گزیده خبر های 9 شهریور 90 قسمت - 4

9کشته و زخمی حاصل وقوع سیلاب در کرمان
http://www.fararu.com/vdca6ana.49n0015kk4.html

تاکنون هرچه از کرمان و شهر و رو ستا های استان کرمان گزارش شده است ناشی از خشک سلی همراه با فقر بوده است . اما اکنون بارش باران به جای مشکل گشا باشد متأسفانه همچون جاهای دیگر تبدیل به سیلاب و خسارات مالی و جانی شده است . بدلیل اینکه حاکمان در 33 سال گذشته به جز غارتگری و تخریب و جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی همراه با عوامفریبی و دین فروشی بوده است . بهمین دلیل بارش باران در سال خشک سالی به جای اینکه مانع از بهدر رفتن آب باشد و ذخیره گردد ولی در اثر بی تدبیری تبدیل به ویرانی مالی و جانی می شود

بروز سیلاب ناگهانی در کرمان، مردم شهرستانهای مختلف را درحالی غافلگیر کرده که علاوه بر کشته شدن چهار نفر در سیلاب، 120 خانه مسکونی نیز در کهنوج به زیر آب رفت.به گزارش خبرنگار مهر، سیلاب در جنوب و غرب کرمان همچنان برخی از روستاها و مناطق مسکونی را تحت محاصره قرار داده و تلاش برای بازگشایی راهها و امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد. این سیل موجب کشته شدن دو نفر در رابر، دو نفر در سیرجان و زخمی شدن سه نفر در بافت، یک نفر در رابر و یک نفر نیز در سیرجان شده است. سیل همچنین خسارات سنگینی به بخشهای زیر بنایی مناطق سیل زده وارد کرده و کشاورزی این مناطق نیز به شدت از این سیلاب خسارت دیده اند و در بافت، رابر، سیرجان، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج و راین زمینهای کشاورزی مناطق سیل زده دچار آب گرفتگی شدید شده اند. در بافت همچنین 15 روستا تحت محاصره سیلاب قرار دارد و تلاش برای بازگشایی این راهها ادامه دارد. در صورت نیاز این کمک رسانی افزایش یابد. وی از مردم خواست با توجه به امکان بارندگی مجدد از حضور در مناطق سیل خیز و مسیر رودخانه ها خودداری کنند. دو نفر در سیرجان کشته شدند/ مردم از مناطق سیل خیز دور شوند .15 روستای بافت در محاصره سیل قرار دارند .120 خانه مسکونی در کهنوج زیر آب هستند .معاون فرماندار کهنوج نیز از تخریب و آبگرفتگی 120 خانه مسکونی در کهنوج در جنوب کرمان خبر داد. محمد قربانی ادامه داد: دو میلیارد ریال به تاسیسات راه و برق منطقه خسارت وارد شده است. هشدارهای لازم به ستاد بحران داده شده بود .اما محمد عراقی، مدیرکل هواشناسی کرمان در خصوص هشدار به مناطق سیل خیز گفت: قبل از بروز سیلاب و روز شنبه به دستگاههای مربوط هشدارهای لازم داده شده است. مردم خبر نداشتند/ سیل غافلگیر کننده بود با این وجود مردم مناطق سیل زده بر اثر بارش سیل در فصل تابستان و بی سابقه بودن این مسئله کاملا غافلگیر شدند. فرماندار سیرجان نیز در خصوص کشته شدن دو نفر در این شهرستان که روز گذشته روی داد گفت: دو نفر سرنشین یک خودرو بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز زخمی شده است.

علم‌الهدی: اینجا هالیوود نیست/ لباس زن‌های محجبه را دشمن طراحی می کند

http://www.fararu.com/vdcdoj0j.yt0556a22y.html

این آخوند پشمکی متحجر و بغایت زن ستیز علم الهدی تصور کرده است که مردم نمی دانند که آخوندهای حکومتی و شرکای شان همچون علی اکبر ولایتی هم منقلی و فامیلی ولی وقیح نا مشروع چگونه از خارج یا فروشگاه زنانه ی لندن خرید می کنند . یا اینکه گزارش شده است که چگونه فقط یک قلم رانت 3 میلیارد دلاری ناشی از واردات پارچه ی چادری حجاب بر ر می باشد که منتهی به تعطیل شدن کارخاننه های نساجی داخلی و بیکار شدن کار گران شده است که این آخوند سوپر ابله بدون آنکه بگوید عوامل اعزامی در شبکه ی بی بی سی و رادیو فردا چه می کنند انگاری ایران خود کفا می باشد که مدعی شده است لباس زنان محجبه را دشمن طراحی می کند؟

امام جمعه مشهد گفت: حتي لباس زن‌هاي محجبه ما به وسيله دشمن طراحي مي‌شود. به گزارش ایسنا، آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر مشهد افزود: امروز در جامعه ما مساله عفاف و حجاب که سيره پيغمبر است يک مساله اساسي است. اين درست نيست که در تهاجم فرهنگي دشمنان خارجي ما با توطئه‌هاي شيطاني‌شان مانکن‌ها را وارد کوچه و بازار و زندگي ما کنند و مسلمان متدين و متعصب وابسته به پيغمبر، سرمايه و مغازه‌اش در استخدام توليد اين کالاي شيطاني دشمن قرار بگيرد. وي ادامه داد: اين براي جامعه ما ننگ است که صنف پوشاک با اين عظمت در شهرهاي ما وجود دارد و مردم براي تهيه پوشش اسلامي و ديني به مغازه‌ها مراجعه کنند و کالاي توطئه و طراحي شده در دسترس باشد؛ فکر مي‌کنيد اين‌ها در مقابل پيغمبر مسوول نيستند؟ اتحاديه پوشاک واقعا غيرت ديني ندارد؟ کسبه‌اي که مانتو فروش هستند در اين شهر و بقيه شهرها تعصب پيغمبر دوستي ندارند؟ امام جمعه مشهد تصريح كرد: اين‌ها بايد مانتويي را براي پوشش ظاهر زن و دختر باحجاب ارائه بدهند که مانکن و الگويش را دشمن خارجي براي آن‌ها درست کرده است؟ آيا صنف پوشاک با اين عظمت و اين افراد هنرمند نمي‌توانند لباسي متناسب با عفت و حجاب طراحي کنند؟ و اين آقاي خوش غيرت مسلمان صنف پوشاک بايد سرمايه‌اش را در استخدام طراح و مانکن‌هاي خارجي در بياورد؟ علم‌الهدي افزود: حال که چشم کاسب ما را در اين مملکت اسلامي فقط پول پر مي‌کند، شما عزيزان در آموزش و پرورش به فکر بيفتيد. وي تصريح كرد: سال‌هاي سال در دوران‌هاي گذشته در اين شهر لباس فروشي وجود نداشت و مردم خودشان پارچه مي‌گرفتند و هر طوري که مي‌خواستند براي خودشان لباس مي‌دوختند. عضو مجلس خبرگان با تشكر از صدا و سيما به خاطر پخش سريال‌هاي مناسبتي و با پشتوانه معرفت شناسي ديني افزود: اگر بخواهيم فرهنگ دين را در مغز و انديشه جوانانمان ترويج کنيم، بزرگترين راه آن تبليغ غيرمستقيم از طريق فيلم‌ها و سريال‌هاست اما باعث تاسف است که در اين فيلم‌ها و سريال‌ها در زمينه اعتقادي مراقبت و پيگيري اصيل و قطعي نمي‌شود.

امام جمعه اصفهان : ماهواره از بمب اتم خطرناکتر است/ دوست یابی‌ها گناهی بزرگ است و ضرر اجتماعی فوق العاده ای دارد

به نظر می رسد رژیم در بحران فرون رفته و بن بست گیر کرده برای اینکه بتواند فضای انفجاری جامعه را کنترل کند . مجبور است که ماهیت تبعیض جنسیتی و مدافع خفقان و سانسور بودن شان را آشکارا فاش سازند . برای همین آخوند های حکومتی متحجر سانسورچی امام جمعه اصفهان برای اینکه مدافع سانسور و زن ستیز بودن خودش را نمایش دهد . پس تلاش کرده است که از همتایش آخوند عم الهدی امام جمعه مشهد بغایت زن ستیز سبقت بگیرد . برای همین فتوا داده است که ماهواره از بمب اتم خطرناک تر است .

اصفهان - خبرگزاری مهر: به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین مظاهری صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر افزود: کسانی که روزه خاص گرفته‌اند و شکم، اعضاء و جوارح آنها نیز روزه بوده از خداوند بهشت را هدیه گرفته‌اند و کسانی که روزه حسابی گرفته‌اند نیز خداوند را هدیه گرفته و روح آنها همواره در فکر پروردگار عالم است.رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید این عیدی را تلاش کنیم نگاه داشته و نباید با گناه این عیدی و پاداش را در آتش بسوزانیم.وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مصائب بزرگی امروز در جامعه وجود دارد که این مصائب مخصوصا برای جوانان ناراحت کننده است. آیت الله مظاهری با بیان اینکه از جمله مصائب ، ماهواره است گفت: این ماهواره‌ها در واقع جنگ نرم دشمن در خانه‌هاست و باعث اشاعه فحشا در خانواده شده است.وی ادامه داد: این فساد اخلاقی که داریم به سبب همین جنگ نرم در خانواده‌هاست و این ماهواره ضرر بسیار زیادی برای خانواده دارد و یک جنگ است که دشمن با نظام ما دارد و باید همه مراقب باشیم چرا که چنین وسائلی هم عذاب دنیا دارد و هم عذاب آخرت.رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هیچ عذابی بالاتر از فساد اخلاقی نیست که اکنون در جامعه وجود وجود دارد و همه متاسفانه بی تفاوت به این بی اخلاقی ها هستیم که یکی از مسائل که به این بی اخلاقی ها دامن می‌زند ماهواره است که از هر بمبی ضرر و زیان آن بالاتر است و خانواده‌ها بدانند این ماهواره ها برای نظام و اجتماع و نسل جوان ضرر دارد.آیت الله مظاهری در ادامه سخنان خود یادآور شد: همه باید بدانند که این ماهواره به فساد اخلاقی دامن می زند و این فساد کمک کم کم بر علیه نظام می‌جنگد و این بمب یک براندازی برای اجتماع است.وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: از دیگر فسادهایی که شاهد آن هستیم دوست یابی‌های اشتباه است که باید نسبت به آن توجه داشت و همه باید بدانیم این دوست یابی‌ها گناهی بزرگ است و ضرر اجتماعی فوق العاده ای دارد