گزیده خبرهای 3 شهریور 90 قسمت -4

به نام اصولگرايان به كام فرصت طلبان و فتنه گران (خبر ويژه)

بازهم برای بالا بردن فضای خفقان و سانسور از شمشیر داموکلس وپس سر مسئولین مطبوعاتی و سایت های خبر رسانی رقیب به خصوص علیه ی سایت آینده وابسته به پاسدار علی لاریجانی که رئیس بازار مکاره می باشد استفاده شده است که چرا در راستای رقابت و تبلیغات به برخی از موضوعات می پردازد.یا اینکه به ارزنی از خروار ها معضلات و مشکلات ملموس اشاره می کند که اظهر المن الشمس است . به خصوص اینکه جزو منتقدان اصول گرایان دولت می باشد . از سوی دیگر چون بر خی از رسانه های فارسی زبان برخی خبر های این سیایت را کپی می کنند وبازتاب می دهند . بنابراین موجب خشم سربازجو پاسدار پرونده ساز ممیز گر شده است که چرا سانسور رعایت نشده است . پس به همسویی با مطبوعات رقیب مغلوب و فتنه گر و همکاری با رسانه های دشمن بیگانه یا خوراک برای شان فراهم کردن شده است ؟

هم پوشاني برخي سايت هاي شبه اصولگرا با نشريات زنجيره اي و رسانه هاي بيگانه علامت سؤال بزرگي را روي اين سايت ها نهاده است.چندين ماه است كه سايت هاي خبر آن لاين، عصر ايران و [...] فاصله خود را با رسانه ها و روزنامه هاي همسو با فتنه گران (كلمه، جرس، آينده، شرق، اعتماد، روزگار، آرمان، آفتاب يزد، ايلنا، پارلمان نيوز و آفتاب) تقريبا برداشته اند به نحوي كه توليدات آنها در كمتر از چند ساعت و بعضا به فاصله چند دقيقه به تيترهاي اصلي رسانه هاي زنجيره اي و هم چنين رسانه هاي بيگانه مانند راديو فردا، بي بي سي، صداي آمريكا، روزنت، گويانيوز، دويچه وله و...تبديل مي شود. حتي گفته مي شود برخي خبرنگاران زنجيره اي با دو طرف ماجرا همكاري مي كنند. محور اين فعاليت نزديك به هم، كشاندن بحث هاي اختلافي به درون جبهه اصولگرايي در پوشش حمايت از برخي چهره ها نظير آقايان لاريجاني و قاليباف و... است. در اين چرخه معيوب، برخي از نمايندگان مجلس نظير آقايان ع-م، ح-ك، ع-ع، ر-الف و... هم پاي ثابت مصاحبه هاي اختلاف افكن هستند. در اين فضاسازي منفي غالبا چنين القا مي شود كه هدف، مخالفت با جريان انحرافي است اما آنچه در عمل مشاهده مي شود سوءاستفاده از عنوان «جريان انحرافي» براي تسويه حساب با اصولگرايان و بدتر از آن ميدان دادن به بازي تبليغاتي دشمن است.اين رفتار رسانه اي ناسالم تا آنجا پيش رفته كه خبر آن لاين از قول يكي از نمايندگان (آقاي ك) جبهه پايداري را كه با محوريت آيت الله مصباح يزدي تشكيل شده، «همان جريان مشايي» توصيف كرد! حال آن كه آيت الله مصباح و همراهان اصلي وي در جبهه پايداري جزو اولين و جدي ترين و مصرترين معترضان تحركات انحرافي باند مشايي بوده اند. آنچه نگراني را بيشتر مي كند ميدان دادن به برخي چهره هاي سياسي آلوده و از جمله كساني است كه در ماجراي دانشگاه آزاد و مقابله با تلاش براي نظارت پذيركردن اين دانشگاه داراي سرمايه 250 هزار ميليارد توماني، به عنوان دلالان جزء عمل كردند تا شايد امكان نظارت و حسابرسي بر اين دانشگاه فراهم نشود.به نظر مي رسد چهره هاي سياسي- در همه اضلاع جبهه اصولگرايي- مسئوليت دارند نظارت بيشتري بر رسانه هاي منسوب به خود داشته باشند يا دست كم به طور علني از خود سلب مسئوليت كنند. مشابه همين اتفاق در برخي رسانه هاي وابسته به جريان انحرافي نظير هفت صبح و... ديده مي شود و اين نگراني وجود دارد كه اين رسانه هاي به ظاهر متنوع و متضاد در نهايت كار به هم گره خورده باشند و برخي عناصر فرصت طلب با نفوذ در ميان شخصيت ها و رسانه ها، و به بهانه تسويه حساب هاي سياسي و حزبي، در عمل پازل دشمن را كامل كنند و صورت حساب خود را براي جاي ديگري فاكتور نمايند!وضعيت رسانه هاي فعلي هرچند آفاتي را در خود دارد اما از آن جهت كه جبهه متحد اصولگرايان را با عناصر آلوده به فرصت طلبي يا فتنه آشكار مي كند، ذي قيمت است و از جمله مي توان نامزدها را از همين حالا محك زد

فیلم / فریادهای يك دختر جوان که با چاقو مورد حمله قرار گرفت / تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=37239

هرروز جنایات ضد انسانی از زن ستیزی و ناامنی علنی در خیابان شهر های ایران برروی شبکه های خبر رسانی همچون اینترنت مخابره می شود تا همگان به بینند و بدانند که وضعیت در کشوری که ادعا می شود امن و آزادترین کشور جهان است چگونه می باشد؟

خارج از دستور
http://www.kayhannews.ir/900603/14.HTM#other1402

عجیب جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی اصول گرایی بالا گرفته است . از جمله میان بازار مکاره و دولت مدعی ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می باشد . طوریکه اکنون لشکر کشی های طرفین پیرامون موافقت و مخالفت افزایش یک روز تعطیلی به عید فطر بد جوری بالا گرفته است . آنگونه که دولت تهدید کرده است که مقابل مخالفت بازار مکاره از طریق روشی دیگر اقدام خواهد کرد. همچنین تلاش برای کنترل اعضای بازار مکاره طرح نظارت قرار است که دنبال شود . بعلاوه برای نقب زدن به نوعی مداخله گری یا جا پا باز کردن در لیبی پس از سقوط دیکتاتور قذافی با قبر ستان کهنه شکافتن پرونده ی امام موسی صدر شیون و زاری بر سر گوری شده است که در آن مرده ای وجود ندارد؟

اگر مجلس تعطيلات عيد فطر را افزايش ندهد دولت اقدام مي كند.معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: اميدواريم افزايش تعطيلي عيد فطر در مجلس نهايي شود اما اگر اينگونه نشود دولت خود فكري خواهد كرد. حجت الاسلام سيد محمدرضا ميرتاج الديني معاون پارلماني رئيس جمهور كه در حاشيه جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفت وگو مي كرد در خصوص برنامه هاي اعضاي كابينه به مناسبت هفته دولت، گفت: حضور در مجامع مختلف مردمي همچون نماز جمعه و گفت وگو با مردم و ارائه گزارش و رسيدگي به مشكلات مردم از جمله برنامه هاي هيئت دولت در اين هفته است. وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين كه افزايش تعطيلي عيد فطر به كجا رسيد، تصريح كرد: اين موضوع در كميسيون هاي تخصصي مجلس تصويب شده و الان در دستور هفتگي مجلس قرار دارد. معاون پارلماني رئيس جمهور همچنين در اين زمينه يادآور شد: بحث رسيدگي به لايحه گمرك در مجلس به طول انجاميد كه اين موضوع باعث شد، رسيدگي به لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر به تاخير بيفتد اما علي القاعده هفته آينده يكشنبه اگر اين موضوع در دستور كار مجلسي ها قرار گيرد، اميدواريم كه نهايي شود اما اگر اينگونه نباشد، دولت خود براي افزايش تعطيلي عيد فطر فكري خواهد كرد. طرح نظارت بر نمايندگان هفته آينده به صحن علني مي آيد.دبير كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس از احتمال بررسي طرح نظارت بر نمايندگان در صحن علني مجلس طي هفته آتي خبر داد. تشكيل كميته اي ويژه براي بررسي وضعيت امام موسي صدر.سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: با سقوط دولت قذافي مجلس شوراي اسلامي با تشكيل كميته اي ويژه، وضعيت امام موسي صدر را با جديت دنبال مي كند.كاظم جلالي با تاكيد بر زنده بودن امام موسي صدر گفت: عمر دروغ پردازي هاي قذافي درباره امام موسي صدر ديگر

دستگيري 91 سارق و شرور

یک مورد دیگر از چگونگی امنیت کشور مدعی امن و آزا د ترین کشور جهان گزارش شده است . چونکه برای ادامه ی سیاست خفقان و رعب و وحشت و سانسور در جامعه نیاز به ترفند و بهانه های پوچ وواهی برای بازداشت های فله ای می باشد تا که بتوان فضای انفجاری جامعه را کنترل نمود.

اصفهان- خبرنگار كيهان:فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: در راستاي پاكسازي مناطق اصفهان از حيث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان خياباني، افراد شرور طرحي به صورت ضربتي در دستور كار كليه كلانتري هاي شهر، پليس اطلاعات و يگان امداد اصفهان قرارگرفت.سرهنگ محمدعلي بختياري افزود: پس از گذشت 24 ساعت از اجراي اين طرح، پليس اصفهان 16 سارق و 19 نفر اراذل و اوباش و شرور را كه اكثر آنان از افراد شاخص بوده و با داشتن اسم مستعار از شهروندان اخاذي مي كردند دستگير كرد.وي اضافه كرد: در 24 ساعت دوم از اين طرح تعداد 27 شرور و مزاحمان خياباني و 29 سارق شناسايي و دستگير شدند.به گفته سرهنگ بختياري تمام متهمان دستگير شده به مراجع قضايي معرفي شدند.