گزیده خبر های 29 مرداد 90

سردار نقدی در همایش شهدای مبارزه با نفاق.منافقین مدعی خط امام(ره)، از تروریست‌های دهه 60 خطرناکترند.تیتر دوم -- فعلا ورود تیتر دوم اختیاری می باشد.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج گفت: منافقینی که امروز ادعای راه امام و خط امام را دارند اما علیه اسلام، ولایت و انقلاب نقشه می‌کشند، از تروریست‌های دهه 60 خطرناک‌ترند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900528142910

ولی وقیح نا مشروع و منفور با پاسداران کودتا گر آنگونه غرق در بحران های داخلی و بیرونی شده اند ودر بن بست قرار گرفته اند از سوی دیگر بدلیل افزایش جنگ قدرت و ثروت وتوسعه به بهمه سطوح و گسترش داده شده است از روی استیصال ناچار است چپ و راست منفور و بدنام ترین ها ترین مهره های را همچون آخوند تمساح یزدی و شیخ محمدی یزدی و اخوی های لاریجانی و پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری و آخوند احمد خاتمی و علم الهدا و حمید رسایی و طائب و ذوالنور و شجونی و... به خصوص پاسدار بسیجی عراقی دلقک محمدرضا نقدی را وارد صحنه کند وضمن فحاشی و تهدید وتحقیر رقیب مغلوب با موضوعات گوناگون همچون حجاب و خاتون و ماهواره و اعتیاد و اراذل و اوباش برای سنگین کردن پرونده های شان ووادار به تسلیم کردن شان اینان را یا به نسبت دهند یا اینکه بدتر اینان بدانند. در صورتی که با فعال کردن این مهره های یکی بد نام تر از دیگری ضمن برجسته کردن وحشت از مجاهدین دشمن اصلی عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و قرون وسطایی به نمایش گذاشته می شود.

امروز هم اسلام از خطر منافقین مصون نیست و جدی‌ترین تهدید منافقین هستند. منافقینی که امروز ادعای راه امام را دارند، و با ادعای خط امام می‌نشینند و بر علیه اسلام، ‌ولایت و انقلاب نقشه می‌کشند، از منافقین دهه 60 و اول انقلاب خطرناک‌ترند. ئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: البته وقتی رأس منافقین ملعون امروز با شاه جنایتکار بحرین می‌نشیند و رئیس دفتر خود را پیش او می‌فرستد تا از آنها کمک مالی بگیرد و یا وقتی که با ولیعهد و شاه عربستان همنشینی می‌کند و از او پول، رهنمود و خط می‌گیرد ولی در مقابل مردم حرفی دیگر می‌زند، باید بداند که مردم آنها را شناخته‌اند. نقدی ادامه داد: آنها پول از این افراد می‌گیرند، فتنه می‌کنند ولی خجالت نمی‌کشند. این افراد در فتنه 88 رسوا شدند ولی باز امروز هم هنوز مدعی هستند. و هر شب افطار می‌دهند و جلسه می‌گیرند و نقشه می‌کشند برای روزهای آینده که چه آشوبی به پا کنند و چه طور به صحنه بیایند و یا خدای ناکرده گروهی از مردم را فریب دهند.وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: وقتی به این منافقین می‌گوییم این چه کارهایی است که می‌کنید می‌گویند ما اصلاح طلبیم. آدم‌های فاسدی که تلاش می‌کنند خود را به راه امام منتسب کنند و فکر می‌کنند با دو بار به منزل امام رفتن مردم حرف آنها را باور می‌کند. آنها نمی‌توانند با این نفاق کسی را فریب و توطئه دیگری را شکل دهند

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:تفاهم با عراق برای امضای قرارداد توسعه میادین نفتی مشترک.خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی از تفاهم کلی برای امضای قراردادی با عراقی ها به منظور توسعه میادین مشترک خبرداد و گفت: منتظر اعلام آمادگی عراقی ها برای امضای این قرارداد هستیم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900528153500

چگونه است که پس از وزیر نفت شدن یک پاسدار تروریست همزمان که اقدامات تروریستی در خاک عراق از سوی سپاه قدس افزایش یافته است . همچنین موازی با آن بمباران روزانه کردستان عراق شتاب گرفته است تا جاییکه پاسداران تجاوز نظامی به کردستان عراق کرده است . همچنین آب رود خانه اروند برروی شهر خانقین عراق مسدود شده است . اکنون با سکوت نوری مالکی دست نشانده ی مزدور و خائن چنین خبر تفاهم نفتی میان دو کشور بازتاب داده می شود.

مهدی فکور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از موافقت کلی ایران با انعقاد قرارداد مشترک با کشور عراق به منظور توسعه میدان های مشترک با این کشور خبرداد. وی ادامه داد: در حال حاضر این قرارداد در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است و جزئیات آن بررسی می شود. مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به اینکه تنها برسر کلیات این قرارداد با عراقی ها به تفاهم رسیدیم تصریح کرد: ما آماده امضای این قرارداد هستیم و بحث های حقوقی و جزئیات ان نیز در در شرکت ملی نفت بررسی می شود اما مشکلی برسر امضای قرار داد وجود ندارد. فکور خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظراعلام آمادگی از طرف عراق هستیم که به دلیل تغییر در کابینه زمان امضای این قرار داد تغییر پیدا کرده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ایران با کشور عراق در سه میدان "نفت شهر"، "پایدار غرب" و "دهلران" مشترک است.

موسی حقانی در گفت‌گوی تفصیلی با فارس:کودتای 28 مرداد یک پروژه مشترک آمریکایی-انگلیسی بود.تیتر دوم -- فعلا ورود تیتر دوم اختیاری می باشد.خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر تاریخ معاصر ایران تأکید کرد: کودتای 28 مرداد یک پروژه مشترک آمریکا، انگلیس و شبکه صهیونیستی بود که در ایران پیاده شد. شبکه قدیمی جاسوسی انگلیس در ایران کاملا در روند ماجرا شرکت داشت و توانست از ظرفیت‌های آمریکایی‌ها در ماجرای کودتای 28 مرداد بهره‌برداری کند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900528112333

به مناسبت کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 بهانه شده است تا دفاع آشکار از ولی وقیح منفور و نامشروع شودو موضع گیری علیه ی رقیب مغلوب شود که اینان نیز مشابه ی مصدق سکولار هستند . برای همین اعتراف سکولار بودن مصدق شده است و فاش شده که آخوند کاشانی بدلیل همین سکولار و صد البته مستقل بودنش بود که با کودتا گران انگلیسی و آمریکایی و در بار علیه ی سقوط حکومت ملی دکتر مصدق همکاری کرد تا که شرایط برای قدرت گیری رژیم ضد بشری و قرون وسطایی مذهب مورد حمایت کودتاگران در ایران قدرت بگیرد

مصدق یک سکولار تمام عیار بود.* فارس: ادامه دلایل شکست را بیان کنید.- حقانی: تفاوت دیدگاه‌ها و نگاه‌ها رهبران شخصیت بسیار مؤثر بود، لذا اگر کسی هم دخالت نمی‌کرد، مصدق و آیت‌الله کاشانی یک جا به هم به بن‌بست می‌رسیدند. مصدق یک سکولار تمام عیار بود. اما قبل از نخست‌وزیری سعی داشت از ظرفیت آیت‌الله کاشانی برای بسیج مردم برای هدف‌ها استفاده کند. مهمترین دلیل ترس انگلیس از ایران ماهیت اسلامی کشورمان استفارس: شباهت‌های ‌فتنه 88 با کودتای 28 مرداد را تبیین بفرمایید؟ استفاده از مطبوعات و عوامل مطبوعاتی یکی دیگر از تشابهات فتنه 88 با کودتای 28 مرداد است،‌ این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ فارس: رمز پیروزی در مقابل دشمن چیست؟- حقانی: رمز پیروزی تبعیت از ولی فقیه و حفظ وحدت است. ما می‌بینیم امروز دشمن به خصوص بعد از فتنه 88 ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب را به شکل همه‌جانبه و گستاخانه مورد تخریب و هجوم قرار داد که دلیل آن نقش بر آب شدن توطئه‌هایشان توسط رهبر انقلاب است، بنابراین مهمترین وظیفه ما تبعیت کامل از معظم‌له است و در این راه باید از اختلاف و گروه‌گرایی ‌پرهیز کنیم که در این صورت پیروزی با ماست.

سپاه برای دفاع از ارزش‌ها هیچ محدودیتی ندارد»

دور از انتظار نیست که ضد ارزش ترین ارگان سرکوبگر کودتا گر و غارتگر بدون محدودیت مدافع ارزش هایی باشد که الگو ومنادی اش منفور و نامشروع ترین چهره یعنی ولی وقیح می باشد.

فارس : محمد شاهرخی فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان گفته که «سپاه برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ محدودیتی ندارد چرا که نگهبانی و مراقبت از گوهر ارزشمند انقلاب بر عهده‌ این نهاد است

سانسور انتقادات شدید آيت‌الله‌جنتي

اینگونه فرافکنی کردن از سوی آخوند فسیل و فرصت طلب و مرتجع و وارونه گو که خودشش 33 سال است که آویزان به مراکز قدرت و سانسور و سرکوب شده است تا که جایگاه خویش را حفظ کند . همچنین با نا دیده گرفتن دفاع از دولت و رئیس جمهور در 6 سال گذشته اما اکنون خطاب به اینان گفته است که مگر قدرت چقدر ارزش دارد كه آدم همه چيز را براي آن فدا كند؟ گویا که ولی وقیح منفور و نامشروع دارای چنین خصلت وهدفی نمی باشد؟

ايرنا بخش مربوط به انتقاد آيت‌لله جنتي امام جمعه موقت تهران از ويژه‌نامه موهن روزنامه ايران را سانسور كرد رجا:اين خبرگزاري كه روزنامه ايران نيز زيرمجموعه آن قرار دارد و علي‌اكبر جوانفكر مسئوليت اداره هر دوي اين مجموعه‌ها را دارد، در خبر منتشر شده از خطبه‌هاي نمازجمعه امروز تهران، هيچ اشاره‌اي نيز به انتقاد آيت‌الله جنتي نكرده است.آيت‌الله جنتي در بخشي از خطبه‌هاي نمازجمعه تهران گفت: بعضي مسايل زشت به وجود آمده است، من تعجب مي كنم، مگر قدرت چقدر ارزش دارد كه آدم همه چيز را براي آن فدا كند؟ عده اي الان در فكرند به هر قيمتي براي انتخابات رياست جمهوري راي جمع كنند، پول بي حساب و كتاب، روابط و جا انداختن هاي بي حساب و كتاب دارند. بعد به دنبال جذب بي دين جذب بي حجاب، بي‌بند و بارها ، ملي هايي كه اسلامي نيستند،مي‌روند كه به آنها راي بدهند. براي چه؟ اين كه در رياست جمهوري راي بياورند؟ شما اين را به گور مي‌بريد من اين را به شما مي گويم. شما ممكن است چهار تا آدم هرزه و بي‌دين را جذب كنيد، اما قشر عظيم و متدين كه ۹ دي و ۲۲ بهمن را درست كردند را از دست مي دهيد. آنها اين اشتباهات را مي كنند، اما عطش قدرت آدم را ديوانه مي كند. آرزوی ریاست‌جمهوری را به گور می‌برید. خطیب جمعه تهران واکنشی شدید به ویژه نامه خاتون که توسط روزنامه ایران منتشر شده نشان داد و تاکید کرد: این آرزو را به گور می برید که با رای بی حجابها به ریاست جمهوری برسید. قاصد:آیت الله جنتی امام جمعه موقت تهران امروز در بخشی از سخنان خود در خطبه های نمازجمعه در واکنش به ویژه نامه خاتون روزنامه ایران گفت: عده ای در این فکر هستند که به هر قیمتی برای ریاست جمهوری رای جمع کنند، از خرج کردن پول بی حساب و کتاب تا جذب بی دین و بی حجاب؛ اما این آرزو رابه گور میبرید که با رای بی حجابها و بی بند و بارها به ریاست جمهوری برسید. وی خطاب به جریان انحرافی افزود: ممکن است هرزه ها و بی حجابها را جذب کنید اما جمعیت کثیری که 9 دی را خلق کرد از دست میدهید.آیت الله جنتی به افرادی در دولت که اشاره مستقیمی به نام آنها نداشت هشدار داد که عطش قدرت بالاخره شما را دیوانه خواهد کرد

رئيس کل دادگستري استان لرستان : آمار زندانیان اول انقلاب ۱۰ هزار نفر٬ اکنون ۲۵۰ هراز نفر

به جای حاکم شدن مستضعفان و پابرهنگان فقط گورستان ها آباد نشده است و ارزش ریال کاهش وتورم و گرانی وفقر و بیکاری افزایش نیافته است، بلکه اکنون اعتراف شده که ظرفیت زندان ها نیز این چنین 25 برابر شده است .

رئيس کل دادگستري استان لرستان با تاکيد بر ضرورت پيشگيري از وقوع جرايم در کشور گفت: تشديد مجازات موجب کاهش جرايم نمي‌شود.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي بدري طي سخناني در مراسم گلريزان زندانيان جرايم غير عمد استان لرستان با بيان اينکه متاسفانه آمار زندانيان موجود در زندان‌هاي کشور روز به روز در حال افزايش است، تصريح كرد: آمار زندانيان کشور در سال 58 تنها 10 هزار نفر بوده و اين در حالي است که اين ميزان امروز به بيش از 250 هزار نفر افزايش يافته است.( جمعیت نسبت به سال 58 دو برابر شده است ولی تعداد زندانیان 25 برابر!)وي با بيان اينکه ما نبايد دست روي دست بگذاريم تا جرمي رخ دهد و کسي به زندان بيفتد و شخصيت او از بين برود، ادامه داد: اين امر باعث مي‌شود که نه تنها خود آن فرد بلکه اعضاي خانواده آن زنداني نيز خسارات جبران‌ناپذير اجتماعي فراواني را متحمل شوند.رئيس شوراي قضايي استان لرستان با اشاره به دلايل آمار بالاي زنداني در زندان‌هاي کشور، افزود: فقر فرهنگي، بيکاري، تحصيلات پايين و ... از جمله دلايل اين امر است.وي با بيان اينکه متاسفانه بيشترين آمار اعدامي در کشور مربوط به زندانيان مواد مخدر است، اظهار كرد: به طور حتم تشديد مجازات موجب کاهش جرايم نمي‌شود و در اين راستا پس‌لرزه‌هاي اين محکوميت‌ها را ناديده گرفته‌ايم