گزیده خبرهای 26 مرداد 90 قسمت- 3

"سونامي سرطان در كشور به‌ راه افتاده است"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=70837

خوب اینگونه گند ماهیت ضد انسانی ودشمن ایران ومردم ایران فاش می شود و زیرآب ادعای پوشالی واروه ولی وقیح نا مشروع زده می شود که در سال مرگ خمینی شیاد از وی نقل قول کرد که فلسفه ی خمینی شیاد معنویت و عقلانیت و عدالت بود . البته قبل از آن هم لغز خوانی حکومت آینده از آن محرومان و مستضعفان و پا برهنگان است کرده بود وقول دادن سهمیه ی پول نفت به درب خانه ها را هم داده بود .ولی اکنون فاش شده است که از سوی جانشین و پیروانش سهمیه سرطان یا سونامی اش د اده شده است.ر

وي با اشاره به اينكه سموم كشاورزي يكي از عوامل سرطان‌زار در كشور است، تصريح كرد: بايد نظارت دقيقي در اين زمينه در شهرستان صورت گيرد .فارس: رئيس شبكه بهداشت و درمان آمل با تاكيد بر اينكه بر اساس اعلام انستيتو پاستور ايران، سونامي سرطان در كشور راه افتاده، گفت: بايد عوامل محيطي و ژنتيكي اين روند بررسي شود.حمزه قاسمي صبح امروز در شوراي سلامت شهرستان آمل با اشاره به عوامل شايع مرگ‌ومير در كشور گفت: در گذشته بيماري‌هاي قلبي و عروق با 45 درصد سهم عمده‌اي در مرگ‌ومير مردم داشت.وي با بيان اينكه حوادث و سرطان در جايگاه‌هاي بعدي علل شايع مرگ‌ومير را داشتند، بيان داشت: هم‌اكنون سرطان به جايگاه دوم علل مرگ‌ومير ارتقا يافته است.رئيس شبكه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اينكه در سه ماهه نخست امسال 150مورد جديد از ابتلا به سرطان در شهرستان آمل گزارش شده، يادآور شد: سرطان پروستات در صدر سرطان‌هاي شايع آمل قرار دارد.اين مسئول با اعلام اينكه اين آمار جاي تامل دارد، ابراز داشت: بايد علل و دلايل شيوع اين بيماري‌ها بررسي شود.رئيس شبكه بهداشت آمل با تاكيد بر اينكه براساس اعلام انستيتوپاستور ايران سونامي سرطان در كشور راه افتاده، افزود: بايد عوامل محيطي و ژنتيكي اين روند بررسي شود.وي با اشاره به اينكه سموم كشاورزي يكي از عوامل سرطان‌زار در كشور است، تصريح كرد: بايد نظارت دقيقي در اين زمينه در شهرستان صورت گيرد.قاسمي با تاكيد بر اينكه بايد ارزيابي كنيم چه ميزان از محصولات توليدي بخش كشاورزي تحت‌تاثير سموم قرار دارد، متذكر شد: كارخانه‌هاي توليد موادغذايي نيز بايد نسبت به سلامت مردم در استفاده از مواد افزودني توجه ويژه داشته باشند.اين مسئول با اشاره به مضرات تلفن همراه در ميان جوانان اذعان داشت: امروز اعلام مي‌شود كه بيش از 40 ميليون ايراني از تلفن‌ همراه استفاده مي‌كنند و ممكن است تشعشات اين وسيله نيز در افزايش سرطان‌ها موثر باشد.

سرقت ميلياردي از بانك سپه كرمانشاه با 3 كشته

مدت زمانی است که کرمانشاه صحنه رو در رویی حتی قهر آمیز باندهای مافیایی مدعی اصول گرایی و حزب اللهی و لباس شخصی های حامی دولت با سایر ارگان های وابسته به منتقدان وکودتا گران پاسدار و و لی وقیح منفور ونا مشروع می باشد . اگر چنانچه این سرقت مسلحانه ادامه ی اینگونه نزاع و خصومت باندهای رقب نباشد . بعید نیست که ارتباط به تهاجم نظامی به کردستان عراق و انتقام گیری باشد.

قربانيان اين حادثه سعيد كريمي 32 ساله، راننده خودرو، ياور انتظاري 43 ساله نگهبان و علي صالحي 41 ساله تحويل‌دار بانك هستند فارس: سرقت مسلحانه از بانك سپه كرمانشاه كه ساعتي پيش در شعبه خيابان سعدي اتفاق افتاد منجر به كشته و زخمي شدن 4 نفر از همكاران بانك شد.در جريان اين حادثه مسلحانه 3 مرد سارق كه صورت‌هاي خود را نپوشانده بودند هنگام توقف ماشين حمل پول بانك از فرصت استفاده كرده و درست زماني كه ماموران قصد جابه جايي صندوق‌هاي پول را داشتند با شليك به راننده، نگهبان و تحويلدار بانك هر سه آنها را به قتل رسانده و پول‌ها را به سرقت بردند.گزارش فارس حاكيست در اين حادثه كه حوالي ساعت 10:15 صبح رخ داد "محمد نجفي " رئيس صندوق بانك نيز از ناحيه پا زخمي شد كه باكمك ماموران بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت.براساس اين گزارش، پليس تا اين لحظه هيچ سرنخي از اين افراد ندارد.گفته مي‌شود اين 3 مرد سارق پس از سرقت با خودروي شخصي خود محل حادثه را ترك كرده و گريخته‌اند.قربانيان اين حادثه سعيد كريمي 32 ساله، راننده خودرو، ياور انتظاري 43 ساله نگهبان و علي صالحي 41 ساله تحويل‌دار بانك هستند.يادآور مي‌شود تا به اين ساعت هيچ يك از مسئولان رقم سرقتي را اعلام نكرده‌اند اما گزارش‌ها حاكيست با توجه به سرقت 3 صندوق حمل پول رقم به سرقت رفته بيش از ميلياردها تومان است.سعيد اميري معاونت سياسي اجتماعي فرماندار كرمانشاه سرقت از بانك سپه كرمانشاه را تاييد كرد اما از اعلام جزئيات بيشتر خودداري كرد

ناگفته‌های مرد اعدام ایران/ 180 رضایت از خانواده مقتولان گرفتم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=70628

خوب وقتی دستگاه فاسد قضاییه که رئیس آن انتصابی آن از سوی ولی وقیح نا مشروع انتخاب می شود. عملکردش آنگونه است که در مدت 33 سال جنایت و خیانت و آدمکشی داشته توانسته است که چنین قاتلان آدمخوار و قصاب حیوان صفتانی را آموزش و تعلیم و پرورش دهد. چگونه از این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی و دستگاه آلوده به فساد قضاییه اش می توان انتظار داشت که می تواند اصلاح و تغییر پذیر باشد ودر خدمت جامعه و مردم ایران باشد؟

پرونده بهنود شجاعی بسیار آزار دهنده بود. متاسفانه بهنود خیلی زجر کشید. خانواده مقتول ابتدا اعلام کردند حاضرند وی را ببخشند اما وقتی مصطفایی - وکیل فراری - متوجه موضوع شد آن را مطبوعاتی و بین المللی کرد تا آن را به نام خود تمام کند. وقتی اولیا دم متوجه این موضوع شدند احساس کردند حقشان پایمال شده و خواستار قصاص شدند. روزی که بهنود را پای چوبه دار آوردیم پدر مقتول در کنار او بود و بهنود را نوازش می کردلقب مرد اعدام در حالی با اجرای 350 حکم قصاص به قاضی عصمت الله جابری داده شده که خودش می گوید به دلیل گرفتن 180 رضایت از خانواده مقتولان باید او را مرد صلح و سازش دانست.به گزارش مهر، بهار 84 زمان ورود او به دادسرای جنایی بود. 6 سال پر استرس را سپری کرد و در 350 پرونده اعدام موفق به کسب رضایت در 180 پرونده شد. قاضی که اجرای حکم اعدام شهلا، قاتل سریالی طناب قرمز، قهرمان سابق بوکس و سعادت آباد برعهده او بود. فردی که مصطفایی - وکیل فراری - را عامل اعدام بهنود شجاعی می داند به جز اعدام حکم دیگری نیز اجرا کرده اید؟ــ به جز اعدام تاکنون سه حکم قطع ید نیز اجرا کردم. در یکی از پرونده ها دو سارق مسلح افغانی را که بارها نیز با دستبند و پابند موفق به فرار شده بودند پس از دستگیری در افغانستان قطع ید کردم. همچنین در پرونده دیگر سارقی را که 12 سال حبس داشت پس از بارها عفو قطع ید کردم..

تصاویر: جلسه تازه با حضور احمدی نژاد و مرتضوی

خوب این گزارش هم مکمل گزارش قبلی می باشد . چونکه قاضی بد نام ومنفور سعید مرتضوی همکار همان قاتل آدمکش حرفه ای قبلی که یکی از مجرمان اصلی بازداشتگاه کهریزک می باشد . با وجود اسناد و مدارک انکار نا پذیر و خانواده های شاکیان نه وی بازداشت و محاکمه نشد ، بلکه ارتقای مقام یافته است. بنابراین گذشته از اینکه این قاتل در کنار میز آن یکی معاون اول رئیس جمهور اختلاس گر محمدرضا رحیمی نشسته است که وضعیت اسفبار دستگاه فاسد قضاییه را ثابت می کند. چگونه از این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که رکور دار اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد وهرروز هم این پرونده سنگین تر می شود. می توان امید واهی به تغییر و تحول و بهبود اوضاع به نفع مردم ایران داشت . لذا مگر جز اینکه راه علاج باید تلاش همگانی مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران و پایان دادن به حکومت 33 ساله ی قاتلان و جانیان و آدم کشان حرفه ای باشد راه دیگری وجود دارد؟

جلسه کارگروه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد برگزار و موضوعات مربوط به قاچاق کالا و ارز را مورد بحث و بررسی قرار گرفت آینده: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با تاکید و دستور رییس جمهور تنها نهاد مرجع و مسئول ترخیص کالا از مبادی مرزی، سازمان گمرک کشوری خواهد بود و هیچ نهاد دیگری حق دخالت در این زمینه را ندارد. جلسه کارگروه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد برگزار و موضوعات مربوط به قاچاق کالا و ارز را مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ‌‌نهایت رییس جمهور تاکیدات و دستورات لازم را در خصوص مسائل مطروحه صادر کرد.