گزیده خبرهای 7 شهریور 90 قسمت - 3

نگراني فتنه گران ازخبر توبه كروبي ( خبر ويژه )
http://www.kayhannews.ir/900607/2.htm#other210

گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا به فرار می گذارد . اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز یکی از کارشناسایان روانشناس تواب ساز و اعتراف گیر ووادار به توبه کردن است که چون لو رفته این چنین از موضع زاویه گرفتن کروبی در آینده با فتنه گران با فرار به جلو خودش را لوداده است .

رسانه هاي ضدانقلاب از قول يك گروهك كه خود را «كمپين بين المللي حقوق بشر»! مي خواند اعلام كردند مهدي كروبي در حال آماده شدن براي اعترافات تلويزيوني است.رسانه هايي چون گويانيوز، سحام نيوز، راديو زمانه، راديو فردا و... مطلب گروهك ياد شده را مشتركا بازتاب داده اند كه مدعي است چند روانشناس در حال آماده كردن كروبي براي حضور در تلويزيون و ارائه برخي اعترافات هستند.اين خبر مي افزايد: افراد موسوم به «روانشناس»- كه در ادبيات اعترافات اجباري يك واژه آشنا و به معناي كارشناسان ورزيده نيروهاي امنيتي در شكنجه رواني متهمان و رساندن آنها به مرحله از هم گسيختگي فكري و رواني براي قبول درخواست مصاحبه اجباري تلويزيوني است- هم اكنون با استفاده از حداكثر فشار رواني تلاش مي كنند ذهن و روان مهدي كروبي را تخريب و او را براي مصاحبه تلويزيوني آماده سازند.عوامل رسانه اي تحريك كننده فتنه، براي تشجيع موسوي و كروبي چنين ادعا مي كردند كه اگر كروبي (يا موسوي) دستگير بشه، ايران قيامت ميشه. اما پس از اعمال برخي محدوديت هاي ارتباطي براي اين دو نفر، هيچ تحركي از سوي محافل مذكور مشاهده نشد

جمع آوري 11 هزار ديش

بازهم با شبیخون به دیش های ماهواره ای زدن تلاش بی امان برای گسترش فرهنگ سانسور و خفقان در جامعه می شود.

تبريز - خبرنگار كيهان: رئيس پليس امنيت اخلاقي آذربايجان شرقي گفت 11 هزار ديش ماهواره اي توسط نيروي انتظامي در سطح اين استان جمع آوري شد: محمد اسلاميان افزود: ماموران پليس موفق شدند 966 دستگاه گيرنده ماهواره همراه تجهيزات مربوطه را جمع آوري كنند.

جهت اطلاع

سئوال است که در 33 سال گذشته چه تعداد آفتابه دزد اعدام یا قطع اندام شده اند . ولی چگونه است که دانه درشت های مفسد این چنین با حمایت دولت و دستگاه آلوده به فساد قضاییه به آسانی مرتکب چنین دزدی و اختلاس ارقام نجومی می شوند؟با این وجود بازهم با کمال وقاحت بازهم ادعای معنویت و عقلانیت و عدالت خمینی شیاد می شود.

بعد از انتشار توضيحات بانك صادرات ايران در مورد اختلاسي كه با سوءاستفاده يك سرمايه‌دار از نام و اعتبار بانك صادرات صورت گرفته، اكنون مردم اين سؤال را مطرح مي‌كنند كه اين شخص چگونه توانسته سه هزار ميليارد تومان اختلاس كند؟ مردم مي‌پرسند چرا افراد دانه درشتي كه به اين شخص براي انجام اين اختلاس بزرگ كمك كرده‌اند تحت تعقيب قرار نمي‌گيرند؟ رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با "خانه ملت" گفته است: "حجم بالاي مبالغ اختلاس شده نشانه‌اي از وجود دست‌هاي پشت پرده‌ براي فراهم كردن شرايط انجام اين اختلاس مي‌باشد".

تهران، غرق در باران و ترافيك

معلوم نیست رژیم ضد بشری قرون وسطایی قادر نیست که سر وسامان به وضعیت جوی های فاضلآب پایتخت کشورشهر تهران دهدتا که یک بارندگی ترافیک شهری بر هم نریزد و موجب آبگرفتگی نشود وخسارات فراوان وارد نکند برای چه ادعای قدرت بر تر منطقه و جهان می کند؟

باران موجب آبگرفتگي و ترافيك صبح گاهي شديد در ديروز يكشنبه شد. دو سه روزي هست كه باران تابستاني، تهران را مي‌شويد، اما مصيبت باران، از آبگرفتگي معابر گذشته است؛ ترافيك كشنده، امان مي‌برد. برخلاف ديگر روزهاي ماه رمضان كه تا ساعت 5/9، ترافيك سبك مي‌شد، اما ديروز در بسياري از معابر شهر تردد به كندي انجام شد؛ در برخي خيابان‌ها راننده‌ها، نااميد از باز شدن قفل ترافيك، موتور را خاموش كردند و منتظر باز شدن مسير ماندند

بارش خسارت زد

این گزارش خبری هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد

گنبد كاووس - خبرنگار كيهان: بارندگي هاي اخير شرق گلستان به اماكن تجاري، مسكوني و اراضي كشاورزي شهرستان گاليكش خسارت وارد كرده است.«رحمان صباغيان» فرماندار شهرستان گاليكش گفت: پس از بازديدهاي ميداني علاوه بر آب گرفتگي چند مغازه در سطح شهر گاليكش، خسارات زيادي به ساكنان روستاهاي «صادق آباد، بش اويلي، ترجنلي، تنگراه، يورت كاظم، يورت زينلي و آق قميش» وارد شده است.هنوز از ميزان دقيق خسارت وارد شده گزارشي مخابره نشده است.

مردي كه اگر تميز شود مريض مي‌شود!

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900607/13900607_06_jomhori_islami_goonagoon_0008.html

اینهم یک معجونی از تولید پدیده های نوظهر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم برایران . الحق اگر نه این معجون می تواند جانشین مناسبی برای ولی وقیح نامشروع و منفور باشد ، بلکه بدرد رهبری این رژیم قرون وسطایی برای ارسال به تسخیر فضا می خورد که قول آن داده شده است . از سوی دیگر با این الگو می شود با پدیده ی کارتن خوابی به ترویخ چنین نهضتی کمک نمود تا مشکل بی خانمان ها و کمبود مواد غذایی حل شود.

مردي كه در دهستان دژگاه در بخش دهرم شهرستان فراشبند در جنوب غربي شيراز روزگار مي‌گذراند و به حاج‌عمو معروف است، از حمام گريزان است و مي‌گويد كه اگر تميز شود، مريض مي‌شود. عمو حاجي كه چهره‌اي همانند انسان‌هاي غارنشين دارد و كهنسال به نظر مي‌رسد مردم عادي سن او را نزديك به يك قرن مي‌دانند، رنگ خاكستر گرفته و قشري ضخيم از چرك بر اندام او سنگيني مي‌كند. به گزارش ايرنا: چند سال پيش جوانان محل تصميم گرفتند عموحاجي را به رودخانه ببرند تا آبي به بدن اين مرد برسد، به همين منظور هنگامي كه عموحاجي در خواب بود او را در عقب يك وانت گذاشتند تا او را در رودخانه حمام كنند اما وقتي به رودخانه رسيدند، ديدند عموحاجي در عقب وانت نيست زيرا او پيش از رسيدن، خود را به بيرون از وانت انداخته بود تا مبادا بدنش با آب آشتي كند و عموحاجي همان جا گفته بود اگر تميز شوم، مريض مي‌شوم. عموحاجي از خوردن هر نوع خوراكي تازه و نوشيدن آب بهداشتي پرهيز مي‌كند به گونه‌اي كه اگر به زور هم به او آب گوارا بنوشانند، عكس‌العمل منفي نشان مي‌دهد و بشدت ابراز ناراحتي ي‌كند. لذيذترين غذاها به قول خودش، حيوانات مرده و گنديده است و فرقي ندارد كه اين حيوان حلال و يا حرام‌گوشت باشد. اين سالخورده كه گفته مي‌شود به دليل مشكل عاطفي كه در ايام جواني براي او رخ داده از مردم و اجتماع گريزان و گوشه عزلت و انزوا برگزيده ساليان سال است كه در زير مكاني مسقف ماوا ندارد و در گرما و سرما در هواي آزاد به سر مي‌برد.برخي از جوانان و نوجوانان دژگاه براي عموحاجي مرغ، گربه، روباه، خارپشت و حتي مار مرده مي‌برند او اين حيوانات را در گودالي در اطراف خود دفن مي‌كند و پس از چند روز با آتشي كه در اين گودال مي‌افروزد، آن را نيم‌پز مي‌كند و با ولع خاصي مي‌خورد. عموحاجي پس از آن با خوردن آب گنديده كه در يك حلب زنگ‌زده و حشرات مختلف در داخل آن شناور هستند، وعده غذايي را به پايان مي‌برد. ليوان او يك حلب 5/4 كيلويي روغن است و او با استفاده از اين حلب روزانه نزديك به 5 ليتر آب مي‌نوشد. لوازم زندگي او شامل يك چماق است كه پيشتر پلوس وانت بوده است و وزن آن 17 كيلوگرم است، استكان چاي‌خوري اين مرد عجيب يك كلاه ايمني اسقاطي است و چند حلب كهنه روغن نباتي كه بچه‌هاي اين دهستان با آفتابه در اين حلب‌ها براي او آب مي‌ريزند. شهرستان فراشبند در فاصله 164 كيلومتري جنوب غربي شيراز، واقع شده است.

محسن رضایی: به صورت ناشناس بین مردم می‏روم/ چند بار سوار تاكسی شدم /حداقل حقوق باید 1میلیون تومان باشد

خوب وقتی پاسدار محسن رضایی اعتراف کرده است که بصورت ناشناس در میان مردمم می رود و با مردم درد د ل می کند و به حرف های شان گوش می دهد که علیه ی دولت چه می گویند و به دولت مردان توصیه کرده است که اینان چنین میان مردم روند ونظر سنجی کنند. گذشته از اینکه چون این پاسدار ترسیده است که از مردم نقل قول کند که در مورد دیگران همچون ولی وقیح نامشروع و منفور و رفسنجانی مکار و پاسداران کودتا گر وغیرو چه می گویند . ولی همین که به حد اقل حقوق و دستمزد یک میلیون تومان اشاره کرده است که 3 برابر بیش از حد اقل دستمزد خط فقر تصویب شده میان دولت وکار فرمایان می باشد . به وضوح فاش ساخته است که کارگران محروم و تهی دست چگونه در شرایط طاقت فرسایی بسر می برند . در صورتی که در برج میلاد کسانی می روند وبستنی 250 دلاری یک معادل حقوق یک کارگر در ظرف روکشدار طلا می خورند . با این حساب آیا بازهم ولی وقیح نامشروع و منفور می تواند ادعای مردمی کند و پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی شود در کشور فقیری وجود ندارد و هیچ کس گرسنه شب سر بر بالش نمی گذارد؟

محسن رضایی در برنامه زنده تلویزیونی «پارك ملت»، ضمن بررسی مسائل اجتماعی ایران به ملاحظات خاصی در اقتصاد ایران اشاره كرد و در عین حال به سئوالات مجری این برنامه پاسخ داد.اهم اظهارات وی به نقل از انتخاب بدین قرار است :•من مدتی است توفیق خرید با خانواده را ندارم. البته از قیمت ها مطلعم.•من به صورت ناشناس میان مردم می روم. مثلاً پیش از انتخابات، من چند بار سوار تاكسی شدم و از سخنان و اظهارات مردم در مورد حكومت و دولت، كسب اطلاع كردم. بالاخره با چهره ای ناشناخته وارد جامعه می شوم. البته دوستان من با راننده تاكسی هماهنگ كرده بودند و تقریباً سه كورس با تاكسی، به نقاط مختلف تهران رفتیم.•مردم در مورد من كه چیزی نمی گفتند. اما در مورد دولت و حكومت تا می توانستند حرف می زدند. من به مسئولان كشور نیز توصیه می كنم با چهره ناشناس به میان مردم بروند تا از مشكلات مردم از نزدیك، اطلاع كسب كنند.•باید شرایط به گونه ای شود كه هر خانواده ای با 1 الی 1 و نیم میلیون تومان، درآمد داشته باشد.•حاضرم به هرشكل به دولت كمك كنم. من از منتقدین جدی احمدی نژاد هستم اما به دولت كمك می كنم، چون اگر كمك نكنیم دودش به چشم ملت می رود. حاضر نیستم طرح های خود را پیش خودم نگه دارم تا از آن استفاده تبلیغاتی كنم. من الان همه نوع آمادگی دارم كه به دولت كمك كنم . این طرح های اقتصادی من مثل طرح فدرال اقتصادی را حاضرم به دولت ارائه دهم.•با ابزار فریبكاری و عوامفریبی نمی توان به مصاف دروغگویی رفت.•من یكبار از احتمال حمله آمریكا به ایران سخن گفتم و خیلی ها از من انتقاد كردند، در حالی كه من متخصص هستم و باید در این باره اظهارنظر كرده و تحلیل های خود را ارائه دهم.• مساله بعدی در كنار اشتغال، درآمد پایین است و از نظر من در شرایط امروز ایران نباید دستمزد زیر یك میلیون تومان باشد در حالی كه می بینیم دستمزدهای خیلی پایین تر امروز در جامعه رواج دارد. در واقع اگر دستمزدها بالای یك میلیون باشد و در هر خانواده بیش از یك نفر كار كند ما به سطح متفاوتی از وضعیت اقتصادی خانوار و جامعه می رسیم و شرایط به كلی متحول می شود اما این در سایه تحول در تولید و نگاه ما به مساله اشتغال محقق می شود

نمایندگان خوزستان تهدید به استعفا كردند

آخر این چه رژیم خرت وخر ملوک الطوایفی ضد بشری می باشد که نه اینکه هیچگونه توازنی با دنیای کنونی ندارد ، بلکه بر خلاف ادعا بسیار واپسگرایانه و وارونه عمل می کند. آنچنانکه وقتی در بازار مکاره اعضای استان های آذربایجان شرقی و غربی بدلیل رو به خشک شدن در یاچه ی رضاییه به دولت انتقاد کرده اند . از سوی دیگر تهدید به استعفای اعضای بازار مکاره ی استان خوزستان است که بدلیل انتقال آب سر چشمه های کانون به مناطق کویری مرکز از سوی دولت اکنون سئوال است که چنین نهاد بازار مکاره و دولت که با هم در گیر جنگ و تهدید هستند از سوی دیگر منابع و سرمایه کشور هم در حال نابودی است و با وجود با دسترس بودن تجربه ی 33 ساله چگونه می توان توقع داشت که این نهادها در فکر پیگیری مطالبات مردم باشند ودل شان به حال هدر منافع کشور بسوزد؟

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام مخالفت این مجمع با اجرای طرحهای انتقال آب كارون گفت: در صورت اجرای این طرح تمام نمایندگان خوزستان استعفا می كنند.سید شریف حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه با وجود اعلام مخالفهای فراوان از سوی كارشناسان متخصص در بخش آب مبنی بر غیركارشناسی بودن طرحهای انتقال آب از سرشاخه های كارون بر مصارف كشاروزی به سایر نقاط كشور این طرح همچنان در دستور كار دولت و وزارت نیرو قرار دارد.نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینكه با اجرای طرح انتقال آب بهشت آباد از رودخانه كارون به فلات مركزی، اقتصاد و موقعیت استان خوزستان در خطر قرار می گیرد تصریح كرد: اجرا و بهره برداری از این طرح نابودی صنعت، كشاورزی و زندگی مردم استان خوزستان را در پی دارد.وی عنوان كرد: موضوع انتقال آب از سرشاخه های رودخانه كارون به فلات مركزی در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان مطرح شد و ۱۸ نماینده خوزستان اعلام آمادگی كردند كه در اعتراض به آغاز طرح انتقال آب كارون استعفا كنند و به این صورت مخالفت خود را اعلام كنند.حسینی تاكید كرد: امروز نیز من در رابطه با اجرای طرح بهشت‌آبا٬ نطقی را در صحن مجلس شورای اسلامی خواهم داشت.وی با بیان اینكه طرح بزرگ بهشت آباد حدود یك میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمكعب آب را از سرچشمه رودخانه كارون به فلات مركزی منتقل می‌كند٬ عنوان كرد: بهره برداری از طرح بهشت آباد به این معنی است كه با دست خودمان مرگ خوزستان را رقم بزنیم. عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره وعده رئیس جمهوری به نمایندگان خوزستان مبنی بر ممانعت از اجرای طرح بهشت‌آباد توضیح داد: در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس جمهوری در سال گذشته برگزار شد محمود احمدی نژاد گفت كه در صورت رسانه ای نشدن طرح بهشت‌آباد قول می دهم كه طرح انتقال آب عملیاتی نمی شود اما به نظر می رسد كه وی به علت فشارها نتوانسته وعده خود را عملی كند.این نماینده مردم در مجلس با بیان اینكه وظیفه پیگیری حقوقی طرح بهشت‌آباد به عهده استاندار خوزستان است تاكید كرد: با اجرای این طرح زمینهای خوزستان خشك تر می شوند و كشاورزی و صنعت این استان كه قطب كشاورزی و صنعت كشور است از بین می‌رود.عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینكه دولت باید هر چه سریعتر وضعیت طرح انتقال آب بهشت‌آباد را مشخص كند تاكید كرد: اگر آبی در رودخانه كارون وجود داشته باشد دشتهای تشنه خوزستان آماده كشاورزی هستند