گزیده خبر های 25 مرداد 90

دستگیری فوتبالیست جنجالی در پارتی شبانه

وقتی در ر ژیم ضد بشری و قرون وسطایی عوامفریب و دین فروش و غارتگر که دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور شده باشد . طوریکه تمامی معیار و ارزش های انسانی و اجتماعی بهم ریخته ووارونه و زیر ورو شده است . مشخص است جاییکه در ظرف رو کش طلا دار بستنی 250 دلاری در برج میلاد فروخته می شود که معادل حقوق یکماهه یک کارگر می باشد . همچنین جاییکه پاسداران در رأس باشگاه های ورزش فوتبال قرار گرفته اند که کپی برداری از الگوی خرید و فروش بازیکنان فوتبال خارجی می کنند . آنگونه که برخی از بازیکنان می توانند تقاضای ارقام بزرگ برای دستمزد نمایند . از سوی دیگر مشخص است که سیاست مبارزه با فساد اخلاقی و اراذل و اوباش وحجاب و شبیخون فرهنگی ترفند وبهانه برای پیش برد سیاست رعب و وحشت و خفقان می باشد . بنا براین مشخص است در فضای منقبض با عدم آزادی و امکانات تفریحی سالم اینگونه طرح های سرکوب گرانه تناقض آمیز می بایست چنین بازتاب وواکنشی داشته باشد که گزارش شده است.

مشرق نوشت: چهره جنجالی فوتبال ایران که بارها به دلیل مسایل انضباطی و اخلاقی شانس حضور در تیم ملی و بازی در لیگ برتر را از دست داده بار دیگر در یک پارتی شبانه‌ بازداشت شد.این بازیکن پرحاشیه چندی پیش نیز در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه که در شمال تهران برگزار شد به همراه حدود 50 نفر که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌ بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتری مشغول بازی بودند و چند چهره هنری حضور داشتند بازداشت شده بود. پیش بینی می شود با ورود كميته رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال محروميت جدید در انتظار اين فرد خواهد بود.در آئين‌نامه انضباطي براي چنين افراد متخلفي آئين‌نامه انضباطي يك تا سه سال محروميت در نظر گرفته است. بنابراين فوتباليست‌ دستگير شده حداقل يك سال و حداكثر سه سال به ميزان شدت و ضعف تخلف از فوتبال محروم خواهد شد.

خاتون اسم رمز فتنه احتمالی!!

گفته می شود: کد خدای ده که مرغابی بود ، بر سر آن ده چه رسوایی بود. وقتی از بنیانگذار رژیم ضد بشری و قرون وسطایی خمینی شیاد گرفته تا جانشین وی و رئیس جمهور و رئیس مجمع مصلحت و مجمع سیرک خبرگان و سایر نهادهای حکومتی و حوزه علمیه ها و امامان جمعه و رسانه ها و مطبوعات همگی حرف های گنده ی بی معنی و سر وت ه و حتی وارونه می زنند و خالی بندی ووارونه گویی می کنند . چرا نباید که ورق پاره ی دولتی ایران مخاطبانش را این چنین معرفی نکند . زیرا که اپیدمی رشد یافته دروغگویی و خود نمایی و منیت و کیش شخصیت در رژیم مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان است که می خواهد فضا را تسخیر کند وجهان را تغییر دهد و اصلاحش نماید و حکومت مهدودیت را حاکم کند .

یه سری آدم‌های بی‌وزن و بی‌اثره که هی دوست دارن خودشون رو مطرح کنن و بگن ما هم اهل تحلیلیم!! – ما خیلی حالیمونه - تو رو خدا ما رو درک کنید!!حالا هم که روزنامه یه ویژه‌نامه فرهنگی داده بیرون، آقای رمزیاب از صبح شنبه خودشو کشت تا دستای پشت پرده رو بیاره جلوی پرده و بالاخره آورد!ایران:ظریفی که خیلی دوست داشت پسرش آدم مهمی بشه و از حالت بچگانه و بی‌اثری دربیاد، بهش توصیه کرد هر جا نشستی حرفای بزرگ بزرگ بزن تا توجه همه رو به خودت جلب کنی. پسرک ساده‌لوح که هنوز معنی حرف‌های بزرگ رو نفهمیده بود، روزی با پدر خود وارد مجلسی از اعیان و بزرگان شد و بعد از چند لحظه با صدای بلند گفت: فیل، نهنگ، اژدها و... بیچاره پسر فکر می‌کرد حرف‌های بزرگ زدن یعنی اسم موجودات بزرگ‌رو به زبون آوردن نه زدن حرف‌های منطقی و وزین.حکایت این پسر ساده‌لوح ما حکایت یه سری آدم‌های بی‌وزن و بی‌اثره که هی دوست دارن خودشون رو مطرح کنن و بگن ما هم اهل تحلیلیم!! – ما خیلی حالیمونه - تو رو خدا ما رو درک کنید!!حالا هم که روزنامه یه ویژه‌نامه فرهنگی داده بیرون، آقای رمزیاب از صبح شنبه خودشو کشت تا دستای پشت پرده رو بیاره جلوی پرده و بالاخره آورد!. بعد هم رفته و 10 تا دلیل خطرناک و خفن!! آورده که ملت این ویژه‌نامه رو نخونن!!. البته امیدوارم خودشون اولین نفری باشن که نخونن. ضمناً فرهنگ لغت آکسفورد رو گشت و چند تا کلمه بزرگ رو پیدا کرده تا بگه خاتون خیلی بده!!. این کلمات بزرگ شامل: آوانگارد (عمراً اگه معنیشو بدونن) - وضعیت پات! (احتمالاً طرف شطرنج‌بازه) – لیبرالیستی – سکولاریستی (احتمالاً معنی اینا رو بدونه) هست.اوشون برای اینکه از قافله «حرف بزرگ‌زن‌ها» عقب نیفته با تحلیلی فیل نهنگی گفته: اینا میخوان با بحث گشت ارشاد بحران‌سازی کنن!!. توصیه می‌کنم اینا برن به ستاد مدیریت بحران کشور چون خیلی سرشون تو حسابه!!. ضمناً یارو خودش صبح تا شب داره جریان انحرافی! رو تبلیغ می‌کنه بعد میگه مواظب باشید اینا میخان خودشونو مطرح کنن!!. البته ما فهمیدیم ایشون «تحلیلگیر» هستن نه «تحلیلگر»!!. خاتون اسم رمز فتنه جدیده!! اینو تحلیلگرای ارشد امنیتی سایت پیرمردا گفتن. حسابی حواستونو جمع کنید!

صدور حکم اعدام در ملا عام برای قاتل داداشی

سئوال است که آیا با اینگونه صدور احکام ضد بشری مسأله عدم امنیت حل می شود . به خصوص اینکه عامل اصلی مرگ قاتل ومقتول حاکمان رژیم ضدبشری و قرون وسطایی حاکم می باشند؟

به‌دنبال محاکمه عامل قتل قوی‌ترین مرد ایران در دادگاه کیفری استان البرز، قضات دادگاه رای به قصاص متهم در ملأعام دادند.به گزارش البرز نیوز، در همین حال 2 متهم دیگر پرونده که با اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل و شرب خمر روبه‌رو بودند نیز در دادگاه عمومی و انقلاب کرج محاکمه شدند. جلسه محاکمه متهمان ردیف‌های دوم و سوم پرونده قتل روح‌الله داداشی صبح پنجشنبه گذشته و در حضور برادر مقتول و وکیل مدافع خانواده آنها در شعبه 101 دادگاه عمومی و جزایی استان البرز برگزار شد. در این جلسه وکیل خانواده داداشی به نمایندگی از شاکیان از دادگاه برای متهمان درخواست اشد مجازات کرد و سپس متهم ردیف دوم با حضور در جایگاه به دفاع از خودش پرداخت.فرار است احکام متهمان ردیف‌های دوم و سوم این پرونده به‌زودی اعلام شود.

خرید هواپیمای دولتی، پر!

مشخص نیست چرا اینگونه اوضاع خرت وخر و آشفته بازار می باشد . زیرا از یک سو هواپیمای کوچک به رؤسای جمهور برخی از کشور های آسیای میانه بعنوان هدیه داده می شود . از طرف دیگر با ترفند از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن از برداشت بودجه اختصاص داده به پروژه ی دیگر برای خرید هواپیما بطور غیر قانونی خبر داده شده است ؟

روزنامه خراسان : در حالی كه قرار بود هزینه خرید یك هواپیمای دولتی از محل اعتبارات مربوط به پیشگیری، مقابله و جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه و مدیریت خشكسالی پرداخت شود، شنیده شده با پیگیری نهادهای نظارتی این مصوبه غیرقانونی اعلام شده است.

لاهوتي: بجاي ونزوئلا در ايران خانه بسازيم

راست می گوید چگونه است که این مدعیان توجهی به رشد کاارتن خوابان و آلونک نشینان حاشیه ی شهر ها در ایران ندارند ولی در ونزئلا سرمایه گذاری خانه سازی کرده اند؟

خانه ملت- مهرداد بائوج لاهوتي عضو کميسيون عمران مجلس با انتقاد از ساخت 10 هزار واحد مسکوني در ونزوئلا از سوي ايران گفت: اگر دولت توان ساخت اين تعداد واحد مسکوني را در خارج از ايران دارد، بهتر است اين توان را براي حل مشکل مسکن کشور صرف کند.

ادامه تغییرات پیش انتخاباتی در خبرگزاری فارس

مشخص است که پاسداران پس از کودتای 22 خرداد 88 که رقیب مدعی اصلاح طلبان را مغلوب و از صحنه حذف نمودند . سپس کروبی و موسوی را بایگانی کرده اند . آنگاه رفسنجانی راا ز رأس سیرک مجمع خبر گان آخوندی جراحی کردند . تا که تسلط و چنگ اندازی شان بر وزارت نفت هموار گردد .پس شکی باقی نمانده است که اکنون می بایست برای تقویت وتثبیت قدرت شان طرح قبضه ی کامل بازار مکاره را دنبال کنند.

یک هفته پس از معرفی نظام الدین موسوی مدیر مسول سابق روزنامه جوان به عنوان مدیر عامل جدید خبرگزاری فارس، دامنه تغییرات در این خبرگزاری نزدیک به سپاه بالا گرفته است. در همین چارچوب نظام الدین موسوی در همان هفته اول شروع به کار خود قائم مقام مدیر عامل و معاون پژوهشی خبرگزاری را برکنار کرد و افراد جدیدی را جایگزین آنها کرده است. شنیده شده که قرار است تعداد دیگری از اعضای بسیج دانشجویی از سوی نظام الدین موسوی در خبرگزاری فارس دعوت به همکاری شوند. تغییراتی که در راستای آماده کردن خبرگزاری فارس برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی نزدیک به سپاه در انتخابات مجلس نهم ارزیابی می شود.

سايت مشرق : تشکيل يک نهاد موازي با وزارت اطلاعات در نهاد رياست جمهوري تحت عنوان 'معاونت حفاظت اطلاعات'

چرا در حکومت ملوک لطوایفی هرخانی برای خودش شرایط ویژه ی خان بازی نداشته باشد تا از تجاوز وچنگ اندزی خان های رقیب به حریم وی دفاع کنند؟

سایت نسیم به نقل از مشرق : گزارش هاي رسيده حاکي از آن است که جريان انحرافي قصد دارد فردي به نام «س» را که پيش از اين مدير کل يکي از وزارت خانه هاي حساس کشور بوده و به دليل ارتکاب تخلفات شغلي برکنار و دستگير شده بود را به عنوان گزينه پيشنهادي به دکتر احمدي نژاد معرفي کند.اين در حالي است که دکتر احمدي نژاد همواره از مخالفان جدي موازي کاري به ويژه در مراکز حساس امنيتي بوده و تاکنون پاسخي به پيشنهاد هاي مطرح شده نداده است.گزارش هاي موجود نشان مي دهد جريان انحرافي که اخيرا تصميم به افزايش معاونت هاي رياست جمهوري گرفته بنا دارد معاونتي تازه تاسيس در نهاد رياست جمهوري ايجاد کند که وظيفه آن انجام کار موازي با دستگاههاي امنيتي است.به اين فرد پيشنهاد داده شده مسئوليت اين معاونت را به عهده بگيرد و وي هم اين پيشنهاد را پذيرفته است

یک ایرانی در امریکا به اتهام تلاش برای ارسال غیر قانونی سلاح به ایران محکوم به زندان شد

مگر همزمان با فریاد مرگ بر آمریکا سر دادن گفته نمی شود که تحریم ها بی اثر است . پس اینگونه اقدامات قاچاقی سلاح خریدن و دست به کار جاسوسی در سر زمین شیطان دشمن زدن برای چیست؟

یک ایرانی 38 ساله دردادگاهی در شیکاگو، به اتهام تلاش برای صدور غیر قانونی سلاح به ایران ، به 4 سال و 3 ماه زندان محکوم شد .رادیو فردا : بنابر گزارش رویترز ،" داود بنی عامری" ( Davoud Baniameri )، متهم به تلاش برای ارسال غیر قانونی بخش هایی از موشک به ایران است .از آقای بنی عامری به عنوان شهروند ایران نام برده شده، که به شکل قانونی در ایالت کالیفرنیای امریکا اقامت داشته است .این شهروند ایرانی درسال 2009 بازداشت شده بود ."پاتریک فیتزجرالد" دادستان کل امریکا گفته است" بنی عامری" امنیت ملی امریکا را به خطر انداخته است

اهداف آینده تیم احمدی‌نژاد به روایت «جوان آنلاین» : برگزاری رفراندوم و کاهش اختیارات خامنه‌ای

باید گفت که اگر چنانچه باند پاسدار گماشته احمدی نژاد بتوانند موضوع همه پرسی یا رفراندوم پیرامون قانون اساسی و جایگاه و قدرت و لی وقیح نامشروع و منفور و حتی رژیم قرون وسطایی و ضد بشری را به چالش بکشانند و آن را به نظر همه پرسی بگذارند. براحتی می توانند که اکثریت مردم ایران را به آمدن توی صحنه ونظر دادن در این مورد جلب کنند و مهر پایان بر ادعاهای پوشالی دروغین آمارهای ساختگی حمایتی بزنند که بعنوان سخنگو ونماینده ملت همه جا بیان می شود.

دیگربان : سایت «جوان آنلاین» وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد تیم احمدی‌نژاد قصد دارد پس از کسب کرسی‌های مجلس «اختیارات» علی خامنه‌ای را کاهش داده و قانون اساسی را تغییر دهد.این سایت روز دوشنبه (۲۴ مرداد) اهداف دیگر تیم احمدی‌نژاد پس از حضور در مجلس را «فزایش اختیارات رئیس‌جمهور»، «القای حاکمیت دوگانه» و «اصرار برای انجام رفراندوم» عنوان کرده استجوان آنلاین» به نقل از یک عضو تیم احمدی‌نژاد نوشته است: «مگر می‌شود دو نفر با هم حکومت کنند و حکومت کردن با وجود دو نفر شدنی نیستاین سایت همچنین ادعا کرده که تیم احمدی‌نژاد با همکاری اصلاح‌طلبان قصد دارد به اهداف خود برسد.حامیان علی خامنه‌ای پس از علنی شدن اختلاف رهبر جمهوری اسلامی و احمدی‌نژاد تلاش‌ می‌کنند تیم رئیس دولت دهم را که «جریان انحرافی» می‌نامند با اصلاح‌طلبان و جنبش سبز مرتبط کنند.آن‌ها در ماه‌های اخیر بار‌ها ادعا کرده‌اند که «جریان انحرافی» ادامه «فتنه‌» سال ۱۳۸۸ است.محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای نگران هستند تیم احمدی‌نژاد با امکاناتی که در اختیار دارد بتواند اکثریت مجلس نهم را در اختیار گرفته و مقدمات کسب کرسی ریاست جمهوری یازدهم را فراهم کند.این دسته از محافظه‌کاران معتقدند که تیم احمدی‌نژاد اعتقادی به ولایت فقیه و حضور روحانیت در قدرت ندارد و تلاش می‌کند تا آن‌ها را پس از ۳۲ سال کنار بزند

فیلم / گلوله باران مخالفان سوری از دریا و زمین در لاذقیه/ کشته شدن خداقل 30 نفر در سه رور در این شهر (2 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=36859

هرچه زمان به جلو می رود و بشار اسد بیشتر مرتکب جنایت ضد انسانی در سوریه می شود که در دوفیلم ضمیمه شده به نمایش گذاشته شده است. موجب می شود تا که بیشتر هم ماهیت این قاتل مستبد حاکم سوریه بشار اسد فاش شود . هم اینکه ماهیت حامیانش در ایران رسوا و عریان شود که از چه جنایتکاری دفاع می کنند و این حمایت ناشی از چیست؟