دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 27 مرداد ماه سال 1390

موش ها و آدم ها ! (يادداشت روز)

"هدف موش وگربه بازی یا منافق شناسی قلم بر دست طلبه هم لهجه ی سرباز جو پاسدار شریعتمداری فرافکنی و وارونه جلوه دادن واقعیات ملموس حاکمان دین فروش عوامفریب می باشد که تاریخچه ی عملکرد 33 دارد"

هم لهجه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از آزمون 33 ساله ی شکست خورده ولی بازهم از روی ناچاری بطور عریان به سیاست دین ابزاری ونخ نماشده آویزان شده است و گریز به 1400 سال پیش و دوران حجر زده و از قوم نمود یاد کرده است تا با روضه خوانی بتواند مخالفان ومنتقدان و ناراضیان را متهم به محارب و منافق کند که چرا پس از کودتای 22 خرداد 88 سکوت نکرده و تسلیم نشدند و دست به تظاهرات ضد حکومتی زدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ولی وقیح سر دادند و فتنه88 فتنه بر پا کردندتا که وی وی اکنون بتواند اذعان نماید که این فتنه 88 یک نقشه پيچيده و حساب شده اي بود كه مهندسان آن حين ارتكاب خيانت در صحنه جرم گرفتار شدند. اما اکنون که منافق و چگونگی وابعاد آن را تبیین کرده است باید گفت اگر یک معنی منافق دو رویی و پنهان کردن حقیقت می باشد . مگر می توان انکار کرد که منافقان اصلی خمینی شیاد وجانشین و پیروانش می باشند . زیرا که مگر فراموش شده است از زمانی که خمینی شیاد از نجف سفر به پاریس کرد و زیر درخت سیب سنگر گرفت . تا زمانی که این شیاد وارد تهران و بهشت زهرا شد و قول حکومت مستضعفان و پا بر هنگان با سهمیه پول نفت داد تا زمانی که بدون یک کلمه و بیش شیادانه جمهوری اسلامی را تحمیل نمود و در ادامه برای حذف رقبا و نیروهای انقلابی و سیاسی از صحنه طرح سفارت سر آمریکا در تهران را طراحی و اشغال کرد و گفت هرچه فریاد دارید بر سر شیطان بزرگآمریکا بزنید .ولی پشت پرده زد وبند با این شیطان بزرگ آمریکا تا کنون ادامه یافته است تا جاییکه مک فارلین با کلت وکتاب وکیک وارد تهران شد و با رفسنجانی دیدار نمود.تا جنگ ویرانگر و خانمانسوز را که نعمت الهی نامید و 7 سال اصرار بر ادامه آن کرد تا که منتهی به سر کشید ن جام زهر شکست جنگ برایش شد و پس از آن حکم جنایت آمیز قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر ایران را صادر کرد . بعدش مرد . سپس جانشین و پیروانش همین سیاست دو رویی و فریبکاری وی را دنبال کرده اند .مگر عملکرد ها جز دروغ ونیرنگ و شارلاتان بازی و دو رویی و منافق بازی عمل دیگری هم وجود داشته است؟ مگر تمام این شارلاتان وشامورتی بازی ها و شیادی و عوامفریبی کردن جز از طریق دین ابزاری شده بوده است که اکنون به آن استناد شده است تا با فرافکنی مخالفان و منتقدان و ناراضیان متهم و محکوم شوند ؟ تازه رقیب مدعی اصلاح طلبان که جزو منافق و محارب و فتنه گر شده اند مگر جزو پیروان اصلی خمینی شیاد نبوده ومدتی در رأس قدرت نبوده اند که اکنون چون از طریق کودتا پس زده شده اند متهم به اتهاماتی شده اند که اینان اوایل انقلاب مخالفات را به چنین اتهاماتی متهم می کردند؟ بنابراین دیگر جای شک باقی نمی ماند که این حاکمان رژیم عوامفریب و دین فروشان هستند که منافقان واقعی و منافق پرور می باشند .ولی چون تلاش می کنند که قدرت و انباشت ثروت شده را حفظ کنند با همان حربه ی خصلت خودشان بطور فرافکنانه منتقدان را متهم به همان اتهاماتی می کنند که نه شامل خودشان می شود ، بلکه مروج آن بوده اند . بهمین دلیل است که معترضان ناراضی در تظاهرات ضد خیابانی پس از کودتای 22 خرداد فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند که آشکارا نفی حکومت فاشیستی مذهبی و تغییرات دمکراتیک و حکومت سکولار می باشد.ولی این طلبه مداح وارونه گوی این چنین نبش تاریخی تبیین منافق نموده است:

"داستان فتنه پيچيده اي كه طيفي از گروهك هاي منافق و محارب، 2سال پيش به راه انداختند، بي شباهت به رفتار مكرآميز گروهك هاي مفسد عليه حضرت صالح نيست. جماعتي از قوم ثمود براي شبيخون هم قسم شدند و نقشه اي كشيدند تا مسئوليت خيانت ميان آنها تقسيم و لوث شود. فتنه88 نقشه پيچيده و حساب شده اي بود كه مهندسان آن حين ارتكاب خيانت و سر صحنه جرم گرفتار شدند.نافقاً؛ يعني يك راه مخفي دروني سرپوشيده... در لغت هم وقتي ما نگاه مي كنيم كه منافق را چرا منافق مي گويند مي بينيم گفته اند براي اينكه دو در براي خودش قرار داده، يك در ورودي كه از آن در به اسلام وارد مي شود و يك خروجي كه بايد فرض كنيم در پنهاني است. از يك در وارد و از در ديگر خارج مي شود... مؤمني داريم، كافري داريم و منافقي... منافق كسي است كه فكر و انديشه يك جور مي گويد، زبانش جور ديگر، درست ضد آن. احساسات و عواطفش در يك جهت است ولي تظاهرات ظاهري اش در جهت ديگر... نفاق يعني كفر در زير پرده. منافق يعني كافري كه كفر خودش را در پشت پرده مخفي نگه داشته استامروز چه كسي از دست اندركاران فتنه مي پذيرد كه هنوز هم ادعا كنند اصلاح طلب، ضد خشونت، قانون گرا، طرفدار جمهوريت و رأي مردم، دوستدار ميهن و داراي مرزبندي با دشمنان تاريخي كشور يا گروهك هاي معاندي همچون سازمان منافقين، سلطنت طلبان، نهضت آزادي، بهائيت يا كمونيست هاي آمريكايي هستند؟هويت آنها برخلاف رويه موذيگري و پنهانكاري لو رفته است. آنها اهل ترديد و تردد و ارتداد و رفت و برگشت ميان دو جبهه حق و باطلند و سرانجام نيز به همان جبهه مي پيوندند؛ همچنان كه درباره برخي متواريان فتنه 88 و تداوم ارتباطات آنها با برخي عناصر داخلي و مواضع كاملا ملحدانه شان در خارج كشور ديديم. قرآن كريم اين هويت مردد و آلوده به ارتداد را چنين شرح مي دهد: 4-طبق آيات و روايات، نفاق درجاتي دارد. برخي منافقين زباني فريبنده و عالمانه اما عملي منزجركننده و فسادانگيز دارند. اينها «مانند زهر حنظل هستند، برگ هايشان سبز اما طعم و باطنشان به غايت تلخ است». همرنگ جماعت مي نمايند اما خلاف امت راه مي پويند گفتارشان دارو اما رفتارشان عين درد درمان ناپذير است. طايفه اي از منافقين نيز آنها هستند كه به منكر امر مي كنند و از معروف باز مي دارند، درست خلاف ويژگي امر به معروف و نهي از منكر در مؤمنان. و به همين دليل هم هست كه اميرمؤمنان(ع) فرمود «نفاق، ايمان را تباه و فاسد مي كند»."

در پایان مدعی منافق واقعی وارونه گوی ولی تئوری پرداز منافق شناس همچنان از موضع فرافکنی پرونده ی همه جریاناتی که از ابتدای انقلاب تا کنون بطور کامل ذوب در ولایت وقیح نامشروع ومنفور حل نشده و بوده و از آن فاصله گرفته اند ر ا لیست کرده است و با نماینده ی وکیل تسخیری شدن ملت این چنین علیه شان فتوا صادر کرده است که هیچ راهی به جز توبه کردن و از دور وبری ها اظهار برائت کردن ندارند :

"تكليف ما با وارونگان سياسي- عقيدتي از هر طيف و لباس و شعار و پرچمي كه باشند از اول انقلاب روشن است، خلقي باشند يا ملي- مذهبي. چپ باشند يا راست. داراي عنوان دكتر و مهندس باشند يا حجت الاسلام و آيت الله. نقاب خط امام، برچهره بزنند يا تابلوي اصلاح طلبي و اصولگرايي بلند كنند. دم از آزادي بزنند يا شعار عدالت بدهند. هر شعار و پرچم ملي يا مذهبي تا آنجا محترم است كه منطبق بر رويكرد و عملكرد صاحبان آن باشد. به همين دليل هم ملت ما همان قدر با التقاط ماركسيست هاي خلقي مسئله دارد كه با التقاط ليبرال هاي ملي- مذهبي و همان قدر از فتنه گران بغض به دل دارد كه از بقيه جريان هاي انحرافي. اين شاخه ها در اصل از يك سرچشمه جاري مي شوند و ما چون آن اصل را مي شناسيم، در اين فرعيات متوقف نمي مانيم. هر كس و هر گروه - فارغ از هر شعار و عنوان- كه در بحبوحه تهاجم و شبيخون دشمن، به جانب او مايل شده و رفتار خود را در نقشه و سازمان كلان او تعبيه كرده باشد، كمترين اهليت سياسي ندارد؛ چه به اعتبار خيانت و فسادانگيزي و فتنه گري و به طمع انداختن دشمن، مجازات شود و چه- به هر دليل- از مجازات بگريزد يا مشمول رأفت اسلامي شود. هيچ گزينه ديگري نيست؟ چرا! مي توانند توبه و جبران كنند اما آن هم فرمول مشخصي دارد. بايد با قول و فعل خويش برگردند به جانب جبهه اسلام و از معانداني كه همراهشان بوده اند، اعلام برائت كنند. البته مؤمن از يك سوراخ دو بار گزيده نمي شود. بنابراين دليلي ندارد خيانتكاران بدون اينكه برادري شان ثابت شده باشد و براي جبهه خودي در برابر جبهه دشمن هزينه بدهند، به ستاد مديريت و فرماندهي باز گردند. اين عين عقلانيت است و فرموده اند فتنه از قتل شديدتر و بزرگ تر است. قاتل و دزد سابقه دار را شايد ببخشند اما امانت به وي نمي سپارند"

در خاتمه اینکه هدف موش وگربه بازی یا منافق شناسی قلم بر دست طلبه هم لهجه ی سرباز جو پاسدار شریعتمداری فرافکنی و وارونه جلوه دادن واقعیات ملموس حاکمان دین فروش عوامفریب می باشد که تاریخچه ی عملکرد 33 دارد . البته مترادف دشمن شناسی ولی وقیح نامشروع و منفور می باشد که در راستای متهم ومحکوم کردن منتقدان و رقبا و وادار کردن شان به لبیک گفتن بی چون وچرا به ولی وقیح نامشروع و منفور وذوب کامل شدن در دستگاه وی می باشد. البته به شرطی این شانس بازی گرفتن دارند که ابتدا در عمل باید برادری شان را ثابت کنند تا که بتوانند ادعای وراثت داشته باشند . یعنی اینکه با پذیرفتن این شرط و شروط تعیین وترسیم شده به رقبای مغلوب فرصت ورود به بازی نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم داده می شود . البته نه با تعیین و تضمین سهمیه به بازار مکاره برای شان ، بلکه برای سیاهی لشکر و داغ کردن تنور نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره است تا اینکه همچون نمایشات خیمه شب بازی های گذشته به خصوص کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 نقش اجرا کنند تا اینکه شرایط تقلبات و رأی سازی نجومی وجود داشته باشد . سپس بشود ن مدعی حماسه سازی شد وا دعای پشتیبانی مردم از رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی نمود و مشروعیت کاذب برای ولی وقیح نا مشروع و منفور دست وپا کرد .

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900527/2.htm

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 27 مرداد ماه سال 1390

موش ها و آدم ها ! (يادداشت روز)