چند سئوال از مدافعین حقوق بشری اروپائی پیرامون دو گزارش خبری
دوخبر زیر در سایت دیدگاه آمده است که علیه ی زنان می باشد که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند ودیگری در مورد دانشجویان است که قشر آگاه و روشنفکر جامعه را تشکیل می دهند وبه دلیل ماهیت زن ستیزانه و دشمن علم ودانش سران رژیم تروریستی آخوندی در ست در روز 18 تیر ماه دفتر دانشجوئی دفتر تحکیم وحدت را محاصره کرده و به سوی آن گلوله شلیک شده است ونفرات درون این ساختمان که 8 دانشجو بوده اند را دستگیر کرده اند که مصادف با سالگرد قیام دانشجوئی 18 تیرماه سال 1378 وادامه ی همان سیاست سرکوبگرایانه ی گذشته می باشد. واقعاً که در این نظام وارونه خیلی مضحک است که به جای اینکه قاتلین ابراهیم عزت نژاد که در چنین روزی به دست مأموران وچماقداران حکومتی در محوطه ی دانشگاه تهران کشته شد معرفی ومحاکمه نمایند. در عوض با محاصره یک ساختمان و دفتر دانشجوئی مبادرت کرده و باشلیک گلوله جواب داده شده است .
سئوال است که چگونه است که اگر کسی از خود دفاع کند متهم به تروریست می شود ولی اگر مأموران حکومتی این کاررا بکنند مبارزه با تروریست وجوانان اراذل و اوباش ووابسته به بیگانه می باشد؟ تا کجا باید چشم بر روی این جنایاتی که روزانه در سراسر ایران اتفاق می افتد پوشاند واغماض کرد و فقط منافع اقتصادی وتجاری و نفتی و گازی وتسلیحاتی را دید؟ این چه نوع دفاع کردن از حقوق بشر ورعایت احترام به آن می باشد که این چنین متناقض و بی در و دروازه است و شیوه ی اغاض گری خود عامل ومبلغ روز افزون نقض حقوق بشر در جامعه ی نزدیک به 30 سال به گروگان گرفته در ایران شده است؟ تا کی قرار است که سیاست خائنانه کثیف مذاکره ومماشات که محرک ومشوق نقض حقق بر در ایران است ادامه یابد؟
از سوی دیگر سال گذشته چند میلیارد دلار نفت صادر شده است؟ چه مبلغ آ ن هزینه ی ساخت های اساسی کشور شده است و یا صرف بهبود اوضاع اقتصادی معیشتی ورفاه اجتماعی وکاریابی و فقر زادئی در جامع شده است واز زنان رفع تبعیض واجحاف گشته است؟ چه مبلغ از این فروش نفت به جای بردن نان برتوی سفره های خالی محرومان که وعده ی آن داده شده است به رهبران حزب الله لبنان وحماس فلسطین داده شده است؟ یا اینکه صرف هزینه ی اعزام تروریست به عراق با بمب های کار کذاشته کنار جاده ای در عراق شده است؟ ریشه ی انحرافات وناهنجاری های اجتماعی چیست وفقر چه نقش اساسی در این مورد داراست ؟ این فقر چگونه واز سوی چه دستگاه و نهاد و حکومتی به جامعه وتهی دستان در ایران تحمیل شده است؟ اختلافات طبقاتی در جامعه ی آخوند ساخته در ایران چگونه است؟ وضع زندگی آخوندهای حاکم با آقازاده هایشان با مردم عادی چگونه است وچرا؟ زمینه پیدایش پدیده ی دختران فراری از خانه و زنان خیابانی وتن فروشان چیست؟ کسی که گرسنه است و ازامکانات تأمین اجتماعی و یا مزایای حقوق بیکاری بر خوردار نیست وهیچ فریاد رس وحسابرسی هم در جامعه در کار نمی باشد برای سیر کردن شکم خود وخانواده وزنده ماندن باید چه بکند؟ کدامیک از آخوندهای حکومتی هم اهل منقل وهم دارای چند زن صیغه ای نمی باشند که اکثراً هم دختران جوان می باشند؟ زنا یعنی چه وچگونه وچرا در جامعه رشد می یابد، آنهم در جامعه ای که سرانش ادعای حکومت اسلامی دارند؟ اگر واقعاً این رژیم ضد انسانی از رأس تا ذیل آن خود آلوه به فساد اقتصادی واخلاقی و.. نمی باشند وخود عامل رشد ناهنجاری های اجتماعی نمی باشند، پس منشاء پیدایش آن در جامعه چیست؟ آیا آنانی که با رژیم جنایتکار مراودات اقتصادی و تجاری و.... دارند و جنایات روزانه ی حاکمان برایران را نادیده می گیرند که شاهد می باشند روزانه چند فقره دار زدن واعدام کردن در شهرهای ایران انجام می گیرد و سوت می کنند خود سهیم وشریک در این نوع جنایات نمی باشند؟
شورای وزیران محیط زیست اتحادیه ی اروپا که مدعی شده است در بازبینی خود سازمان مجاهدین می بایست مجدداً در لیست گروه و سازمان های تروریستی بماند وحمایت علنی از حاکمان ضد بشر و آلود کنندگان محیط زیست نموده اند و نام خود را نیز در زمره ی آلوده کنندگان محیط زیست ودر لیست مدافعین تجاوز گر به حریم حقوق بشر و دشمنی با مبارزان راه آزادی برجسته کردند، اکنون در برابر جنایت اجرای حکم سنگسار در قزوین وسرکوب دانشجویان چه پاسخی دارند با وجود اینکه قبل از سنگسار شدن موجی از اعتراضات مدافعین حقوق بسر به سوی حاکمان ودستگاه قضائی رژیم قرون وسطائی و ضد بشری در تهران وجماران سرازیر شده بود ووقعی به آنان نهاده شد . آری در برابر این دهن کجی آشکار به مدافعان حقوق بشر و این سند جنایت علیه ی بشریت شورای وزیران محیط زیست اروپا وحاکمان این کشور های اروپائی چیست؟
آیا بازهم می بایست به سیاست کثیف وخائنانه ی مذاکره ومماشات به خاطر نفت وگاز وتجارت .... ادامه داده شود تا احکام جنایات مشابه ی بیشتری در ایران اجرا گردد و عراق بیش از این به باتلاق فرو رود و عمق بحران وجنگ داخلی در فلسطین گسترده تر گردد و لبنان بازهم بیشتر به سرزمین سوخته شده مبدل گردد و تهاجمات بیشتری به قشر آگاه وآزادیخواه جنبش دانشجوئی شود و در فضای پادگانی اطلاعاتی دانشگاه مورد پیگرد قرار گرفته شوند وبا آرم ستاره دار شناسائی و اخراج ومحاکمه و زندانی گردند ووزیر پاسدار تفتیش و عقاید وسانسور ارشاد فرهنگ اسلامی برای جا انداختن ونهادینه کردن سانسور وخفقان وارعاب در جامعه مطبوعات رقیب را به کودتا علیه ی حکومت متهم نماید .

هوشنگ – بهداد
تیرماه19 سال 1386
شليک به دفتر مركزي ادوار تحكيم
خبر فوري [ديدگاه: از منابع ديگر تأييد نشده است]

صبح امروز دو شنبه 18 تير ، دفتر مركزي ادوار تحكيم به محاصره نيروهاي نظامي و اطلاعاتي رژيم در آمد . افراد محاصره شده در داخل دفتر ( كه گويا تعداد آنها 8 نفر بوده كه از حضور مرتضي اصلاحچي ، فريد هاشمي و علي نيكو نسبتي در بين آنان مي توان مطمئن بود ) با بستن درهاي ورودي راه را به مهاجمين بستند . نيروهاي نظامي نيز با شليك دو گلوله به سمت ساختمان ، فشار خود را براي ورود به ساختمان دفتر افزايش دادند . آخرين اطلاعات نشان مي دهد كه در ساعت 11 صبح سرانجام نيروهاي نظامي موفق به ورود به ساختمان شده اند . خبر بيشتري هنوز در دست نيست
حکم جنجالی سنگسار در قزوین اجرا شد
ادوارنیوز: منابع نزدیک به جنبش زنان از اجرای حکم سنگسار برای جعفر کیانی متهم مرد پرونده سنگسار در تاکستان خبر می دهند سایت میدان که از سایتهای نزدیک به جنبش زنان است در این باره اورده است:اخبار موثق حاکي از آن است که پنجشنبه گذشته، جعفر کياني، مردي که به اتهام زناي محصنه با مکرمه ابراهيمي به سنگسار محکوم شده بود و قرار بود دو هفته پبش همراه وي در بهشت زهراي تاکستان سنگسار شود، سنگسار شده است. برخي از منابع از سنگسار وي در ملاءعام خبر داده اند. گفتني است پس از انتشار وسيع خبر مجکوميت اين مرد و زن به سنگسار و فراهم آمدن مقدمات اجراي آن، مسئولان قضايي در سطوح مختلف اصل صدور اين حکم يا اجراي آن را تکذيب کرده بودند. سعيد اقبالي، يکي از وکلاي مکرمه ضمن ابراز نگراني از وضعيت وي به خبرنگار "ميدان" گفت: مسئولان دادسراي تاکستان و قاضي پرونده همچنان قصد اجراي حکم را دارند. بر طبق شنيده ها، حدود 13 سال پيش مکرمه و جعفر پس از ازدواج با يکديگر، صاحب فرزندي شده اند که اکنون 11 سال دارد اما قاضي پرونده ازدواج اين دو تن را قبول نکرده و رابطه آنها را براساس علم خود زنا تشخيص داده است