گزیده خبر های 1 شهریور 90 قسمت-2

با حضور رئيس جمهور صورت مي‌گيرد.رونمايي از كروز 200كيلومتري و اژدر بومي با سرجنگي 220كيلوگرمي

اینگونه همایش تبلیغاتی و مانور دادن آزماش موشکی از سوی پاسداران آنگونه تکراری ونخ نما شده است که مشخص است چرا هر زمان که رهبر و رژیم قرون و سطایی و ضد بشری و پاسداران کودتا گر احساس می کنند که اوضاع داخلی و منطقه بحرانی می باشد و شرایط به نفع شان پیش نمی رود. خلاصه احساس خطر می کنند که نکند یازتاب تغییر و تحولات منطقه موجب تأثیر گذاری در داخل کشور شود که مردم می توانند وارد صحنه ی تظاهرات شوند . یا اینکه احتمال خطر تهاجم نظامی از برون به تأسیسات هسته ای می دهند . برای اینکه شرایط را کنترل نمایند وخطرر ا دفع کنند . بنا براین بلافاصله وارد صحنه می شوند ودست به آزمایش موشک می زنند تا که یک فیل تبلیغاتی هوا کنند و نشان دهند که هم در حال آماده باش پاسخ دادن بهر تهاجم دشمن دارند . حتی مهمتر اینکه به مخاطبان خارجی تفهیم کنند که حالت تهاجمی دارند . هم اینکه مخاطبان داخلی را تهدید نمایند که نکند دست به تظاهرات بزنند . زیرا که اوضاع در کنترل پاسداران کودتا گر می باشد . در صورتی که آشکا را از موضع ضعف تلاش می کنند تا قدرت نمایی نمایند.

خبرگزاری فارس: رئيس جمهور تا دقايقي ديگر سه دستاورد مهم دفاعي را به مناسبت روز صنعت دفاعي رونمايي مي‌كند.به گزارش خبرگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، در مراسم روز صنعت دفاعي كه صبح امروز سه‌شنبه در دانشگاه صنعتي مالك اشتر و با حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور، سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و برخي مسئولان و فرماندهان نيروهاي مسلح برگزار مي‌شود،3 پروژه مهم "موشك قادر"، "سامانه اژدر بومي والفجر" و "موتور دريايي بنيان 1" رونمايي مي‌شود.موشك قادر كه به دست متخصصان و كارشناسان صنايع دفاعي ساخته شده از نوع موشك‌هاي كروز دريايي با برد حدود 200 كيلومتر است كه با قابليت بالاي تخريب مي‌تواند عليه اهداف دريايي از جمله ناوچه‌ها و ناوهاي جنگي و همچنين اهداف ساحلي دشمن مورد استفاده قرار گيرد.سامانه اژدر بومي والفجر نيز كه به دست متخصصان صنايع دفاعي ساخته شده با سر جنگي 220 كيلوگرمي توانايي انهدام شناورهاي سنگين دشمن را دارد. اژدر والفجر كه از شناورهاي زيردريايي پرتاب مي‌شود، داراي قابليت عمليات در شرايط ناپايدار جوي و كاربرد در آب‌هاي كم عمق و عميق دريا بوده و مجهز به سيستم ايمني و تسليح پيشرفته است.بر اساس اين گزارش، موتور دريايي بنيان 1 ديگر پروژه‌اي است كه قرار است توسط رئيس جمهور رونمايي شود كه عمليات اجرايي ساخت اين موتور در سال 88 توسط سازمان دريايي وزارت دفاع و با هدف تامين نياز روزافزون نيروي دريايي به اين محصول استراتژيك آغاز شده بود.

از دقايقي قبل در دادگاه انقلاب؛محاكمه قاتل شهيد علي‌محمدي آغاز شد.خبرگزاری فارس: از دقايقي قبل و در دادگاه انقلاب، محاكمه عامل قتل شهيد مسعود علي‌محمدي آغاز شد.

تشکیل این شو و محاکمه کردن وی مرتبط با محاکمه و محکوم کردن 2 شهروند آمریکایی و به 8 سال زندان محکوم کردن شان می باشد. برای اینکه هدف منحرف کردن اذهان عمومی از تغییر و تحولات منطقه و تلاش برای کنترل فضای انفجاری داخلی می باشد.

به گزارش خبرنگار قضايي فارس، محاكمه قاتل شهيد مسعود علي‌محمدي، از دقايقي قبل در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران و به رياست قاضي صلواتي آغاز شد.در اين جلسه، متهم، قطبي نماينده دادستان، محمدحسين يزدي وكيل مدافع متهم و اولياي دم حضور دارند.اخبار تكميلي متعاقباً منتشر خواهد شد

دبیرکل نهضت آزادی هفته آینده محاکمه می‌شود

قول دادن بر پایی این بیدگاه و این محاکمه کردن هم مکمل دو خبر قبلی می باشد. زیرا که پیگیری اینگونه شوهای زنجیره ای همانگونه که گفته شد هدف منحرف کردن اذهان عمومی و تلاش برای کنترل فضای انفجاری و نارضایتی عمومی داخلی می باشد . زیرا که تغییرات منطقه فضا ی ایرانی را بحرانی و آسیب پذیر تر کرده است .

میزان: دکتر ابراهیم یزدی، ششم شهریور ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.به گزارش «میزان خبر»، این چهارمین مرتبه است که تاریخ محاکمه برای دبیر کل نهضت آزادی تعیین می‌شود. در نوبت‌های پیشین دادگاه به دلیل فشار نهادهای امنیتی برگزار نشد.دکتر ابراهیم یزدی اولین بار بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ در حالی که در بیمارستان بستری بود، بازداشت شد و پس از ۷۲ ساعت آزاد شد.او در دی ماه ۱۳۸۸ دوباره بازداشت شد و پس از شصت روز زندان انفرادی بدلیل بروز مشکلات قلبی به بیمارستان منتقل و مورد عمل قلب باز قرار گرفت. پس از آن نیز به توصیه پزشکان معالج، با وثیقه پانصد میلیون تومانی به مرخصی آمد.

ثمره هاشمی جای مشایی را پر کرد+عکس

اینگونه اقدامات و مانور دادن های پاسدار گماشته احمدی نژاد نشان می دهد که نه اینکه وی تسلیم فشار و تهدیدهای باند های مافیایی ولی وقیح و پاسداران نشده است ، بلکه برگ های مانور برای خنثی کردن جنگ روانی رقیب را در اختیاردارد به خصوص اینکه مهره جانشین مشایی شده خواهر زاده ی نایب رئیس مجلس محمد رضا باهنر منقلی کار چاق کن می باشد. که جزو مهره ی کلیدی دعی اصول گرایان می باشد.

سایت ریاست جمهوری (President.ir) تصویری از جلسه هیات دولت در روز یکشنبه را منتشر کرده است که در آن، جای خالی ماه‌های اخیر اسفندیار رحیم مشایی را مجتبی ثمره هاشمی پرکرده است.

شهادت 397 نفر ایرانی توسط پژاک

برای سفید کردن پرونده ی تجاوز گرایانه پاسداران به روستا های کردستان عراق اکنون از موضع سیاست نخ نما شده ی مظلوم نمایی پاسداران و نیروهای اتنتظامی کشته شده هموطنان بی گناه ایرانی معرفی شده و برای اهلی کردنشین اشک تمساح ریخته شده است .

سرهنگ پاسدار احمدی، فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه ضمن تشریح اقدامات کشورمان در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک تصریح کرد: با هرگونه تجاوز در مرزهایمان برخورد می‌کنیم.فارس: سرهنگ احمدی یکشنبه در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های سیاسی مقیم کشورمان در محل وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ و تامین امنیت و پاسداری از مرزها با هرگونه تجاوز در مرزهای خود برخورد خواهد کرد.وی افزود: گروهک تروریستی پژاک تاکنون تعداد 397 نفر از هموطنان بیگناه ما را که بیشتر از اقوام کرد و بومی اعم از زنان و کودکان بودند، به شهادت رساند‌ه‌اند و مایه تاسف است که برخی کشورهای غربی به سران این گروهک پناه داده‌اند و از اعمال تروریستی و ضد انسانی این افراد حمایت می‌کنند.