادی خامنه ای، علی اکبر محتشمی پور، مجید انصاری و منتجب نیا هم از جمله اعضای هفت نفره این کمیته هستند.تاکنون منابع رسمی جریان اصلاحات درباره جزئیات این مدل انتخاباتی و شیوه و علل انتخاب آن خبری منتشر نکرده اند.

نماینده اصلاح طلب خواستار حمایت مجلس در جمع آوری ماهواره شد

همانگونه که گفته شد هیچگونه اختلافی میان جریان مافیایی حاکم غالب با جریان مغلوب وجود ندارد . چو هردو جریان هم قانون اساسی وهم ولی وقیح نامشروع و منفورر ا قبول دارند . هم اینکه معتقد و متعهدبه سرکوب و ضرب و شتم و سانسور می باشند.

جرس: مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس گفت: «برخورد نیروهای انتظامی با ماهواره‌ها بر طبق قانون است و مجلس باید از آن حمایت کندبه گزارش فارس، نماینده سمنان در مجلس در مورد برخورد نیروهای انتظامی با ماهواره‌ها، گفت: «این برخوردها بر طبق قانون است و مجلس باید حمایت کند اما این قانون اکنون با مشکل مواجه شده است چرا‌که به محض اینکه ماهواره‌ها جمع می‌شوند، دوباره مردم ماهواره را خریداری می‌کنندکواکبیان خواستار ایجاد راهکار و مکانیسمی برای مواجهه با این مشکل شد.سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: در خصوص تذکر آخر شما و جمع‌آوری ماهواره‌ها باید بگویم که در هیئت رئیسه این موضوع بررسی شده است.وی از اعضای کمیسیون فرهنگی خواست تا با بررسی این موضوع مشخص کنند که آیا قانون برخورد با ماهواره‌ها نیاز به اصلاح دارد یا خیر.

ادعای مسلمانیشان گوش فلک را کر می کند و اینگونه “ظلم” می کنند"

سئوال است اگر چنانچه حامیان جنبش سبز به خصوص مسئولان سایت کلمه حامی میرحسین موسوی باور به امحتوای این نامه دارند . پس برای مدعیان اصلاح طلبان دروغین چه حاضرند دوباره در نمایش خیم شب بازی مشابه شرکت نمایند؟مگر جز اینکه شرایط بدتر شده چه چیزی عوض شده است که این مدعیان بازهم وسوسه کسب قدرت شده اند؟

کلمه : فیض الله عرب‌سرخی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که نخستین بار در جریان بازداشتهای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در تیرماه ۱۳۸۸ بازداشت و به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. وی در یاداشتی از زندان اوین نوشته بود: “اعتراضی که در رأی من کو خلاصه می شد، بر اثر لجاجت گروهی جاه طلب درحال تبدیل به مطالباتیست که معلوم نیست تمام ظرفیتهای نظام هم قادر به پاسخگویی باشد.”خانم قدس همسر آقای عرب سرخی با تاکید بر اینکه همسرش مثل همیشه از نظر روحیه خیلی خوب برخوردار است، گفت : ” اگرچه آقای عرب سرخی از نظر جسمی شکایتی نداشتند اما ظاهراً وضعیت غذایی “نامناسبی” دارند و با اینکه بعضی اوقات خود زندانیها اقدام به پخت و تهیه غذا می کنند اما بعلت نبودن مواد اولیه مناسب در “مضیقه” هستند و به ما هم که اجازه نمی دهند چیزی برایشان ببریم. مثلأ در هفته گذشته اصلأ میوه نداشتند حتی همان میوه های با کیفیت پایین را که زندانیان میخریدند که فروشگاه بتواند به فعالیتش ادامه دهد وجود نداشت و خرماهایی که میفروشند بسیار بد و خراب است و یا بقیه چیزها، مخصوصأ در ماه رمضان که بدن افراد “نیاز” بیشتری به تغذیه صحیح دارد با تنگنای بیشتری مواجه شده اند آنهم افرادی که همه می دانند طی این دو سال اخیر چه فشارها و شکنجه هایی را متحمل شده و هنوز هم در شرایط سخت زندان به سر می برند. باور می کنید اکثر خانواده ها امروز ناراحت بودند و می گفتند دیگر نمی توانیم راحت سر سفره سحر و افطار بنشینیم و غذا بخوریم که عزیزانمان اینچنین در سختی هستند. تعجب می کنم از کسانی که ادعای مسلمانیشان گوش فلک را کر می کند و اینگونه “ظلم” می کنند.”

بیست و چهارمین روز اعتصاب غذای دو زندانی در بیجار

راستی اگر ارزنی صداقت و غیرت در وجود مدعیان اصلاح طلبان قلابی یا بقول علی مطهری کبریت های بی خطر وجودد اشته باشد نباید با کسب خبر اینگونه گزارش از عرق خجالت شرم آور اعلام آمادگی برای حضور در نمایش خیمه شب بازی برگزاری دوره ی نهم بازار مکاره غرق شوند؟

دو زندانی کُرد زندان بیجار علی رغم ضعف جسمانی به اعتصاب غذای خویش که از ۳ مرداد ماه آغاز کرده‌اند، ادامه می‌دهند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسن اختر سمند زندانی سیاسی کرد و فرشاد کمانگر زندانی عادی که روز دوشنبه ۳ مرداد ماه همراه دو زندانی دیگر از زندان مریوان به زندان بیجار تبعید شده‌اند همچنان در اعتصاب غذا بسر می‌برند.به دلیل عدم حق تماس و ملاقات این زندانیان با خانواده و ۲۴ روز اعتصاب غذا، نگرانی نسبت به وضعیت سلامتی این دو زندانی شدت گرفته است.