گفت و شنود دروغ نامه کیهان 2 شهریور 90

سوختم ! گفت: تازه چه خبر؟! (گفت و شنود)

گفت: اینگونه نظر دادن این سربازجو

شده مثل جیغ زدن و فرار کردن آن یارو

ازدستشویی در آمده بود، کرد ا قرار

با سوختم سوختم کردن می کرد فرار

رفیقش پرسید چه شده، چیست خبر؟

گفت چه بگم ، من بی ازهمه جا خبر

به رنگ قرمز و آبی شیرآب کردم اعتماد

خود مقصرم ،علیه خودم می زنم فریاد

گفتم: پيروزي مردم ليبي و سقوط قذافي بدجوري رسانه هاي مدعي اصلاحات و عوامل فتنه 88 را عصباني كرده است.
گفت: خب! حق دارند! چون آنهمه زور زدند و براي آمريكا و اسرائيل و انگليس پادويي كردند كه به جمهوري اسلامي ايران ضربه بزنند ولي امروزه نه فقط در آن ماموريت شكست خورده اند بلكه بقيه ملت هاي مسلمان هم از ايران اسلامي الگو گرفته اند.
گفتم: حيوونكي ها آمريكا و اسرائيل و انگليس و ملك عبدالله سعودي و پادشاه اردن و حسني مبارك و بقيه اجق وجق هاي منطقه را بگو كه چه پول هاي بي زباني را براي ايجاد فتنه 88 هزينه كردند و حالا از بادي كه كاشته بودند دارند طوفان درو مي كنند.
گفت: سايت ضد انقلابي بالاترين با اشاره به انقلاب هاي اسلامي منطقه خطاب به مدعيان اصلاحات نوشته؛ نبايد به حمايت هاي خارجي اعتماد مي كرديم كه امروز سنگ روي يخ بشويم.
گفتم: يارو در حالي كه جيغ مي زد و فرياد مي كشيد، سوختم سوختم! از دستشويي بيرون اومد. رفيقش پرسيد چي شده؟ گفت؛ چي بگم، تقصير خودمه! نبايد به علامت هاي قرمز و آبي شير دستشويي اعتماد مي كردم!

گفت : سربازجو ناشی از سوزش و خارش

وارونه از سقوط قذافی کرده است گزارش

گفتم : برای چه این عوضی ازگل نا لوطی

از سقوط دیکتاتور قذافی کرده است قاطی؟

حال این سوپر ابله وارونه و هذیان گو

چه چرند گفته یا لغزخوانی کرده این هالو

گفت : سربازجو با وارونه گویی گفتمانی

گفته رقبا از سقوط قذافی هستند عصبانی

پادویی کردندبرای آمریکاو انگلیس و اسراییل

تا در سال 88 در ایران اتفاق افتد این قبیل

ولی وقیح و پاسداران کودتاگران در بن بست

با ضرب و شتم و زندان اینان دادند شکست

گفتم :مگر ولی وقیح از قذافی نکردحمایت؟

چرا سرباز جو علیه ی رقیب کرده شکایت؟

نمی داند وارونه هذیان گویی کردن با حرافی

عوض نمیده برای رهبرسرنوشت مشابه قذافی

گفت: اینگونه نظر دادن این سربازجو

شده مثل جیغ زدن و فرار کردن آن یارو

ازدستشویی در آمده بود، کرد ا قرار

با سوختم سوختم کردن می کرد فرار

رفیقش پرسید چه شده، چیست خبر؟

گفت چه بگم ، من بی ازهمه جا خبر

به رنگ قرمز و آبی شیرآب کردم اعتماد

خود مقصرم ،علیه خودم می زنم فریاد