نقد وبررسی " ساركوزي و جانبداري از اشغالگران صهيونيست" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 19 تیرماه سال 1385
"چرا رئیس جمهور فرانسه به بی شرمی وبی شهامتی متهم شده است؟! "
آنقدر به مفتخوری عادت کرده اند که هردیگی که برای ملایان حاکم بر ایران نجوشد می گویند بهتراست که در آن کله ی سگ بجوشد. زیراکه هرکشوری که انتقاد به حاکمان جنایتکار برایران کند یا پادوی انگلیس ودست نشانده ی آمریکا ویا عامل صهیونیست ها می باشد .اکنون نیز نوبت فرانسه ورئیس جمهور جدیدش سارکوزی رسیده است تا که متهم به جانبداری از اشغال گران اسرائیل وبی شرمی وبی شهامتی شود . البته که ملای سرمقاله نویس فراموش کرده است که این همان فرانسه ای است که در زمان شیراک چوب های حراج بر منابع وذخایر ایران زده شد واز طریق آخوند دلال وواسطه حسن روحانی قراردادهای بس کلان به عنوان باجدهی علیه ی مجاهدین با کمپانی های نفتی وخودرو سازی فرانسوی بسته شد و اکنون پرونده ی رشوه خواری رئیس جمهور سابقش شیراک وقاضی اش در دستگاه قضائی فرانسه مفتوح شده است . ضمن اینکه داستان زد بند کثیف خائنانه ی دستگاه اطلاعاتی – امنیتی رژیم تروریستی آخوندی با پلیس فاشیست فرانسه هم نخ نما شده است که چگونه د ر 17 ژوئن سال 2003 به مکان مسکونی مریم رجوی ویاران ایشان وهمرزمان مقاومت در پاریس وحومه ی آن تهاجم شد و آن اتهامات سخیف و بی اساس به آنان وارد شد و همین چند ماه پیش بود که از سوی قاضی خریداری شده ی پاریس اتهامات پولشوئی سفارشی و دیکته شده ازسوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی به مجاهدین وارد شده بود که اکنون رئیس جمهور جدیدش که چون آنگونه سیاست ها را دنبال نمی کند و سیاست اعتراض به موضع اتخاذ شده ی اسرائیل با ید نابود گردد را اتخاذ کرده وبه حزب الله تروریست گفته است. اینگونه از سوی سرمقاله نویس به عنوان وکیل مدافع مردم و سخنگوی مردم وکشور لبنان و مردم فلسطین مورد اتهام واقع شده است . توجیه دلیل ارائه شده هم چنین است :
"قرار است فرانسه ميزبان « همايش بحران لبنان » با شركت احزاب و گروههاي موثر در فرايند سياسي لبنان باشد. اين اجلاس از شنبه 23 تيرماه جاري به مدت 3 روز در پاريس برگزار مي شود و نمايندگاني از طيف هاي سياسي مختلف لبنان از جمله حزب الله نيز در اين گردهمائي حضور خواهند داشت . در آستانه اين اجلاس خانواده 3 نظامي متجاوز صهيونيست كه در لبنان وفلسطين اشغالي اسيرند با « نيكلا ساركوزي » رئيس جمهور فرانسه ديدار كردند. ساركوزي به صهيونيست ها وعده داد با نمايندگان حزب الله لبنان ديدار نخواهد كرد و ضمن « تروريست » خواندن حزب الله گفت پيامش را به آنها خواهد رساند كه دست از اقدامات باصطلاح تروريستي بردارند و به روند سياسي لبنان بپيوندند و يك حزب سياسي شوند. ساركوزي در اين ديدار گفته است درخصوص آزادي « شليت » نظامي اسير اسرائيلي با رهبران بسياري از كشورهاي عرب از جمله اردن و عربستان وارد گفت وگو شده است."
ملای سرمقاله نویس با سیاست یک بام وچند هوا وبا فراموش کردن زد وبند کثیف با پلیس فاشیست فرانسه علیه ی مجاهدین و اتهامات وارده ب آنان، اینگونه بطور وارونه در مورد دفاع کردن از حزب الله لبنان و دست نشانده ی رژیم تروریستی آخوندی دفاع کرده و سارکوزی را محکوم کرده است:
"ـ موضع گيري ساركوزي عليه حزب الله لبنان آنهم ادعاي تروريست بودن اين سازمان مدافع استقلال و تماميت ارضي لبنان شرم آور است . ساركوزي اگرچه تازه به رياست جمهوري رسيده است لكن عنصر سياسي تازه كاري نيست و قاعدتا بايستي آگاه باشد كه حزب الله لبنان مظهر مقاومت ملت بزرگ لبنان عليه اشغالگران و متجاوزيني است كه بارها سرزمين اسلامي لبنان را مورد تجاوز نظامي قرار داده اند. ساركوزي در اين ديدار گفته است درخصوص آزادي « شليت » نظامي اسير اسرائيلي با رهبران بسياري از كشورهاي عرب از جمله اردن و عربستان وارد گفت وگو شده است"
در پایان ملای سرمقاله نویس با فراموش کردن عملکردی که سران رژیم تروریستی در مورد مخالفین خود در 28 سال گذشته در ایران بکار برده اند وبی توجه به نقش ویرانگر ومخرب و دخالت گرایانه ای که سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در عراق و فلسطین ولبنان در پیش گرفته اند وایجاد بحران آفرینی ها و وناامن سازی هائی که کرده اند . خیلی کمدی وتراژدیک است که اکنون ایشان در کسوت و موضع معلم اخلاق ظاهر شود و درس بیطرفی واخلاق به رئیس جمهور فرانسه بدهد و آرزو نماید که ایکاش ایشان هم همچون رؤسای سابق فرانسه به زد وبندهای کثیف خود با رژیم تروریستی آخوندی روی می آورد و ادامه می داد که آن رفتار را با مجاهدین کردند و افزوده ایکاش ایشان آنقدر شهامت وشرم داشتند که به توصیه های ایشان که نسخه ی آن چنین است توجه مبذول می داشتند تانامی از ایشان در تاریخ بیادگار بماند:
"ايكاش آقاي ساركوزي شهامت آنرا داشت كه همانند دولتمردان قبلي فرانسه و ساير سياستمداران اروپائي كه برخي حقايق را اذعان مي كردند به حزب الله لبنان و نيروهاي مقاومت اسلامي لبنان همچنان به ديده مبارزين ضداشغالگري مي نگريست و با اين موضع براي خود نيز كسب احترام مي كرد. اگر اين موضع آقاي ساركوزي را تعميم دهيم در واقع مبارزين فرانسوي عليه اشغال فرانسه توسط نازيها نيز « تروريست » بوده اند و اگر آقاي ساركوزي در آن روزها زنده بود با آنها ديدار نمي كرد كه اشغالگران عصباني نشوند! اين موضع جديد آقاي ساركوزي از آن بابت شرم آور است كه حتي آمريكا كه حامي اصلي رژيم صهيونيستي است نيز حزب الله لبنان را بعنوان يك گروه تروريستي نمي شناسد و يقينا اگر ذره اي احساس انساني در قلب آقاي ساركوزي وجود داشته باشد وي نيز مقاومت حزب الله لبنان عليه اشغالگران وحشي را مي ستايد و اگر شهامت بيان آنرا نداشته باشد دستكم آنها را تروريست نمي نامد. "
درخاتمه اینکه اکنون مشخص شد ه و قابل فهم ودرک است که برای چه در ابتدای نوشتار آورده شد که دیگی که برای ملایان حاکم بر ایران نجوشد بهتراست که درآن کله ی سگ بجوشد یعنی چه؟ و معنانی و تفاسیر شهامت وشرمی که سرمقاله نویس در مورد رئیس جمهور فرانسه بکار برده است یعنی چه؟ ودر بستر چه اهداف ومقاصدی می باشد؟ برای اینکه بیش از 28 سال است که اینگونه صفات در کنار اصلاحات آزادی وعدالت و مستضعف پناهی و استکبار ستیزی ومبارزه با شیطان بزرگ و صد البته ابزار دین بطور وسیله واهرم فشار وعوامفریبی کردن در راستای کسب قدرت وثروت وحفظ آن بطور متناقض وچند پهلو از سوی حاکمان تصویر مار کش و مارقالب کن در ایران علیه ی مردم ایران بکار برده شده است وچتد سالیست که پس از اشغال نظامی افغانستان وعرا ق دامنه ی کار بردو ترکش اینگونه صفات وسوء استفاده کردن از جامعه ی ایران همراه با ترورسم وبنیادگرائی ها به کشورهای همجوار وخاورمیانه صدور و سرایت کرده ورواج یافته است. وچون قضیه ی دسترسی به سلاح هسته ای مطرح است بر عمق شتاب پیگیری وصدور تروریسم وبنیادکرائی و بحران سازی و جنگ افروزی ها با تهدید کردن دیگران واتهام زدن ها افزوده شده استور اکنون به فرانسه رسیده ونصیب رئیس جمهور فرانسه سارکوزی شده است.

هوشنگ - بهداد
سه شنبه 19 تیرماه سال 1385