گفت و شنود دروغ نا.مه ی کیهان 6 شهریور 90

رو (گفت و شنود)

گفت : چون خاتمی گفته هر انسان با وجدان

سرگذشت فلسطین غمگینش میکنه نه خندان

متهمش کرده با سوروس داشته دیدار

روز تظاهرات قدس خواب بوده نه بیدار

چون بدستور اسراییل و آمریکا این افراد

علیه ی فلسطین شعار دادند و زدند داد

نه وجدان دارند نه اینکه هستند انسان

درعوض با رو داری، دروغ میگن آسا ن

گفت: آقاي خاتمي گفته است «براي هر انسان باوجداني، سرگذشت دردناك فلسطين مهم است».
گفتم: حالا، اگر كسي چند بار به طور مخفيانه و آشكار با «جرج سوروس» صهيونيست و دشمن تابلودار مردم مظلوم فلسطين، ملاقات كرده باشد چي؟!
گفت: چه عرض كنم؟! چنين شخصي به قول آقاي خاتمي، يا «انسان» نيست و يا «وجدان» ندارد.
گفتم: حالا اگر همين افراد در روز قدس به سفارش مستقيم وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، به نفع اسرائيل شعار داده باشند چي؟!
گفت: در آن صورت، وجدان و انسانيت و از اين چيزها كه حتما ندارند.
گفتم: ولي تا دلت بخواهد «رو» دارند!

گفت: سربازجوی دریده و دهان گشاد

با مفت خوری و پررویی زده است فریاد

گفتم : این منفور و بدم نام لاش خور

همیشه در حال نشخوار ه یابخور بخور

برای چه جیغ بنفش کشیده زده داد؟

باز چه کسی را دراز کرده این شیاد؟

گفت: سربازجوی بد نام زندان اوین

بهانه کرده دفاع از ملت فلسطین

تا آن چماق کند، داده باشد پیامی

فرود آورده باشد بر فرق خاتمی

گفتم : این هرزه گوی زبان درا ز

برای چه خاتمی را کرده دراز؟

گفت : چون خاتمی گفته هر انسان با وجدان

سرگذشت فلسطین غمگینش میکنه نه خندان

متهمش کرده با سوروس داشته دیدار

روز تظاهرات قدس خواب بوده نه بیدار

چون بدستور اسراییل و آمریکا این افراد

علیه ی فلسطین شعار دادند و زدند داد

نه وجدان دارند نه اینکه هستند انسان

درعوض با رو داری، دروغ میگن آسا ن

گفتم : چرا سربازجوی منفور ننگین؟

بخود سور زده این سنگ پای قزوین

چرا فرار به جلو کرده این سربازجو؟

مگر یافته میشه پررو تر از این یارو؟