دروغ نامه ی کیهان 1 شهریور 90

نامه -گفت و شنود

گفتم: روزی پس از پیروزی انقلاب

از آخوند تمساح که برخاسته بود از خواب

خیلی ادعای مبارزه می کرد در زمان شاه

سئوال شد چرا سکوت کردی و اشتباه؟

گفت اختیار دارین ده ها نامه نوشتم من

علیه ی شاه این دشمن ملت و و طن

گفتند اگر مرتجع نیستی نمیری پساپسی؟

پس چرا متوجه نشد از این نامه ها کسی؟

گفت چون نامه نوشتم ولی نفرستادم من

تا شاه و ساواک فکر نکنند هستم دشمن

گفت: آقاي موسوي خوئيني ها در سايت شخصي خودش نوشته كه با آتش زدن عكس امام و شعار به نفع اسرائيل و آمريكا و اهانت به عاشورا و آتش زدن مسجد و اينجور كارها مخالف است!
گفتم: پس چرا با همه وجود از آنها و كارهايشان حمايت مي كرد و با عوامل اصلي دشمن جلسات پنهاني داشت؟! عواملي كه بعضي از آنها امروزه به آمريكا و انگليس فرار كرده و آشكارا و بي پرده براي سيا و موساد كار مي كنند.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: مگر همين ها نبودند كه به ائتلاف با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و كومه له و پژاك و... افتخار مي كردند؟ چرا حالا كه فتنه 88 شكست خورده و آمريكا و اسرائيل و انگليس دست از پا درازتر به شكست خود اعتراف كرده اند، آقاي خوئيني ها به فكر توبه افتاده است؟!
گفت: آقاي خوئيني ها مي گويد من همان وقت هم با اين كارها مخالف بودم ولي فرصت اعلام مخالفت نداشتم!!
گفتم: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي از شخصي كه خيلي ادعاي مبارزه داشت پرسيدند، چرا در مقابل آنهمه جنايات رژيم پهلوي ساكت بودي؟ و طرف گفت؛ اختيار داريد! بنده ده ها نامه شديداللحن عليه شاه نوشته بودم! پرسيدند، پس چرا كسي متوجه نشده؟ و يارو گفت؛ خب! نامه ها را نوشتم ولي نفرستادم!

گفت : نقل کرده سربازجو از خویینی ها

آخوندی که بود وچه و کپی خمینی ها

چون بودطراح حمله سفارت آمریکا در تهران

کنون در سایت شخصی خود شده نگران

گفته بوده مخالف پاره کردن تصویر دجال

کنون شده است یک بهانه بر ای جنجال

چون سربازجو وی را متهم کرده به سکوت

چرا در زمان تظاهرات رفته بود عالم برهوت؟

نه اینکه از پاره کردن تصاویر نگفت سخن

بل پشت پرده همکاری نمود و با دشمن

کنون یارانش به انگلیس و آمریکاشده پناهنده

پس علیه خویینی هاترمز بریده شده بی دنده

گفتم : برای چه سربازجو شده پیگیر؟
تا به موسوی خویینی ها دهد گیر

گفت :چون ارتباط دارد به نمایش خیمه شب بازی

مخالف است تا رقیب مغلوب گرفته بشن به بازی

نتوانند نقش آفرینی کنند در دوره نهم بازار مکاره

امیدی نداشته باشند به ولی وقیح همکاره

تا مجوز دهد در این نمایش داشته باشندحضور

دربسترحماسه تقلب سازی اجرا کنندنقش مأمور

پس فتوا داده موسوی خویینی نداشته فرصت

تا پس از شکست فتنه 88 داشته باشد فرصت

ابراز ندامت و توبه وپشیمانی خود کند عیان

برای همین دروغ نامه کیهان آن نموده بیان

گفتم: روزی پس از پیروزی انقلاب

از آخوند تمساح که برخاسته بود از خواب

خیلی ادعای مبارزه می کرد در زمان شاه

سئوال شد چرا سکوت کردی و اشتباه؟

گفت اختیار دارین ده ها نامه نوشتم من

علیه ی شاه این دشمن ملت و و طن

گفتند اگر مرتجع نیستی نمیری پساپسی؟

پس چرا متوجه نشد از این نامه ها کسی؟

گفت چون نامه نوشتم ولی نفرستادم من

تا شاه و ساواک فکر نکنند هستم دشمن