چند گزیده خبر همراه با فیلم 5 شهریور 90

افزایش جدال‌ میان حامیان کنی و مصباح‌

جالب است که ادامه ی کودتای 22 خرداد 88 و حذف رقبا و یک دست شدن رژیم کودتاگر مدعی اصول گرایی تبدیل به آنچنان جنگ قدرت و ثروت میان باند های مافایی کودتاگران غالب شده است که نه حذف و جراحی کردن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی و جایگزین کردن آخوند مهدوی کنی ویلچری نه موجب رفع تضاد ها و رقابت ها نشده است ، بلکه در بسترا دامه ی جنگ قدرت و ثروت و اختلافات و شکاف و رقابت ها به رو در رویی و لشکر کشی آخوند تمساح یزدی و آخوند کنی ویلچری کشیده است . جالب است که هردو هم حامی ولی وقیح نامشروع و منفور هستند.

دیگربان : جدال سیاسی محافظه‌کاران به رهبری محمدرضا مهدوی‌کنی و محمدتقی مصباح‌یزدی به فاصله چند ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس بالا گرفته است.مهدوی‌کنی که ریاست کمیته ۷+۸ محافظه‌کاران را بر عهده دارد حاضر نشده است شروط «جبهه پایداری» با محوریت مصباح یزدی را بپذیرد که این موضوع منجر به بروز تنش میان آن‌ها شده استجبهه پایداری» از سوی گروهی از «عماریون» قم و اعضای سابق کابینه احمدی‌نژاد با محوریت مصباح یزدی اعلام موجودیت کرده و صادق محصولی از نظر مالی آن را پشتیبانی می‌کند.محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس روز شنبه (پنج شهریور) با اشاره به احتمال نزدیکی این جبهه به تیم احمدی‌نژاد از اعضای آن خواسته رابطه خود با «جریان انحرافی» را مشخص کنند.باهنر گفته است: «باید رابطه چهار راس مشائیون، دولت، جبهه پایداری و جریان فتنه مشخص شود تا ببینیم رابطه جبهه پایداری با جریان انحرافی چیستمهدی کوچک‌زاده نماینده حامی احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این اظهارات گفته است: «آقای باهنر حرف‌های بی‌ربطی می‌زند راجع به جبهه پایداریآقای کوچک‌زاده افزوده که محمدرضا باهنر بهتر است «تکلیف جامعه مهندسین با جریان ارتجاعی و اسلام آمریکایی» را روشن کند.این نماینده مجلس اظهار داشت: «حرف بی‌حساب زدن کاری ندارد و نیازی هم به پاسخ نداردگروهی از محافظه‌کاران معتقدند «جبهه پایداری» پیوند عمیقی با تیم احمدی‌نژاد داشته و قصد دارد در انتخابات آتی با حمایت‌های دولت، اکثریت کرسی‌های مجلس را تصرف کند.در هفته‌های اخیر جدال‌ میان حامیان مهدوی کنی و مصباح یزدی در خصوص نحوه تعامل محافظه‌کاران برای رسیدن به فهرستی واحد برای حضور در انتخابات آتی مجلس افزایش یافته است.

مرگ 1218 نفر بر اثر سو‌ءمصرف مواد مخدر

اینهم بخشی از رادمان مبارزه ی کوتاه ناشی از مبارزه ی 33 ساله ی با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین می باشد که ارائه شده است . البته جزو دستآورد مافیای مواد مخدر پاسداران و نیروی انتظامی و حمایت دستگاه آلوده به فساد قضاییه می باشد.

آفتاب- سرویس اجتماعی: یک‌هزار و 218 نفر در چهارماهه اول امسال بر اثر سوء‌مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که 79 نفر از این آمار زن و یک‌هزار و 139 نفر آن‌ها مرد هستند.به گزاش آفتاب، از نظر جنسیتی 6.5 درصد از مرگ‌های ناشی از سوء‌مصرف مواد زن و 93.5 درصد این افراد مرد بوده‌اند.سال گذشته نیز در زمان مشابه (4 ماه اول سال 1389) یکهزار و 205 نفر بر اثر سوء‌مصرف مواد مخدر جان باخته‌اند که یک‌هزار و 144 نفر آن‌ها مرد و 61 نفر دیگر زن بوده‌اند. سال گذشته جمعاً سه هزار و 656 نفر به دلیل سوء‌مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند و تهران به تنهایی با یک‌هزار و 68 نفر بالاترین آمار را در بین استان‌های کشور داشته است.پس از تهران، استان‌های فارس با 330 و اصفهان 281 نفر، استان‌های دارای بالاترین آمار سال گذشته و قم و خراسان جنوبی هر کدام با 9 نفر پایین‌‌ترین آمار مرگ‌های ناشی از سوء‌مصرف مواد مخدر را در سال 1389 دارا هستند.بالاترین نرخ مرگ ناشی از سوء مصرف مواد که بر اساس هر 100 هزار نفر جمعیت استان‌ها محاسبه می‌شود، در سال گذشته متعلق به استان های همدان (14.7 مورد به ازای هز 100 هزار نفر)، لرستان (13.3 مورد به ازاری هر 100هزار نفر) و کرمانشاه (12.6 مورد به ازای هر 100 هزار نفر) بوده است.اما استان تهران ( با 7.2 مورد به ازای هر 100 هزار نفر) بر اساس این نوع محاسبه، در سال گذشته پنجمین استان دارای بالاترین آمار مرگ‌های ناشی از سو‌ءمصرف مواد بوده است.روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور گزارش داد که در چهار ماه اول امسال به ترتیب، در فروردین 283 نفر، اردیبهشت 323 نفر، خرداد 341 نفر و تیرماه 271 نفر، به دلیل سوء‌مصرف مواد مخدر جان باخته‌اند.

فیلم / نظر واقعی ملت ایران درباره روز"قدس" ("مصاحبه" به سبک صدا و سیمای حکومت اسلامی با یک هموطن)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=37315

پشت صحنه ی آماده سازی مصاحبه ی گزارشگر سازمان پشم و شیشه با مصاحبه شونده بسیار جالب است . حتماً نگاه کنید . چون بیان شده است که روز قدس روز نفرت و انزجار و با هم بودن می باشد . یعنی این چنین با اشک تمساح ریختن از ملت فلسطین بیچاره آخوندهای عوامفریب و دین فروش حمایت می کنند!

اقدام به خودکشی یک پسر جوان با پریدن از پلی در تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=37286

این فیلم هم نشان می دهد که وضعیت امنیت اجتماعی در رژیم قرون وسطایی و ضد بشری چگونه است . همینطور نقش پلیس به جای دفاع از مردم و تلاش برای بر قراری نظم و امنیت وحفاظت از جان شهروندان چگونه می باشد؟ به خصوص در مورد جوانان مأیوس وناامید که از فرط فقر و بیکاری و گرسنگی به پایان خط رسیده و برای نجات از وضعیت طاقت فرسا تصمیم به خود کشی گرفته اند . در صورتیکه ادعا می شود ایران آباد و آزاد ترین کشور جهان می باشد.