گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 شهریور90

تاكتيك (گفت و شنود)

گفت : با ترفند بازجویی و بهانه

رد گیری کرده قذافی خانه به خانه

برای اینکه بسوی قذافی کند شلیک

به تمسخر گرفته این روش وتاکتیک

گفت: از قذافي چه خبر؟

گفتم: انقلابيون ليبي خانه به خانه دنبالش مي گردند ولي هنوز پيدايش نكرده اند.
گفت: يعني آب شده و به زمين فرو رفته؟
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: پيام فرستاده كه من فرار نكرده ام، بلكه به طور تاكتيكي پنهان شده ام و برمي گردم.
گفتم: يارو در جريان يك مانور نظامي از هواپيما بيرون پريد ولي هر كاري كرد چترش باز نشد و در حالي كه داشت با مخ به طرف زمين مي آمد پيش خودش گفت؛ حالا شانس آوردم كه مانوره!

گفت : نماینده ویژه ولی وقیح همکاره

داندپس از سقوط سرهنگ قذافی بیچاره

اوضاع بحرانی شده است و خراب

ضربه دیده است ترفند صدور انقلاب

چون پس از قذافی هست نوبت اسد

تا پیچیده و مالیده شودوی لای نمد

پس از آن نوری مالکی میشه دراز

تاهموار شدن رفتن رهبر شودآغاز

گفتم : حال سربازجوی جنایتکار

محور رفتن قذافی کرده چکار؟

گفت : با ترفند بازجویی و بهانه

رد گیری کرده قذافی خانه به خانه

برای اینکه بسوی قذافی کند شلیک

به تمسخر گرفته این روش وتاکتیک

گفتم : چرا سربازجو کرده پنهان؟

سرهنگ قذافی بود هم پیمان

چرا وی را کرده است مسخره؟

نمیدونه میرسه روزی بالاخره

تا شود نوبت خامنه ای رهبر

همه جا آنتی شود این خبر

گفت: سرباز جو خواسته بده پیامی

شبیه پاسداری موقع مانور نظامی

وقتی از هواپیما پرید بیرون

چترش باز نشد، وی شدحیرون

برای اینکه حفظ کند بالانس

میان راه گفت آوردم شانس

خوبه که مانوره این همایش

گر نه خطری بود این رزمایش