گزیده خبر های 29 مرداد 90 قسمت -2

صدور حكم اعدام براي زن اسيدپاش در همدان
http://www.kayhannews.ir/900529/15.htm#other1506

صدور حکم دوبار به مسلخ بردن قربانیان پرورش یافتگان رژیم جهل و خرافات و عوامفریبی و دین فروشی غارتگر در همدان که جزو قربانیان سیاست 33 ساله اس هستند که هدف سیاست گسترش فقر همراه با رشد مواد مخدر و به اعتیاد کشانیدن هرچه بیشتر جوانان و محرومان به خصوص زنان بوده است . اکنون حکم اعدام برای یک قربانی به اعتیاد کشانیده شده صادر شده است که جزو بخشی از دستأود سیاست ذکر شده می باشد.

پرونده زن اسيدپاش در همدان تكميل و دادگاه حكم قصاص مونا را تاييد و وي را به اشد مجازات محكوم كرد.به گزارش فارس از همدان؛ بيست ويكم تيرماه سال جاري دادگاه كيفري استان همدان بنابر شكايت طاهره بهرامي از مونا (زن اسيدپاش) تشكيل شد. بنابر اظهارات شاكي، اسيدپاشي منجر به از بين رفتن بينايي و شنوايي و زيبايي وي و دختر 2 ساله اش شده است. در آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات مونا، در دادگاه كيفري استان همدان رحيم فريبا عنوان طاهره ضمن قرائت كيفرخواست، اشد مجازات را براي متهم اين پرونده خواستار شد.بنابر اظهارات وكيل، مونا در جلسه اول دادگاه مدعي شده بود كه جعفر (همسر طاهره) ضمن آنكه از رابطه شان عكس و فيلم تهيه كرده او را به ماده مخدر از نوع شيشه نيز معتاد كرده است، افزود: مونا در جلسه دوم و در پي تحقيقات ماموران نتوانست ادله قانع كننده براي اثبات ادعاي خود مطرح كند و بر اين اساس ادعاي اين فرد در مورد مصرف موادمخدر در زمان ارتكاب جرم ثابت نشد. بنا بر اظهارات مونا در اين جلسه، جعفر از طاهره تصوير زني وحشتناك و خشن را براي وي ترسيم كرده بود.به گفته مونا، وي از طرف همسر طاهره (جعفر) مورد آزار و اذيت قرار گرفته و جعفر از آن نيز فيلم و عكس تهيه كرده است. وي بيان كرده كه توسط جعفر معتاد به شيشه و مشروبات الكلي شده و توسط وي نيز تشويق به اسيدپاشي شده و به اين اقدام عمل كرده است. متهم (مونا) اظهار داشته محل خريد و اسيدپاشي را نيز جعفر به وي پيشنهاد داده است به اين دليل كه وي يك زن است و كسي به او شك نمي كند. وي مدعي است كه جعفر در اين اقدام اسيدپاشي با وي معاونت داشته و بر انجام اين اقدام اصرار مي ورزيده است.مونا گفته من به طاهره حق مي دهم كه خواهان اعدام من باشد و امر قصاص را مطالبه كند. در اين جلسه طاهره پس از شرح واقعه، از دادگاه خواستار اشد مجازات و قصاص اين اقدام شد. طاهره تاكنون 27 مرتبه مورد عمل جراحي قرار گرفته و بيش از 100 ميليون تومان براي درمان خود به ديگران بدهكار است و براي تامين هزينه هاي درمان نيز در مضيقه است.بنابر نظر دادگاه در اين جلسه، با عنايت به اينكه جعفر در اين پرونده متهم به مشاركت به اسيدپاشي (احيانا معاونت در اسيدپاشي) بوده با اين حال به دليل عدم اثبات دادسراي عمومي و انقلاب همدان در اين رابطه قرار منع تعقيب جعفر را صادر كرده است.بنابراين پرونده براي اقدام لازم به نظر دادستان دادسراي عمومي و انقلاب همدان رسيد و براي ابلاغ به وكيل شاكي نيز تكميل شده است.دادگاه حكم قصاص را صادر كرده تا به وكيل و متهم ابلاغ شود و در صورت عدم شكايت طرفين اجرايي شود.

خانه‌باغ»هاي ميلياردي در اطراف تهران

سئوال است که پس از گزارش خبر قصاص فوق در مورد این گزارش چگونه می تواند قضاوت نمود و یا با مقایسه با کارتن یا نیمکت خوابان تجریش تهران و اینگونه خانه باغ های بالای 3000 تا 8000 متر و8 میلیارد تومانی با امکانات ورزشی و رفاهی و استخر چگونه می توان رابطه منطقی بر قرار کرد و پذیرفت که در ایران فقیر وجود ندارد و کسی سر بی شام برروی بالش نمی گذارد؟ آنهم در شرایطی که در استان جنگ زده ی خوزستان هنوز مردم از آب آشامیدنی محروم می باشند

خانه‌باغ‌هاي موجود در اطراف تهران، كار دولت براي اجراي طرح «هر خانوار، يك خانه‌باغ» را سخت كرده است. در داخل شهرهاي مجاور تهران خانه‌ باغ‌هايي وجود دارد كه ارزش تقريبي زمين آنها به طور متوسط متر‌مربعي 500 هزار تا يك ميليون تومان است و اگر چه قيمت كل هر كدام از اين خانه‌باغ‌ها حداقل يك ميليارد تومان برآورد مي‌شود، اما امكانات موجود در داخل آنها دست‌كمي از باغ‌شهر ندارد. در تعريف شهرسازي، باغ‌شهر مجموعه‌اي حاوي چند خانه‌باغ است كه مساحت زمين هر خانه‌باغ بين 1000 تا 2000 متر مي‌تواند باشد.اما خانه‌باغ‌هاي موجود در اطراف تهران مساحتي بين 3000 تا 8000 متر دارند؛ طوري كه علاوه بر بناي مسكوني احداث شده در آنها و تعبيه درختان ميوه، امكانات ورزشي و سوئيت‌هاي تفريحي نيز در آنها وجود دارد. با اين وضعيت، آيا زمين‌هاي دولتي اگر از نوع نامرغوب و در مقياس 1000 متر داده شود، با استقبال سكونتي روبه‌رو خواهد شد؟ براساس اطلاعات موجود در سامانه مجازي معاملات مسكن (ايران‌فايل) در يكي از شهرهاي غربي مجاور تهران، خانه‌باغي در زمين 2200 متري براي فروش پيشنهاد شده كه قيمت پيشنهادي فروش آن حدود يك ميليارد تومان اعلام شده است. اين خانه‌باغ داراي پارك و استخر است. همچنين در همين سامانه، خانه‌باغ ديگري براي فروش به ارزش تقريبي 8 ميليارد تومان پيشنهاد شده كه زمين آن حدود 8 هزار متر مربع است كه از جمله ويژگي‌هاي آن سالن ورزشي و آب سهميه‌اي است.

سازمان ملل شرايط را براي ساقط كردن بشار اسد آماده مي كند

http://www.fararu.com/vdcft1dc.w6dvcagiiw.html

بدون شک پیگیری پرونده ی رفتن بشار اسد از طریق سازمان ملل و شورای امنیت سازمان نه خوشآیند حاکمان رژیم قرون وسطایی وضد بشری حاکم بر ایران نیست چونکه می دانند که آن سوی این سکه سرنوشت مشابه ی بشار اسد برای اینان ترسیم شده است.

در حالیکه رئیس جمهوری سوریه گفته عملیات ارتش این کشور علیه شهروندان معترض متوقف شده است، گزارشگران سازمان ملل احتمال ارتکاب جنایت جنگی توسط دولت سوریه را مطرح کرده اند تا شرايط لازم را براي ساقط كردن دولت بشار اسد و نظام سياسي سوريه فراهم كنند.بي بي سي نوشت: روز پنجشنبه، ۲۷ مرداد (۱۸ اوت)، گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل اعلام کردند که تحقیقات آنان حاکی از وجود "روندی از نقض فاحش حقوق بشر" در جریان مقابله دولت سوریه با تظاهرات اعتراضی است که از حملات مستمر و سازمان یافته نیروهای دولتی به جمعیت غیرنظامی این کشور حکایت دارد.موضوعات مرتبطسوریه به گفته آنان، ممکن است اقدامات دولت سوریه در برخورد با اعتراضات سیاسی مردم این کشور مصداق جنایت علیه بشریت باشد که در صورت تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد، زمینه پیگرد بین المللی مسئولان اینگونه اقدامات را فراهم می کند. رئیس جمهور آمریکا همچنین خشونت هایی را که حمله‌هایی "شرم‌آور" به غیرنظامیان سوریه در شهرهایی مانند حماه و دیرالزور خواند و نیز بازداشت مخالفان توسط نیروهای دولتی را محکوم کرده است.به گفته سخنگوی سازمان ملل، آقای بان در تماس تلفنی با رئیس جمهوری سوریه گفته است که از دریافت گزارش های اخیر در مورد ادامه نقض گسترده و فاحش حقوق بشر در سوریه و کاربرد خشونت نامتناسب و غیرموجه علیه تظاهرکنندگان تکان خورده و نگران شده است..... حکومت سوریه به خبرنگاران خارجی اجازه فعالیت فعالیت آزادانه و تهیه گزارش از حوادث آن کشور را نمی دهد اما جیم میور، خبرنگار بی بی سی در بیروت، لبنان، گفته است که مقامات سوریه طی دو هفته اخیر، با تبلیغات فراوان از خروج ارتش از چند نقطه این کشور خبر داده اند اما این اقدام صرفا پس از سرکوب گسترده معترضان صورت گرفته است.وی همچنین می گوید که خارج کردن واحدهای ارتش لزوما به معنی پایان سرکوب قهرآمیز مردم نیست زیرا ارتش تنها یکی از حدود هفده نهاد و سازمان امنیتی حکومت این کشور است و بعید است که رئیس جمهوری سوریه دستور توقف اقدامات خشونت آمیز تمامی نهادهای حامی حکومت را بدهد.با توجه به دامنه اعتراضات مردمی، چنین دستوری احتمالا باعث سقوط سریع رژیم می شود.

آقازاده شاعر، ميلياردر شد

خوب وقتی اقتصاد کشور ویران شده است و رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی همراه با فقر وبیکاری شکاف عمیق طبقاتی ادامه دارد آنگونه که موجب تعطیلی کار خانه ها وواحد های تولیدی و اخراج کار گران شده است . معلوم است که در روند جنگ قدرت و ثروت و گسترش جمعیت 80% که بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند. در عوض آقازاده ها هم بتوانند این چنین در زمان کوتاه صاحب ثروت های باد آورده شوند.

خراسان : شنيده شده فرزند يکي از مسئولان ارشد اقتصادي سال هاي گذشته، چند ماهي است فعاليتهاي بزرگي را در عرصه تجارت آغاز کرده که سود قابل توجهي نيز براي وي به همراه داشته است. وي پيش از اين عمده وقت خود را در محافل شعر و ادب سپري مي‌کرد. پدر، از اين اقدامات فرزند به شدت ناراضي است.

كنايه تلويزيونی: دعوايي پيدا نكرديم كه يك طرفش دولت نباشد

عجیب تق ادعای مضحک بیش از 6 سل پیش باندهای مافیایی خرافه پرستان مدعی عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت در آمده است و زیرآب وارونه بودن این شعار زده شده است که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت اعتراف شده است که سگ دعوایی وجود ندارد که یک سمت آن دولت ساده زیست مدعی اصول گرای عاشق خدمت به مردام ایران نباشد؟

خبرآنلاين: برنامه خبري «صرفا جهت اطلاع» اين هفته هم بار ديگر برخي اعضاي كابينه و بالاخص شخص رييس‌جمهور را سوژه خبرهاي حاشيه‌اي خود كرده بود. در يكي از گزارش‌هاي خبري اين برنامه، بخشي از سخنراني رييس‌جمهور پخش شد كه در آن مي‌گفت: برخي نان‌شان در دعوا ايجاد كردن و فحش دادن به يكديگر است. خوب است كه شهرك‌هايي براي آنها ايجاد كنيم و به آنها ماهي 15-10ميليون تومان هم حقوق بدهيم و بگوييم برويد در آنجا و هرچقدر دل‌تان مي‌خواهد به هم ديگر فحش بدهيد اما از اينجا كه خارج شديد حق نداريد با هم دعوا كنيد و فحش بدهيد! سپس مجري برنامه گفت: البته ما هرچقدر گشتيم كه دعوايي پيدا كنيم كه يك طرفش دولت نباشد، نشد!

آمار عجيب در مورد اردبيل

چه جالب شیوه ی دروغ شاخدار بودن آمار های رژیم ضد بشری قرون وسطایی گندش در آمده است. آنگونه که نه اینکه جای هیچگونه دفاعی برای آمار های تقلبی و ساختگی نمایشات خیمه شب بازی باقی نمانده است ، بلکه تبدیل به تف و تاق و ریش شده است و موجب بیش از حد مایه آبرو ریزی شدن برای کودتاگران 22 خرداد 88 و حامیانش همچون ولی وقیح منفور ونامشروع شده است که رقیب مغلوب و ناراضیان معترض نسبت به کودتای 22 خرداد 88 را متهم کردند که در مورد تقلب بودن دروغ گفته اند

قانون نوشت: در حالي که جمعيت کل استان اردبيل طبق سرشماري سال 1385 نفوس و مسکن يک ميليون و دويست هزار نفر است; مسئول دارالقرآن الکريم اداره کل تبليغات اسلامي استان اردبيل از شرکت دو ميليون نفر در دوره هاي آموزشي قرآن کريم در سطح اين استان خبر داده است. اين در حالي است که اگر رشد سالانه 10 درصدي را هم براي اين استان در نظر بگيريم، جمعيت اين استان در سال نود به حدود يک ميليون و نهصد هزار نفر مي رسد. به نظر مي رسد مسئولين فرهنگي کشور مي بايست دقت بيشتري در ارائه آمار خود داشته باشند

.خشم و فعان آخوندهای حکومت طالبانی از انتشار "خاتون" از سوی ورق پاره ی دولتی ایران

گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی . بنابراین بی خود نبود که علی اکبر جوانفکر پیش بینی کرد که این ویژه نامه ی خاتون تبدیل به بهانه یا سوژه ی فتنه ی دیگر ی برای کودتاگران پاسدار و ولی وقیح نامشروع و منفور و حامیانش خواهد شد . چونکه اکنون هرروز یک آخوند فسیلی از سوراخش بیرون می آید ودر دفاع از حجاب بر تر چادر سیا فتوان قلم شکنی و زبان بری و محاکمه و مجازان قلم زنان ویژه نامه ی خاتون صادر می کند. تمونه ی اینگونه فسیل های حوزوی آخوند صافی گلپایگانی است که وی چنین فتوا و اخطار داده است :

واکنش آیت‌الله صافی گلپایگانی : قوه قضاییه این افراد را تعزیر کند.آیت‌الله صافی گلپایگانی در واکنش به انتشار ویژه نامه خاتون تصریح کرد: باید قوه قضائیه این افراد را تعزیر کند تا برای کسانی که قصد تعرض به مقدسات را دارند درس باشد. این آقایان نمی‌دانند که مملکت صاحب دارد، در این شب‌های قدر از خدا بخواهید که خداوند اینها را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند به جزای اعمال خود برساند. خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، عصر روز گذشته در مشهد در دیدار جمعی از اساتید و طلاب مدرسه خاتم الاوصیاء (عج) تهران، مطالب مهمی را پیرامون فضیلت ماه مبارک رمضان، فلسفه‌ دعا و نیایش، ضرورت بهره‌بردن از آثار و برکات این ماه بزرگ و همچنین اهانت بعضی از سست عقیده‌ها و روشنفکران تصنّعی به مقدسات اسلامی بیان کرد. چرا دادستانی و قوه‌ قضائیه به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟ مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه مسئولند و باید از دین در مقابل این هجمه‌ها دفاع کنند، ادامه داد: چه شده است که عده‌ای در این زمان به خود جرأت می‌دهند این چنین به مقدسات مذهب توهین کنند؟ چرا دادستانی و قوه‌ قضائیه به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟ چرا باید بنام روشنفکری همه مقدسات اسلام را زیر سوال برد؟ این اشخاص از کجا پیدا شدند که این چنین به احکام الهی حمله می‌کنند و هر روز درصدد تغییر هویت اسلامی جامعه هستند؟ وی با بیان اینکه این اشخاص قلب مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را آزردند، افزود: باید قوه قضائیه این افراد را تعزیر کند تا برای کسانی که قصد تعرض به مقدسات را دارند درس باشد. این آقایان نمی‌دانند که مملکت صاحب دارد و اینجا مملکتِ امام زمان علیه السلام و مملکتِ هزاران شهید انقلاب اسلامی است. در این شب‌های قدر از خدا بخواهید که خداوند اینها را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند به جزای اعمال خود برساند. حجاب و چادر برای زن افتخار است .حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه حجاب و چادر برای زن افتخار است و کرامت و شخصیت واقعی زن در حفظ حجاب، عفاف و عدم اختلاط زن و مرد است گفت: مردم مسلمان ایران هرگز فریب این اشخاص را نمی‌خورند و با هوشیاری و بیداری و با امر به معروف و نهی از منکر از دستورات شرع مقدس اسلام و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کنند.