گزیده خبر های 28 مرداد قسمت -2

تصاویری كمتر دیده شده از شعبان بی‏مخ

خوب این تصاویر که به مناسبت کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 بازتاب داده شده است. آنهم در شرایطی که عقبه های حامیان دست اندر کار کودتا گران 32 اکنون 33 سال است که در ایران بر قدرت رسیده اند . بنابراین سئوال است که تصاویر شعبان بی مخ چه فرقی با شعبان بی مخ های پاسداران گودتا گر دارد که اطراف ولی وقیح نامشروع ومنفور خیمه زده اند . چونکه که با حذف رقبااز صحنه کمک کرده اند تا که ولی وقیح منفور ونا مشروع بر تخت خلافت موروثی جای شاه تکیه زند تا هم بیشتر جنایت وخیانت وغارتگری کند. هم اینکه با عوامفریبی و دروغ ووارونه گویی روز به روز وضعیت اقتصادی کشور و امور معیشتی و امنیتی مردم را بد تر نماید؟

برنا : پهلوان پهلوی لقبی بود كه فرح پهلوی به شعبان جعفری داد تا شاید تشكری ویژه از خدمتی ویژه كرده باشد. مردمی كه صبح 28 مرداد سال 1332 فریاد درود بر مصدق سر داده بودند در غروب سیاه آن روز به واسطه فضای ارعابی كه شعبان بی مخ و اراذل و اوباش آن روز تهران در حمایت از شاه ایجاد كردند، به صحنه نیامدند و سكوتی مرگبار پیشه كردند تا سقوط و كودتا بر ضد مصدق در فضای آرامی پیگیری شود.

هشدار دوباره باند احمدی‌نژاد به باند خامنه‌ای:هنوز آخر پاییز نشده که جوجه‌ها را بشماریم

مشخص است که حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد اشراف کامل دارد که اوضاع ولی وقیح منفور ونا مشوع و پاسداران کودتا گر خیلی خراب و آسیب پذیر است . برای همین برای کنترل شرایط می بایست چپ و راست ولی وقیح نامشروع و منفور در دیدار های نمایشی حضور یابد و روضه خوانی کند . البته هرچه بیشتر آفتابی و آنتنی شود بر ضریب منفور ونا مشروع بودنش افزوده می گردد . از سوی دیگر پاسداران کودتا گر هم بطور چند جانبه زیر فشار هستند. یکی بدلیل اشغال وزارت نفت است . دیگری بدلیل تجاوز نظامی به کردستان عراق است.

دیگربان : سایت «ابصار‌نیوز» نزدیک به تیم احمدی‌نژاد به حامیان علی خامنه‌ای هشدار داد که «کف‌های روی آب به زودی از بین خواهند رفت و هنوز به آخر پاییز نرسیدیم که جوجه‌ها را بشماریماین سایت روز پنجشنبه (۲۷ مرداد) در واکنش به دور جدید حملات حامیان رهبر جمهوری اسلامی به دولت دهم در پی انتشار ویژه‌نامه «خاتون» این هشدار را داده است.انتشار ویژه‌نامه «خاتون» با خشم گروهی از محافظه‌کاران نزدیک به علی خامنه‌ای مواحه شده، به طوری که دادستان انقلاب تهران نیز علیه مسئولان روزنامه ایران اعلام جرم کرده است.سایت «ابصار‌نیوز» در واکنش به این حملات٬ سایت‌های منتقد دولت همچون «جهان‌نیوز»، «صراط‌نیوز»، «الف»، «مشرق‌نیوز»، «فارس»، «رجانیوز» و «فردا» را سایت‌های «تکفیری» و «دروغگو» خوانده است.این سایت نوشته که «تناقض» و «دروغگویی» یکی از ویژگی‌های بارز سایت‌ها و رسانه‌های «تکفیری» است. «ابصار‌نیوز» با انتقاد از حملات سایت‌های حامی علی خامنه‌ای به احمدی‌نژاد و نزدیکان وی نوشته که این رسانه‌ها «هر روز برای زمین زدن اطرافیان دولت خود را خسته می‌کنندرابطه احمدی‌نژاد و رهبر جمهوری اسلامی از فروردین ماه امسال بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات تیره شده است.حامیان احمدی‌نژاد در هفته‌های نخست علنی شدن اختلاف‌ها میان رئیس دولت دهم و رهبر جمهوری اسلامی بار‌ها مخالفان تیم احمدی‌نژاد را تهدید به برخورد جدی کردند.برخی کار‌شناسان سیاسی محافظه‌کار می‌گویند احمدی‌نژاد با ۱۱ روزه خانه‌نشینی قصد داشت با کشاندن مردم در خیابان‌ها آن‌ها را مقابل رهبر جمهوری اسلامی قرار دهد که موفق به این کار نشد.

امام جمعه مشهد : چادر مشکی در محضر پیامبر انتخاب و تأیید شده است نه پادشاه قاجار! / دست اندرکاران خاتون باید محاکمه شوند

باز این آخوند گردن کلفت متحجر عقده ای زن ستیز وارد صحنه ی نمایش کمدی جمعه بازار مشهد شده است تا با اجرای نمایش جای دوست و دشمن نشان دادن ماهیت بغایت ارتجاعی و زن ستیز بودن خودش را به نمایش گذارد واز چادر سیاه بعنوان حجاب بر تر دفاع کند . البته مشخص است که در در اصل با این چنین تهدید کردن های سیستماتیک از سیاست رعب و وحشت و خفقان و تبعیض جنسیتی دفاع می کند .

رسا (خبرگزاری حوزه علمیه) : سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به انتشار نشریه خاتون و زیرسؤال بردن حجاب اسلامی اظهار داشت: اینکه تاریخ مصاحبه های این نشریه مربوط به یک سال گذشته است نشان می دهد این یک توطئه و برنامه از پیش طراحی شده از سوی همان جریان انحرافی است که چون دیدند دیگر در میان مردم متدین جایگاهی ندارند تلاش می کنند از جریانات لائیک و بی‌بندو‌بار یارگیری کنند.وی افزود: منتشرکنندگان این نشریه به جنگ حجاب و قرآن آمدند، غافل از این‌که مردم ( منطور خود وی و سرکوبگران مردم است) ما متوجه و بیدارند.علم الهدی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مسأله حجاب همواره برای ما مساله ای اساسی و اسلامی بوده است اما متاسفانه عده ای به بهانه کار فرهنگی از این عرصه سوء استفاده می کنند. برای براندازی حجاب کاری بالاتر از این می شود کرد که روزنامه ای دولتی به اسم کار فرهنگی، ضمیمه ای رایگان در 285 صفحه با کاغذ گلاسه رنگی و در تیراژ بالا از بودجه بیت المال مردم منتشر و به مقدسات مردم توهین کند؟چادر مشکی در محضر پیامبر انتخاب و تأیید شده است نه پادشاه قاجارامام جمعه مشهد با اشاره به توصیه رهبر مبنی بر تبیین این رویداد ابراز داشت: در مصاحبه ای در این نشریه ادعا شده که چادر مشکی از زمان ناصرالدین شاه و مجالس عیاشی وی در فرانسه وارد ایران شده است در حالی که قرآن کریم 1400 سال پیش فرمود «یا ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المومنین یدنین علیهن من جلابیبهن..»، جلابیب یا پوشش سراسری، همان عبای عربی و چادر ایرانی است.دست اندرکاران خاتون در دادگاه کارمندان دولت نیز محاکمه شوند.وی گفت: منتشرکنندگان این نشریه افزون بر دادگاه مطبوعات باید در دادگاه کارمندان دولت نیز به خاطر صرف بیت المال مسلمین در چاپ نشریه ای بر ضد قرآن پاسخگو باشند و قوه قضائیه می بایست به این امر رسیدگی کند.علم الهدی با اشاره به فسادی که در عکس ها، کاریکاتورها و مطالب خاتون وجود دارد، افزود: این ها همان شگردهایی است که در فتنه 88 نیز به کار بستند ولی با این همه ورشکسته سیاسی شدند و از مردم تودهنی خوردند اما عبرت نگرفته و امروز باز هم ادامه می دهند و مردم دست پروده امام راحل(ه) و رهبر معظم انقلاب در رشد سیاسی را خواب رفته فرض کرده اند.

خالی کردن سلولهای انفرادی بند1 زندان گوهردشت کرج

این گزارش خبری خیلی مسخره است که از ترس فاش شدن واقعیت دست به چنین جا به جایی شده است . شاید دلیل دیگر عادی سازی کردن برای پذیرش گزارشگر ویژه ی حقوق بشر سازمان ملل از بازدید زندان ها در ایران باشد.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"تخلیۀ کلیۀ زندانیان از سلولهای انفرادی سالن 2 بند 1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج بخاطر حضور 3 متهم به قتل دادشی در این بند و کتمان واقعیتهای این قتل. از زمان دستگیری 3 نفر از متهمین به قتل روح الله دادشی و انتقال آنها به سلولها انفرادی سالن 2 بند1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج تمامی زندانیان محبوس در این بند را تخلیه و به سلولهای انفرادی بند 5 منتقل کردند. این در حالی است که این سالن در طی سالهای گذشته مرکز اصلی شکنجۀ زندانیان سیاسی و عادی در زندان گوهردشت می باشد و شکنجه های هولناکی علیه آنها بکار برده می شد و در طی چند سال اخیر هیچگاه سابقۀ تخلیۀ زندانیان از این شکنجه گاه به این صورت روی نداده بود.گفته می شود هدف از انتقال زندانیان به سلولهای انفرادی بند5 عدم برقراری ارتباط سایر زندانیان با این 3 زندانی و پی بردن به واقعیت ها می باشد. متهم اصلی به قتل روح الله دادشی که سن وی بین 16 الی 17 سال می باشد و دارای جسمی لاغر و نحیف است.