دو گزیده خبر نوشتاری و تصویری 1 شهریور 90

سقوط یک بالگرد در نزدیکی جهرم

مشخص نیست در شرایطی که نظامیان رژیم قرون وسطایی ضد بشری توانایی حفاظت و کنترل امنیتیی بالگردش را ندارد تا مانع از سقوط آن شود . برای چه با آزمایش موشکی تلاش می کند تا از موضع ضعف قدرت نمایی کند و مدعی شود قدرت بر تر منطقه و جهان می باشد و ضمن شعار دادن اسراییل نا بود گردد مدعی می شود که با موشک از سمنان می شود اسراییل را مورد حمله قرار داد.

امروز یک بالگرد در شهرستان قیروکارزین(مرز بین جهرم و قیروکارزین) سقوط کرد.فارس به نقل از فرمانداري قيروكارزين نوشت: لحظاتي پيش یک دستگاه بالگرد متعلق به شرکت لرزه‌نگاری تراث پرشیا پیمانکار شرکت ملی حفاری در نزدیکی روستای نیم‌ده بخش افزر قیروکارزین در ۲۵ کیلومتری مرکز این شهرستان سقوط کرد.به گفته شاهدان این بالگرد در برخورد با سیم‌های فشار قوی برق در این منطقه سقوط کرده است.این حادثه یک نفر قربانی داشته و خلبان بالگرد تنها سرنشین آن جان خود را از دست داده است.ماموریت این بالگرد اکتشاف بوده است.

تصاویرمحاكمه عامل ترور شهيد علي‌محمدي

بدون شک برگزاری این نمایش ی خیمه شب بازی ساختگی محاکمه کردن به اصطلاح قاتل دانشمندهسته ای بی ربط به محاکمه کردن دو شهروند ربوده و به گروگان گرفته شده ی آمریکایی ندارد که به 8 سال محکوم شدند . زیرا که مرتبط به پیش برد سیاست زد و بندهای پشت پرده از طریق لابی های مقیم آمریکا می باشد . مشروط بر اینکه برجسته کردن تضاد یا ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران شان برای آزاد کردن این دو گروگان آمریکایی و خنثی کردن این تلاش می باشد . از سوی دیگر با مخاطب قرار دادن آمریکا و اسراییل ودفاع عریان کردن از اهداف هسته ای تأکید کردن بر عدم عقب نشینی از کوشش برای دستیابی به سلاح هسته ای می باشد. همینطور نوعی تلاش مذبوحانه برای منحرف کردن اذهان عمومی از تغییر و تحولات منطقه است . به خصوص وحشت از سقوط سرهنگ قذافی و بیشتر نگرانی از دچار شدن سرنوشت مشابه برای دیکتاتور سوریه بشار اسد می باشد . چونکه جای ابهامی نیست که پس از بشار اسد نوبت نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده در عراق و سپس نوبت ولی وقیح نامشروع و منفور در ایران است .