گزیده خبرهای 9 شهریور 90 قسمت -2

اتفاق جالب در نماز جماعت امروز بیت رهبری

ادعای آزاد و امن ترین کشور جهان داشتن یعنی همین که برای دیدار با رهبر ولی وقح نا مشروع و منفور یک زن باید در بیت رهبری با ورود به بخش مردانه دست به داد و فریاد بزند تا به وی ملاقات داده شود . حال چه بر سروی خواهد آمد مشخص نیست. اما معلوم نیست که چرا مأموران اعزامی در ر ادیو فردا که متعلق به شیطان بزرگ آمریکا است . چرا در گفتگوی نمایشی تبلیغاتی تدارک دیده شده علیه ی مجاهدین که 3 روز پس از تظاهرات اینان در آمریکا تا نام مجاهدین از توی لیست گروه و سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود. شهرام طبری مجری برنامه ی گفتگویی با عباس میلانی را به نمایش می گذارد تا این دو نفر اثبات کنند ساختار ر ابطه میان مجاهدین دمکراتیک نیست . پس نباید نام شان از توی لیست تروریستی خارج شود. مگر اینکه رجوی از این سازمان کنار گذاشته شود. ضمن اینکه مجری و مصاحبه شونده هنوز فرق میان یک سازمان در حال مبارزه با نظامی که حاکم است و قدرت راا نحصاری کرده است را نمی دانند . از سوی دیگر اگر اینان آلودگی حمایت و سمپاتی به رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران یا جناحی از آن ندارند .چرا سوراخ دعا را گم کرده اند. یعنی چرا به جای اینکه به اینگونه روابط نه غیر دمکراتیک که ضد انسانی که در ایران حاکم می باشد به پردازند. ولی با بستر سازی توطئه ی مشترک تهران – واشنگتن- بغداد یقه و پاچه سازمان قربانی را گرفته و مدعی شده اند چون دمکراتیک نیست پس رهبر این سازمان باید بر کنار شود تا ازسوی رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران و دست نشانده اش نوری مالکی بلعیده یا به مسلخ برده شوند تا آنگاه این چنین دمکراتیک شود.

اتفاق جالبی اما امروز در نماز روز 29 ماه مبارک رمضان باعث شگفتگی نمازگزاران شد. سایت تابناک نوشت: در بین قنوت نماز دوم، خانمی 20 ساله از قسمت زنان با رد شدن از چادر به قسمت مردانه آمد و وقتی ماموران انتظامات این خانم را برای برگشتن به جایگاه خانم‌ها هدایت می‌کنند، وی امتناع کرده و با فریاد به سوی جایگاه اصلی رفته و تقاضای ملاقات با رهبر را می‌نماید. در ادامه، به ناچار ماموران مجبور می‌شوند ایشان را به جایگاه خانم‌ها برگردانند اما فریادهای وی و تقاضای ملاقات ادامه پیدا می‌نماید تا اینکه بعد از اتمام نماز رهبر انقلاب پشت میکروفن می‌گویند آن شخص را برای ملاقات به حضور ایشان ببرند. گفتنی است شخص مذکور پیش رهبر انقلاب رفته و چند دقیقه‌ای با ایشان به صحبت نشست.

تهران رتبه نخست استفاده از سایت های مستهجن در جهان

اعتراف آشکار به نتیجه ی 33 سال ادعای معنویت و عقلانیت و عدالت حکومت فاشیستی مذهی خرافاتی که با عوامفریبی و نیرنگ دین فروشی کرده و دست به جنایت و خیانت همراه با غارتگری و سانسور زده اند و شرایط خفقان آور انقباظی حاکم کرده اند که اکنون فاش شده است که آمار در زمینه استفاده كاربران اینترنت از سایت‌های غیراخلاقی در بین ۱۸۲ كشور جهان تهران مقام نخست و شیراز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است که شاهکار دیگری است که مکمل اول محکومیت اول جهانی نقض مستمر حقوق بشر و مصرف مواد مخدر و مرگ و میر جاده ها و اعدام از منظر کمیت و فرار مغز ها می باشد

معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس گفت: بر اساس تحقیقات ارتش سایبری سپاه در زمینه مراجعه كاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی، شیراز رتبه ششم كشور را دارد. به گزار ش فارس، ابراهیم بیانی در جمع مدیران و فرماندهان پایگاه مقاومت ادارات استان فارس اظهار داشت: بر اساس این آمار استان‌های تهران، یزد و اصفهان در رده‌های نخست تا سوم قرار دارند. بیانی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار دیگری در زمینه استفاده كاربران اینترنت از سایت‌های غیراخلاقی در بین ۱۸۲ كشور جهان تهران مقام نخست و شیراز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. وی بیان كرد: با این آمار تكان دهنده چگونه ممكن است با وجود ماهواره‌ها دیگر انگیزه‌ای برای حضور جوانان در مساجد، روزه گرفتن و انجام فریضه امر به معروف باشد. معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس بیان كرد: یكی از موضوعاتی كه دشمن از آن برای جدایی مردم از دین و تهی كردن نظام استفاده می‌كند ابزار فرهنگی و بهره‌گیری از سایت‌های اینترنتی فاسد، شبكه‌ها و آنتن‌های ماهواره است كه قارچ گونه در حال رشد هستند. بیانی ادامه داد: ایجاد اباهی‌گری و تعطیل كردن امر به معروف و نهی از منكر در كشور، با هجمه سنگین از طریق ماهواره‌ها كه امروز بیش از ۵۰ درصد مردم از آن استفاده می‌كنند از برنامه‌های اصلی دشمنان است. معاون اطلاعات فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان كرد: هجمه به ارزش‌های دینی جامعه از جمله حجاب، عفاف، نوع‌دوستی، پركاری و توسعه بی‌بند و باری نیز از اهداف دیگر دشمنان است كه در شبكه‌های ماهواره‌ای روی آن كار می‌كنند. وی تصریح كرد: استفاده از ماهواره‌ها و پیگیری مختلف آن به نوعی در جامعه اسلامی ایران تاثیر گذاشته است كه طبق آمار، افرادی نیز به علت سیگنال ندادن برخی شبكه‌های خارجی از جمله فارسی‌وان اقدام به خودكشی كرده و یا مانع رفت و آمدهای خانوادگی شده‌اند. این مقام مسئول تصریح كرد: پدران و مادران باید با هوشیاری مراقب فرزندان خود باشند كه آنان دچار هجمه شدید ماهواره‌ها و توسعه ترویج بی‌بند و باری نشوند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دولت اشاره كرد و اظهار داشت: كار مسئولان نظام تنها نباید روبان چینی باشد و آنان باید تلاش كنند كه با عملكرد خود كاری نكنند كه مردم كه ولی نعمت هستند از آنان جدا شوند. بیانی ادامه داد: مردم هستند كه بر ما منت دارند اما پاسخگویی به مردم در برخی ادارات شایسته آداب اسلامی نیست و كار مردم با امروز و فردا شدن به تعویق می‌افتد.

احمدی نژاد پشت پرده چی کار می کند؟

چرا در راستای جستجو گری سوژه یابی برای روشنگری کردن که ناشی از رقابت و جنگ قدرت و ثروت میان رقبا می باشد اینگونه تصاویر پشت پرده از رهبر ولی وقیح منفور و منشور خامنه ای بازتاب داده نمی شود که رئیس پاسدار گماشته احمدی نژاد وهمکاره می باشد؟

آغاز تبلیغات انتخاباتی دولتی ها : حضور کاندیداهای همسو در سفرهای استانی و افزایش یارانه نقدی به 60 هزار تومان

بدون چون و چرا پس از کودتای 22 خرداد 88 و حذف رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان زیرا که این عنوان وصله ی ناچسب بر دامان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی تغییر و اصلاح نا پذیر می باشد . بطور عریان فاش شد که چگونه دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و توجیه گر جنایات و خیانات و غارتگری حاکمان دین فروش شده است . به خصوص اینکه فاش شد که ه ف نهایی رقبا حذف همدیگر و انحصاری نمودن قدرت می باشد . طوریکه پس از عریان شدن شکاف و اختلاف میان ولی وقیح منفور و نامشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور ادامه ی جنگ قدرت و ثروت ومچ گیری و روشنگری کردن ترفند و تاکتیک های تبیغاتی رقبا کشف و فاش می شود که این نمونه گزارش شده جزو همین مچ گیری و افشاگری ها می باشد.

کادرسازی ، طراحی ها و برنامه ریزی های آینده و بستن لیست های انتخاباتی خبرآنلاین: دولت به خصوص دکتر احمدی نژاد اگرچه همواره در بین اصولگرایان ، منتقدانی داشته است ولی حجم اصلی ریزش هواداران اصولگرا از ماجرای برکناری ناکام وزیر اطلاعات اتفاق افتاد. رئیس جمهوری اگرچه در طی این چند ماهه «سکوت الهام بخش» را استراتژی خود اعلام کرده است ولی کیست که نداند یک سیاستمدار عملگرا هیچوقت بازی را تمام نشده نمی داند و دست های خود را بالا نمی برد . احمدی نژاد نیز جز این نیست و دیر یا زود موج جدید را شروع می کند . به نظر می رسد پس از عید فطر ، دولت و بویژه تیم آقای احمدی نژاد تحرکاتی داشته باشد . در این راستا موارد زیر قابل توجهند: 1- این امری پنهانی نیست که هر دولتی تمایل به مجلسی همراه دارد . بعضی دولت ها این تمایل را در قالب مداخله غیر مستقیم به فعلیت نیز می رسانند ،‌ حتی بعضی دولت ها قانون ستیزی را به اوج رسانده و به مداخله مستقیم نیز آلوده می شوند . اما در هر صورت ، نفس تمایل یک واقعیت انکار ناپذیر است و همین تمایل ، انتخابات اسفندماه را برای دولتی ها مهم می نمایاند . به رغم برخی تحلیل ها که تیم احمدی نژاد را تمام شده می پندارد انتخابات آتی ، نقطه عطف حیات مجدد این تیم خواهد بود و لذا چنین شب قدری را از دست نمی دهند .2- رئیس جمهوری می تواند آقایان مشایی و رحیمی و بقایی را ظاهرا برکنار سازد و آنان را از ویترین دولت دور نماید تا به این طریق بهانه ریزش کنندگان اخیر ستانده شود و آنان که اتفاقا ظاهر بین تر هم هستند مجددا به زیر چتر او برگردند . بدیهی است که این چهره های نزدیک کاملا حذف نمی شوند بلکه محوریت لایه پنهانی را به عهده می گیرند و کار تشکیلاتی غیر دولتی تیم را اداره می کنند : کادرسازی ، طراحی ها و برنامه ریزی های آینده و بستن لیست های انتخاباتی .3- مطابق اعلام رسمی، فاز دوم یارانه ها بزودی کلید خواهد خورد که پیش بینی می شود از آذرماه با 35 درصد افزایش به 60 هزار تومان بالغ شود . این همان نقطه کانونی توجه دولت عدالت محور است که معمولا از محاسبات رقبایش پنهان می ماند . احمدی نژاد بی نیاز از جبهه های سیاسی ، توده های مردم و بلکه مردم فقیر را نشانه گرفته است و تجربه نشان داده که پشتیبانی آنان را نیز دارد .4- قرار است پس از ماه مبارک رمضان مجددا سفرهای استانی دولت با سبک و سیاق گذشته شروع شود . می دانیم این مدل دقیقا بعد از خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور منسوخ شده بود . گفته می شد یکی از دلایل، نگرانی از عدم استقبال پرشور مردمی بود زیرا احمدی نژاد حمایت حزب الهی ها و ماشین بسیج آنان را از دست داده بود . دلیل دیگر‌،‌ وجود شعار های به اصطلاح خودجوش در لعن و طعن چهره هایی از دولت بود که حالا بر چسب جریان انحرافی نیز به آنان زده بودند. اینک اما آن نگرانی ها با اقدامات یاد شده می تواند رفع شود. مضافاآن که در سفرهای دوره جدید، نمایندگان فعلی همراه ( ونه همه نمایندگان) و یا افرادی که قرار است نماینده شوند در بازدید ها در کنار رییس جمهور نشانده خواهند شد تا خط لازم به موکلان داده شود.فکرش را بکنید اگر دولت به ظاهر پوست بیندازد و بهانه از بریدگان اخیر دولت گرفته شود و یارانه ها نیز افزایش یابد و احمدی نژاد مجددا" موتور خود را روشن کند اکثریت مجلس بعدی از آن چه کسی خواهد بود ؟