تصاویر گوناگون فوق العاده با اهداف متنوع فوق العاده تر. 27 مرداد 90

بازداشت سه نفر به جرم حمایت از فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی!

لابد این بازداشت ها به اتهام اینکه قرینه سازی شعار مشابه برای خمینی شیاد وجانشین وی شده است . چونکه ولی وقیح نا مشروع و منفور تا دم مرگ کنارر فتنی نیست . بنابراین چون شعار جهت دار بوده موجبب بازداشت اینان شده است .

سه نفر از لیدرهای تیم استقلال تهران به خاطر حمل بنر حمایتی از فرهاد مجیدی (کاپیتان استقلال) بازداشت شدند.به گزارش دانشجونیوز، هفته گذشته در مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و داماش گیلان بنر بزرگی در میان تماشاگران در ورزشگاه به چشم میخورد که بر روی آن نوشته شده بود: "خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از فرهاد مجیدی محافظت بفرما" . نمایش این بنر با واکنش تند برخی از سایت های اصولگرا مواجه شده بود.در پی این اتفاق، روز گذشته برخی از خبرگزاری ها از بازداشت سه نفر از لیدرهای تیم استقلال در ارتباط با بنر حمایتی از فرهاد مجیدی خبر دادند. همچنین برخی از لیدرهای تیم استقلال نیز که در بازی روز گذشته این تیم با فجر سپاسی از ورود به ورزشگاه آزادی منع شده بودند با تشویق هوادارن در حین بازی مواجه شدند

آتش سوزی خیابان منوچهری سه کشته داد

البته در کشوری که بر خلاف مسئولان گنده گوی کلفت سخن و پر مدعایش که ادعا می کنند ایران امن ترین کشور جهان است . در صورتیکه تیغ تیز سانسور روی مطبوعات کشیده شده است که چرا پس از تقبل خود سانسوری برخی از خبرهای جنایات و فجایع روزانه که که اغلب زن ستیزانه است بازتاب داده می شود . بنابراین در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت باندی همراه با تهدید ومتهم کردن ادامه دارد .می بایست که این چنین آتش سوزی در پاساژ بعلت نقض در سیستم امداد رسانی به موقع گذشته از خسارات مالی و اقتصادی جان انسان هم گرفته شود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی خیابان منوچهری یک زن و دو مرد کشته شدند گفت: در این حادثه 70 مغازه نیز دچار حریق و آسیب شده است. به گزارش خبرنگار مهر، آتش سوزی در پاساژ 5 طبقه درخشان خیابان منوچهری در ساعت 4 و نیم صبح امروز پنج شنبه به مرکز آتش نشانی گزارش شد و ماموران 9 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه در یک کارگاه بافندگی و پوشاک و در مساحت تقریبی دو هزار و 500 متر مربع رخ داد. فتح الله زارع تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار مهر گفت: در این حادثه سه نفر از جمله یک زن و دو مرد کشته شدند که هویت آنها به زودی اعلام می شود. وی ادامه داد: پاساژ درخشان دارای ‌220 باب مغازه و کارگاه بوده که از این تعداد 70 باب مغازه دچار آسیب شده است. وی با بیان اینکه در راهروهای این پاساژ مملو از مواد آتش زا مانند دوک و نخ و محصولات بافندگی بوده است تصریح کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست. تیموری با اعلام اینکه اکنون عملیات مهارآتش به صورت کامل تمام شده است،‌ افزود: آتش‌نشانان حدود 30 نفر از افرادی که برای نجات خودشان به پشت‌بام رفته و گیر افتاده بودند را با نردبان و بالابر نجات دادند.

عکس / غرق شدن لنج باری در قشم

سال جهاد اقتصادی و ادعای طرح خود کفایی یعنی همین . ضمن اینکه ادعای قدرت بر تر جهان داشتن و از زمین و دریا دشمنان مهاجم به خصوص آمریکا و اسراییل نابود شوند.

قشم - خبرگزاری مهر: یک فروند لنج باری حامل 230 تن روغن مایع که از امارات به طرف اسکله شهید باهنر بندر عباس در حرکت بود صبح امروز پنجشنبه بر اثر طوفان در نزدیکی جزیره قشم غرق شد

عکس / گوناگون از ایران شامل نشانه ایمان و کامیونی با دو چرخ قدس و پارک کودکان

این تصاویر هم بعینه می گوید شرایط اقتصادی و امکانات بسیار پیشتر فته ی فوق مدرن در ایران چگونه می باشد و چگونه کودکان از وسایل متنوع و بس مدرن د پارک ها بر خوردار هستند . صد البنه که نمونه از فراهم شدن علائم مقدمه سازی هدف تغییر جهان و اصلاح آن با تلاش برای جهانی کردن مهدویت است . همانگونه که آینده نگری بستر سازی چگونگی تسخیر فضای قول داده شده می باشد؟