گزیده خبرهای 26 مرداد 90 قسمت - 2

با تلاش آتش نشان ها جوان 30 ساله از خودكشي منصرف شد

بوضوح فرق رژیم ضد بشری قروئن وسطایی با کشور های دمکراتیک این است که در کشور های دمکراتیک دولت تلاش می کند تاکه هرچه بیشتر امکانات رفاهی وخدماتی و درمانی و بهداشتی همراه با تغذیه ی مکفی وا یجاد اشتغال کامل و عدالت را آنچنان فراهم کند که موجب امنیت سلامتی و افزایش طول عمر شهروندانش شود .ولی در ایران آنگونه فضای مرگ آوری تحمیل شده است که جوانان ترجیح می دهند خود کشی کنند تا که انگیزه ی زنده ماندن داشته باشد.

جواني كه با رفتن بر روي سقف سايبان پل عابر پياده در خيابان فدائيان اسلام تهديد به خودكشي كرده بود با تلاش آتش نشانان از تصميم خود منصرف شد.اين جوان 30 ساله شب دوشنبه با رفتن بر روي سقف سايبان پل عابر پياده در خيابان فدائيان اسلام، بعد از بزرگراه آزادگان تهديد به خودكشي كرد و شهرونداني كه شاهد ماجرا بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشانان كمك خواستند.ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران در پي تماس شهروندان بلافاصله ساعت 32:20 دقيقه گروه نجات 2 را به محل اعلام شده اعزام كرد.به گفته عباس خصالي فرمانده نجاتگران، جواني كه قصد خودكشي داشت و اختلافات خانوادگي را دليل اين تصميم خود اعلام كرد با تهديد و پرخاشگري سعي داشت از نزديك شدن نجاتگران به خود جلوگيري كند.وي افزود: گروهي از نجاتگران تشك مخصوص نجات را زير پل عابر پياده آماده كردند و گروه ديگري از آنان براي ايمن سازي نرده هاي فلزي وسط خيابان را برداشتند.نجاتگران همچنين پس از گفتگوهاي فني و كارشناسانه با اين جوان كه رضا نام دارد وي را از انجام تصميمش براي خودكشي منصرف كردند و با پايين آوردن او از بالاي پل به نگراني خانواده او و شهروندان حاضر در محل پايان دادند.

اعتراض به آلودگي كارخانه سيمان 10مجروح به جا گذاشت

یک زمانی برای ایام واوقاتی شهر نینان دست به ییلاق و قشلاق می زنند . یعنی به روستاها می رفتند تا از هوای سالم روستا ها استفاده کنند . اماا کنون اوضاع آنگونه شده است که فصای روستا های تخلیه نشده بدلیل آلوده شدن دست به حرکت اعتراضی زده اند و مجروح هم داده اند

خرم آباد- خبرنگاركيهان:اعتراض به آلودگي كارخانه سيمان در روستاي سرخه ده سفلي خرم آباد 10مجروح به جا گذاشت.به گفته يكي از اهالي، ساكنان اين روستا در اعتراض به آلودگي اين واحد توليدي و درخواست از مسئولان براي انتقال آن به نقطه اي ديگر تجمع كردند كه منجر به درگيري با ماموران و مجروح شدن بيش از 10نفر از اهالي شد.وي افزود: يكي از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان بستري است و تعداد ديگري نيز از بيم دستگيري از مراجعه به بيمارستان خودداري كردند. به گزارش مركز اطلاع رساني پليس به دنبال تجمع گسترده اهالي، تخريب حصار واحد توليدي، ايجاد درگيري فيزيكي و سنگ پراني به ماموران، نيروها وارد عمل شدند كه ضمن متفرق كردن تجمع كنندگان، تعداد شش نفر را دستگير كردند و تلاش براي دستگيري ديگر عوامل تجمع ادامه دارد

وجود آسايشگاه رواني در دانشکده فني ايلام!

رژیم ضد بشری قرون وسطایی متحجر ضد علم و دانش و دانشجو و دانشگاه می باشد اکنون در اقدام جدید دانش و دانشجو ستیزی اهانت به دانشجویان دانشکده فنی ایلام مرتکب شده است. برای اینکه که تیمارستان را با دانشکده ی فنی ایلام مخلوط نموده است . آنهم رشته فنی دانشجویی که سابقه ی مبارزاتی بیش از 50 ساله علیه استعمار خارجی و ارتجاع داخلی دارد.

رييس دانشکده فني ايلام بيان كرد: وجود يک آسايشگاه رواني مختلط در اين فضاي آموزشي، دانشکده را دستخوش تغيير کرده است.عليرضا اسدالهي با اعلام اين خبر به خبرنگار ايسنا، گفت: محيط دانشکده که زير نظر آموزش و پرورش استان است، با اجاره دادن بخشي از اين مرکز به آسايشگاه خصوصي رواني و ادغام آن با دانشکده، مشکلاتي را براي ما ايجاد کرده است.وي افزود:از جمله مشکلاتي که ما با آن دست و پنجه نرم مي‌کنيم بحث اختلاط اين آسايشگاه است، خانواده‌هايي که براي ملاقات مي‌آيند نيز محيط دانشکده را دگرگون کرده‌اند و شلوغي و سر وصداي افراد مانع از برگزاري کلاس‌هاي آموزشي مي‌شود. از طرفي درب ورودي و خروجي دانشکده و آسايشگاه يکي است و آمد وشد آمبولانس‌ها مشکل‌ساز شده است. اسدالهي در ادامه گفت: طبيعتا بيمار رواني بايد در محدوده شهري نباشد ومکاتبات ما و پيگيري‌هاي انجام شده با مسئولين درباره جداسازي اين دو مرکز سودي نداشته است و وعده‌هاي آنها در اين خصوص عملي نشد.اسدالهي همچنين درباره محل اين دانشکده در حومه شهر گفت: اطراف دانشکده را مناطق مسکوني حاشيه شهرمحصور کرده است و اغلب ساکنان آن از مهاجران روستاها هستند، عمده مشاغل اين افراد نيز کاذب است و اين امر، امنيت فکري و اجتماعي دانشجويان را سلب کرده است، بعد مسافت دانشکده هم به اين قضيه دامن زده است و با وجود وعده مسئولين درباره سرويس اياب و ذهاب دانشجويان، اين موضوع به يک معضل تبديل شده است.

سود میلیاردی مهر و تسبیح چینی

خوب از این روشن وشفاف تر نمی توان اعتراف کرد و گزارش داد که از قبل دین از محتوا تهی شده ولی تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و عوامفریبی و غارتگری شده چگونه غارتگران دین فروش و انگل در ایران وعراق توانسته اند از طریق تسبیح وارداتی از چین کمونیست این چنین صاحب ثروت نجومی باد آورده ی میلیاردی شوند.

روزنامه خراسان : بر اساس برآوردهای انجام شده، دو تاجر ایرانی و دو عراقی از واردات مهر و تسبیح چینی به شهرهای زائرپذیر عراق میلیاردها تومان سود كسب كرده و اقدام به خرید گسترده دلار طی هفته های اخیر كرده اند.

مومن: مردم بدانند اختیاردار ولی امر است

مشخص است که اگر چنانچه این آخوند مفت خور حوزوی این چنین چاپلوسی و تملق گویی ولی وقیح نامشروع و منفورر ا نکند . که به سرنوشت رفسنجانی و کروبی و خاتمی دچار می شود.

ایسنا : آیت‌الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری گفته است: «مردم باید بدانند که اداره امور جامعه و آنچه که مربوط به جامعه است به دست ولی امر استمومن افزوده که «مردم باید ائمه معصومین را ولی امر خود بدانند و به دستورات آنها که پیرامون اداره امور جامعه است، عمل کنند

برای تک تک شهر‌های بریتانیا برنامه‌ریزی کنید

توصیه به سبک هذیان و چرند گویی مکتبی – اصول گرایی – حوزوی – پاسداری صد البته روحوضی هنری که به ساندیس خوران بسیجیان چماقدار دانشجو شده است که چگونه خودشان را برای مبارزه کردن حکومت جهانی مهدودیت بسیج شوند؟

علیرضا پناهیان عضو قرارگاه «عمار» به دانشجویان توصیه کرد «کم بخورند»، «کم بخوابند»، «برای تحول در اروپا» برنامه داشته باشند٬ «سینماگر» شوند٬ و فرهنگ «اهل بیت» را در عروسی‌ها رسم کنند.آقای پناهیان خطاب به دانشجویان گفته است: «سال آینده باید تمام مشکلات فرهنگی دانشگاه حل شود و برای تک تک شهرهای انگلستان باید برنامه داشته باشید چرا که غرب به آخر خط رسیده استبه گزارش روز سه‌شنبه (۲۵ مرداد) «خبرنامه دانشجویان ایران» (یسیج) وی از وجود برخی اساتید «سکولار» در دانشگاه‌ها انتقاد کرده و گفته است: «چرا باید ظلم در دانشگاه رواج داشته باشد؟ ما باید مقدمه ساز ظهور باشیم. باید در تحول اروپا تقش داشته باشیم

فیلم / لاذقیه؛ زیر حمله نیروهای سوریه برای چهارمین روز پیاپی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=36905

مشخص است که ادامه اعتراضات مردم سوریه و ارتکاب جنایات بشار اسد نه هیچگونه شانسی برای بقای دیکتاتور آدمکش بشار اسد باقی نمی گذارد ، بلکه ماهیت وحشت زده وچهره کریه آدم کشان حرفه ای حاکم بر ایران هم بیشتر عیان می شود که چگونه از ترس از دیکتاتور آدمکش هم پیمانش دفاع می کنند تا که فرصت هرچه بیشتر برای مرتکب شدن جنایات داشته باشد.

ادامه جنایات ضد انسانی درون سیاه چال ها

چه کسی هنوز شک دارد که اینگونه اقدامات ضد بشری که بطور مستمر از سوی دژخیمان شکنجه و زندانبان درون سیاه چال های رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در مورد قربانیان اسیر و در بند اعمال می شود نه نشان از قدرت و پایگاه اجتماعی نمی باشد که ولی وقیح نا مشروع منفور و سایر مسئولان دست نشانده و وارونه گوی ادعایش را دارند ، بلکه به وضوح نمایانگر افلاس واقعیت درماندگی و نا مشروع و ضد بشر بودنش می باشد که از وحشت قیام عمومی وترس ناشی از سرنگونی است که دژخیمان و آدم کشان حرفه ای درون سیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی اینگونه مرتکب جنایات ضد انسانی می شوند .

خونریزی وآسیب دیدگی گوش زندانی سیاسی ارژنگ داودی در اثر شکنجه

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات در سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین می باشد.زندانی سیاسی ارژنگ داودی به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شده است.او در 2 روز اول انتقال به سلولهای انفرادی بند 209 تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی بازجویان قرار گرفته بود که در اثر شکنجه های وحشیانه گوش او دچار خونریزی و ناراحتی شدید شد. بازجویان وزارت اطلاعات سر و صورت و سایر اعضای بندش را آماج ضربات مشت و لگد قرار دادند.علیرغم خونریزی گوش از انتقال او به بهداری زندان و ودرمان وی خوداری می کنند.

وضعیت بد جسمی احمد شاهرضایی در بند ۳۵۰ و مخالفت با مرخصی وی

رهانا : احمد شاهرضایی جوان ٢٩ ساله ای که در ٢٢ خرداد ماه سال گذشته، در خیابان انقلاب دستگیر شده و کماکان در زندان به سر می برد و از مرخصی محروم است.احمد شاهرضایی که از حامیان جنبش سبز است، سال گذشته در سالگرد انتخابات به خیابان آمده و توسط لباس شخصی‌ها بازداشت شده است.به گزارش «خانه حقوق بشر ایران» طی ملاقاتی که روز گذشته خانواده احمد شاهرضائی با وی داشتند، اظهار داشتند: «با وجود مراجعه‌های پی در پی این زندانی به درمانگاه زندان و تأکید پزشکان برای بررسی وضعیت اورژانسی این زندانی در خارج از زندان و انجام هرچه سریعتر ام. آر.آی، همچنان با مرخصی ایشان جهت معالجه و درمان موافقت نشده استاحمد شاهرضایی در روز دوشنبه هنگام ملاقات با خانواده اش از شدت درد پا، قادر به صحبت کردن نبود و این وضعیت خانواده وی را بسیار نگران کرده است. وی که به دلیل شکنجه‌ در دوران بازداشت علاوه بر از دست دادن شنوایی گوش سمت راست خود، دچار مینیسک زانو از هر دو پا شده استشاهرضایی در دادگاه بدوی به سه سال حبس محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر به یکسال و نیم کاهش پیدا کرد.