گزیده خبر های 2 شهریور 90 قسمت 2

طومار قذافی هم درهم پیچیده شد.خبرگزاری فارس: سرانجام امشب طومار بیش از چهار دهه حکومت دیکتاتوری "سرهنگ معمر قذافی" با سقوط دژ مستحکم "العزیزیه" در هم پیچیده شد تا قذافی نیز به دیکتاتورهایی چون "زین العابدین بن علی" و "حسنی مبارک" بپيوندد و بار دیگر ثابت شود، ظلم و ستم با تمام ابهت و شکوهش فانی و نابود شدنی است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900601232835

به این گفته می شود وارونه گویی و فرافکنی و تناقض گویی کردن و آدرس غلط دادن چون آنگونه گزارشگر خبر گزاری دروغ پر داز پاسداران فارس گزارش داده است و علیه ظلم و ستم و دیکتاتور گفته است که انگاری بهترین رابطه میان دیکتاتور سقوط کرده ی لیبی با رهبر ولی وقیح و سایر مسئولان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران بر قرار نبود و همین مدتی پیش نبود که ولی وقیح نامشروع و منفور درر وضه خوانی کردن خود از سرهنگ قذافی حمایت نمود .کما اینکه هم اکنون با تمام امکانات از بشار اسد دیکتاتور حمایت می شود. مهمتر اینکه در شرایطی که موسوی و کروبی دو تا از مسئولان گذشته در حصر خانگی بسر می برند و هرروز اخبار جنایت آمیز از درون سیاه چال های کشور همراه با صدور احکام دار زدن ها مخابره می شود . اما با صورت مسأله پاک کردن آنگونه ادعا شده است که گویا در ایران خبری از استبداد فردی مذهبی همراه با ظلم و ستم نیست.

محرومیت همه زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ از ملاقات هفتگی در هفته جاری

عدم ظلم و ستم مشابه آنچه قذافی در 42 سال در لیبی مرتکب شد که در گزارش خبری فوق ادعا شده است که گویا در ایران ظلم و ستم مشابه وجود ندارد . اکنون گزارش شده است که از سوی دژخیمان زندانبان سیاه چال ها هر زمان که تعطبلات رسمی هست موجب می شود تا که فشار ومحرومیت بر قربانیان در بند سیاه چال های ایران اعمال شود. یعنی ملاقات های شان قطع گردد.لابد وحشت شان از این است که رد و بدل کردن خبرای مربوط به سققوط سرهنگ قذافی و بشار اسد در حال سقوط موجب تحرکات و اقدامات اعتراضی زندانیان شود.

هم زمانی هر تعطیلی رسمی با روز ملاقات زندانیان سیاسی نتیجه ای جز محرومیت آنها از ملاقات هفتگی را در پی ندارد. آنگونه که در هفته جاری روز دوشنبه که تعطیل رسمی بود همه زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین از حق ملاقات هفتگی با خانواده هایشان محروم شدند.به گزارش سایت کلمه، در هر تعطیلی رسمی، ملاقات زندانیان با خانواده هایشان لغو می شود و این حتی شامل تمام اعیاد مذهبی هم می شود و به جای این ملاقات از دست رفته هر گز ملاقات دیگری جایگزین آن نمی شود. این در حالی است که تلفن های بند زندانیان سیاسی چه در زندان اوین و چه در زندان رجایی شهر از مدتها پیش قطع است و تماس زندانیان با خانواده هایشان تنها به همین ملاقاتهای هفتگی محدود شده است. بنابراین زندانیان بند ۳۵۰ که هفته ای یک بار آن هم دوشنبه ها به مدت بیست دقیقه با خانواده هایشان ملاقات دارند به خاطر هر دوشنبه ی تعطیل، دو هفته در بی خبری مطلق از خانواده شان به سر می برند و زندانیان زندان رجایی شهر نیز که هر دو هفته یک بار حق ملاقات دارند هر تعطیلی رسمی که با روز پنج شنبه مصادف شود، تا یک ماه بی خبری کامل را برای خانواده و زندانی به همراه می آورد.این روند کاملا برخلاف مقرارت سازمان زندانهاست است ،چرا که در این آیین نامه قید شده که زندانی باید در هر شرایطی از حق ملاقات بهره مند باشد. حتی در دوره نظام ستمشاهی، زندانیان سیاسی هیچگاه به مناسبت تعطیلات رسمی از حق ملاقات محروم نمی شدند و در اعیاد ملی و مذهبی حق ملاقات زندانیان افزایش هم پیدا می کرد.این موضوع در خاطرات و نوشته های منتشر شده تعدادی از زندانیان سیاسی آن زمان به ثبت رسیده است.خانواده زندانیان سیاسی بارها به این روند اعتراض کرده اند و گفته اند با وجود قطع تلفن ها، مدت زمان طولانی بی خبری زندانی و خانواده را دچار مشکلات روحی می کند و به نوعی شکنجه روحی برای هر دو طرف تبدیل می شود، اما تاکنون مسوولان به این موضوع توجهی نشان نداده اند. این موضوع درباره زندانیانی که فرزند ان کوچک دارند بسیار سخت تر هم هست و زندانی و خانواده را تحت فشار بیشتری قرار می دهد.برخی ازخانواده زندانیان سیاسی می پرسند آیا بیمارستانها در روزهای تعطیل ملاقات بیماران با خانواده هایشان را لغو می کنند ؟که مسوولان زندان به خود اجازه می دهند هر گونه که مایلند با زندانی سیاسی و خانواده اش رفتار کنند . آنها تاکید می کنند حق ملاقات بیست دقیقه ای خانواده ها با زندانی شان همواره به بهانه های گوناگون از زندانی و خانواده اش گرفته می شود بدون اینکه هیچ توضیح قانع کننده ای درباره آن داده شود .آن گونه که حق تماسهای تلفنی زندانیان سیاسی به صورت غیر قانونی از آنها گرفته شد و مسوولان در این باره هیچ توضیحی ندادند

مي گويند چرا سرويس اتوبوس دانشگاه ها را جدا مي کنيد

بازهم دلیل دیگر از عدم ظلم و ستم و عدالت و برابری زن و مردد ر رژیم قرون وسطایی ضد بشری و زن ستیز ایران که ارزشی برای نیمی از جمعیت کشور قایل نمی باشد و اگر زور شان برسد نه طرح جدایی دختر و پسران در دانشگاه ها و اتوبوس ها و امکان عمومی که آن را درون خانواده ها را نیز اجرا می کند.

خبرگزاري دانشجو - کامران دانشجو، وزير علوم با اشاره به بحث اختلاط در دانشگاه ها گفت: کجاي قرآن و سنت رسول ا... اختلاط تجويز شده است؟وي افزود: برخي پس از 32 سال که از انقلاب مي گذرد، با جسارت مي گويند که چرا سرويس اتوبوس دانشگاه ها را جدا مي کنيد، من بايد توجيه کنم که چرا اين کار خوب است؟

احتمال جايگزيني عزيزي به جاي رحيمي

پاسدار گماشته احمدی نژاد برای حفظ مهره های کلیدی خود وعدم فرجه دادن به دستگاه قضاییه ی آلوده به فساد وگشودن پرونده و پیگیری و بازداشت نمودن شان بنابراین تلاش می کند با به حاشیه بردن شان، از مهره های جانشین استفاده کند تا توطئه ی رقبا را خنثی نماید.

مشرق : برخي كاركنان نهاد رياست‌جمهوري از كم‌رنگ شدن نقش و حضور رحيمي در كارها و رسانه‌ها سخن مي‌گويند. رحيمي، سخنگوي ساكت دولت است كه شايعاتي درباره احتمال جايگزيني محمود عزيزي به جاي وي وجود دارد.عزيزي هم‌اكنون معاون نيروي انساني رئيس جمهور است.

سکوت پلیس در برابر تهدید مشایی

قرار نیست که چاقو دسته ی خودش را ببرد . چونکه نیروی انتظامی زیر نظر پاسدار نجار وزیر کشور می باشد که مهره و نوچه ی ولی وقیح منفور و نا مشروع است که خودش در رأس باندهای مافیایی اصول گرایی و مداحان و نوحه خوانان لات و لمپن می باشند که تهدید به قتل مشایی کرده اند

میهن : همانطور که انتظار می رفت منبرها و مداحی های ماه رمضان به فرصتی برای حملات به تیم احمدی نژاد و مشایی تبدیل شد . در این منبرها و مداحی ها اکثر روحانیون و مداحانی که نزدیک به سپاه و حاکمیت هستند تیم مشایی و احمدی نژاد را مورد حمله قرار داده اند . مهمترین این حملات را می توان سخنان اخیر حاج منصور ارضی مداح معروف تهران دانست که طی سخنانی خواستار قتل و کشتن اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر محمود احمدی نژاد شده است . نکته جالب سکوت نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در قبال تقاضای رسمی حاج منصور ارضی برای کشتن یکی از مسولین ارشد کشور است .