گزیده خبرهای 3 شهریور 90 قسمت -2

تاکید رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاهها:روز قدس پشتوانه امنیت کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب است.خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان در روز قدس حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900602222748

اعتراف آشکار که ولی وقیح منفور و نا مشروع از هدف بر گزاری پشت پرده ی تظاهرات جهانی روز قدس کرده است چونکه اذعان نموده است این تظاهرات پشتوانه امنیت کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب یا صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است. یعنی اینکه روشنگری کرده است که با دستآویز قرار دادن ملت فلسطین و ترفند اشک تمساح برای شان ریختن اهداف خاص دفاع از امنیت رژیم قرون وسطایی و ضد بشری ایران دنبال شده است. ضمن اینکه چماقی علیه ی رقیب مغلوب متهم به فتنه نیز می باشد. البته نوعی فرافکنی همراه با وحشت از تظاهرات ضد حکومتی روز قدس 2 سال پیش نیزمی باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: روز قدس پشتوانه امنیت کشور نیز است و هر ایرانی که روز قدس به خیابان می آید، در واقع به امنیت کشور و ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک کرده است.حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: به لطف خداوند امسال نیز روز قدس در کشور و در کشورهای اسلامی با عظمت تر برگزار خواهد شدتهدیدهای مستمر «نظامی ـ امنیتی ـ اجتماعی و سیاسی» دشمنان، ترور دانشمندان کشور، تحریم ایران و تلاش سلطه جویان برای فتنه انگیزی در داخل و وادار کردن نظام اسلامی به تعظیم در مقابل نظام سلطه افزودند: ملت ایران در مقابل جبهه دشمنان، با کمال قدرت و استقامت ایستاده است و به پشتوانه پیشرفتهای علمی و عملی کشور، به سلطه طلبان و زیاده خواهان جهانی، قاطعانه «نه» گفته است.

وقتی خبرگزاری فارس، سالروز نامگذاری روز قدس را فراموش می کند! + عکس

بشکلی می تواند که این گزارش خبری هم مرتبط با خبر قبلی داشته باشد . زیرا گذشته از مچ گیری و روشنگری کردن علیه ی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که از سوی سایت شفاف وابسته به شهردار تهران پیگیری شده است . چون در مورد تبلیغ تظاهرات روز جهانی قدس است که در هر دو مورد از ملت فلسطین در راستای اهداف خاص فرصت طلبی شده است.

در حالي كه شهيدمطهري قبل از نام گذاري روز قدس به شهادت رسيد، اما خبرگزاري فارس در خبر امروز مجلس اعلام كردند كه در اين جلسه بیانات شهید مطهری پیرامون اهمیت روز قدس از بلندگوی مجلس پخش شد شفاف: در حالي كه شهيدمطهري قبل از نام گذاري روز قدس به شهادت رسيد، اما خبرگزاري فارس در خبر امروز مجلس اعلام كردند كه در اين جلسه بیانات شهید مطهری پیرامون اهمیت روز قدس از بلندگوی مجلس پخش شد.به گزارش شفاف، شهيد مطهري در 11 ارديبهشت 1358 به شهادت رسيد و امام خميني (ره) در روز 16مرداد 1358 در سيزدهمين روز از ماه مبارك رمضان در پيامي آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس نام گذاري كردند.ظاهرا در جلسه امروز مجلس بيانات وسخنان شهيد مطهري در خصوص مبارزه با يهود و آزادي قدس شريف پخش شد اما خبرگزاري فارس در انعكاس اخبار مذكور دچار اشتباه شده و اعلام كرده است كه اين سخنان مطهري در خصوص روز قدس بوده است ،در حالي كه شهيد مطهري قبل از نامگذاري روز قدس به شهادت رسيد.خبر فارس در خصوص جلسه امروز مجلس را از اینجاببینید:http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900602102426

احمد خاتمی : هر روز بر محبوبیت رهبری افزوده می‌شود!

گفته می شود دختری که ننه اش تعریفش را بکند بدرد داعی اش می خورد . اکنون این آخوند گردن کلفت و شکم گنده ی متجر زن ستیز سالوس و چاپلوس دست به تعریف و تمجید از عنصری زده است که نه از خودش منفور تر است ، بلکه آنگونه مورد تنفر مرم ناراضی ایران است که در تظاهرات ضد حکومتی سال 88 و 89 فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح زده شد .

"امروز تخریب‌های فراوانی علیه ولایت از سوی دشمنان خارجی و برخی داخلی صورت می‌گیرد، اما هر روز که می‌گذرد بر محبوبیت نائب امام زمان ، آیت الله‌العظمی (!)خامنه‌ای افزوده می‌شود." به گزارش مرکز خبر حوزه، سید احمد خاتمی در مراسم سومین شب از لیالی قدر در حرم فاطمه معصومه با اشاره به فلسفه بعثت انبیاء و به وجودآمدن ماه رمضان و لیالی قدر، اظهار داشت: تمامی این کارها به خاطر این است که انسان با خدا آشتی کرده و در مسیر تعالی قرار گیرد.وی در ادامه سخنان خود با ابراز رضایت از گرایش (!) جامعه به سوی برنامه‌های الهی، یادآور شد: حضور پرشور (!)مردم و مخصوصاً جوانان در برنامه‌های ماه رمضان و لیالی قدر نشانگر این است که اکثریت مردم الهی هستند و تیر تهاجم فرهنگی دشمنان به سنگ خورده است.

سردار نقدی:المپیک 2020 را در مصر و فلسطین آزاد شده برگزار مي كنيم.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم گرامی داشت آزادی فلسطین را با یک رویداد بزرگ بین المللی همچون المپیک 2020 برگزار کنیم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900602215448

باز این پاسدار بسیجی لات و لمپن عراقی هذیان وچرند و وارونه گوی محمد رضا نقدی وارد صحنه شده است تا با ادعای سنگ مفت و گنجشک مفت دست به اجرای یک نیم پرده ی نمایش کمدی هنری و روحوضیی و حوزوی و پاسداری بزند. البته نگفته است که از کجام معلوم که رژیم ضد بشری قرون وسطایی سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت رو به سقوط تا 9 سال دیگر ماندگار است که با ید شاهد وعده المپیک 2020 در مصر و فلسطین آزاد شده باشد. حال بماند با کدام امکانات فلسطین قرار است که المپیک در آن بر گزار شود؟ !

انتقادات تند حجج اسلام حسین انصاریان و نقويان در مراسم احيا

نتیجه ی 33 سال دجال گری و رمالی و دین فروشی و عوامفریبی و و عده ی حکومت به مستضعفان و پا بر هنگان دادن و مبارزه با مفاسد اقتصادی و رشوه و رانت خواری و تبعیض و فقر و بیکاری و تجمل پرستی و اشرافیت نمودن منتهی به چنین فضایی شده است که یک آخوند حکومتی فضای موجود کشور را اینگونه ترسیم نموده است .

فرارو - حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اشاره به برخی مشکلات و نابسامانی های موجود در کشور، از مردم عذرخواهی کرد. این واعظ مشهور که مراسم احیای وی در حسينيه همداني هاي مقيم تهران، واقع در خيابان ري، یکی از شلوغترین برنامه های تهران است، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: ما که شعار دادیم، منبر رفتیم، براي انقلاب بیانیه دادیم، شما مردم را تشويق به انقلاب كرديم، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم. وي افزود: ما وقتي به دنبال انقلاب و پيروزي آن بوديم ،چنين وضعی که در كشور پیش آمده را نمی خواستیم. حاج شيخ حسين انصاريان در اين مراسم گفت: مردم! ما را ببخشید؛ ما به شما وعده هایی دادیم که عملي نشد. نمی خواستیم شما در فشار باشید. ما نمی خواستیم فساد و گرانی ، گريبان مردم را بگيرد. به گزارش خبرنگار فرارو، وی با بیان این که در برخی موارد انقلاب به دست نا اهلان و قدرت طلبان افتاده، از مردم طلب بخشش کرد. به گزارش خبرنگار فرارو، در شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان، حجت الاسلام و المسلمين نقويان نيز در مسجد الشهدا واقع در خيابان آهنگ ، از خدا خواست كه پديده دروغگويي گسترده را از جامعه امروز ايران از ميان بر دارد.وي گفت : امروز از بالا تا پايين، همه به هم دروغ مي گويند. مسولان ، آمار ها و گزارش هاي دروغ به مردم مي دهند و حتي پدر به همسر و فرزندان، و همسران و فرزندان به پدران و همه به هم دروغ مي گويند.اين روحاني مشهور ، كه برنامه هايش در صدا و سيما طرفداران پر شماري دارد، در پايان سخنانش ، از خداوند بزرگ خواست تا رهبر معظم انقلاب را به سلامت دارد و افزود: اگر ايشان نباشند، مردم براي رضاي خدا يكديگر را خواهند كشت