گزیده خبرهای 6 شهریور 90 قسمت 2

سروري : هرگونه اقدام نظامي عليه سوريه با واكنش ملت هاي منطقه مواجه مي شود

چرا این بسیجی عضو بازار مکا ره که یکی از مجرمان دست اندر کار جنایات بازداشتگاه کهریزک می باشد . زیرا که پرونده را بطو روارونه برای ماستمالی کردن پیگیری مجرمان اصلی در بازار مکاره دنبال کرد . اکنون نگفته است که منظور از ملت های منططقه کیست؟ چرا برای بیان این واقعیت که حاکمان تهران که از سقوط بشار اسد وحشت دارند . زیرا پس از سقوط وی نوبت خودشان می شود. دچار لکنت زبان شده است و اینان رابعنوات ملت های منطقه جازده است ؟

عضو كميسيون امنيت مجلس با اشاره به اقدامات آمريكا و ناتو عنوان كرد هرگونه اقدام نظامي عليه سوريه با واكنش ملت هاي منطقه همراه خواهد بود.پرويز سروري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از دخالت مستقيم آمريكا در امور داخلي سوريه با هدف ترويج ناامني در اين كشور، گفت: مردم سوريه عليرغم انتقادهايي كه به نظام سياسي خود دارند، قطعاً مشكلات خود را با حاكميت حل و فصل خواهند كرد و دولت سوريه خواهان اجراي اصلاحات براي حل مشكلات مردم كشورش است.وي با بيان اينكه دخالت آمريكا در سوريه در راستاي جلوگيري از موج بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و تحت الشعاع است، افزود: ما مطمئن هستيم مردم سوريه از آمريكايي ها متنفرند و اجازه نخواهند داد دخالت آمريكايي ها در امور داخلي كشورشان تأثيرگذار باشد.عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه آمريكا در حوادث اخير غزه كه با حمله وحشيانه رژيم صهيونيستي به مردم بي دفاع همراه بود، سكوت معناداري اختيار كرده است، گفت: كمتر انسان معقولي مي تواند جانبدارانه نبودن رفتارهاي آمريكا را در منطقه بپذيرد.سروري كه با فارس گفت وگو مي كرد، همچنين گفت: هرگونه اقدام نظامي عليه سوريه با واكنش ملت هاي منطقه علي الخصوص ملت سوريه همراه خواهد شد لذا آمريكايي ها كه ناتو را براي اقدام نظامي عليه سوريه تحريك مي كنند، بايدبدانند كه هرگونه اقدام عليه سوريه موجب اتحاد بيشتر مردم اين كشور خواهد شد.وي با بيان اينكه آمريكا ترجيح مي دهد در برابر قتل عام مردم غزه سكوت كند اما كوچكترين تلاش پليس سوريه را براي برقراري امنيت محكوم مي كند، گفت: از نظر آمريكايي ها حقوق بشر شامل حال مردم فلسطين نمي شود

مرگ 4 چوپان در سيل گچسر

در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که 33 سال است سیاست چوب حراج بر منابع ذخایر زدنو سرمایه های طبیعی کشور بهدر دادن ادامه داشته است . همچنین شرایطی که کشور دچار خشک سالی می باشد ودر یاچه ها و رود خانه ها و تالاب های کشور در حال نابودی هستند جاری شدن سیل به جای مهار سیل از طریق بند ها و سیلاب ها ولی منتهی به خسارات وویرانی و تلفات جانی می شود ناشی از چیست؟

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر از مرگ چهار چوپان در سيل روز جمعه در شهرستان گچسر خبر داد و گفت: تلاش براي يافتن اجساد سه چوپان ادامه دارد.حيدر حيدري در گفت وگو با مهر اظهار داشت: روز جمعه به علت شدت بارندگي شديد در روستاي آزادبر از توابع شهرستان گچسر شاهد وقوع سيل بوديم كه متاسفانه در اين حادثه چهار چوپان مفقود شدند. اين در حالي بود كه 600 راس گوسفند نيز در اين حادثه تلف شدند. وي ادامه داد: امدادگران از همان لحظه وقوع سيل به دنبال يافتن اجساد قربانيان بودند كه موفق شدند جسد يكي از چوپانان را در ارتفاعات آزادبر پيدا كنند. معاون سازمان امدادو نجات هلال احمر از ادامه جستجوي امدادگران براي پيدا كردن جسد سه چوپان ديگر خبر داد.

انفجار در كارخانه رنگ سازي 9 نفر را راهي بيمارستان كرد

بازهم گزارش دیگری ازجنایت علیه ی کارگران کارخانه ی رنگ سازی که بدلیل عدم شرایط امنیتی در محیط کار می باشد در صورتی که ادعای پوشالی و وارونه ی ایران امن ترین کشور جهان می شود.

بر اثر انفجار در كارخانه رنگ سازي منطقه سياه سنگ شهرك پرديس 9 تن مجروح و روانه بيمارستان شدند.در جريان اين حادثه كه ساعت 20:11روز چهارشنبه دوم شهريور در يك كارخانه رنگ سازي در منطقه سياه سنگ شهرك پرديس به وقوع پيوسته هشت تن بر اثر سوختگي مجروح و به بيمارستان مطهري منتقل شدندگفتني است، يك نفر ديگر نيز به دليل ضربه به سر توسط عوامل اورژانس به بيمارستان امام حسين(ع) انتقال داده شد

ارتباط دوقبضه بانوي صلح با تروريست ها (خبر ويژه)

بالاخره سربازجو پاسدار شکنجه و پرونده سازی می بایست برحسب تجربه وتخصص و مأموریتی که دارد از هر فرصت یا روزنه ای که کسب می کند با شیو ی یک تیر چند نشان زدن هم منتقدان و ناراضیان را متهم کند . هم مجاهدین دشمن اصلی را فراموش نکند و پارس کنان از اینان پاچه گیری و انتقام کشی نماید.

يك دليل ديگر براي نامزدي شيرين عبادي از سوي گروهك منافقين در ماجراي جايزه نوبل پيدا شد.هرچند كه الهه هيكس چند سال پيش خبر داده بود عبادي از طريق عبدالكريم لاهيجي (يكي از همراهان گروهك منافقين و همكار استخبارات صدام) به وي معرفي و از آن طريق براي دريافت جايزه صلح نوبل پيشنهاد شده، اما عبادي از ارتباط بيشتر با منافقين خبر داده است. او در مصاحبه با يكي از رسانه هاي ضدانقلابي فاش كرد برادرشوهرش جزو اعدامي هاي گروهك منافقين بوده است.اين سلطنت طلب فراري با شهيد! خواندن منافق مذكور مدعي شد نامبرده هيچ جرمي مرتكب نشده و صرفا روزنامه مجاهدين (منافقين) را به فروش مي رسانده است.چند سال پيش خبري منتشر شد مبني بر اينكه گروهك موسوم به كانون مدافعان حقوق بشر در هماهنگي با دفتر معاون جنگ طلب جرج بوش (ديك چني) تاسيس شده است. عبادي رئيس اين گروهك منحله در زمان حضور در ايران بود و در واقع به واسطه اين گروهك، اقدام به جعل سند نقض حقوق بشر عليه جمهوري اسلامي مي كرد. اين جعليات معمولا توسط گروهك منافقين به دولت آمريكا تحويل داده مي شد تا مقدمات تبليغات منفي عليه جمهوري اسلامي فراهم شود.يادآور مي شود سران گروهك تروريستي منافقين با وجود ارتكاب هزاران جنايت عليه شهروندان و مقامات جمهوري اسلامي، به هنگام بازداشت يا هلاكت اعضاي خود با ژستي فريبكارانه ادعا مي كنند كه اين افراد مظلوم واقع شده و صرفا در كار فروش روزنامه يا در حال گذر اتفاقي از محل وقوع جرم! بوده اند حتي اگر به همراه سلاح و بمب دستگير شده باشند.

فرح نگهدار: البته، درسته! ولي من نان خور انگليسم! (خبر ويژه)

جالب است که شرایط آنگونه شده است که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری خبر از بی مصرف وارزش شدن همکارش فرخ خان نگهدار داده است . زیرا که اینان سابقه ی طولانی از همکاری جاسوسی و اتهام زدن و پرونده سازی مشترک علیه ی مخالفین به خصوص مجاهدین دارند که اکنون برروی هم تیغ کشی می کنند.

مواجب بگير رسمي سازمان جاسوسي انگليس پس از مشاهده آشوب هاي لندن تأكيد كرد: اين شورش ها كمك مي كند غرب را واقعي و نه با شيفتگي ببينيم.فرخ نگهدار رئيس گروهك منحله فدائيان خلق تا پيش از فروپاشي رژيم شوروي، با كاگ ب همكاري داشت و به عنوان فردي جاه طلب و فرصت طلب ارزيابي شده بود اما به دنبال فروپاشي اين بلوك، وي در زمره چپ هاي ليبرال شده درآمد و ضمن اقامت در لندن، كوشيد خود را به MI6 انگليس و شبكه دولتي بي بي سي نزديك كند.وي همزمان با اصلاح طلبان در ارتباط بود و پس از رفتن عناصري چون مهاجراني به لندن در كنار كساني چون بهنود به عضويت در حلقه مهاجراني درآمد.اين چپ سابقاً دو آتشه هر چند كه طي سالهاي اخير لحني توجيه گرانه و ستايشگرانه نسبت به غرب داشته اما اكنون در مصاحبه با سايت «مردمك» مي گويد: شورش هاي انگليس كمك مي كند غرب را نه با شيفتگي بلكه واقعي ببينيم. انگليس بعد از پرتغال، در ميان تمام كشورهاي رشد يافته سرمايه داري در اروپا و حتي آمريكا، بالاترين ضريب اختلاف طبقاتي را دارد. در طي دهه هاي اخير به دليل سلطه نئومحافظه كاران بر اقتصاد بريتانيا، اين شكاف طبقاتي عميق تر هم شده است. قطعاً اين شورش ها نه تنها براي ما بلكه براي مردم جهان يك پديده جدي و قابل مطالعه است. اين تصوير غيرواقعي از غرب در ذهن ها بايد تصحيح مي شد. مسحور شدن در برابر نظام دمكراتيك غرب تا آنجا بود كه بسياري از فعالان سياسي و اجتماعي ايران تصور مي كردند كه چنين تلاطم ها و اعتراض ها و دردهايي در دل جامعه غرب وجود ندارد. در ايالات متحده آمريكا و بريتانيا هم فقر هست، بدبختي هست، شورش هست. اعتراض هست و اين ها را نمي توان با آرزوپروري و مثل آن زمان كه چپ ها اتحاد جماهير شوروي را كعبه آمال خود و بري از هرگونه نقطه ضعف مي شناختند، ناديده گرفت. اين ذهنيت خودفريبانه را بايد دور ريخت. از اين نظر اين شورش ها مي تواند درس بزرگي براي ما باشد كه دچار شيفتگي و خودباختگي در برابر غرب نشويم و واقعيت همه جهان را همان گونه كه هست، ببينيم.اين چهره انگلوفيل در مصاحبه خود تلاش فراوان و ناكامي را به كاربست تا اوضاع را در لندن عادي و طبيعي نشان دهد و چنين وانمود كند كه به رغم كشته شدن 5 نفر و بازداشت بيش از 2 هزار نفر، سركوب و شدت عملي از سوي پليس صورت نگرفته است!!

جهت اطلاع

اعتراف به نامنی و توصیه و تأیید وتبلیغ برای رعب وو حشت و سرکوب به بهانه ی مبارزه با ارذل و اوباش دنبال شده است . زیرا که وحشت از اعتراض عمومی می باشد که می بایست هر طوری شده سیاست خفقان دنبال و اجرا شود.

. خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از هشترود در گزارشي نوشت: استمرار قاطعيت نيروي انتظامي در برخورد با اراذل و اوباش تنها چاره كار براي مقابله با ناامني اجتماعي است. اين گزارش مي‌افزايد اكنون چاقو و قمه به وسيله‌اي براي قدرت نمائي و ترساندن مردم تبديل شده‌اند بطوري كه برخي خانواده‌ها جرم‌هاي مشهود را در جامعه مشاهده مي‌كنند اما از ترس جان و آبروي خود جرات مقابله با آنرا ندارند و وقتي مجرمي دستگير مي‌شود خانواده‌هايي كه مورد آزار و اذيت اين اشخاص قرار گرفته‌اند براي جلوگيري از مشكلات بعدي چاره‌اي جز رضايت از مجرم نمي‌بينند. خبرنگار در گزارش خود افزوده است: خانواده‌هائي كه فرزندان خود را راهي مدارس مي‌كنند و يا براي خريد به مغازه‌ها مي‌فرستند، منتظر روزي هستند كه مشاهده كنند بوستانها و گلستانها، خيابان‌ها، ميادين و كافه‌ها از اراذل و اوباش تهي شود و اين جز با اراده قاطع و مستمر قوه قضائيه و نيروي انتظامي عملي نخواهد شد

كالاي قاچاق، تعطيلي كارخانجات اروميه را به همراه آورد!

این خبر جالب است چونکه اعتراف به بازده ادعای سیاست خود کفایی و پیام توسعه و جهاد اقتصادی ولی ولی نامشروع و منفور و مبارزه با مفسدان اقتصادی پاسدار گماته احمدی تژاد است که بدلیل رشد واردات کا لا ها و فعال بودن دلال ها وانگل های اقتصادی است که موجب تعطیلی کار خانه ها ووحاهدهای تولیدی و رشد نرخ تورم و گرانی و فقر و بیکاری شده است.

عضو كمسيون صنايع و معادن مجلس گفت: ورود بي‌رويه كالا از مرزهاي غرب كشور منجر به تعطيلي كارخانجات اروميه شده است. به گزارش موج، نادر قاضي پور با توجه به ورود كالاهاي قاچاق از مزرهايي همچون بانه و مريوان به داخل كشور اظهار كرد: ورود كالاهاي گوناگون بي‌كيفيت همچون پوشاك، لوازم خانگي، صوتي، تصويري و... همگي به تعطيلي كارخانجات و بيكاري كارگران شهر اروميه منجر شده و توليدي‌ها نيز به مغازه و پاساژ تغيير كاربري داده‌اند. نماينده مردم اروميه در "خانه ملت" از تبديل شدن برخي شهرهاي مرزي به فروشگا‌هاي بزرگ كالاهاي قاچاق ابراز نگراني كرد و افزود: برخي شهرها همچون بانه و مريوان كه روزي به عنوان شهر‌هاي كشاورزي و توليدي مطرح بودند؛ اكنون به بزرگترين فروشندگان كالاهاي بي‌كيفيت و بدون ضمانت نامه تبديل شده و توليد داخلي را تحت الشعاع و متاثر از فروش اين كالاها كرده‌اند. وي به ديگر آسيب‌هاي واردات كالاهاي قاچاق در غرب كشور اشاره كرد و اذعان داشت: مردم برخي شهر‌هاي اطراف نيز تحت تاثير ورود كالاي قاچاق و البته درآمد مطلوب آن قرار گرفته و به سوي اين شهر‌ها مهاجرت كرده‌اند. صابري موقعيت اقتصادي و اجتماعي سر دشت را مد نظر قرار داد و خاطر نشان كرد: مردم سردشت بعد از جنگ با بيماري و فقر دست به گريبان هستند و به دليل بيماري ناشي از بمباران شيميايي قادر به فعاليت و كسب روزي از راه توليد نيستند؛ به طوري كه برخي از مردم اين منطقه براي فروشندگي و حتي واردات كالاي قاچاق به سوي بانه و مريوان راهي شده‌اند

هلاكت دو شرور و متهم به قتل فراري در درگيري با پليس

این شیوه تعقیب و تهدید وترور از سوی نیروی انتظامی سرکوبگر که به آسانی شلیک بسوی معترضان و ناراضیان می کند و آنان را می کشد . موازی و متراف آن روی سکه ی سیاست شکنجه و زجر کش کردن زندانیان در بند می باشد که با پوشش و ترفند شرور و اراذل اوباش دنبال می شود .

رئيس پليس آگاهي استان فارس از هلاكت دو تن از اشرار فراري متهم به قتل در يك درگيري مسلحانه با ماموران خبر داد. به گزارش ايسنا، سرهنگ حيدري در اين رابطه گفت: در پي كسب اطلاعات مردمي مبني بر حضور دو تن از اشرار مسلح كه به جرم قتل، شرارت، زورگيري و راهزني تحت تعقيب بودند در كوهستان‌هاي اطراف شهرستان خشت، اكيپ‌هايي از ماموران با همكاري يگان ويژه استان فارس، به محل مورد نظر اعزام شدند و به محض مشاهده اشرار كه در چادر صحرايي حضور داشتند، به آنان اخطار داده شد تا خود را تسليم كند. حيدري در ادامه اضافه كرد: اشرار مسلح كه خود را در محاصره ماموران ‌ديدند و اميدي به فرار نداشتند، با موضع‌گيري اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كردند كه در تيراندازي متقابل هر دو فرد شرور به هلاكت رسيدند و همچنين دو قبضه اسلحه كلاش، يك قبضه كلت كمري و بيش از صد عدد گلوله جنگي از نامبردگان كشف و ضبط شد. رئيس پليس آگاهي استان فارس خاطرنشان كرد: اين عمليات بدون هيچ‌گونه تلفاتي خاتمه يافت و موجب خشنودي مردم شد.