گزیده خبر های 4 شهریور 90 قسمت 4

آيت‌الله خاتمي در خطبه اول نماز جمعه تهران:عزت فلسطيني‌ها در مقاومت‌ جانانه است نه مذاكره.خبرگزاری فارس: خطيب موقت جمعه تهران گفت: عزت فلسطيني‌ها در سايه مقاومت‌هاي جانانه است نه در سايه مذاكرات آنچناني.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900604141004

آخوند منفور گردن کلفت خبیث وارونه گوی متملق وچاپلوس خامنه ای دجال و رمال که چند سال پیش چون با سیاه کردن و باج دادن به اسماعیل هنینه وی به تهران کشانیده شد تا پس از دیدار با ولی وقیح نا مشروع و منفور خطبه خوان قبل از نماز جمعه ی تهران باشد تا ضمن مخالفت کردن با کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا و اعلام لغو کردن موافقت آتش بس با اسراییل پیش مقدمه ی عربده کشی های ضد اسراییلی و محمود عباس از سوی این آخوند گردن کلفت فراهم شود تا که تبلیغات جنگ روانی تهدید آمیز بستر ساز جنگ 22 روزه با اسراییل شود . اکنون چون حماس از خواب گران پر هزینه بیدار شده است و نمی خواهد آلت مثل گذشته دست ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران واهداف پلیدشان شود . این آخوند دجال و رمال مجبور شده است تا مسئولیت لغز ورجر خوانی وهذیان گویی علیه ی اسراییل و دفاع از فلسطین در روز قدس را اجرا کند.

با پيروزي انقلاب اسلامي شمارش معكوس ذلت اين رژيم جعلي شروع شد؛ انتفاضه‌ها يكي پس از ديگري امان رژيم صهيونيستي را بريد و اين رژيم به فلاكتي افتاد كه نه تنها شعار از نيل تا فرات را فراموش كردند بلكه دستشان را به كلاهشان گرفتند كه باد نبرد. انقلاب اسلامي ما نمونه‌هاي بسياري از اين ياري خداوند را تجربه كرده است كه فتنه 88 آخرين جلوه ياري خداوند از انقلاب ما بود چرا‌كه در آن دوران تمام كشورهاي اروپايي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران جنگ احزاب به راه انداخته بودند.دشمنان در خواب فروپاشي نظام اسلامي بودند، اضافه كرد: معركه‌ گردان اين آشفته‌بازار رژيم انگليس بود و از اين اتفاقات ابراز خوشحالي مي‌كرد و برخي از سران كشورهاي منطقه نيز مانند رژيم نامبارك و بن‌علي به ساز آنها مي‌رقصيدند و اظهار خوشحالي مي‌كردند و اغتشاشات آن زمان را پوشش خبري مي‌دادند. نامباركي كه در دوران فتنه 88 از خوشحالي در پوست خود نمي‌گنجيد، پس از دو سال او را در قفس براي محاكمه به دادگاه آوردند و بن‌علي همان ديكتاتوري كه از خوشحالي در پوست خود نمي‌گنجيد، ذليلانه كشورش را ترك كرد و پس از اينكه چند ساعت در هوا معطل بود و سراغ كشورهاي مختلفي براي پناهندگي رفت، سرانجام با ذلت در حجاز به عنوان پناهنده پذيرفته شد.

مرز بين عراق و كويت ناآرام شد

هم موشک ها از ایران به عراق منتقل شده است. هم پرتاب کنندگان موشک ها همان هایی هستند که قبلاً موشک به منطقه ی سبزبغداد و پایگاه های آمریکا پرتاب کردند. خلاصه همان عوامل رژیم قرون وسطایی و ضد بشری در عراق می باشند که روز گذشته زیر چتر تشکل قانون حامی نخست وزیر مزدور نوری مالکی تهدید با فرصت 48 ساعته متوقف کردن بندر مبارک از سوی کویت کرده بودند.

سه موشك كاتيوشا بامداد امروز ـ‌جمعه‌ـ از عراق به سمت بندر مبارك كه توسط كويت در حال ساخت است، شليك شد ايلنا: به دنبال بروز اختلاف ميان كويت و عراق بر سر ساخت بندر «مبارك» توسط كويتي‌ها، منابع خبري از اصابت سه موشك در نزديكي مرزهاي دو كشور خبر مي‌دهند.سه موشك كاتيوشا بامداد امروز ـ‌جمعه‌ـ از عراق به سمت بندر مبارك كه توسط كويت در حال ساخت است، شليك شد.هنوز دو كشور در مورد اين حمله موشكي واكنشي از خود نشان ندادند.بندر مبارك در حال حاضر در جزيره «بوبيان» كويت در حال ايجاد شدن است و عراق نسبت به ساخت آن اعتراض كرده است. عراق ساخت اين بندر را مانعي براي رسيدن كشتي‌ها به بندرهايش در خليج فارس مي‌داند.هفته پيش يكي از نمايندگان مجلس عراق ضمن اعلام مهلت 48 ساعته به كويت براي توقف ساخت بندر مبارك، اين كشور را تهديد به واكنش نظامي كرد.برخي گروه‌هاي شبه‌نظامي عراق نيز كويت را تهديد كرده بودند.

رئيس قوه قضاييه در جمع راهپيمايان روز جهاني قدس:ملت ايران با همه تهديدها و فشارها براي حمايت از قدس ايستاده است. خبرگزاری فارس: رئيس قوه قضاييه گفت: پيام روز قدس به بيگانگان و دشمنان اين است كه مردم كشورمان با وجود همه تهديدها و فشارها براي حمايت از مردم مسلمان فلسطين ايستاده‌اند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900604130006

مشخص نیست که چگونه ملت فلسطین این چنین نمایندگان و سخنگویانی را برای خودش انتخاب کرده است که نه دستان اینان به ریختن مردم بی گناه ایرانی آلوده می باشد ، بلکه 33 سال است که نه خیانت به آرمان ملت فلسطین کرده اند ، بلکه همچون ملت ایران و عراق و لبنان ملت فلسطین و آرمان شان گروگان گرفته شده اند تا که بعنوان مرغ مرغان عزا و عروسی از سوی حاکمان ایران در راستای اهداف پلیدشان در منطقه مورد استفاده واقع شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی:ولایت فقيه دژ محكمي علیه اسرائیل است.خبرگزاری فارس: نماينده ولي فقيه در مشهد گفت: تا وقتی که جریان ولایت و رهبری در کشور باشد، همه ظرفیت‌ها علیه اسرائیل غاصب استفاده می‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900604142628

لابد منظور این آخوند متحجر بغایت زن ستیز و مدافع ولی وقیح منفور و نا مشروع از دژ محکم بودن وی علیه ی اسراییل هم ایران کنترا است. هم منقل و آتش وو افور است که دود و آتش آن بر پا می باشد .